Altijd betrouwbaar

Transparant, betrouwbaar en zeee klantvriendelijk

Goede en prettige communicatie/service

Goede en prettige communicatie/service

Altijd prima service

Al jaren klant van vakgarage autoweerd. Altijd prima service gehad.

• Faciliteiten wachtruimte

Fantastische garage. Vaardige en ongelofelijk aardige mensen. Aanrader!

Uitstekende service, vakkundig uitgevoerde reparatie, zeer vriendelijke mensen. Ik kom zeker terug!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer prettig en goed bedrijf

Zijn Zijn meer dan 20 jaar klant, en zeer tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Wout, dank je wel wel voor dit mooie rapportcijfer! Goed om te lezen dat je onze service en diensten met een 9 kunt waarderen! Daar zijn wij ook blij mee! Graag tot ziens bij Autoweerd Utrecht!

Als immer: vriendelijk, behulpzaam en, heel belangrijk, bekwaam

daag PS veeel te veeeeeel vragen

• Faciliteiten wachtruimte

Beste mevrouw Kuners, hartelijk dank voor deze fijne review. Wat goed om te lezen dat u al zo lang tevreden bent. Dat houden we graag zo! Graag tot ziens! PS: ja, dat vinden wij zelf ook ;-) Maar ja, dit is een externe, objectieve beoordelings-site.

Betrouwbaar, vakmanschap, klantvriendelijk, topgarage!

Proffesionele goed georganiseerde nette zaak; top,!

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Roger, dank je wel voor je mooie beoordeling! Daar zijn wij ook blij mee! Graag tot de volgende keer!

Prima autobedrijf

Soms wel lange wachttijden voor gepland onderhoud of zomer/winterbanden

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ankie, hartelijk dank voor dit mooie rapportcijfer! Fijn om te lezen dat u ook zo tevreden bent! En ja, de wachttijden zijn er ook bij ons voor onverwachte zaken. Gelukkig zijn juist de onderhoudsbeurten, de APK's en de wielenwissel al ver vooraf (tot 6 maanden vooruit) in te plannen. Zo bent u altijd op tijd bij Vakgarage Autoweerd! Graag tot ziens!

Altijd betrouwbaar en goede dienstverlening.

Ook fijn dat je een leenfiets meekrijgt. En bij gebreken wordt eerst contact opgenomen voor overleg over herstel. Als de auto klaar is krijg je een bericht. Gewoon attent.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Ruud, super bedankt voor deze geweldige review. Fijn om te lezen dat onze werkwijze naar volle tevredenheid is verlopen. Graag tot ziens bij Vakgarage Autoweerd

goed werk geleverd

auto in otde en vriendelijke bejegening

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Hans, vriendelijk dank voor deze mooie 5-sterren beoordeling! Daar zijn wij ook heel blij mee! Graag tot een volgende keer!

Gewoon doen

Efficiënte en klantvriendelijke afhandeling naast deskundigheid.

• Faciliteiten wachtruimte

Zo! Dat is ook weer een hele mooie! Hartelijk dank beste Richard! Wat fijn om te lezen dat je het zo positief hebt ervaren. Graag tot een volgende keer!

Prettig en professioneel

Heldere uitleg en duidelijke prijsstelling.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste RB, dank je wel voor deze 5-sterren-review! Precies wat wij belangrijk vinden naar de klanten toe; de duidelijkheid en transparantie! Fijn dat je het zo goed ervaren hebt en graag tot een volgende keer!

laatste keer wel wat beoordelingsfouten gemaakt, onnodige reparaties gemaakt

Laatste keer matig

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Bas, dank voor je mooie beoordeling, blij dat je na al die jaren nog altijd tevreden bent. We begrijpen goed dat je de noodzaak van bepaalde werkzaamheden deze keer wat twijfelachtig vond, omdat de oorzaak van het technische probleem dus minder oppervlakkig bleek te liggen. Echter, daar kom je alleen achter door eerst de basale zaken te elimineren. Waardoor duidelijk wordt dat het mankement dieper zit (zat) en vanuit de achtergrond de boel in de war schopt. Na al die jaren kent u ons goed en vandaar: wanneer wij het uiteindeljke probleem vooraf al direct hadden kunnen aanwijzen, dan zouden we dat zeker hebben gedaan; dat is voor iedereen beter. Helaas is het soms net wat complexer en dat ontdek je zodra de rest in orde is genaakt. Ik hoop dat u op onze uitleg en werkwijze vertrouwen kan. Wij kennen in dit geval geen snellere (lees: goedkopere) manier dan wat we nu hebben geadviseerd. Daarnaast, fijn dat alles weer -als vanouds- naar wens is verlopen! Graag tot ziens bij Vakgarage Autoweerd

Snel en netjes geholpen

Lekke band dezelfde dag verholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste FB, dank je wel voor je mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent. Ook wij zelf zijn blij met het cijfer 8, maar natuurlijk gaan we proberen om voor het herstellen van een lekke band een 9 of zelfs de 10 te behalen. Dat moet ons lukken de volgende keer! Graag tot ziens!

Snelle, goede service!

Heel behulpzaam. Meteen geholpen en snel opgelost.

