Snelle en adequate service

Je weet waar je aan toe bent omdat je goed geïnformeerd wordt.

Vriendelijk, efficiënt, vakkundig

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijk en behulpzaam, heb vertrouwen dat deze vakmensen er voor zorgen dat ik in mijn auto veilige kilometers kan rijden.

Goede dienstverlening

Je wordt vriendelijk geholpen. Altijd eerst overleg voordat zij iets repareren. Dus je komt niet voor verrassingen te staan. Doen wat ze zeggen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Fijn, al jaren, zo goed als familie.

Lekker in de buurt en betrouwbaar. Kijk maar naar de boekingen. Ik zou mijn Audi A6 echt nergens anders laten onderhouden. Wll done !

Helaas verkeerde banden gemonteerd

Helaas zijn er 2 verkeerde banden gemonteerd. Ze gaven aan dat er verkeerde banden geleverd waren en de monteur de banden ook niet heeft gecontroleerd. Als het goed is kan ik deze week de banden komen omwisselen. Doorgaans altijd fijne ervaringen.

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk is eerlijk, dit ging mis. Wel het juiste merk, de juiste maat en uitvoering .. maar toch waren dit niet de banden die er onder moesten. Andere codering, niet conform afspraak. Dus met oprechte excuses van de bandenleverancier ook, maar dit hebben wij als garage zelf ook niet gecontroleerd: zo'n simpele leverings-misser komt "nooit voor".. nou, wel dus. Dat moeten wij en dat gaan wij uiteraard snel en keurig rechtzetten. Sorry voor de overlast!

Vriendelijk, behulpzaam en transparant

Ik kom hier al enkele jaren en ben zeer tevreden. Ze verlenen goede service, zijn vriendelijk en komen gemaakte afspraken na.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zoals altijd een effectieve en behulpzame ervaring!

Zie hiervoor

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Fryda, vriendelijk dank voor deze mooie review! Fijn dat je onze service zo hebt ervaren, goed om te horen! Graag tot een volgende keer bij Vakgarage Autoweerd Utrecht

Een prima garage met vakmensen

Er wordt altijd vakwerk geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je auto klaar is, of dat het nog iets langer duurt vanwege onderdelen die vertraging hebben opgelopen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Judith, hartelijk dank voor de mooie review! Daar worden wij zelf ook weer blij van ;-) Goed om te zien dat onze diensten - ondanks een vertraging- naar wens zijn gegaan, daar doen we het voor. Graag tot ziens bij Vakgarage Autoweerd!

Erg goede service en vakwerk

Ben super tevreden over garage Autoweerd.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Roelie, dank je wel! Duidelijke taal en natuurlijk heel fijn voor ons om te horen! Fijn dat alles naar wens verlopen is en graag tot een volgende keer bij Vakgarage Utrecht!

top

prettig

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Berry, hartelijk dan voor dit heel mooie "rapport-cijfer"! Fijn dat je onze diensten ook zo prettig hebt ervaren! Volgend bezoek gaan we voor de 10 ;-) Graag tot ziens bij Vakgarage Utrecht

