
mijn bejaarde Piaggio Ape heeft een nieuwe versnellingstok gekregen en rijdt nu super smooth.
als je wat hebt je kan altijd langs en indien mogelijk wordt je gelijk geholpen
Vakkundig en denken graag mee
Goed en behulpzaam
We hebben de afspraak gemaakt voor de bedrag . Als er iets nodig is dan mailt hij om toestemming of ik akkoord ga met extra bedrag te betalen. Netjes behandeld!
Één ding wil ik echt niet meer!! ;-) Dat is de vreselijk parfum geur die nu in mijn auto hangt door het lucht/airco systeem. Deze is zo heftig dat ik meteen hoofdpijn heb en misselijk ben. Ik durf er bijna niet in te rijden en zeker mijn zoontje niet mee te nemen. Dat is jammer want nu kan ik niet doen wat ik wil doen en verder rijden is dan 15 min. Ik hoop dat de lucht snel verdwijnt. Misschien is daar iets mis gegaan. Te veel gebruikt of iets dergelijks!
Fantastische service!
De wijze waarop ik kon aangeven wat mij dwars zat aan de auto werden genoteerd en zijn met de onderhoudsbeurt allen aan bod gekomen. Het daaruit ontstane advies was duidelijk en ben daarom erg tevreden over de werkwijze en uitgevoerde werk.
Staan snel voor je klaar bij een defect aan de auto.
Konden op gelijk terecht.
Professioneel, klantgericht, vriendelijk.
Fijn en mee denkend, geen onnodige blabla. Doen wat er moet gebeuren. Goeie communicatie, geen vervelende verassingen achteraf.
Mijn auto wilde niet starten (accu), binnen een kwartier was monteur Michael bij mij thuis met startkabels en bij aankomst in de garage werd meteen een nieuwe accu geplaatst. Ik was binnen een uurtje klaar, super!
Reparatie is netjes uitgevoerd en auto stond weer op tijd klaar.
Altijd prima voor elkaar.
Vriendelijke mensen, goede vakmensen en prijs/kwaliteit is top! Aanrader voor iedereen!
Netjes, goed geïnformeerd en snel alles geregeld
Mijn auto rijdt weer heerlijk en is nog nooit zo schoon geweest!
Heel goed geholpen
Goed en snel geholpen.
€443 en nog eens €200 betaald voor een foutmelding dat nog steeds niet verholpen is! Garage van Marwijk is niet deskundig genoeg om Volkswagen auto’s te repareren. Ik zou ook niemand garage van Marwijk in Boskoop aanraden.
Geachte heer R. Leonora, Wij vinden het spijtig om te horen dat u een vervelende ervaring bij ons heeft opgedaan. Wij zouden toch ook graag onze kant van het verhaal vertellen, om een wat transparanter beeld hierbij te schetsen. U bent bij ons als nieuwe klant aangemeld en geweest op 22-6-2021 Hier zijn wij uiteraard altijd zeer blij mee. U kwam met uw Volkswagen Beetle met de klacht: *Mijn motor temperatuur loopt heet op tijdens het rijden* Wij hebben toen de diagnose gesteld dat de thermostaat (t.w.v €217,68) defect was. Wij hebben toen netjes contact met u gehad over de te verwachte kosten inclusief voorgeschreven arbeid, vloeistoffen en btw: +/- €450. Hierop door u akkoord gegeven zijn wij overgegaan tot verdere reparatie. De motor temperatuur is vervolgens tijdens diverse metingen en proef ritten (na uitvoeren van de reparatie) keurig binnen de voorgeschreven waarde gebleven. Uiteindelijk factuur bedrag is geworden: €443.74. Vervolgens heeft u op 27-7-2021 wederom contact met ons opgenomen met het volgende verhaal: *Het probleem is aanzienlijk verbeterd na het vervangen van de thermostaat daar ben ik erg blij mee, het is nog maar een enkele keer voor gekomen dat de motor VOLGENS MIJ te warm is geworden. Ik zou graag willen dat jullie er nog eens naar kijken of er misschien toch nog een 2e probleem te vinden is.