Weer een jaar ontzorgt en gerust auto kunnen rijden na de APK

Gewoon een top Vakgarage waar we al jaren met plezier zaken meedoen en die ik iedereen aanbeveel :-D!

• Faciliteiten wachtruimte

Prima eerlijke en betrouwbare service.

Vakgarage Autoweerd is een fijne garage mer vaklui die een hart hebben voor de auto. Ze denken goed mee en geven eerlijk advies. De service is snel en vriendelijk.

• Faciliteiten wachtruimte

communicatie intern en naar de klant moet beter.

De bijzonder positieve totaalervaring van de afgelopen decennia is het afgelopen jaar niet haalbaar. Veel onduidelijkheid over of reparaties wel of niet nodig zijn en of zaken wel of niet uitgevoerd zijn. Komt op mij over dat meer dan voorheen veel verschillende personen betrokken zijn bij onderhoudsproces en het klantcontact daarover.

Super goede service.

Keurig gebeld van te voren om mij te vertellen wat er allemaal bij APK en kleine onderhoudsbeurt aangepakt moest worden. Goede uitleg. En heerlijk: toen ik de auto kwam halen was hij ook nog gewassen. Echt heel goed. Ook interessante uitleg over remvloeistof en olie verversen. Naar aanleiding van mijn kritische vragen. Altijd leuk als ik met de heren van de receptie spreek. En contact met anderen ook plezierig ! Heel fijn voor mij als vrouw ook!!!

Redelijk

Om mijn airco te repareren 2,5 dagen nodig gehad gebleken een miscomminucatie

• Faciliteiten wachtruimte

Geachte heer van Soest, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling alsnog, fijn dat we het misverstand samen konden bespreken en zo hebben mogen oplossen. We waarderen uw inbreng zeer, daar leren wij ook weer van! Graag tot ziens! Werner Krispin Vakgarage Autoweerd Utrecht 030-3031600

Uitermate behulpzaam en vriendelijk

Bij het overlijden van mijn man kreeg ik - naast hartelijke condoleances - hulp bij de receptie, om precies te weten welke documenten ik nodig had om de auto over te schrijven. Precies de soort van hulp ik op dat moment nodig had.

vriendelijk, behulpzaam en vriendelijk

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service, werkzaamheden volgens afspraak

Altijd vriendelijk en zorgvuldig

Altijd vriendelijke service en meedenkend in oplossingen.

• Faciliteiten wachtruimte

Een goede en betrouwbare garage en vriendelijke mensen

Bij deze garage word je als persoon behandeld. Ik heb nooit het gevoel dat er misbruik wordt gemaakt van het feit dat ik weinig verstand van auto’s heb. De mensen denken met je mee en doen alles wat ze kunnen om te helpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Niet het allergoedkoopste, maar goede service, transparant en goede kwaliteit

De rekening was iets hoger dan ik verwacht had, maar ze waren erg transparant, hebben overlegd voordat ze begonnen met het werk en konden goed uitleggen waarom bepaald onderhoud gedaan was. De auto is weer helemaal tip top in orde.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zoals altijd: deskundig en buitengewoon vriendelijk. Top...veel dank

Zie boven

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en prettig contact

Al jaren breng ik mijn auto hier voor onderhoud en reparatie. Ze doen hun werk naar volle tevredenheid.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snelle reactie. Goed geholpen en met wat uitleg waardoor ik snap waar ik voor betaal.

Prima service.

Klantgericht, efficiënt en degelijke service. Wat wil je nog meer?

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd vriendelijk en snel geholpen

Mijn huidige auto is mijn eerste, en ik heb dan ook nog wel eens wat te leren. Het advies en de hulp bij Vakgarage Autoweerd is altijd vriendelijk en uitgebreid. Als ze merken dat ik niet volledige op de hoogte ben nemen ze zelfs de tijd om het uit te leggen door kapotte onderdelen te laten zien. Daarnaast zijn reparaties altijd snel en professioneel uitgevoerd.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Altijd vriendelijke en professionele mensen.

Gemeld met een onverwacht probleem in een drukke tijd. Als klant werd ik ondanks de drukte snel en vakkundig geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Ruud, Hartelijk dank voor je mooie review en zeker bedankt voor de heerlijke taart! Dat was smikkelen voor het hele team ;-) Graag tot ziens!

Heldere communicatie en fijne garage.

Heldere communicatie en fijne garage.

• Locatie N.v.t.

Prima service!

Prima service, vriendelijk vakkundig personeel !

Het proces loopt goed

We zijn overgestapt na aanbevelingen van een vriendin en vanwege de fijne locatie. Ervaringen zijn goed tot nog toe.

goede garage

snelle service redelijke prijzen aandacht voor de klant

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Deskundig bedrijf, klantvriendelijkheid kan iets beter

In telefonisch contact is één van de medewerkers weleens een beetje aanmatigend. Ook heb ik het gevoel dat er soms te snel ‘geadviseerd’ wordt om zaken te vervangen, zonder dat het al echt nodig is.

• Faciliteiten wachtruimte

Geachte mevrouw, meneer M., Hartelijk dank voor uw feedback, want wij zien graag terug of er nog zaken zijn die we kunnen verbeteren. Het blijft mensenwerk hier en uw input, uw ervaring, is dus belangrijk voor ons. Met zo'n 1100 beoordelingen "doen we het goed" getuige het totaalcijfer op deze site, echter bij u is er ergens iets niet helemaal gegaan zoals u het verwachtte. De techniek ging prima zo te zien, maar ik hoop te mogen vernemen waar het cijfer 6 door ontstaan is. Daar willen we namelijk aan werken, dus schikt het om hier nog even over te bellen svp? Ik verneem graag even van u hoe het verlopen is, om dat hier als team te bespreken. Met de belofte dat ook úw ervaring de volgende keer een 9 of een 10 mag betekenen! Graag bel ik u begin volgende week even op om uw ervaring te vernemen. Alvast dank en graag tot ziens bij Vakgarage Autoweerd Utrecht! Werner Krispin 030-3031600

Ik ben heel tevreden over mijn eerste ervaring met Autoweerd

Vriendelijk personeel Vooraf heldere prijsopgave Auto was op afgesproken tijdstip klaar

Altijd klantvriendelijk en deskundig

Deskundig en klantvriendelijk

Over Vakgarage Autoweerd

Al meer dan 50 jaar Bovag-autobedrijf in Utrecht en het grootste APK keuringsstation in het centrum. Met 16 vakmensen helpen wij u 6 dagen per week. Elk automerk is welkom voor onderhoud, A.P.K., reparaties, autoschade, reparaties aan de airco of voor winterbanden of zomerwielen. (incl. opslag in ons eigen bandenhotel). Ook met uw leaseauto bent u welkom want garage Autoweerd is aangesloten bij Vakgarage Professional. Of voor de aanschaf van uw Private-Lease wagen of een Vakgarant Occasion met 2 jaar garantie. Daarnaast verhuren wij elk model huurauto of bus via AutoHopper Autoverhuur Utrecht. Of huur een dakkoffer, fietsendrager of sneeuwkettingen van Topspace. Alles voor uw Mobiliteit: 030-303 1600