netjes behandeld, denken goed mee

netjes behandeld, denken met je mee

betrouwbaar garagebedrijf

Op uitnodiging van onderhoud door jullie heb ik jullie verzocht om apk en eventueel kijken of grote (was nu de beurt) beurt wel nodig is, ivm weinig gereden km (7300). Jullie hebben kleine beurt van gemaakt. Dan is apk gratis. Maar jullie zeggen : om de 20.000 km beurt nodig of 1x p/jaar. Achteraf realiseer ik mij dat dan wellicht alleen apk voldoende was geweest. Dit is geen verwijt naar jullie maar een voor mijzelf logische gedachte, maar misschien zie ik dat verkeerd. Echter bij de laatste beurt was steekproef APK. vond ik geen probleem. Maar terwijl mijn auto buiten al definitief klaar stond heb ik binnen nog drie kwartier moeten wachten, terwijl uw medewerker buiten met een later binnengekomen klient bezig was en ik daarna binnen 3 minuten afgehandeld werd. Dan had ik voor die drie kwartier ook binnen 3 minuten weg kunnen zijn. Ben bij jullie geweest van ongeveer 8.00 u tot ongeveer 12.00 uur. Ik heb zelf aagegeven te willen wachten. Maar met alle respect voor de drukte en jullie verder correcte behandeling vond ik dat even wat minder. Verder tevreden over jullie maar wel mijn eerlijke mening, Met vriendelijke groet, J.Evers

Prima geholpen met super advies

Prima geholpen met super advies

• Faciliteiten wachtruimte

In het algemeen zeer tevreden

In het algemeen twvreden

• Faciliteiten wachtruimte

onzinnig elke keer de enquete

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Duidelijke prijsopgaaf vooraf en afspraken worden nagekomen.

We kregen vooraf een duidelijke prijsopgaaf. Tijdens het vervangen van de koppeling werd nog een olielekkage ontdekt en deze is ook opgelost. Er is ook nog een barst in de bumper gerepareerd. De prijs lag aanmerkelijk lager dan bij een aantal andere garages. Bart heeft via Whatsapp foto’s gestuurd van de reparatie.

Slecht vakwerk, vriendelijke medewerkers

Voor mij de laatste keer. Ik heb meerdere keren terug moeten rijden omdat het onderhoud niet goed was uitgevoerd. Zo kwam ik er bij toeval achter dat ze vergeten waren koelvloeistof bij te vullen na vervanging van de waterpomp (1,8 liter!). Remvloeistof niet bijgevuld maar wel doorbelast. Kwalijke slordigheidsfouten die uiteindelijk (na x aantal maanden) voor mijn rekening zouden komen. Geen negatief woord over de vriendelijkheid/behulpzaamheid van de medewerkers; die zit goed en is oprecht.. nu te kwaliteit nog. Helaas ben ik het vertrouwen kwijt.

Verrassend goed!

Vanwege een acuut technisch probleem kontakt opgenomen op advies van mijn broer. Hij heeft hier jaren geleden een Nissan gekocht en is altijd klant gebleven ondanks dat hij in Stramproy woont. Daar woonde ik ook trouwens tot eind nov. 2019. Nu in Heythuysen. Uitstekend en vriendelijk te woord gestaan en vakkundig en snel geholpen. En dat op slechts ca. 5 km afstand van mijn nieuwe woonadres! Mijn keuze voor de toekomst is dus gemaakt!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Behulpzaam en meedenkend. Goede service.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima service en lekker snel

APK keuring plus het vervangen van twee banden was in no-time klaar

• Faciliteiten wachtruimte

Ik weet dat mijn voertuig bij van Nieuwenhoven in goede handen is

Ik heb mijn auto's bijna altijd bij van Nieuwenhovenin gekocht en laten onderhouden Nooit geen problemen gehad. Ook prijstechnisch kunnen ze de competitie aan

Netjes !!

De auto is bij jullie in de werkplaats geweest n.a.v. een storing binnen de garantieperiode. Even moeten wachten op het onderdeel, maar daarna snel een afspraak op voorkeursdag en tijd kunnen maken. Tijdens het wachten 2x koffie aangeboden gekregen. De wachttijd kwam overeen met hetgeen vooraf was aangegeven. Daarna te horen gekregen en te zien wat vervangen was. Dat vond ik wel heel erg goed.

prima service

Goeie service en de tijd nemen voor de klant

• Faciliteiten wachtruimte

Goeie service, vriendelijk en nemen de tijd voor je.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Slecht, opdracht werd niet uitgevoerd zoals gevraagd.

Er werd niet gedaan wat er gevraagd werd, hebben terug moeten bellen om nog een keer iemand te laten komen.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Wij hebben contact gehad met deze klant en er blijkt een miscommunicatie te zijn geweest aan hun zijde waardoor onze monteur door een medewerker is weggestuurd en wij later weer terug zijn moeten komen. Kan gebeuren! Degene die de enquete heeft ingevuld was hiervan niet op de hoogte.

Correct en snel

Snel geregeld voor een afspraak Correcte afhandeling

Goede ervaring , al jaren,

De opdrachten worden goed en snel afgehandeld. Verder kan men zelfs langere wachttijd doorbrengen bij een prima kopje koffie met iets lekkers. Een uitgebreide leestafel is aanwezig.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer positief, duidelijk en vriendelijk

Bedrijf ziet er goed uit alles wordt keurig geregeld en de het stuur etc van de leenauto werd nog even met hygiënisch doekjes afgedaan. Top service

Goede en snelle service

Wordt altijd netjes en snel geholpen, proberen altijd tot een oplossing te komen

• Faciliteiten wachtruimte

Doorgaans bijzonder betrouwbaar, efficiënt en klantvriendelijk.

Deze beoordeling betreft alle werkzaamheden, zoals periodieke onderhoudsbeurten, reparaties, vervanging van onderdelen. Onze al wat oudere Nissan Primera krijgt de nodige aandacht.

Vakkundig

Vriendelijk deskundig.

Super service

In verband met ziekte boden ze aan auto thuis op te halen. Top!

Wederom zeer goed

APK + beurt: alles keurig geregeld, prima service !

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

na al die autos bij jullie gekocht, en de onderhoud waren prima

tijdens het onderhoud van mijn auto, was de koffie lekker. ook de monteurs zijn zeer kundig. Wij wensen jullie veel succes toe in de vogende 50 jaar. Gerard en gert Nillesen.

uitstekende service

Goede service en eerlijke prijs!