Zeer tevreden, super service!!! Ga zo door!!!

super service en zeer betrouwbaar. ben al jaren tevreden klant daar.

Deze Vakgarage is al jaren ons vertrouwd adres voor onze auto, voor grote en kleine reparaties , onderhoud en APK . Hier lopen geen \'wazige stropdas figuren \' rond, alleen vakbekwaam en efficiënt personeel. Auto brengen, halen en betalen , dit alles volgens afspraak. Rest ons alleen nog maar rijden, tanken en nergens meer aan denken !! Ad en Ria te Tilburg

Zeer goede ervaringen met deze garage. Afspraak is afspraak. En bij overschrijding van de geraamde kosten wordt je altijd gebeld.

Al jaren klant en steeds goed en vakkundig geholpen. Het enige wat verbeterd kan worden is bij een reparatie te kijken of er preventief dingen gerepareerd/vervangen dienen te gaan worden. Zoals distributieriem remschijven/blokken etc. Dat wordt wel gedaan bij een APK maar niet bij een reparatie.

Monteurs geven eerlijke oprechte antwoorden naar al mijn vragen. Voor technish inhoudelijk vragen kreeg ik beschrijvende antwoorden, dus niet enkel Ja/Nee. Dit vind ik (ook technish van beroep) zoals het hoort: Transparantie van de probleem-oorzaak-oplossing, transparantie naar jouwe klanten. Met dit principe win jij wel de vertrouw van je klanten.

Dit is nu echt een bedrijf waar mijn hart ligt. KLANT is hier nog Koning. Ook al hebben ze het hartstikke druk ze zullen er alles aan doen om je zsm weg te helpen en zo dat de problemen opgelost zijn. met al mijn auto\'s die rijden bij de rijschool worden keurig onderhouden en niks te veel betalen is ook belangrijk in deze tijd. Voor alle medewerkers en de eigenaar een heel fijn en gelukkig gezond jaar.

zeer goed en een zeer goede behandeling zowel kantoor als van monteurs in een woord klasse

problemen met een slot vw polo van 12 jaar oud binnen het uur opgelost. Kon erop wachten. geweldig!!!!!!!!!