
Prima service, vriendelijk personeel, advies waar nodig is. Kortom prima garage.
Het is een garage waar het personeel betrokken is en zeer vakkundig. Altijd betrokken met de situatie van de klant.
Reële opties worden op een rij gezet, prijs aangegeven, zo kun je een keuze maken die bij je past.
Alles prima geregeld.
Business as usual, wanneer je zaken doet met VDPK. Bijzondere service is daar nu eenmaal heel gewoon.
vakkennis, ze denken met je mee. Wij zijn vanaf van af 1992 klant voor onderhoud en het kopen van andere auto, wanneer die aan vervanging toe is.
Bij binnenkomst een vriendelijk ontvangst, wanneer mogelijk direct geholpen met een bakje koffie toe.
auto weer aan huis afgeleverd!
hardnekkig probleem met start-stop-systeem - eigenlijk een te hoog gegrepen technisch kunstje van Hyundai. In goed overleg afgerond.
Al vele jaren de vaste leverancier van m'n auto's. Nooit problemen gehad en zelfs de latere 2e hands waren goede keuzes.
Marco dacht goed met me mee, door niet alles te vervangen om het vervangen. Maar kijken naar wat nodig is om te vervangen. Daardoor was ik een stuk minder kwijt aan reparatiekosten.
Keurig en snel geholpen duidelijke prijsopgave en geen verassingen achteraf.
Ze zijn klant gericht bezig
Ik kan snel telefonisch een afspraak maken en krijg deze meestal binnen 5 minuten per email bevestigd. De rekening is eerlijk en men denkt altijd met je mee. Ik ben heel tevreden met deze garage.
Ruim 20 jaar goede ervaring met vdpk
ALLEEN MAAR GOEDE ERVARINGEN
Ik word altijd snel en vriendelijk geholpen!
Op een hele warme dag kwam ik voor een vakantiebeurtje. Ik moest wachten in de showroom. Daar was het niet om uit te houden...... Geen ventilator, geen koud water.. Gelukkig had ik zelf een flesje water bij me. Misschien een idee om bij warm weer hierop in te spelen. Sylvio had de auto weer in orde gemaakt en hielp nog even met de radio. Service, zoals altijd!!!!
We zien een gebruikte auto op de website van het bedrijf, we bellen om te vragen of auto nog beschikbaar is. Daan deelt mede dat de auto er nog staat. Op de vraag of er andere potentiële kopers zijn wordt door Daan ontkennend geantwoord. Wij geven aan dat we de auto graag willen kopen en verzoeken om de auto te laten staan en dat we tussen 13.00 en 13.30 uur er waarschijnlijk zullen zijn aangezien we eerst nog 2 uur moeten rijden. Op verzoek van Daan laten we ons telefoonnummer achter. Daan geeft aan, zijn collega Marco (= lees de eigenaar) ook te informeren over onze komst. Ondanks het slechte weer en de vele hevige regen zijn we om 13.30 uur in de showroom en wordt de auto door de eigenaar Marco klaar gemaakt voor een proefrit voor een ANDERE klant !!! Waarom hebben ze niet even gebeld om dit door te geven, dat had ons veel tijd en moeite bespaard. Daarnaast de manier waarop de eigenaar Marco en later Daan ons te woord staan als we ze confronteren met het de situatie is erg klant onvriendelijk. Zo ga je ons inziens niet met potentiële klanten om. Het zijn echte handelaren met één doel, namelijk het schuiven van zoveel mogelijk auto's. Of je nu belt of niet, het maakt ze niets uit. Vriendelijke aan de telefoon maar trap er aub niet in. Een gemaakte afspraak telt niet, er is altijd wel een smoes. WAARDELOOS!!!
Beste heer Vermeulen, Het was inderdaad een zeer vervelende situatie. Voor u, voor de aanwezige klant en voor mij. Wij reserveren nooit auto's en hebben dat dan ook niet aan u toegezegd. Dat er een andere klant net voor u binnenkomt die geen afspraak had maar reeds eerder was wezen kijken kan ik helaas niet voorkomen. Ik had geen tijd om u te bellen omdat deze klant net voor u binnen was. Begrijp dan ook heel goed uw teleurstelling en zal vanaf heden dan ook nog duidelijker aangeven dat wij geen auto's reserveren/vasthouden. Dit punt zal ik dan ook als verbeterpunt meenemen hier in mijn bedrijf. Nogmaals excuus voor deze zeldzame en vervelende situatie.
Uitstekend bedrijf. Vakbekwaam. Duidelijke communicatie. Beste prijs/kwaliteit verhouding. Interessant assortiment 1e klas wagenvoorraad.
mijn ervaringen zijn \'\"TOP\'\'
De ervaring met Vakgarage van der Pouw Kraan is zoals al eerder: goed. Afspraak maken, overleggen, wensen neerleggen en eventueel op de dag zelf nog dingen doornemen: het verloopt altijd soepel en deskundig.
Postbus 3274
3760DG Soest
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.