Alleen de factuur staat op naam van dhr. Dat is nou weer jammer. Verder helemaal top.

Verrassing

Was verrast dat mijn aan mijn auto, die de jaarlijkse onderhoudsbeurten bij de merkdealer heeft gehad, op zoveel punten niet in orde was. Rekening viel daarom onverwacht hoog uit. Ik Vakgarage Autowereld heeft mij wel overtuigd van de noodzaak van deze reparatie.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Hans, vriendelijk dank voor deze informatieve review. Inderdaad kijken wij de auto's die we hier voor het eerst zien, van top tot teen na. En overleggen we alles met de eigenaar. Eenmaal langer bij ons in onderhoud bouwen wij een eigen technsiche historie op en zo doen we nooit iets teveel of dubbel. Graag tot een volgende keer weer bij Vakgarage Autoweerd (niet Autowereld ;-) )

Goedbedrijf

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beset Tom, hartelijk dank! Dat is heel fijn om te lezen, ook na al die jaren! Graag tot ziens weer bij Bovag autobedrijf Autoweerd Utrecht

Geweldige service

Professionele service en ook nog eens aardige vaklieden.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Veronique, vriendelijk dank! Een mooie 5 sterren-review, daar worden wij ook blij van natuurlijk! Fijn dat alles zo goed naar wens is verlopen en graag tot ziens!

Erg goed. Auto was vlug klaar en ik ben netjes gebracht en gehaald, waarvoor dank.

Heel goed, zie boven.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Clara, dank je wel voor deze mooie beoordeling! Goed te lezen dat het naar wens is verlopen, ook met de logistiek! Graag gedaan ;-) En graag tot een volgende keer bij Vakgarage Autoweerd!

Prima geholpen!

Prima geholpen!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Remko, hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling! Heel fijn dat je onze dienstverlening zo prettig hebt ervaren! Dat gaan we een volgende keer natuurlijk weer graag zo goed uitvoeren, tot dan! Vakgarage Autoweerd Utrecht

Vakkundige reparatie!

Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Sandra, vriendelijk dank voor het schrijven van deze fijne beoordeling! Daar doen we het voor, dus hier worden wij ook weer blij van! Graag tot een volgende keer, Vakgarage Autoweerd Utrecht

Snelle en adequate service

Je weet waar je aan toe bent omdat je goed geïnformeerd wordt.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Greet, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Precies waar wij in geloven: goede informatie! Dat schept het vertrouwen waar wij als team achter staan. Graag tot een volgende maar weer, bij Vakgarage Autoweerd Utrecht!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Rene, hartelijk dank voor deze beoordlieng. Met een "prima" zijn wij zelf ook heel blij altijd! Graag tot ziens bij Vakgarage Autoweerd Utrecht

Vriendelijk, efficiënt, vakkundig

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Maja, super bedankt voor deze geweldige 5-sterren beoordeling! Dat is altijd heel fijn, om te zien dat ook jij de service zo prettig hebt ervaren bij Vakgarage Autoweerd. Daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer weer, bij Bovag Autobedrijf Autoweerd te Utrecht

Vriendelijk en behulpzaam, heb vertrouwen dat deze vakmensen er voor zorgen dat ik in mijn auto veilige kilometers kan rijden.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Clasiena, hartelijk dank voor deze mooie review! En de spijker op z'n kop: het gaat er inderdaad om dat iedereen veilig kan rondrijden! Bedankt voor je bezoek en graag tot ziens bij Autoweerd Utrecht

Goede dienstverlening

Je wordt vriendelijk geholpen. Altijd eerst overleg voordat zij iets repareren. Dus je komt niet voor verrassingen te staan. Doen wat ze zeggen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Monique, hartelijk dank voor deze fantastische review! Precies wat wij nastreven: goede communicatie en dus geen verrassingen. Dank en graag tot ziens bij Vakgarage Autoweerd te Utrecht.

Fijn, al jaren, zo goed als familie.

Lekker in de buurt en betrouwbaar. Kijk maar naar de boekingen. Ik zou mijn Audi A6 echt nergens anders laten onderhouden. Wll done !

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Roy, vriendelijk dank voor deze fijne 5-sterren beoordeling, daar doen wij het voor! Wat goed om te lezen! Graag zien we je een volgende keer weer bij Vakgarage Utrecht

Helaas verkeerde banden gemonteerd

Helaas zijn er 2 verkeerde banden gemonteerd. Ze gaven aan dat er verkeerde banden geleverd waren en de monteur de banden ook niet heeft gecontroleerd. Als het goed is kan ik deze week de banden komen omwisselen. Doorgaans altijd fijne ervaringen.

