Vriendelijk En zeer behulpzaam

Vriendelijk mensen had op al mijn vragen een antwoord

• Faciliteiten wachtruimte

Ouderwetse service, eerlijkheid en vakmanschap

Staan voor mij altijd klaar. Garage waar eerlijkheid, oprechtheid en service zeer hoog in het vaandel staan, ik doe zaken op zowel zakelijk als privé niveau en heb nog geen betere ervaring gehad tot op heden. Klasse !

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer professionele en klantvriendelijke team

Zeer tevreden over de professionele service van vakgarage Verheij! Ik heb mijn Mercedes Benz E300 opgehaald bij ze. Ik kom zelf uit Groningen en ik werd door Vakgarage Verheij zeer klantvriendelijk ontvangen. Ze hebben een snelle afhandeling en bieden extra service aan! Ik raad iedereen vakgarage Verheij aan! Hartelijk dank jongens voor alle extra service bij het kopen van mijn top auto! Met vriendelijke groet, Mostamandi song

• Faciliteiten wachtruimte

Deze mannen weten wat service is.

Goudeerlijke mensen, waar vind je ze tegenwoordig nog. Mijn Seat Leon Cupra ST 300 opgehaald, er werd rustig de tijd genomen, er werd met oprechte interesse geluisterd naar mijn vragen. Er werd direct verteld dat hij transport er een beschadiging aan de voorbumper was en dit is door een spuiter opgelost. Althans dat dachten ze. Bij nadere inspectie bleek achteraf dat het slecht was gespoten. Druipers en clearcoat laat los. Dit is niet de schuld van de vakgarage maar de betreffende spuiter. Ik woon ver weg van dit bedrijf en had eigenlijk de auto zonder garantie gekocht. Dus dit zou voor eigen rekening komen. Maar toen ik de heren van de vakgarage hiervan op de hoogte bracht, belde ze mij meteen dat dit professioneel opgelost gaat worden, onder garantie die ik eigenlijk zelf heb weggetekekend. Mensen dit bedrijf is top. Hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Mannen, bedankt! Auto is verder een droom :)

Stage

Ik heb er stage gelopen en ik vond het een geweldig bedrijf. Het personeel was ook heel aardig en dat heb ik zeker gewaardeerd

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste service!

Onlangs een andere auto gekocht bij Verheij. De beste service en klantvriendelijkheid die je je maar kunt wensen. Bedankt, mannen!!!

• Showroom N.v.t.

Prima garage

Reparaties worden punctueel uitgevoerd. Erg tevreden dus.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Afgelopen zaterdag een mooie auto opgehaald bij Verheij! Er wordt veel aandacht besteed aan klantvriendelijkheid daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren. De gemaakte afspraken worden nagekomen. Een top bedrijf!

Dit weekend onze Mazda MX5 opgehaald. Persoonlijke service wordt hier tenminste nog met hoofdletters geschreven. Veel dealer organisaties zouden hier een weekje in de leer moeten gaan. Een professioneel familiebedrijf met mooie occasions. Zeker een aanrader om te kijken of hier iets van je gading staat, als je een nieuwe auto zoekt.

Bij 1e telefonisch contact weten ze bij Verheij meteen een prettige sfeer te creeeren. Proefrit met gebruikte auto was meteen te regelen. Ruimhartig en enthousiast. Als klant voel je dat er met je meegedacht wordt en de wil er is om een auto 100% in orde af te leveren. En is er achteraf wat, dan wordt het meteen opgelost. Grote klasse! Ook bij de rest van het personeel merk je die betrokkenheid.

Onlangs hier een auto gekocht. Erg vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Vakgarage Verheij & Zn komt professioneel over en ik heb dan ook vertrouwen in de aankoop.

Ik heb er een renat captur \"Helly Hansen\" gekocht en ben super begeleid en behandelt. Een dorpsgarage van weleer met de vakkennis van een specialist.

Mini Cooper gekocht, uitstekend te woord gestaan en erg informatief. Snelle afhandeling met allerlei extra\'s!

We zochten een Mini Cooper en bij Vakgarage Verheij hebben we onze droomauto gevonden. We zijn ontzettend vriendelijk, geduldig en vakkundig geholpen. We hadden al bij het eerste gesprek een vertrouwelijk gevoel. Vakgarage Verheij is echt een aanrader voor een betrouwbare auto.

De beste garage die er is! Zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken, er wordt goed meegedacht en geluisterd naar de wensen van de klant. Kees neemt alle tijd voor je: de klant is hier nog echt koning! Ik ben al 25 jaar klant, heb verschillende keren bij Kees Verheij een 2e hands auto aangeschaft en breng de auto ook altijd hier voor onderhoud. Deze garage is een echte aanrader, zowel voor de aanschaf van een auto als het onderhoud! Ervaar het zelf!

Een prachtig en zeer klantvriendelijk bedrijf met veelal mooie jonge auto\'s welke in topstaat zijn. Er wordt bij verkoop en levering van de auto uitgebreid de tijd voor je genomen. Geen gladde verkooppraatjes maar oprechte intresse in de klant en zijn wensen. Ik heb hier met een heel goed gevoel mijn auto gekocht en ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Professioneel en vriendelijk personeel.Ik heb een auto gekocht voor een scherpe prijs!

Na een heuse speurtocht naar een betaalbaar goed autootje en vele teleurstellingen, zijn we uitgekomen bij vakgarage Verheij. Wat een openbaring om na al die omzwervingen daar terecht te komen. We zijn zeer vriendelijk ontvangen. Ook het telefonisch contact voelde gelijk al goed. Na een testrit te hebben gemaakt, wilden we de auto gelijk meenemen. Het was op een donderdagavond en ze hebben ons prima geholpen met oa de verzekering. Ze nemen de tijd voor je en komen heel betrouwbaar over. Wij zijn blij met onze Fiat Panda en hebben het er graag voor overgehad om daar 170 kilometer voor te rijden. Kees Verheij, heel hartelijk bedankt en we bevelen uw garage heel graag aan. Mvg uit Hardenberg

Fijne garage waar het personeel de tijd voor je neemt. Ook als het druk is. Je wordt duidelijk en netjes te woord gestaan...heb er echt een goed gevoel bij. Dat is niet bij elke garage het geval...top!

Een garage met een gemoedelijke informele sfeer waar service en eerlijkheid hoog in het vaandel staan.

Ze bestaan garages met een persoonlijke benadering en verstand van zaken en goede service. Vakgarage Verheij & Zn is er zo eentje. Je merkt aan alles dat dit een vertrouwd adres is. Mijn volgende auto koop ik zeker weer bij Vakgarage Verheij & Zn!!

We were very happy about the human interaction and the quality of service of the people working in the garage. We came there there by chance to buy a car and we did. It was an amazing experience for us, they helped us with all the procedures as we are not very familiar with Dutch procedures. It is really a place that I recommend for any other expat like us, who is looking for a trusted person to deal with. They are very skilled and professional.

Hele goede ervaring met aanschaf van een auto. Super klantvriendelijk, goede prijs en maken afspraken waar (en gaan deze zelfs te boven). Bij Verheij wordt je als klant echt nog gewaardeerd! Kan iedereen deze garage aanbevelen!

Een prettig bedrijf waar ze de klant kennen!