tevreden zoals de vorige keren.

Men wordt bij dit bedrijf vriendelijk en correct te woord gestaan. Afspraken worden na gekomen. En, voor zover ik kan beoordelen, worden de werkzaamheden uitgevoerd zoals het hoort. Zeker niet onbelangrijk; de VAK garage ligt op loopafstand van mijn huis.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima service en persoonlijke benadering

Mijn auto was wederom snel en vakkundig gerepareerd.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik heb een eerlijk antwoord gekregen op mijn vragen en een vriendelijke bediening . TOP

super

super geholpen

Prettig en vakkundig geholpen

Al vele jaren onze auto's (ook die van mijn vrouw en dochter) hier in onderhoud. Altijd prettig en vriendelijk geholpen. Service staat hier nog hoog in het vaandel. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Nooit het gevoel gehad ergens teveel voor te betalen en reparaties worden altijd pas na overleg gedaan.

• Faciliteiten wachtruimte

altijd goed en vriendelijk geholpen

altijd goed en vriendelijk geholpen en altijd zeer goed advies!!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage waar men met je mee denkt

Ik kom al vele jaren bij de garage (toen nog in Haaren) heb daar ook deze auto gekocht die ik nog steeds rij nu alweer 12 jaar en hopelijk nog wat jaren erbij mede dankzij het onderhoud deze vakgarage

• Faciliteiten wachtruimte

weer ruimte in mijn knip haha

als de vakgarage niet voldeed aan mijn wensen dan ging ik er nooit naar toe ......... dus ze doen goed hun best anders kwam ik er niet

Vakkundig, snel en vriendelijk

Betrouwbare vakgarage met vakkundige monteurs. Mijn auto wordt altijd snel, zorgvuldig en zonder overbodige reparaties gekeurd en behandeld.

prima!

communicatie is uitstekend, duidelijk en conform gemaakte afspraken.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede en eerlijke service. Altijd vriendelijk en goed geholpen. Onze auto’s zijn al enige tijd hier in onderhoud. Nog nooit problemen gehad. Altijd deskundig en ook garantie

Altijd tevreden

Alles gebeurt in goed overleg en eerlijk.

Goed!!

Fijne garage, geen poespas gewoon duidelijk! En klantgericht!

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd netjes en op tijd.

• Faciliteiten wachtruimte

Super garage met geweldige service!

Je word prima op de hoogte gehouden van wat er aan de auto voor werkzaamheden moet gebeuren om weer veilig de weg op te gaan.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer betrokken niets is teveel

Al jaren mijn Volvo 340 bj 1991 hier in onderhoud en zoals te verwachten viel, komen met de ouderdom ook de gebreken. Vervanging van onderdelen wordt steeds moeilijker en vaak moet dan de weg van zelf reviseren of gereviseerde onderdelen zoeken, gevolgd worden. Mijn wens om deze auto, om nostalgische en practische/financiële redenen, bij mij te houden wordt van harte ondersteund. Erg blij dat er nog steeds know-how aanwezig is met klassieke autotechniek want een computer aansluiten kan hier niet. Met hulp hoop ik nog jaren met plezier en onbezorgd met mijn auto te kunnen blihven rijden.

zoals gewoonlijk: uitstekend.

Kom al jaren bij Vakgarage Tilburg. Dit keer voor een APK. Netjes en professioneel ontvangen. Kopje koffie tijdens het wachten. Na een klein uurtje was mijn auto weer voor een jaar goedgekeurd. Ik hebt nooit het gevoel oneerlijk behandeld te worden. Mark en zijn mensen doen alle mogelijke moeite om het autorijden voor de klant betaalbaar te houden dit in tegenstelling tot veel grote garagebedrijven.

Vriendelijk, goed en netjes

Goede service, meedenkend en vriendelijk

xxxxxx

xxxxxxxx

• Faciliteiten wachtruimte

fijne en goede service. Vergeten te bellen over kisten, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt

Gewoon goed

Zeer vriendelijke en professionele garage met eerlijke prijzen en een goede kennis van zaken.

• Faciliteiten wachtruimte

Een garage met vakkundige, vriendelijke service en eerlijke prijzen.

Ik heb mijn auto al enige jaren in onderhoud bij de vakgarage. Voor grote opdrachten kun je een afspraak maken, maar in noodsituaties kun je vaak nog dezelfde dag terecht. De garage belt altijd bij onverwachte reparaties waardoor je niet ineens voor een verrassing komt te staan wanneer er afgerekend moet worden. Ook worden er eerlijke prijzen gehanteerd, hier geen gedoe met extra betalen om de ruiterwisservloeistof bij te laten vullen. Vriendelijke behulpzame mensen, van monteurs tot aan de receptie en ze zijn altijd bereid mo mee te denken voor een goede oplossing.

Vakkundig en snel geholpen

Zoals altijd kon ik meteen komen en voel me niet bedonderd, zoals me vaak is overkomen bij andere garages

• Locatie N.v.t.

goed gerepareerd

Jammer, dat het alleen niet erg duidelijk wordt gecommuniceerd omtrent de afspraak. In eerste instantie gebeld en zou het op woensdag gerepareerd en de auto zou opgehaald worden. Vervolgens werd de auto niet opgehaald en werd de reparatie pas donderdag uitgevoerd. Vervolgens de auto gebracht en stond de reparatie nog niet ingeboekt en zou het vrijdag worden. Dat was wel erg vervelend. Een auto moeten regelen, omdat ik afhankelijk ben van mijn auto. Vervolgens werd ik op dinsdag gebeld en zou het die dag al gerepareerd worden. Dat was natuurlijk erg fijn, maar het had natuurlijk ook anders gekund. Verder heel tevreden over de communicatie van de monteur en reparatie.

Goede autotechneuten...

Ben al ruim 9 jaar klant bij de vakgarage. Met problemen kon ik ook altijd wel terecht en ze proberen altijd zo snel mogelijk het probleem te verhelpen. Bij onderhoud ook altijd telefonisch contact over wat er moet gebeuren en altijd wel ruimte voor overleg. Kortom een goede vakgarage.