Vakgarage biedt uitstekende service. Het personeel denkt actief met je mee en is flexibel. Hoewel ik niet alle aanbevelingen kon aannemen vanwege budgetbeperkingen, zochten ze toch naar oplossingen om ervoor te zorgen dat ik veilig en tevreden de weg op kon. Het team is vriendelijk en behulpzaam, een aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Top service en alles goed gegaan geregeld.

Top service en alles goed gegaan geregeld.

Prima garaga

Vriendelijk personeel en vlotte behandeling.

Prima, deskundig en vriendelijk

Prima garage, vriendelijk personeel, kwaliteit is goed

Tevreden klant

Ik heb vertrouwen in de kennis en deskundigheid van de medewerkers. Klantvriendelijkheid hebben zij hoog in het vaandel.

• Faciliteiten wachtruimte

Het is een superfijne garage.

De garage is goed en betrouwbaar en de mensen zijn vriendelijk.

Vriendelijke en goede service

Vriendelijke en goede service

Vriendelijk en professioneel

Met veel plezier een auto gekocht bij Vakgarage Autoweerd.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service en prettig contact.

Vriendelijk. Transparant. Betrouwbaar

Vriendelijk en service gericht. Duidelijk en transparant wat noodzakelijk moet gebeuren bij een beurt. Kon de auto voor weekend meenemen terwijl de reparaties nog niet allemaal klaar waren, zonder betalen.

• Faciliteiten wachtruimte

Duidelijk en goed: geen verrassingen bij Autoweerd

Ben al jaren klant bij Autoweerd. Het is voor mij moeilijk om technisch-inhoudelijk te beoordelen (als leek) hoe goed ze hun werk doen, maar mijn auto doet het na al die jaren in elk geval nog prima. Autoweerd doet het werk snel en volgens afspraak, en adviseert en communiceert duidelijk over kosten van werkzaamheden bij onderhoud, waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam; de leenfiets is prettig. Jammer dat de garage zo populair is dat je 6 weken van te voren een afspraak moet plannen :).

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ik ben tevreden met de goede service.

Goede service.

Fijne communicatie, vakmensen

Zie hierboven

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Marieke, vriendelijk dank voor dit mooie rapportcijfer! Wat fijn dat je het zo prettig hebt ervaren allemaal, daar doen we het voor! Graag tot ziens bij Autoweerd Utrecht!

Snelle en vakkundige hulp na autopech

Onze auto moest onverwacht gerepareerd worden en ondanks de volle agenda van Autoweerd, hadden wij toch na één dag onze auto terug. Inclusief goede communicatie en vriendelijke service!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste EH, hartelijk dank voor het geven van deze mooie beoordeling. Goed om te lezen dat het allemaal zo prettig is verlopen en dat je weer snel de weg op kon! Welkom voor de volgende keer alvast, graag tot ziens bij Vakgarage Autoweerd Utrecht

Betrouwbare garage met fijne service!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Leonie, zo.. dat is kort en krachtig! Dank je wel voor deze overtuigende 5-sterren review en graag tot de volgende keer weer! Vakgarage Autoweerd Utrecht

personeel is vriendelijk, maakt contact en denkt mee

heldere communicatie, vriendelijk personeel, niet vies van een stapje extra doen, denken mee als er bijzondere dingen met de auto zijn.

• Faciliteiten wachtruimte

Zo! Beste Gerard, dat is een heel mooie om terug te lezen, hartelijk dank! Juist dat we een extra stapje (moeten) doen af en toe, is waar wij ons in willen onderscheiden, dus fijn dat het opvalt en het benoemd is! Graag tot een volgende keer, dan doen we weer ons uiterste best natuurlijk!

Op zich goed, maar communicatie kan soms wat beter.

Voor de werkzaamheden aan mijn auto was vooraf een offerte gedaan. Tijdens het werk werd ik erover gebeld dat de remvloeistof zou moeten worden vernieuwd. Het bleek dat deze remvloeistof ruim € 100,00 zou gaan kosten. Ruim een kwart van de totale kosten. Ik heb aan de balie melding gemaakt toen ik de auto kwam ophalen, dat ik dat wel heel erg veel geld vond. Ik ben er toen mee akkoord gegaan dat er wat gekort werd op de totaalprijs. Toch vind ik dat nog wel erg prijzig. Elders had ik nagevraagd dat deze remolie verversen rond € 50,00 zou moeten kosten. Kortom ik hou hier toch geen prettig gevoel aan over.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Joop, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en toelichting, we nemen alle input serieus, dus nogmaals dank voor het melden! Het is fijn om in zoveel reviews terug te lezen dat goede en directe communicatie van groot belang is, dus dat houden wij zo! Anderzijds doen we zo min mogelijk met prijzen "van anderen" die rondbazuinen: wij gaan al jaren uit van eerlijke en faire prijzen, waarbij we ook zeker niet de goedkoopste willen zijn. Kwaliteit gaat namelijk voor! Graag tot ziens bij Vakgarage Autoweerd Utrecht

Het volste vertrouwen dat ik na een bezoek aan deze vakgarage weer veilig de weg op kan.

