Prettige manier van kopen auto en inruilen huidige auto

Goede prijs kwaliteit verhouding goede inruil prijs voor dieselauto

Geen klachten m.i.v. vriendelijkheid

Bij binnenkomst werd ik door uw medewerker welkom geheten maar tegen mijn vrouw die mij vergezelde werd niks gezegd. Zij vond dat erg onvriendelijke en niet gastvrij. Hebben dit aan een andere verkoper gemeld. Hij gaf aan dat met de betreffende medewerker te bespreken dus wat ons betreft is dit voorval afgesloten

Niet opdringerig

• Faciliteiten wachtruimte

Integer, betrouwbaar, professioneel en super service

Tijdens het aankoopproces werd er goed naar ons geluisterd. We kregen we volop de ruimte om automaat- en handgeschakelde auto's uit te proberen. Er werd met ons meegedacht in de voor- en nadelen en we kregen de ruimte om onze eigen keuze te maken, zonder een bepaalde richting te worden opgeduwd. Prijsonderhanedeling is fair en eerlijk naar beide kanten toe. Inmiddels kan ik ook zeggen dat de service goed is. We hadden helaas 1,5 week na aankoop al schade aan de auto waar niemand iets aan kon doen. Maar ook hier is met respect en aandacht naar onze behoeften geluisterd en met oog voor de relatie naar een goede oplossing gezocht. Heel tevreden over. Kan iedereen aanraden om een Mazda te kopen en deze bij Peeten te kopen.

Geweldige service !!

Heel persoonlijke, vriendelijke en echt geïnteresseerde mensen, vooral Jan en zoon Rik. Ondanks dat ik nog geen klant was, werd ik op alle mogelijke manieren geholpen om een slechte aankoop elders ongedaan te maken. En met succes ! Hartelijk dank !! Gr. Thei

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne service en een prettig verkoop team.

Al jaren ervaring met Peeten

Heel erg fijn ervaring

Ik reed een Mazda 2, maar altijd al een Mini Cooper willen hebben als auto. Samen opzoek gegaan naar een Mini waar ik na opzoek was. Uiteindelijk heeft Peeten er een gevonden. Kan het iedereen aanraden en zal dit ook zeker rond vertellen!

Super betrouwbaar en klantvriendelijk

Je wordt altijd vriendelijk geholpen. En ze zijn super eerlijk en betrouwbaar.

Slechte voorlichting

Is er een onderdeel kapot bel je op of het te vervangen is. Zeggen ze dat het onderdeeltje zo te bestellen is maar je moet langs komen. Kom je langs is het niet los te bestellen. Rij je dus 30 km voor niks!!!!! En dan geef je dit aan dat je er voor gebeld hebt en dan zeggen ze dood leuk:”Kan ik niks aan doen”.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Topervaring!

Begin dit jaar de keuze gemaakt om voor een nieuwe mazda te gaan en mijn oog viel op de MX-30. Na al erg vroeg te zijn binnengelopen met een aantal vragen beviel me dit al goed. Met een kopje koffie rustig kunnen zitten over een auto waar nog niet veel van bekend was. Echter ze gingen er goed voor zitten en zochten direct alles uit voor mij. Hierna was de keuze snel gemaakt en inmiddels rijdt ik hier nu een paar weken mee rond met een grote glimlach vanwege de geweldige auto. Welke voor 90% al afkomt van de service! Hier was voornamelijk René de kartrekker om voor mij alles tot in de puntjes te regelen en de collega's om net bepaalde zaken uit te zoeken.

