• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de service hier is erg goed..we komen hier al jaren tot volle tevedenheid ..als er iets met de auto is kunnen we altijd terecht ..ook de omgang met het personeel is erg goed als ook de werklplaats en de deskundigheid ..ook met onze laatste aankop zijn we erg goe geholpen en vooral eerlijk..een echte aanrader dus ..bedankt verheij en zijn personeel daarvoor .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakgarage Verheij bezocht vanwege mogelijke aanschaf eerste auto. Hartelijke ontvangst, testrit geen probleem. Reële inruilprijs gekregen voor mijn oude auto, en de nieuwe was ook vriendelijk geprijsd. Half jaar garantie op alles waarvan ik de moeite zou nemen om naar Verheij te rijden. Ik kom er achter dat de boxen achter niet werken, op afspraak langsgegaan. Vakgarage Verheij hun uiterste best gedaan om het te repareren. Eenmaal thuis aangekomen merk ik toch dat niet alle boxen het goed doen. Contact gezocht met Verheij en gevraagd of ik in de buurt naar een specialist mocht en de factuur kon opsturen. Dat was geen enkel probleem. Mijn boxen werken nu prima en de factuur werd direct (terug)betaald. Fijn dat het zo ook opgelost kon worden. Afspraak is inderdaad afspraak bij vakgarage Verheij.\r\nKortom, ook wat mij betreft een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartelijke ontvangst, zakelijk op een vriendelijke manier, afspraak is afspraak, prima. Reële inruilprijs gekregen voor mijn oude auto, en de nieuwe (Mercedes A180 van ruim een jaar oud) was ook vriendelijk geprijsd. \r\nInstructieboekje was niet aanwezig in de auto, alsnog binnen een paar dagen thuis een nieuwe gekregen. Kortom, wat mij betreft een aanrader!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf SUPER met hoofdletters, wat een geweldig autobedrijf!\r\nDoen gewoon wat ze vertellen. Laat andere garages hier een voorbeeld aannemen.\r\nPrima ontvangst, echt goede service, uitstekende aflevering van onze BMW 320D\r\nAls je bij de garage komt heb je gelijk een goed gevoel dat het een eerlijk en goed bedrijf is. Aan te bevelen om daar een auto te kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zomer waren wij op zoek naar een BMW 3-serie met 6 cilinders. Via de bekende sites kwamen wij bij dit bedrijf terecht. Via de telefoon hebben we een afspraak gemaakt en ook gelijk gesproken over de inruilwaarde van onze oude auto. Op basis daarvan zijn we die kant opgegaan (circa 2 uren rijden). We werden eenvoudig, maar zeer gemoedelijk en vriendelijk ontvangen. Nadat we proefrit hadden gemaakt, werden we het al snel eens over de prijs.\r\nTwee weken later hebben we de auto opgehaald en alle afleverings-wensen waren keurig uitgevoerd. Met een grote glimlach zijn we naar huis gereden.\r\nEerlijkheid en beloftes nakomen staan hoog in het vaandel van dit bedrijf. In onze woonplaats hebben we een defecte bobine laten vervangen en de kosten zijn geheel voor rekening van autobedrijf Verheij & Zn. Een echte dorpsgarage, waar grote dealers een voorbeeld aan kunnen nemen. Persoonlijke service en beloftes worden nagekomen. Kortom hulde!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette ontvangst, vakkundig personeel, ruim werd de tijd genomen, goed advies dat uitmonde in een aankoop waar ik nu met veel plezier in rijd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben een keer naar deze bedrijf geweest. maar heb ik aal genoeg informatie gekrijgt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel en vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een golf 5 gekocht, ben hier heel erg tevreden over. Afgelopen week was de sleutel kapot gegaan dit werd netjes teruggestort. Een hele goede service !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke Fiat punto gekocht voor een goede prijs met een volle jaar apk bij vakgarage verheij & Zn \r\nBen zeer goed en vriendelijk geholpen en heb het telefonische contact zeer prettig ervaren,de service is top, eindelijk een vakgarage die zijn naam waar maakt !\r\nZal zeker mijn volgende auto weer bij Verheij gaan kopen ,goed gevoel aan over gehouden klasse !\r\n\r\nPrachtig dorp en uitzicht overigens\r\n\r\n \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik steeds direct wordt geholpen. Vriendelijk personeel. Gelijk ook even andere dngen nakijken. Vakkundigheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik er altijd goed en vriendelijk wordt geholpen. Sta ik met een lekke band, dan hoef ik maar te bellen en ze komen er aan.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Verheij & Zn