* (bovengenoemd staat ook vermeld op uw gemaakte en besproken afspraak bevestiging, die u per e-mail van ons heeft ontvangen) Wij ontvangen uw auto van u zoals besproken op 3-8-2021 waarbij u bovengenoemd nogmaals heeft aangehaald. U vertelde weer dat het probleem aanzienlijk verminderd is, maar u dacht dat er misschien toch nog iets is. Wij hebben vervolgens netjes zoals gevraagd / besproken diverse Metingen gedaan. Ook hebben wij diverse proefritten (31km) en controles met diverse apparatuur en gereedschappen aan uw Volkswagen uitgevoerd. Echter hebben wij tijdens deze periode niets opgemerkt wat niet goed zou zijn, en zijn dus gestopt met de verdere diagnose hierin. Wij hebben precies 1,98 uur arbeid verricht aan uw auto (geklokte tijden). Met toch een hele kleine reparatie (van +/- €4,45 koste van het betreffende onderdeel) tot gevolg, omdat wij het vermoeden hadden dat het betreffende 'elektronische schakel unit' soms weigerde in te schakelen. Totaal kwamen wij op een bedrag van +/- €206,68 inclusief. Vervolgens hebben wij telefonisch contact met u, waarbij alles netjes vermeld en uitgelegd is. En dat wij verder geen rariteiten hebben ontdekt tijdens onze diagnose. Uw reactie was kort en duidelijk: ik ga niet betalen. Uiteindelijk hebben wij u gemeld dat wij het gesprek gaan beëindigen, en verwachten dat u gewoon netjes betaald voor het geen waar u ons om gevraagd heeft te doen. Wij wenste u verder een fijne dag en hebben het gesprek beëindigd. U komt vervolgens na korte tijd bij ons binnen stormen, en begint een hoop rumoer te maken bij onze receptie, waarbij u onze receptionist voor van alles en nog wat heeft uitgemaakt, wat wij hier niet gaan herhalen. U bent meerdere malen vriendelijk verzocht normaal te doen en gewoon netjes te betalen. U gaf hier geen gehoor aan, en nogmaals is er vriendelijk (en later minder vriendelijk op uw eigen manier) verzocht uw schuld in te lossen of het pand te verlaten. Toen u hier geen gehoor aan gaf, voelden wij ons genoodzaakt verdere stappen te ondernemen en de politie in te schakelen. U melde toen dreigend en schreeuwend dat wij dit maar moesten doen. Toen onze medewerker de telefoon aan zijn oor had om de politie in te schakelen, besloot u echter om toch maar direct contant de factuur te betalen. Wij hebben het bedrag toen afgerond op €200,- Wij hebben toen hierop direct gehandeld door uw auto voor te rijden, en ter uwer beschikking te stellen. Terwijl u hier bij de receptie op wacht heeft een medewerker van ons u nogmaals proberen netjes te woord te staan om u te vertellen dat er uiterst correct gehandeld is. U bent boos naar buiten gelopen, waar u van onze monteur de auto overhandigd kreeg, terwijl hij u nog een fijne dag toewenste. U vond het toen nodig om hem nogmaals dreigend toe te spreken, en vervolgens weg te rijden. Ondanks de vervelende ervaring bent u als nog van harte welkom om dit nog eens uit te komen praten onder het genot van een kop koffie. Wij hopen hier netjes met u uit te komen zodat wij u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn. Vriendelijke groet, Vakgarage van Marrewijk
Prima service
een goede ervaring
Ondanks dat ik zelf de datum van de keuring op een andere dag in mijn hoofd had is er door de garage onmiddellijk een andere datum uitgezocht zonder dat er problemen over werden gemaakt . De monteurs bleven vriendelijk ! En zonder extra kosten .
Goed en snel geholpen
Zuidwijk 16
2771 CC Boskoop
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.