altijd prettig geholpen

We worden altijd prettig geholpen, garage denkt mee met het oplossen van problemen. ook met tweedehands onderdelen. prima service!

• Showroom N.v.t.

prima vriendelijk personeel

Hele goede service ondanks het feit dat het mis dreigde te gaan, oplossing gevonden en gezorgd dat in over mijn auto kon beschikken

• Faciliteiten wachtruimte

Erg fijne garage: vriendelijk, deskundig, betrouwbaar

Ik kom hier inmiddels al jaren, ook met hele matige auto’s. Ze denken altijd met je mee, zijn duidelijk en transparant in wat ze voorstellen en doen en zijn niet constant op zoek naar meer omzet of winst. Ze hebben liever dat je nog eens terugkomt.

• Faciliteiten wachtruimte

goede service en vriendelijk personeel

1. altijd leuk praatje bij de balie. 2. ik kon een fiets lenen, fijn 3. receptie heeft keurig gebeld om te melden wat er aan (kleine) reparaties moest gebeuren. 4. en toen ik mijn auto kwam halen was hij gewassen en van binnen gestofzuigd. Heerlijk!!!!

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Altijd heel vriendelijk en snel geholpen.

Ik heb 9 jaar geleden mijn Daihatsu gekocht bij Autoweerd en ben altijd zeer vriendelijk en snel geholpen. Door omstandigheden kan ik nu helaas mijn auto niet meer rijden.

• Faciliteiten wachtruimte

Dank u beleefd voor al die jaren klandizie en uw mooie beoordeling!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht en vakkundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch bedrijf. Denken ontzettend goed mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een keer een klacht geven over de fietsen, die je kunt reserveren... wordt je de volgende keer gewoon thuis gebracht en je auto, na reparatie, ook thuis gebracht! Als dat geen service is!!! Jaren al mijn vak garage, nog nooit iets te klagen gehad qua deskundigheid, benadering/behandeling...what so ever... Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel en goed geholpen! Mijn auto werd wegens koelproblemen naar autoweerd gesleept, ondanks de drukte is mijn auto diezelfde nog nagekeken en de volgende dag al gerepareerd. Communicatie over de kosten en werkzaamheden waren ook heel duidelijk. Top service! Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring als altijd. Deskundig advies, denkt altijd met de klant mee. Kosten veel lager dan bij de merkdealer. Goede kwaliteit materiaalgebruik. Communicatief zeer sterk. Een voorbeeld voor andere garages.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Effectief. Helaas zo goed dat de 1ste 3 weken van de agenda vaak vol zijn. Gewoon je beurt afwachten is mijn advies

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel, vriendelijk.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond vooral de man bij de receptie herhaaldelijk erg onvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk met veel expertise

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en heldere communicatie

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen. Duidelijke informatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Apk, onderhoudsbeurt, reparaties

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, persoonlijk contact

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel geholpen met een acuut probleem. Moet wel elke maand weer met iets een, maar dat ligt aan de auto ;-)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende, deskundige en vriendelijke service. Altijd bereid om mee te denken en flexibele opstelling in agenda bij dringende reparaties e.d. Personeel is zeer behulpzaam en erg klantgericht. Kortom fijne mensen in een goed bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enkele jaren geleden ben ik overgestapt naar Autoweerd nadat mijn oude garagebedrijf ermee stopte. Ik heb er geen spijt van! Uitstekende service, snelle hulp, correct en vriendelijk en vooral: grondig en gedegen. Ik heb in de jaren een goede band opgebouwd. Ze kennen mijn auto die af en toe best wat storingen heeft gehad. Die zijn met zorg en grote vakkundigheid gerepareerd en hersteld. Onlangs had ik een nare schade door eigen toedoen. Bij de officiële dealer zou me dit een pak geld hebben gekost, maar Autoweerd heeft de schade precies hersteld zoals ik wilde tegen een bijzonder redelijke prijs. Dat alles zorgt ervoor dat ik een groot vertrouwen heb in dit bedrijf. Top!

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Autoweerd

Al meer dan 50 jaar Bovag-autobedrijf en het grootste APK-keuringsstation in het centrum Utrecht. Met 16 vakmensen helpen wij u met onderhoud van uw auto.

Elk merk is welkom voor APK, autoschade, reparaties aan de airco of voor winterbanden of zomerwielen. (incl. opslag in ons eigen bandenhotel).

Ook met uw leaseauto bent u welkom want wij zijn aangesloten bij Vakgarage Professional. Of de aanschaf van uw Private-Lease wagen of een Vakgarant Occasion met 2 jaar garantie.

Daarnaast verhuren wij elk model huurauto via AutoHopper. Of voor de inzet van een dakkoffer, fietsendrager of sneeuwkettingen.

Alles voor uw Mobiliteit: 030-303 1600

Filter op Taal