Heb de indruk en het vertrouwen dat AUTOWEERD een kwaliteitsgarage is. Mijn hoop is dat dit zo blijft..
Na het plaatsen van de onderstaande review heeft de garage contact met mij opgenomen. Daarna ben ik met m'n auto bij de garage geweest en is het achterdeur probleem alsnog tot mijn volle tevredenheid opgelost. De 'vang' van de linkerachterdeur was na het garagebezoek verdwenen. Ik moest bij het openen de deur met de hand vasthouden om te voorkomen dat de deur te ver open gaat en de lak beschadigd wordt.
UPDATE 19-08 Beste Paul, Bedankt voor de gezamenlijke afwikkeling en je -alsnog- geweldig mooie review! Gelukkig viel het achteraf reuze mee, en is het defect nu samen goed bekeken en vervolgens wel professioneel opgelost: iedereen blij ;-) Nogmaals dank ook voor het meedenken en graag tot ziens bij Autoweerd! M. vr. groet, Werner Krispin (namens collega Paul van de receptie). Beste Paul, We hebben ondertussen telefonisch contact gehad over dit vreemde voorval van de plots ontbrekende (of niet werkende) deurvanger. Vervelend als een portier niet naar behoren werkt, zeker tijdens de vakantie. Zoals afgesproken gaan wij daar naar kijken, zodra u even in de gelegeheid bent om langs te komen. Dan ontdekken we vast wat er precies loos is en kunnen we dat in overleg met u ook oplossen. Hoe eerder, hoe beter. Voor nu nog fijne vakantiedagen gewenst en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, team Vakgarage Autoweerd Utrecht 030- 3031600
Originele beoordeling
De 'vang' van de linkerachterdeur was na het garagebezoek verdwenen. Nu moet ik bij het openen de deur met de hand vasthouden om te voorkomen dat de deur te ver open gaat en de lak beschadigd wordt.
Beste Paul, We hebben ondertussen telefonisch contact gehad over dit vreemde voorval van de plots ontbrekende (of niet werkende) deurvanger. Vervelend als een portier niet naar behoren werkt, zeker tijdens de vakantie. Zoals afgesproken gaan wij daar naar kijken, zodra u even in de gelegeheid bent om langs te komen. Dan ontdekken we vast wat er precies loos is en kunnen we dat in overleg met u ook oplossen. Hoe eerder, hoe beter. Voor nu nog fijne vakantiedagen gewenst en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, team Vakgarage Autoweerd Utrecht 030- 3031600
My experience is with the Utrecht branch. Excellent friendly and personal service. Car hire is the lowest cost I have found in the Netherlands, but every bit as good as the bigger companies. Also the staff recommended for me a car that they had sold when new and had serviced for its whole life. It has turned out to be an excellent buy, noce to drive and 100% reliable. I cannot recommend them highly enough.
Prima garage, prettige benadering!
Zoals gebruikelijk goede servicemonteur
Slechte communicatie met Paul. Behandeld als nummer, niet als mens. Ik zou nooit eerder daar geweest zijn, terwijl ik er al 20 jaar kom. Paul verwarde mijn auto met een andere, maar dat moest ik zelf uitzoeken. Hij was niet van zins in werkarchief te kijken. Ik moest zelf betaling aan Autoweerd opzoeken om te bewijzen dat ze mijn auto een kleine beurt hadden gegeven en drie nieuwe banden half jaar geleden. Want zei Paul, mijn auto moest 3 nieuwe banden. Doorgestreepte werkpapieren om gelijk te bewijzen, dat het klopte dat er nu uiteindelijk geen drie maar een band vernieuwd moest worden, terwijl dat een half jaar geleden nog een nieuwe band was. Volgens de doorgestreepte werkpapieren was de vierde band een half jaar geleden ook al slecht. Vreemd zei ik dat er toen maar 3 banden vervangen waren. Toen ik zei dat mijn vertrouwen geschonden was, kregen we een vreemd gesprek waarbij Paul zei dat hij het fijn vond dat ik wegging. Na bovenstaande beoordeling nam de bedrijfsleider contact op en bood excuses aan voor de gang van zaken. Van Paul kreeg ik nog excuus brief. Autoweerd wilde er wel van leren. Blijft staan dat een band van 2,6 mm aan vervanging toe zou zijn volgens de garage, omdat er een spijker in zat. Dat had ook anders opgelost kunnen worden. Een goede voorlichting en een totaalblik zou prettig zijn geweest.