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbare, vriendelijke en professionele vakmensen

Men denkt mee, zo was ik wat laat met APK en word ik gebeld dat er een eerdere plek vrij is zodat ik toch nog op tijd ben. Vriendelijk te woord gestaan en goede communicatie. Als er iets aan de hand is hoor je dat direct en mag je zelf beslissen na advies. En bericht wanneer de auto klaar is. En ik heb goede ervaringen met reparaties en onderhoud. Dat houdt tevreden klanten.

• Faciliteiten wachtruimte

Voor dat het onderhoud/reparatie plaatsvond, ben ik uitvoerig en op begrijpelijke wijze geïnformeerd over de aard en de noodzaak van de reparaties. Ik word ook altijd heel vriendelijk ontvangen bij de receptie. Ik ben zeer tevreden over mijn vakgarage.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Rolande, dank je wel! Wat een fijne beoordeling om te lezen, daar worden wij zelf ook blij van! Goed om te zien dat je zo tevreden bent, en graag tot de volgende keer weer!

Prima service en meedenken.

Leuke leenauto ontvangen voor drie dagen vanwege de wachttijd op een onderdeel. Kon ik toch de familie in Friesland bijstaan.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Beste Jan, dank je wel voor de mooie review! En ja, natuurlijk proberen we iedereen mobiel te houden tijdens reparatie-werktijden; mooi om te lezen dat het zo gewaardeerd wordt! Graag tot ziens bij Vakgarage Autoweerd Utrecht

Heel fijn. Geen klant. Kom s middags komen. Volgende dag heel vroeg was de reparatie aan de auto al klaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marsja, dank je wel voor je mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent over onze snelle service. Tevreden klanten: daar worden wij weer blij van! Graag tot een volgende keer!

Communicatief en efficient/kostenbewust voor klant!

Communicatief en efficient/kostenbewust voor klant!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Chris, hartelijk dank voor de top-beoordeling, de maximale score: daar worden wij natuurlijk ook blij van. Fijn dat je zo tevreden bent over ons "meedenken"! Graag tot ziens bij Bovag Autobedrijf Utrecht Autoweerd

Super klantgericht

Winterbanden zijn geinstalleerd. Zomerbanden zijn opgeslagen en door sensoren en coderingen op moderne auto's ging bandenspanningslampje helaas knipperen. Autoweerd heeft dit probleem netjes met een specialist opgelost en hierbij voor mij als klant ervoor gezorgd dat de last zo klein mogelijk was en dat het gemak en de service heel goed was. Ik kan iedereen Autoweerd van harte aanbevelen!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Dinesh, dank je wel voor deze mooie review. Het leek een simpel klusje maar bleek achteraf toch wat meer werk. Gelukkig heeft u ook het geduld kunnen opbrengen, waarvoor dank. Uiteindelijk opgelost en zeker van geleerd, ook dankzij uw inbreng en medewerking. Nogmaals dank en graag tot een volgende keer bij Vakgarage Autoweerd Utrecht

Duidelijk en klantvriendelijk

Ik kreeg een duidelijke prijsopgave, voor een bijkomend probleem werd ik gebeld en kreeg heldere uitleg waarom ik dat je beste kon laten vervangen. Paar dagen later toen mijn auto een storing vertoonde (had niets met de reparatie te maken) kon ik direct terecht en werd ik meteen geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Andre, hartelijk dank voor deze maximale score! Heel fijn dat je ons werk zo kunt waarderen. Inderdaad proberen we altijd transparant te werken, en als er een keer iets is, lossen we dat natuurlijk z.s.m. op. Bedankt voor je bezoek en graag tot een volgende keer!

top service

alles duidelijk uitgelegd en van te voren een prijsopgave gekregen

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Rene, dank je wel voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over onze uitleg vooraf. Hier worden wij ook blij van. Tot de volgende keer!

Fantastische service

Zeer snelle acties, waardoor ik binnen een paar uur weer de beschikking over mijn auto had. Vriendelijke bejegening. Kortom: prima

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Rob, dank je wel voor de top-review, daar doen we het voor! Fijn dat je zo snel geholpen kon worden. Graag tot een volgende keer.

Top autobedrijf

zijn realisten.. nooit t idee dat ze “teveel” willen doen. Als een reparatie in tijd uitloopt rekenen ze alleen de uren die voor een reparatie staat.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Rene, hartelijk dank! Dat is ook weer een hele mooie beoordeling! Wat fijn dat je ook zo tevreden bent over Vakgarage Autoweerd in Utrecht. Tot de volgende keer!

Over Vakgarage Autoweerd

Al meer dan 50 jaar Bovag-autobedrijf in Utrecht en het grootste APK keuringsstation in het centrum. Met 16 vakmensen helpen wij u 6 dagen per week. Elk automerk is welkom voor onderhoud, A.P.K., reparaties, autoschade, reparaties aan de airco of voor winterbanden of zomerwielen. (incl. opslag in ons eigen bandenhotel). Ook met uw leaseauto bent u welkom want garage Autoweerd is aangesloten bij Vakgarage Professional. Of voor de aanschaf van uw Private-Lease wagen of een Vakgarant Occasion met 2 jaar garantie. Daarnaast verhuren wij elk model huurauto of bus via AutoHopper Autoverhuur Utrecht. Of huur een dakkoffer, fietsendrager of sneeuwkettingen van Topspace. Alles voor uw Mobiliteit: 030-303 1600