Ik ben erg tevreden over deze vakgarage. Vriendelijk, behulpzaam, degelijk en snel. Ik heb het volste vertrouwen in Autoweerd. Als leek snap ik niks van auto’s. Fijn om dan hier zo goed terecht te kunnen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Thea, dank wel! Dat is een hele mooie, open beoordeling. En ja natuurlijk: wij zijn er voor je én voor de auto! Welkom, en bij je volgende bezoek gaan we weer ons uiterste best voor je doen! Komt in orde! Autobedrijf Autoweerd Utrecht

Zoals altijd: prima geholpen

Zoals altijd: prima geholpen

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Jaap, vriendelijk dank voor dit fantatische rapportcijfer ;-) Wat goed om te lezen dat je na al die jaren nog steeds zo tevreden bent; daar doen we het voor! Bedankt en tot ziens bij Vakgarage Utrecht

Snel geholpen

Vraag beantwoord en benodigde op voorraad

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Andre, dank je wel voor je fijne beoordeling! Wat goed dat alles weer naar wens is verlopen! Graag tot ziens bij Vakgarage Autoweerd Utrecht

Fijne mensen!

Heel goeie ervaring gehad. Kundig advies door fijne mensen. Dank!!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beset Nina, vriendelijk dank! Dat is wel een heel mooie beoordeling, de volle 5 sterren! Dank je wel en graag tot een volgende keer; dan gaan we natuurlijk weer ons best voor je doen!

snelle (en goedkope) service

Razendsnel geholpen bij een lekke band. Binnen een kwartier weer op pad!

• Faciliteiten wachtruimte

Beset Paul, hartelijk dank voor deze 5-sterren review! Daar worden wij ook weer blij van! Fijn dat je zo snel weer op pad kon. En graag tot ziens bij Vakgarage Utrecht!

Degelijk, klantgericht

Betrouwbaar, accuraat, heel tevreden

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marcel, hartelijk dank voor dit geweldige rapport-cijfer! Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Vakgarage Autoweerd Utrecht! Graag tot ziens!

Staan altijd voor me klaar

voor reparaties en/of advies kan ik altijd bij ze terecht. prettige sfeer en behulpzaam

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Johannes, vriendelijk dank voor deze hele mooie review! Wat prettig om te lezen dat u na al die jaren nog steeds zo tevreden bent over onze dienstverlening! Dat gaan we natuurlijk graag zo houden! Tot ziens bij Vakgarage Autoweerd Utrecht

Goede communicatie en vriendelijk personeel

Ben hier naartoe gegaan voor APK en kleine beurt. Werd gebeld met een overzicht van de kosten voor akkoord. Een dure rekening, maar vriendelijk en klantgericht personeel die uitleggen waar de kosten betrekking op hebben.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste L., dank je vriendelijk voor dit mooie rapportcijfer! Daar worden wij ook blij van! En ja, we zijn (bewust) niet de goedkoopste, want dan kunnen we u ook de gewenste kwaliteit blijven bieden. We zien u graag weer terug! Vakgarage Utrecht

Weerdsingel O Z 42

3514AD Utrecht

030 30 31 600

Over Vakgarage Autoweerd

Al meer dan 50 jaar Bovag-autobedrijf in Utrecht en het grootste APK keuringsstation in het centrum. Met 16 vakmensen helpen wij u 6 dagen per week. Elk automerk is welkom voor onderhoud, A.P.K., reparaties, autoschade, reparaties aan de airco of voor winterbanden of zomerwielen. (incl. opslag in ons eigen bandenhotel). Ook met uw leaseauto bent u welkom want garage Autoweerd is aangesloten bij Vakgarage Professional. Of voor de aanschaf van uw Private-Lease wagen of een Vakgarant Occasion met 2 jaar garantie. Daarnaast verhuren wij elk model huurauto of bus via AutoHopper Autoverhuur Utrecht. Of huur een dakkoffer, fietsendrager of sneeuwkettingen van Topspace. Alles voor uw Mobiliteit: 030-303 1600