Verbluft en teleurgesteld

Afspraak gemaakt voor een serivicebeurt, maar ik werd gebeld en liet me overhalen tot (een maand later) apk, want dan had je alles in 1. Alle beste bedoelingen vast en zeker: maar uiteindelijk bleken de kosten dus tussen de 2000 en 3000 euro te gaan worden. Nou ik was geschoqueerd. Dat is deze auto gewoon niet eens meer waard. Ik kom wellicht wat onzeker over, daar willen bedrijven graag een slaatje uit slaan. En zodoende ineens 107 euro armer voor het diagnose rapport (lees: een total loss verklaarde auto). Weekje later reed ik met mijn broer naar zijn favoriete garage. Daar bleek de "schade" mee te vallen: voor 575 euro was 'ie klaar. De autoremmen dus niet vervangen?? vroeg ik, zij verzekerden mij dat dit écht nog niet nodig was. En hetzelfde gold voor de remkabels. Enkele overeenkomsten waren er wel in het rapport, maar dan dus voor een veel lagere prijs te repareren/vervangen. Gek dat als je een man bij je hebt, je wel gewoon redelijk wordt behandeld. Het is 2024.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Marysia, dit is voor ons ook verbluffend en teleurstellend te noemen. Omdat we elke review serieus nemen en alles "onder de 4 sterren" individueel nakijken, hebben we dit uiteraard goed bekeken afgelopen dagen: want wanneer er eens iets anders verloopt dan bij onze ruim 5500 tevreden klanten per jaar, zoeken we dat natuurlijk goed uit: we leren graag! Primair wel een reactie op uw zijdelingse maar ons inziens opmerkelijke stelling over het vrouw/man zijn: het gender/geslacht van een klant is bij ons Bovag Autobedrijf absoluut GEEN factor. "Er een slaatje uit slaan" is het tegenovergestelde van hoe wij werken: wij bestaan al meer dan 40 jaar juist omdat we meedenken, eerlijk en transparant werk leveren. Mocht een klant onzeker zijn over de gegeven adviezen, dan -daar staan wij juist bekend om- nemen we gewoon nog eens extra de tijd om het goed toe te lichten. Kijk gerust onze 1650 (!) andere reviews op deze pagina eens door, van onze andere klanten: zij noemen ons meedenkend, transparant, vrouwvriendelijk, betrouwbaar en we communiceren blijkbaar "zeer goed" tot "uitmuntend".. en in goed overleg...we "doen niets wat niet nodig is". Aldus onze klanten. Dan technisch: we lezen uw kant, echter.. dit is overduidelijk een misverstand, helaas. We hebben uw Mercedes van 23 jaar (!) oud en met ruim 357.000 km op de teller inderdaad van voor tot achter goed bekeken vóór uitvoer van het periodieke onderhoud, want deze auto kenden we nog niet. Dan delen wij u telefonisch -zoals we dat bij alle klanten doen- ALLE bevindingen. Er mankeerde een hoop technische zaken aan, niet vreemd met zoveel kilometers, en ALS U ALLES ZOU LATEN MAKEN, liep dat fors op qua kosten. Dus kijken wij met u vooral naar wat we als vakmensen adviseren: sommige zaken "moeten" (APK en veiligheid), sommige zaken zijn verstandig/preventief/versleten.. én sommige zaken kunnen we -na overleg- voor nu even wegstrepen. Om zo de kosten te drukken en de auto in voldoende staat nog op de weg te houden. Uw APK kosten zelf, volgens de wettelijke regels, vielen reuze mee. Overige preventieve reparaties, de slijtagedelen en de onderhoudsbeurt, welk wij adviseerden om het komend jaar niet stil te komen staan: dat is een keuze. Het is dus NIET zo dat het 2 tot 3 mille (!) zou kosten om uw auto op de weg te houden. Een duidleijk voorbeeld van dit misverstand: de door u hierboven genoemde remkabels. Die delen zijn door ons helemaal nooit genoemd. Wel dat er een remslang voor matig is (rubber vertoont scheurtjes: nog geen APK afkeur, wel preventief advies). Wat betreft uw term "autoremmen"... uw versleten remschijven voorzijde zijn/waren ook GEEN APK afkeur, maar wederom een advies. Ook een misverstand. Hoe een ander bedrijf keurt en/of repareert, daar kunnen we vanzelfsprekend niets over zeggen. Willen we ook niet want op APK-vlak hebben wij een naam hoog te houden: uw veiligheid gaat voor alles. De APK-kosten voor uw Mercedes uit 2001 vielen echt wel mee. Als u wenst, bespreek ik met alle liefde nog eens alle reparatie-adviezen met u door, zodat u (helaas dan achteraf) kunt zien dat de kosten voor wat dus echt moest nu, gelukkig NIET hetzelfde zijn als die duizenden euro's totaal. Dat is nu al duidelijk geworden ;-) Ik hoop van harte u nog te mogen spreken! Met vriendelijke groet, Werner Krispin Bedrijfsleider Vakgarage Autoweerd Utrecht 030- 303 1600

top, afspraak is afspraak

prima, zoals verwacht

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Alexander, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Altijd fijn om te lezen dat onze service aan het verwachtingspatroon voldoet. Graag tot ziens bij Vakgarage Utrecht

Altijd prima service en goed werk

Fijne Vakgarage die meedenken, prima service en informatie geven en niet onbelangrijk: de auto rijdt altijd weer tip-top de garage uit.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Bas dank je wel! Dat is een fijne review om te lezen weer! Erg goed dat onze communicatie en diensten ook voor jou naar wens zijn gegaan en de auto weer op en top is. Graag tot de volgende keer!