Ook voor “passanten” is service goed geregeld bij Peeten

Voor het vervangen van een dimlicht in mijn FiatDucato camper mis ik technische kennis en kunde om dit zelf te fixen. Gelukkig zijn er nog servicegerichte vakmensen beschikbaar die dit voor een passant op vakantie goed en snel regelt. Mensen bedankt, Simon van Dijk

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vriendelijk gelijk en gastvrij

Ik kwam hier voor info over private lease en om de modellen te bekijken terwijl ik hier niet eens in de buurt woon ( Alkmaar ) en hier waarschijnlijk ook geen auto ga bestellen, maar ik werd netjes door de verkoper geholpen en deze nam ruim de tijd voor mij.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Een familiebedrijf met aandacht voor de klant!

We waren nog niet direct opzoek naar een vervanger van de destijds huidige auto echter door de manier van interesse die getoond werd door met name Jan (eigenaar) bij het eerste contact en ook het blijven tonen van interesse heeft er uiteindelijk toe geleid dat we de overstap hebben gemaakt, na ruim 10jaar, van een bekend sportief Duits merk, naar het sportieve maar ook eigengereide Japanse merk Mazda.

• Faciliteiten wachtruimte

Via internet een interessante occasion bij dit bedrijf gevonden. Een op zondag verstuurde email waarin ik blijk gaf van mijn interesse, werd binnen een uur al beantwoord. In een week met regelmatig contact, werd duidelijk dat Peeten B.V. beschikte over een volledige onderhoudshistorie van de betreffende auto en ze zeer welwillend bleken op alle vragen helder, duidelijk en eerlijk antwoord te geven. Er werd veel moeite gedaan, vooral spontaan, om de auto binnen een week in de best mogelijke staat te brengen om voor verkoop te kunnen presenteren. De ontvangst in de showroom was zeer attent en hartelijk. De mogelijkheden om de auto te bekijken en uit te proberen meer dan goed. Ook op aanvullende vragen werd eerlijk antwoord gegeven en aanvulling gezocht in extra expertise waar nodig. Ik meen dat de geleverde service (prima) en de kwaliteit van de auto, heel goed in verhouding staan met de gevraagde prijs, waarbij zowel koper als verkoper naar volle tevredenheid tot een overeenkomst konden komen. Al met al een heel aangename ervaring om bij dit bedrijf een auto te hebben gekocht.

Al weer vele jaren vaste klant bij Peeten. Service, vriendelijkheid en meedenken zorgt er voor dat je blijft. Zo simpel. Toch??😉👍

In oktober 2018 een Mazda 3 diesel gekocht bij Peeten via mijn werkgever. Traject van offerte tot en met aflevering (begeleid door Joost Brauer) is zeer soepel gelopen, zelfs bij aflevering nog enkele praktische tips voor diefstalpreventie gekregen! Daarnaast ook privé CX-5 in onderhoud bij Peeten. Ook in dit geval goede service (onder andere winterwielen gevonden) en deskundige telefonische hulp bij praktische vragen. Kortom, zeer tevreden!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Geweest voor een nieuwe of gebruikte Mazda, super geholpen. Gesproken over privatelease zowel voor een nieuwe als gebruikte auto. Keuze gemaakt voor een gebruikte CX5. Offerte private lease gevraagd echter toen werd mij kort aan de te lkefoon verteld dat dit niet mogelijk was. Leaseprijs zou nagenoeg hetzelfde zijn als die van een nieuwe.... Gemiste kans...

• Service N.v.t.

Een top bedrijf!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Net mijn nieuwe Mazda opgehaald bij Vakgarage Peeten. Naar mijn mening werkt er vakkundig en vriendelijk personeel. Je wordt er prima geholpen. Bedankt voor de goede service!

Fijne en prettige garage met vriendelijk en deskundig personeel

Fijne en prettige garage met vriendelijk en deskundig personeel

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Over Automobielbedrijf Peeten B.V.

Peeten is al 60 jaar en 3 generaties lang een begrip in Baarlo en omstreken. Sinds 1967 zijn wij erkend Mazda dealer, Automobielbedrijf Peeten is de oudste Mazda dealer van heel Europa. Naast erkend Mazda dealer zijn wij ook een officiële Vakgarage.