Deze mensen hebben kennis van en hart voor hun vak én voor hun klanten.

Ruim tien jaar zijn wij klant bij Ter Riet met in de loop der jaren vier daar aangeschafte personenwagens. Ook onze klassieke Ford Transit camper uit 1980 hebben wij daar in onderhoud. Deze laatste geeft soms technische uitdagingen, waar we in overleg steeds op zeer bevredigende manier een oplossing voor hebben gevonden. Deze mensen hebben kennis van en hart voor hun vak én voor hun klanten. Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Gaat er onverhoopt iets mis, ook dan is er samen met Ter Riet tot een bevredigende oplossing te komen. De lijnen zijn kort, de communicatie is helder en de service is uitstekend. Toen we recent een auto aanboden voor onderhoud en een APK bleek deze zelfs aan de buitenzijde compleet gereinigd. Ongevraagd en ongefactureerd!

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage goede service

Goed overleg prima service

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

hele leuke auto hier gekocht 15 december en nog altijd in de wolken. goede service en eerlijke mensen

Top bedrijf waar ik mijn eerste auto ooit kocht . Ik werd na bezichtiging van de auto netjes terug gebracht naar het station van Enschede door de heer Ter Riet zelf . Zelfs Renee Zuithof van autobedrijf Zuithof in Almelo had goede woorden over autobedrijf Ter Riet . Hier ben nog een klant en geen nummer zoals bij de meeste grote autobedrijven . Een aanrader voor iedereen die een brommobiel wil aanschaffen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik had een kapotte koplamp en gelijk verzocht om de nog werkende lamp te vervangen. Dit, omdat ik slechte ervaringen heb gehad met mijn Clio als ik niet gelijk beide lampen laat vervangen: of de lamp gaat stuk of de ene koplamp gaat dan feller branden dan de andere. Ik had al het vermoeden dat de lamp die het nog deed niet vervangen was. De monteur kwam namelijk met één verpakking naar de balie bij het afrekenen. Ik had toevallig in de werkplaats gestaan en in ieder niet gezien dat de werkende lamp vervangen werd. En ja hoor: dezelfde problemen die ik heb als er maar 1 lamp vervangen wordt: 1 felle lamp en 1 zwakke lamp. Ik had al zo\'n voorgevoel (

• Deskundigheid N.v.t.

Goede ervaringen, zowel bij aanschaf van een car als de koop van een personenauto. Ook service naderhand zijn we zeer over te spreken.

Uitstekende ervaring. Vriendelijk en correcte behandeling. En altijd een kopje koffie van de oude baas.

Fantastische service Buitengewoon vriendelijk. Denken met je mee.

Wij kunnen het weten.Vakmanschap en klantvriendelijkheid zul je nergens beter vinden! wij zijn niet voor niets de oudste klant van deze garage.

wat er ook is met de auto, er wordt geluisterd naar je als klant en de klacht wordt serieus genomen. Veiligheid voor alles. Kan het nier direct gerepareerd worden wordt er een afspraak gemaakt. Leen auto ook altijd beschikbaar. Super service.

Ik heb alleen maar goede ervaringen als er iets is kan ik altijd terecht, ze doen niet moeilijk kijken evn gauw en je kan weer tevreden op weg. Mijn vriendin had haar auto al hier in onderhoudt en ik doe het nu ook en heb er totaal geen spijt van. TOP BEDRIJF MET HELE FIJNE PERSONEELSLEDEN

Goede snelle service verstand van de auto en altijd goed advies. Ook fijn dat je er snel terecht kunt voor kleine klachten aan je auto.

Prettig bedrijf om zaken mee te doen Vriendelijke mensen bij de receptie. En natuurlijk de koffie van de oude ter riet.

zeer positief

Mijn vrouw en ik vinden dat we prettig en vriendelijk ontvangen zijn, en evenzo ook te woord gestaan.

Super garage! Zeer vriendelijk, eerlijk en begripvol personeel. En dat kan ik van weinig garages zeggen. Ik ken ze hier al jaren en zeg \'Rob, Frank, Wim en de rest: ga zo door!\'

Echt goede garage staan altijd direct klaar met goede service en niet duur! Toppers!!