Goed geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn dat ook voor u alles naar wens is verlopen, daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer bij Vakgarage Utrecht

Betrouwbaar, vriendelijk en kundig

Altijd fijn dat ze bij Autoweerd tijd maken als je een onverwacht probleem hebt met je auto. En het netjes, lees zonder onnodige kosten, voor je maken.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marije, vriendelijk dank! Daar worden wij ook blij van; de auto weer op pad zonder onnodige kosten! Helemaal goed, graag tot ziens bij Vakgarage Utrecht!

Schade snel verholpen terwijl werkplaats was volgeboekt

Schade zo snel mogelijk tussendoor verholpen terwijl werkplaats compleet was volgeboekt

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Peter, hartelijk dank voor deze mooie review! Wat goed om te lezen dat je tussendoor nog geholpen kon worden met het herstel van de autoschade. Voor de volgende keer weer "normaal" onderhoud bij Vakgarage Utrecht ;-)

Goede service.

Zeer bereidwillig om te helpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Dank u vriendelijk voor deze geweldig mooie beoordeling! Een 5 sterren review is altijd welkom en uw duidelijke tekst is voor ons weer motiverend, dank! Graag tot ziens!

Goede service auto was dezelfde dag klaar.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Raymond, hartelijk dank! Een "Uitstekend".. Zo simpel kan het zijn. En moet het zijn; netjes en op tijd klaar en goede service! We zien u graag terug bij Vakgarage Autoweerd Utrecht!

Transparante en prettige communicatie

Wij hebben onze Suzuki Alto laten keuren (APK en grote beurt). De Vakgarage Autoweerd komt direct prettig en betrouwbaar over. De heren namen ons vriendelijk in ontvangst en wij werden tussentijds netjes gebeld om te overleggen over welke reparaties uitgevoerd zouden worden en wat uitgesteld kan worden naar volgend jaar. Omdat wij de auto vrij recent in bezit hebben gekregen wisten wij nog niet wat wij aan reparaties konden verwachten. De rekening was uiteindelijk prima voor de verrichte werkzaamheden en wij komen in de toekomst graag terug.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jip, vriendelijk dank voor deze geweldige review. Duidelijke communicatie en vertrouwen in de uitvoer.. zulke goede ervaringen: daar doen wij ons best nou voor, hartelijk dank! En graag tot ziens bij APK Utrecht

goede communicatie en geen overbodige zaken.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Minke, dank je wel voor de mooie beoordeling, goed om te lezen dat alles naar wens is gegaan. Daar doen we het voor! Graag tot een volgende keer bij Vakgarage Utrecht

Correcte klantvriendelijke benadering en afhandeling

Zeer plezierig en deskundig.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk dank voor deze mooie review, duidelijke taal en heel fijn om te lezen! Graag tot ziens bij Vakgarage Utrecht

Snelle en adequate service, vriendelijk personeel

De kosten zijn volgens mij aan de hoge kant maar de service is prima en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kwestie van wel/niet vervangen van koelvloeistof en hoe vaak was discussiepunt, maar nu begrijp ik uit informatie van internet dat er diverse soorten vloeistof zijn en dat long-life vloeistof in principe niet vervangen hoeft te worden. Als me dat nu bij de garage verteld was, was de kwestie direct opgehelderd :)

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Vivian, dank je wel voor je review en mooie beoordeling! Fijn dat het helder is wat en hoe, rondom de koelvloeistof ;-) We helpen je graag weer bij het volgende bezoek, alvast tot ziens! Vakgarage Autoweerd Utrecht

Uitstekende garage.

Niets aan toe te voegen, behalve dan dat het aardige mensen zijn.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Leo, hartelijk dank! Gewoon duidelijke taal ;-) Graag tot een volgende keer bij Vakgarage Utrecht

Over Vakgarage Autoweerd

Al meer dan 50 jaar Bovag-autobedrijf in Utrecht en het grootste APK keuringsstation in het centrum. Met 16 vakmensen helpen wij u 6 dagen per week. Elk automerk is welkom voor onderhoud, A.P.K., reparaties, autoschade, reparaties aan de airco of voor winterbanden of zomerwielen. (incl. opslag in ons eigen bandenhotel). Ook met uw leaseauto bent u welkom want garage Autoweerd is aangesloten bij Vakgarage Professional. Of voor de aanschaf van uw Private-Lease wagen of een Vakgarant Occasion met 2 jaar garantie. Daarnaast verhuren wij elk model huurauto of bus via AutoHopper Autoverhuur Utrecht. Of huur een dakkoffer, fietsendrager of sneeuwkettingen van Topspace. Alles voor uw Mobiliteit: 030-303 1600

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.