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk is eerlijk, dit ging mis. Wel het juiste merk, de juiste maat en uitvoering .. maar toch waren dit niet de banden die er onder moesten. Andere codering, niet conform afspraak. Dus met oprechte excuses van de bandenleverancier ook, maar dit hebben wij als garage zelf ook niet gecontroleerd: zo'n simpele leverings-misser komt "nooit voor".. nou, wel dus. Dat moeten wij en dat gaan wij uiteraard snel en keurig rechtzetten. Sorry voor de overlast!

Vriendelijk, behulpzaam en transparant

Ik kom hier al enkele jaren en ben zeer tevreden. Ze verlenen goede service, zijn vriendelijk en komen gemaakte afspraken na.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zoals altijd een effectieve en behulpzame ervaring!

Zie hiervoor

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Fryda, vriendelijk dank voor deze mooie review! Fijn dat je onze service zo hebt ervaren, goed om te horen! Graag tot een volgende keer bij Vakgarage Autoweerd Utrecht

Een prima garage met vakmensen

Er wordt altijd vakwerk geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je auto klaar is, of dat het nog iets langer duurt vanwege onderdelen die vertraging hebben opgelopen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Judith, hartelijk dank voor de mooie review! Daar worden wij zelf ook weer blij van ;-) Goed om te zien dat onze diensten - ondanks een vertraging- naar wens zijn gegaan, daar doen we het voor. Graag tot ziens bij Vakgarage Autoweerd!

Erg goede service en vakwerk

Ben super tevreden over garage Autoweerd.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Roelie, dank je wel! Duidelijke taal en natuurlijk heel fijn voor ons om te horen! Fijn dat alles naar wens verlopen is en graag tot een volgende keer bij Vakgarage Utrecht!

top

prettig

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Berry, hartelijk dan voor dit heel mooie "rapport-cijfer"! Fijn dat je onze diensten ook zo prettig hebt ervaren! Volgend bezoek gaan we voor de 10 ;-) Graag tot ziens bij Vakgarage Utrecht

Verbluft en teleurgesteld

Afspraak gemaakt voor een serivicebeurt, maar ik werd gebeld en liet me overhalen tot (een maand later) apk, want dan had je alles in 1. Alle beste bedoelingen vast en zeker: maar uiteindelijk bleken de kosten dus tussen de 2000 en 3000 euro te gaan worden. Nou ik was geschoqueerd. Dat is deze auto gewoon niet eens meer waard. Ik kom wellicht wat onzeker over, daar willen bedrijven graag een slaatje uit slaan. En zodoende ineens 107 euro armer voor het diagnose rapport (lees: een total loss verklaarde auto). Weekje later reed ik met mijn broer naar zijn favoriete garage. Daar bleek de "schade" mee te vallen: voor 575 euro was 'ie klaar. De autoremmen dus niet vervangen?? vroeg ik, zij verzekerden mij dat dit écht nog niet nodig was. En hetzelfde gold voor de remkabels. Enkele overeenkomsten waren er wel in het rapport, maar dan dus voor een veel lagere prijs te repareren/vervangen. Gek dat als je een man bij je hebt, je wel gewoon redelijk wordt behandeld. Het is 2024.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Marysia, dit is voor ons ook verbluffend en teleurstellend te noemen. Omdat we elke review serieus nemen en alles "onder de 4 sterren" individueel nakijken, hebben we dit uiteraard goed bekeken afgelopen dagen: want wanneer er eens iets anders verloopt dan bij onze ruim 5500 tevreden klanten per jaar, zoeken we dat natuurlijk goed uit: we leren graag! Primair wel een reactie op uw zijdelingse maar ons inziens opmerkelijke stelling over het vrouw/man zijn: het gender/geslacht van een klant is bij ons Bovag Autobedrijf absoluut GEEN factor. "Er een slaatje uit slaan" is het tegenovergestelde van hoe wij werken: wij bestaan al meer dan 40 jaar juist omdat we meedenken, eerlijk en transparant werk leveren. Mocht een klant onzeker zijn over de gegeven adviezen, dan -daar staan wij juist bekend om- nemen we gewoon nog eens extra de tijd om het goed toe te lichten. Kijk gerust onze 1650 (!) andere reviews op deze pagina eens door, van onze andere klanten: zij noemen ons meedenkend, transparant, vrouwvriendelijk, betrouwbaar en we communiceren blijkbaar "zeer goed" tot "uitmuntend".. en in goed overleg...we "doen niets wat niet nodig is". Aldus onze klanten. Dan technisch: we lezen uw kant, echter.. dit is overduidelijk een misverstand, helaas. We hebben uw Mercedes van 23 jaar (!) oud en met ruim 357.000 km op de teller inderdaad van voor tot achter goed bekeken vóór uitvoer van het periodieke onderhoud, want deze auto kenden we nog niet. Dan delen wij u telefonisch -zoals we dat bij alle klanten doen- ALLE bevindingen. Er mankeerde een hoop technische zaken aan, niet vreemd met zoveel kilometers, en ALS U ALLES ZOU LATEN MAKEN, liep dat fors op qua kosten. Dus kijken wij met u vooral naar wat we als vakmensen adviseren: sommige zaken "moeten" (APK en veiligheid), sommige zaken zijn verstandig/preventief/versleten.. én sommige zaken kunnen we -na overleg- voor nu even wegstrepen. Om zo de kosten te drukken en de auto in voldoende staat nog op de weg te houden. Uw APK kosten zelf, volgens de wettelijke regels, vielen reuze mee. Overige preventieve reparaties, de slijtagedelen en de onderhoudsbeurt, welk wij adviseerden om het komend jaar niet stil te komen staan: dat is een keuze. Het is dus NIET zo dat het 2 tot 3 mille (!) zou kosten om uw auto op de weg te houden. Een duidleijk voorbeeld van dit misverstand: de door u hierboven genoemde remkabels. Die delen zijn door ons helemaal nooit genoemd. Wel dat er een remslang voor matig is (rubber vertoont scheurtjes: nog geen APK afkeur, wel preventief advies). Wat betreft uw term "autoremmen"... uw versleten remschijven voorzijde zijn/waren ook GEEN APK afkeur, maar wederom een advies. Ook een misverstand. Hoe een ander bedrijf keurt en/of repareert, daar kunnen we vanzelfsprekend niets over zeggen. Willen we ook niet want op APK-vlak hebben wij een naam hoog te houden: uw veiligheid gaat voor alles. De APK-kosten voor uw Mercedes uit 2001 vielen echt wel mee. Als u wenst, bespreek ik met alle liefde nog eens alle reparatie-adviezen met u door, zodat u (helaas dan achteraf) kunt zien dat de kosten voor wat dus echt moest nu, gelukkig NIET hetzelfde zijn als die duizenden euro's totaal. Dat is nu al duidelijk geworden ;-) Ik hoop van harte u nog te mogen spreken! Met vriendelijke groet, Werner Krispin Bedrijfsleider Vakgarage Autoweerd Utrecht 030- 303 1600

