Prima garage

Reparaties worden punctueel uitgevoerd. Erg tevreden dus.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Afgelopen zaterdag een mooie auto opgehaald bij Verheij! Er wordt veel aandacht besteed aan klantvriendelijkheid daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren. De gemaakte afspraken worden nagekomen. Een top bedrijf!

Dit weekend onze Mazda MX5 opgehaald. Persoonlijke service wordt hier tenminste nog met hoofdletters geschreven. Veel dealer organisaties zouden hier een weekje in de leer moeten gaan. Een professioneel familiebedrijf met mooie occasions. Zeker een aanrader om te kijken of hier iets van je gading staat, als je een nieuwe auto zoekt.

Bij 1e telefonisch contact weten ze bij Verheij meteen een prettige sfeer te creeeren. Proefrit met gebruikte auto was meteen te regelen. Ruimhartig en enthousiast. Als klant voel je dat er met je meegedacht wordt en de wil er is om een auto 100% in orde af te leveren. En is er achteraf wat, dan wordt het meteen opgelost. Grote klasse! Ook bij de rest van het personeel merk je die betrokkenheid.

Onlangs hier een auto gekocht. Erg vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Vakgarage Verheij & Zn komt professioneel over en ik heb dan ook vertrouwen in de aankoop.

Ik heb er een renat captur \"Helly Hansen\" gekocht en ben super begeleid en behandelt.\r\nEen dorpsgarage van weleer met de vakkennis van een specialist.

Mini Cooper gekocht, uitstekend te woord gestaan en erg informatief. Snelle afhandeling met allerlei extra\'s!

We zochten een Mini Cooper en bij Vakgarage Verheij hebben we onze droomauto gevonden. We zijn ontzettend vriendelijk, geduldig en vakkundig geholpen. We hadden al bij het eerste gesprek een vertrouwelijk gevoel. Vakgarage Verheij is echt een aanrader voor een betrouwbare auto.

De beste garage die er is! Zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken, er wordt goed meegedacht en geluisterd naar de wensen van de klant. Kees neemt alle tijd voor je: de klant is hier nog echt koning!\r\nIk ben al 25 jaar klant, heb verschillende keren bij Kees Verheij een 2e hands auto aangeschaft en breng de auto ook altijd hier voor onderhoud.\r\nDeze garage is een echte aanrader, zowel voor de aanschaf van een auto als het onderhoud!\r\nErvaar het zelf!

Een prachtig en zeer klantvriendelijk bedrijf met veelal mooie jonge auto\'s welke in topstaat zijn.\r\nEr wordt bij verkoop en levering van de auto uitgebreid de tijd voor je genomen. Geen gladde verkooppraatjes maar oprechte intresse in de klant en zijn wensen. Ik heb hier met een heel goed gevoel mijn auto gekocht en ik beveel dit bedrijf zeker aan!\r\n

Professioneel en vriendelijk personeel.Ik heb een auto gekocht voor een scherpe prijs!

Na een heuse speurtocht naar een betaalbaar goed autootje en vele teleurstellingen, zijn we uitgekomen bij vakgarage Verheij. Wat een openbaring om na al die omzwervingen daar terecht te komen. We zijn zeer vriendelijk ontvangen. Ook het telefonisch contact voelde gelijk al goed. Na een testrit te hebben gemaakt, wilden we de auto gelijk meenemen. Het was op een donderdagavond en ze hebben ons prima geholpen met oa de verzekering. Ze nemen de tijd voor je en komen heel betrouwbaar over. Wij zijn blij met onze Fiat Panda en hebben het er graag voor overgehad om daar 170 kilometer voor te rijden. Kees Verheij, heel hartelijk bedankt en we bevelen uw garage heel graag aan. Mvg uit Hardenberg

Fijne garage waar het personeel de tijd voor je neemt.\r\nOok als het druk is. \r\nJe wordt duidelijk en netjes te woord gestaan...heb er echt een goed gevoel bij.\r\nDat is niet bij elke garage het geval...top!

Een garage met een gemoedelijke informele sfeer waar service en eerlijkheid hoog in het vaandel staan.

Ze bestaan garages met een persoonlijke benadering en verstand van zaken en goede service. Vakgarage Verheij & Zn is er zo eentje. Je merkt aan alles dat dit een vertrouwd adres is. Mijn volgende auto koop ik zeker weer bij Vakgarage Verheij & Zn!!

We were very happy about the human interaction and the quality of service of the people working in the garage. We came there there by chance to buy a car and we did. It was an amazing experience for us, they helped us with all the procedures as we are not very familiar with Dutch procedures. It is really a place that I recommend for any other expat like us, who is looking for a trusted person to deal with. They are very skilled and professional.

Hele goede ervaring met aanschaf van een auto. Super klantvriendelijk, goede prijs en maken afspraken waar (en gaan deze zelfs te boven). Bij Verheij wordt je als klant echt nog gewaardeerd! Kan iedereen deze garage aanbevelen!

Een prettig bedrijf waar ze de klant kennen!

Ik ben via internet op deze vakgarage gekomen.\r\nEen prima garage heel vriendelijke mensen, auto prima afgeleverd, heel netjes. Nog even gaan rijden , ik kan niks anders zeggen ,Kees heel veel bedankt!! Met vriendelijke groeten Paul Verstraeten uit Hulst Zeeuws Vlaanderen.\r\n

Uitermate tevreden over service, klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht. In een woord een top garage.

Vandaag onze auto opgehaald (Renault Kangoo). Netjes afgeleverd. Vriendelijk en hartelijk ontvangen, zowel tijdens ons eerste bezoek (testrit) als bij het ophalen. Goede service, goed advies en vriendelijke en betrokken mensen. Zeker aan te raden.

Vriendelijk bedrijf met goede service. Volvo c30 occasion bij hun gekocht. Netjes afgeleverd waardig alle afreaken werden nagekomen. Tijdens garantieperiode probleem met start stop systeem maar is vakkundig opgelost. Auto was zelfs gewassen nadat wel deze weer ophaalden. Helemaal top.

Betrouwbaar en Betaalbaar.

Prima, netjes afgeleverde auto