Perfect, vriendelijk en snel

Perfect snel en vriendelijk

Vriendelijk personeel, goede communicatie

Meedenkend, vakkundig en humoristisch personeel

• Faciliteiten wachtruimte

Topgarage met Topservice door Topmensen.

De mensen van de werkplaats denken altijd mee over de beste oplossing. Ze snappen dat onderhoud en reparatie soms ook best veel geld kost.

Airco binnen no-time gerepareerd

De airco was stuk en met de hitte was dat wel een dingetje. Afspraak gemaakt (duurde wel even), in de ochtend gebracht en halverwege de middag kon ik hem al ophalen. Bij het afleveren van de auto netjes uitleg gekregen over wat ze gingen doen, waarom, de kosten en info voor later. Top garagebedrijf met vakkundige mensen!

Vlotte en correcte service

Vlotte en correcte service

Persoonlijke zorg!

Er bleek toch wel meer mis te zijn met de auto dan verwacht. Jammer natuurlijk, maar ben daarin wel goed geadviseerd en uiteindelijk toch veel laten repareren. Auto werd schoongemaakt opgeleverd als extratje zonder te vragen. Heel attent!

Goede betrokken monteurs

Goede buurtgarage. Alle merken.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

zeer prettige en snelle hulp bij lekke band

snelle en fijne hulp, die voorkomen heeft dat ik echt met een lekke ban d had gestaan.

Vaardig snel en klaar

Gewoon zelf ervaren

prima!

Goede uitleg over de de reparaties die gedaan moeten worden. Fijn om een fiets mee te krijgen ter vervanging.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Gerdien, dank je wel voor je geweldige beoordeling! Fijn dat je de uitleg en de fiets zo goed ervaren hebt! Graag tot ziens!

Klantenservice is uitstekend

Goede ervaring bij het vervangen van mijn stukgetrapte spiegel.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Peter, hartelijk dank voor je fantastische beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent over onze service! Graag tot een volgende keer, maar dan voor "gewoon" onderhoud ;-)

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Michelle, Dank je wel voor je beoordeling! Goed om te zien dat je ook zo tevreden bent! Graag tot ziens!

Goede, snelle en professionele hulp

Binnengelopen voor informatie rondom een nieuwe en eerste auto. Snelle en vriendelijke service. Meegaand en kennis van zaken. Hierdoor is de aanschaf van mijn eerste auto gelukt. Geweldig!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Bonnette, dank je wel! Wat fijn dat je zo tevreden bent. We gaan het binnenkort natuurlijk netjes afronden allemaal en dan kan je de weg op met je mooie nieuwe auto! Ook voor ons het fijnste als alles naar wens verloopt, dus daar gaan we ons uiterste best voor doen! Tot dan! Bovag Autobedrijf Autoweerd Utrecht

Goed service

Klein onderhoud en APK zijn snel gedaan

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Cristiane, enorm bedankt voor je mooie beoordeling. En bedankt voor je bezoek weer met je bijzondere auto! Geniet ervan en graag tot de volgende APK! Met vriendelijke groet, Vakgarage Autoweerd Utrecht

geweldig wat een service zowel ramond

in een woord geweldig werkelijk waar. zeer netjes open en eerlijk vertellen zoals het is en geen. rare praatjes zowel raymond herber als paul schroder en ook de montuers krijgen van mij een dikke 10 plus

• Faciliteiten wachtruimte

Dit was deze keer een fijne app-keuring verricht door een ervaren monteur

Vlot verlopen competent onderhoud met een goede prijs-kwaliteit verhouding als resultaat

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Aad, dank je wel voor de mooie beoordeling! Fijn dat je ook zo tevreden bent en we zien je graag weer een volgende keer.

Altijd goed en vriendelijk en goed in dienstverlening

Ervaringen uit vele jaren zijn altijd positief. Soms valt het duurder uit dan gedacht maar elders is het duurder. Prijs en kwaliteit verhouding uitstekend

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Nadia, dank je wel! Dat is een heel mooie beoordeling ;-) Dank voor de omschrijving ook, want inderdaad: .. soms vinden wij noodzakelijk werk en dan kost het wat meer. Wat dat betreft zijn we net een tandarts ;-) en ook daar: niet bijhouden betekent geheid meer ellende. Nogmaals dank en graag tot een volgende keer!

Friendly staff, Close to Utrecht City Center, Clean rental car

This was the 2nd time I rented the car here and will consider renting again in the future due to the reasons mentioned above.

• Faciliteiten wachtruimte

Correcte behandeling en service!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ton, hartelijk dank voor je geweldige review! Fijn dat je ook zo tevreden bent, dat is voor ons de beste motivatie! Tot ziens bij Vakgarage Autoweerd Utrecht

Heel goed

Adekwate voorlichting, goede uitvoering reparaties

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marcel, dank je wel voor de mooie 5 sterren beoordelingen. Graag tot een volgende keer!

Heel goed

Super fijn geholpen nadat mijn auto naar de garage werd gesleept

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Pauli, Dank je wel voor deze review! Pech is al vervelend genoeg, dus natuurlijk zetten we dan ons beste beentje voor om het weer te fixen!

APK weer top gedaan

APK plus jaarlijks onderhoud weer keurig gecommuniceerd en uitgevoerd, top!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Anne, dank je wel voor deze geweldige beoordeling! Daar zijn wij ook heel blij mee weer! Graag tot ziens!

Vriendelijk, snel en vakkundig

Al zes jaar ben ik tevreden klant bij Vakgarage Autoweerd. Altijd is de communicatie helder en de service goed. Bij onderhoud krijg ik altijd netjes een belletje over de uit te voeren werkzaamheden. Prijzen worden van tevoren besproken en vastgelegd. Zelfs met de huidige prijsstijgingen worden de afspraken nagekomen. En altijd wordt ik met een glimlach ontvangen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Martin, zo!! Dank u wel, dat is ook een heel mooie om te lezen! Wat fijn, hier doen we het voor! Bedankt en tot de volgende keer natuurlijk!

Contact en auto lopen goed

Vlot -vriendelijk -deskundig- in de buurt! Goed ook dat er naar mijn ervaring gevraagd wordt.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Ellen, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen hoe u onze service heeft ervaren, graag tot ziens!

Vakkundig en plezierig

Tja, zegt dat niet genoeg?

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Richard, dat is goed om te zien, dank je wel! Bedankt voor het vertrouwen en de mooie beoordeling. Graag tot de volgende onderhoudsbeurt!

Over Vakgarage Autoweerd

Al meer dan 50 jaar Bovag-autobedrijf in Utrecht en het grootste APK keuringsstation in het centrum. Met 16 vakmensen helpen wij u 6 dagen per week. Elk automerk is welkom voor onderhoud, A.P.K., reparaties, autoschade, reparaties aan de airco of voor winterbanden of zomerwielen. (incl. opslag in ons eigen bandenhotel). Ook met uw leaseauto bent u welkom want garage Autoweerd is aangesloten bij Vakgarage Professional. Of voor de aanschaf van uw Private-Lease wagen of een Vakgarant Occasion met 2 jaar garantie. Daarnaast verhuren wij elk model huurauto of bus via AutoHopper Autoverhuur Utrecht. Of huur een dakkoffer, fietsendrager of sneeuwkettingen van Topspace. Alles voor uw Mobiliteit: 030-303 1600