Originele beoordeling
Slechte communicatie met Paul. Behandeld als nummer, niet als mens. Ik zou nooit eerder daar geweest zijn, terwijl ik er al 20 jaar kom. Paul verwarde mijn auto met een andere, maar dat moest ik zelf uitzoeken. Hij was niet van zins in werkarchief te kijken. Ik moest zelf betaling aan Autoweerd opzoeken om te bewijzen dat ze mijn auto een grote beurt hadden gegeven en drie nieuwe banden half jaar geleden. Want zei Paul, mijn auto moest 3 nieuwe banden. Doorgestreepte werkpapieren om gelijk te bewijzen, dat het klopte dat er nu uiteindelijk geen drie maar een band vernieuwd moest worden, terwijl dat een half jaar geleden nog een nieuwe band was. Volgens de doorgestreepte werkpapieren was de vierde band een half jaar geleden ook al slecht. Vreemd zei ik dat er toen maar 3 banden vervangen waren. Toen ik zei dat mijn vertrouwen geschonden was, kregen we een vreemd gesprek waarbij Paul zei dat hij het fijn vond dat ik wegging. Na 20 jaar.
Goedemiddag mevrouw Biesheuvel, De afgelopen week hebben we contact gehad en hebben we uw ervaring enkele malen samen besproken. Zoals beloofd is er voor u uitgezocht wat er heeft plaatsgevonden rondom de verwarring en de daarop volgende communicatie. Tevens heb ik -zoals u wenste- de historie van de banden voor u uitgeplozen. Om u de eerdere gevraagde duidelijkheid te geven. Die toelichting gaf gelukkig het inzicht dat het technisch allemaal wel klopt. U gaf zelf gelukkig aan dat het niet aan de deskundigheid van de garage ligt. Voor het bedrijf (en het team) is het een prettig gegeven dat u de review nog wilde bekijken, warvoor dank. Neemt niet weg dat er een onprettig gevoel op het persoonlijk vlak ontstaan is. De desbetreffende collega, zelf ook niet blij hiermee, heeft nog contact met u opgenomen. Ik hoop van harte dat zijn mail aan u nog iets positiefs mag toevoegen. Voor nu rest mij om u in elk geval te bedanken voor het delen. Mocht u nog vragen hebben: u weet mij te vinden, wij helpen u graag! Ook na ruim 1100 uitstekende positieve beoordelingen, willen wij ons vanuit elke situatie nog verder verbeteren waar het kan. Met vriendelijke groet, Werner Krispin 030-3031600
Dondersgoed
Aantal keer reparatie en onderhoud laten doen bij deze garage. Altijd zeer duidelijk in de communicatie over tijdsduur en prijs, voordat iets gemaakt werd. Hierdoor weet je vooraf wat iets kost en hoe lang je je auto kwijt bent. Showroom en wachtruimte zijn oké, maar daarvoor kwam ik niet bij deze garage!! Helaas is het door verhuizing straks te ver weg.
Goede ontvangst, via ANWB-transport, en sympathieke ontvangst ten aanzien van persoon en techniek.
Dorpel tijdens mijn bezoek aan de wasstraat eraf gegaan. Vandaag weer keurig hersteld en dorpel aan de andere zijde zat ook een beetje los, ook weer vastgezet. Weer erg vriendelijk geholpen.
Prima service, prettige omgang en vriendelijke prijs.
.
Gewoon een top Vakgarage waar we al jaren met plezier zaken meedoen en die ik iedereen aanbeveel :-D!
