geweldig

onderhoud van mijn auto is in betrouwbare handen

• Faciliteiten wachtruimte

al jaren ons vertrouwde vak garage

snelle en goede service

Tevreden

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam. Er werd goed mee gedacht, alles conform afspraak, ik ben een heel tevreden klant!

tevreden met gemaakte afspraken

vertrouwen is hetgeen ik heb in garage van Nieuwenhoven, ben daarom al meer dan 30 jaar klant.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed advies, ruimte voor goede professionele voorlichting. Snelle levering en uitstekend hulp bij kiezen va.mn de juiste verzekering. Kortom: voorbeeldig.

Geweldige fiets!

Mijn eerste indruk was meteen goed. We konden telefonisch een afspraak plannen. Goede duidelijke uitleg, 3 fietsen kunnen testen en een mooi testrondje kunnen fietsen. Toen ik de fiets kon ophalen stond hij al klaar met de accessoires (fietsmand) die ik had uitgezocht. Goede uitleg en tips en aanwijzingen ge-arceerd in het instructieboekje die van belang zijn. Heel fijn! Ik zal jullie zéker aanraden bij familie en vrienden!

• Faciliteiten wachtruimte

prima geholpen, jammer dat ik de auto een dag langer kwijt was i.v.m. de kleur van de verf

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Verbaast me , dat niet bekend was , dat er ook een APK uitgevoerd moest worden. Ergens in de communicatie tussen mij garage.nl en Van Nieuwenhoven, is iets niet goed gegaan.

Vakkundig

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Uitstekend geholpen

Ik ging kijken om een andere auto te kopen. Niet op de site gekeken, verassing in de keuze voor mij omdat ik meestal vast houd aan 1 of 2 merken. Ik was voorgesteld aan 3 auto's, hyundai is het geworden omdat ik een goed advies kreeg en goed geluisterd werdt naar de wensen die wij gesteld hadden.

• Faciliteiten wachtruimte

Heeft jammer genoeg lang geduurd

Ipv 3 dagen werd het 2 weken wachten. Hebben ons wel weten te redden met leenauto, waarvoor dank.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zoals altijd heel goed.

Zo lang als bij jullie in de garage kom heb ik nog nooit een klacht of iets wat daar ook maar een beetje in de beurt komt gehad. Gaat altijd zoals je het verwacht. Betrouwbaar, stipt en een vriendelijke bejegening.

Goede betrouwbare service

Het zijn hartelijke mensen hebben hart voor de zaak en eerlijk tegen over de klanten niets is te veel wij zijn zeer tevreden klanten we wensen jullie het beste ga zo door mvg Cor en Christina Verkennis. Nordhausen

• Faciliteiten wachtruimte

Vieze auto na onderhoudsbeurt.

Vorige keer kreeg ik de auto terug met enkele smeerhanden op het creme kleurige lederen interieur en nu was het nog een stukje erger. Dat is iets wat echt niet kan. Zelf met een interieur reiniger alles schoon gemaakt. Ook het stuur was vettig. Dat is erg slordig.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste JJM Driessen, Wij vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent over de staat waarin u de auto van ons heeft terug gekregen. Uw onvrede is geheel terecht. Dit had niet mogen gebeuren. Onze monteurs beschikken over voldoende beschermingsmiddelen om de binnenzijde van de auto te beschermen tegen vlekken. We hebben de betreffende monteur op de hoogte gebracht van uw klacht. Onze oprechte excuses. Er zal op korte termijn contact met u opgenomen worden voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, team Autobedrijf van Nieuwenhoven

Afspraak zonder problemen prima uitgevoerd.

Afspraak gemaakt om een trekhaak te plaatsen onder mijn Nissan. E.e.a. is compleet volgens de gemaakte afspraak uitgevoerd. Vriendelijke ontvangst en na dat de werkzaamheden waren uitgevoerd correcte terugkoppeling dat de auto weer opgehaald kon worden. Advies: vooraf de klant even informeren dat een leenauto in rekening wordt gebracht.

• Faciliteiten wachtruimte

Je voelt je hier echt klant!

Een zeer persoonlijke en klantgerichte benadering, inclusief goede nazorg, bij de aanschaf van e-bikes.

• Faciliteiten wachtruimte

Super service en goed afgehandeld

Service was Top! Er werd koffie aangeboden en werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. De montage is ook goed uitgevoerd!

Prima service!

Goede opvolging ook van onvoorziene werkzaamheden. Netjes gevraagd of die ook uitgevoerd moesten worden.

ik ben tevreden

Je wordt vriendelijk ontvangen en je vragen worden naar tevredenheid (voor zover ik als leek) kan beoordelen.

• Faciliteiten wachtruimte

Nog nergens zo’n goede service gehad

Vakkundige garage, goede communicatie. Erg vriendelijk personeel en service is echt top!

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle en goede service en zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijke garage met uitstekende en snelle service

In een woord. “Prima”

Klantvriendelijk en meedenkend in oplossingen

• Faciliteiten wachtruimte

Gewoon geweldig super goede service

Altijd eerlijk en betrouwbaar vriendelijk goede Uitleg

Keurig nakomen afspraken

Ik kocht een outlander uit 2003, maar ik werd behandeld alsof ik een nieuwe kocht. Werking van alles uitgelegd,en zelfs een stukje samen gereden.

n.v.t.

n.v.t.