top, afspraak is afspraak

prima, zoals verwacht

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Alexander, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Altijd fijn om te lezen dat onze service aan het verwachtingspatroon voldoet. Graag tot ziens bij Vakgarage Utrecht

Altijd prima service en goed werk

Fijne Vakgarage die meedenken, prima service en informatie geven en niet onbelangrijk: de auto rijdt altijd weer tip-top de garage uit.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Bas dank je wel! Dat is een fijne review om te lezen weer! Erg goed dat onze communicatie en diensten ook voor jou naar wens zijn gegaan en de auto weer op en top is. Graag tot de volgende keer!

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn dat ook voor u alles naar wens is verlopen, daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer bij Vakgarage Utrecht

Betrouwbaar, vriendelijk en kundig

Altijd fijn dat ze bij Autoweerd tijd maken als je een onverwacht probleem hebt met je auto. En het netjes, lees zonder onnodige kosten, voor je maken.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marije, vriendelijk dank! Daar worden wij ook blij van; de auto weer op pad zonder onnodige kosten! Helemaal goed, graag tot ziens bij Vakgarage Utrecht!

Schade snel verholpen terwijl werkplaats was volgeboekt

Schade zo snel mogelijk tussendoor verholpen terwijl werkplaats compleet was volgeboekt

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Peter, hartelijk dank voor deze mooie review! Wat goed om te lezen dat je tussendoor nog geholpen kon worden met het herstel van de autoschade. Voor de volgende keer weer "normaal" onderhoud bij Vakgarage Utrecht ;-)

Over Vakgarage Autoweerd

Al meer dan 50 jaar Bovag-autobedrijf in Utrecht en het grootste APK keuringsstation in het centrum. Met 16 vakmensen helpen wij u 6 dagen per week. Elk automerk is welkom voor onderhoud, A.P.K., reparaties, autoschade, reparaties aan de airco of voor winterbanden of zomerwielen. (incl. opslag in ons eigen bandenhotel). Ook met uw leaseauto bent u welkom want garage Autoweerd is aangesloten bij Vakgarage Professional. Of voor de aanschaf van uw Private-Lease wagen of een Vakgarant Occasion met 2 jaar garantie. Daarnaast verhuren wij elk model huurauto of bus via AutoHopper Autoverhuur Utrecht. Of huur een dakkoffer, fietsendrager of sneeuwkettingen van Topspace. Alles voor uw Mobiliteit: 030-303 1600