Ik zou het op prijs stellen als de rekening vooraf met de klant doorgenomen wordt. Achteraf zie ik dat ik benzine heb moeten betalen voor mijn leenauto, terwijl ik hieromtrent afspraken gemaakt heb. Jammer
Goed
altijd klantvriendelijk
Prettig en correct
Ik heb hoofdzakelijk contact met dhr. Menten. Hij is klantvriendelijk, dienstbaar, betrouwbaar en correct. Zorgt ervoor dat alles m.b.t. de werkplaats, voor zover ik weet, in goede banen geleid wordt. Het is telkens weer heel aangenaam om met hem in contact te komen, ondanks dat ik liever zo min mogelijk in de werkplaats kom. Ook beide ?? overgebleven monteurs zijn in orde. Ook de eigenaar/directeur is een aardige kerel. Gewoon in de omgang en toegankelijk zoals een ondernemer betaamt. En niet te vergeten, zéér tevreden over onze CX5.
In het algemeen heb ik het gevoel dat mijn auto bij Radrema in goede handen is voor wat betreft het onderhoud anders was ik niet al 12 jaar vaste klant. Alleen het oplossen van enkele problemen met mijn Mazda 626 had wel wat vakkundiger gekund en bij de laatste jaarbeurt van 2 mei 2016 werden er onderdelen vernieuwd die normaal bij een grote onderhoudsbeurt vernieuwd of gedaan worden zodat de rekening fors hoger was dan voorgaande jaarbeurten. Hier heb ik toch wel een rot gevoel aan overgehouden.
Nooit problemen, alles wordt correct afgehandeld
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.