Vakgarage Autoweerd is een fijne garage mer vaklui die een hart hebben voor de auto. Ze denken goed mee en geven eerlijk advies. De service is snel en vriendelijk.
De bijzonder positieve totaalervaring van de afgelopen decennia is het afgelopen jaar niet haalbaar. Veel onduidelijkheid over of reparaties wel of niet nodig zijn en of zaken wel of niet uitgevoerd zijn. Komt op mij over dat meer dan voorheen veel verschillende personen betrokken zijn bij onderhoudsproces en het klantcontact daarover. Aanvulling: Autoweerd heeft zich de kritiek aangetrokken en heel netjes gereageerd op mijn klacht. Men is duidelijk voornemens het niveau van dienstverlening weer terug te brengen naar het niveau dat ik van hen gewend ben.
Originele beoordeling
De bijzonder positieve totaalervaring van de afgelopen decennia is het afgelopen jaar niet haalbaar. Veel onduidelijkheid over of reparaties wel of niet nodig zijn en of zaken wel of niet uitgevoerd zijn. Komt op mij over dat meer dan voorheen veel verschillende personen betrokken zijn bij onderhoudsproces en het klantcontact daarover.
Keurig gebeld van te voren om mij te vertellen wat er allemaal bij APK en kleine onderhoudsbeurt aangepakt moest worden. Goede uitleg. En heerlijk: toen ik de auto kwam halen was hij ook nog gewassen. Echt heel goed. Ook interessante uitleg over remvloeistof en olie verversen. Naar aanleiding van mijn kritische vragen. Altijd leuk als ik met de heren van de receptie spreek. En contact met anderen ook plezierig ! Heel fijn voor mij als vrouw ook!!!
Om mijn airco te repareren 2,5 dagen nodig gehad gebleken een miscomminucatie
Geachte heer van Soest, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling alsnog, fijn dat we het misverstand samen konden bespreken en zo hebben mogen oplossen. We waarderen uw inbreng zeer, daar leren wij ook weer van! Graag tot ziens! Werner Krispin Vakgarage Autoweerd Utrecht 030-3031600
Originele beoordeling
Om mijn airco te repareren 2,5 dagen nodig gehad
Bij het overlijden van mijn man kreeg ik - naast hartelijke condoleances - hulp bij de receptie, om precies te weten welke documenten ik nodig had om de auto over te schrijven. Precies de soort van hulp ik op dat moment nodig had.
vriendelijk, behulpzaam en vriendelijk
.
Altijd vriendelijke service en meedenkend in oplossingen.
Bij deze garage word je als persoon behandeld. Ik heb nooit het gevoel dat er misbruik wordt gemaakt van het feit dat ik weinig verstand van auto’s heb. De mensen denken met je mee en doen alles wat ze kunnen om te helpen.
De rekening was iets hoger dan ik verwacht had, maar ze waren erg transparant, hebben overlegd voordat ze begonnen met het werk en konden goed uitleggen waarom bepaald onderhoud gedaan was. De auto is weer helemaal tip top in orde.
Zie boven
Al jaren breng ik mijn auto hier voor onderhoud en reparatie. Ze doen hun werk naar volle tevredenheid.
Weerdsingel O Z 42
3514AD Utrecht
Al meer dan 50 jaar Bovag-autobedrijf in Utrecht en het grootste APK keuringsstation in het centrum. Met 16 vakmensen helpen wij u 6 dagen per week. Elk automerk is welkom voor onderhoud, A.P.K., reparaties, autoschade, reparaties aan de airco of voor winterbanden of zomerwielen. (incl. opslag in ons eigen bandenhotel). Ook met uw leaseauto bent u welkom want garage Autoweerd is aangesloten bij Vakgarage Professional. Of voor de aanschaf van uw Private-Lease wagen of een Vakgarant Occasion met 2 jaar garantie. Daarnaast verhuren wij elk model huurauto of bus via AutoHopper Autoverhuur Utrecht. Of huur een dakkoffer, fietsendrager of sneeuwkettingen van Topspace. Alles voor uw Mobiliteit: 030-303 1600
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.