Filters

7

Goede service en communicatie

Goed contact door watts app vind ik erg plezierig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

Ok

APK

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

uitstekend

top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

goed

netjes en duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
1

onbetrouwbaar

Mijn tiptop in orde zijnde auto voor alleen een apk keuring gebracht. Werd me telefonisch verteld dat het profiel van mijn banden te laag was, d.w.z., <2.5mm. De banden moesten meteen vervangen worden of anders zou er een adviesmelding op het apk-keuringsrapport worden gedaan en "als je staande wordt gehouden door de politie kan je een bekeuring krijgen. En je wilt toch niet bezuinigen op je veiligheid. " Niet bezweken voor de druk toch niet gedaan en dus een adviespunt op het apk-rapport gekregen. Kom ik een tijdje later bij de bandenboer, zegt hij: "hoezo wil je eigenlijk andere banden?" Meet ie vrijwel overal tussen de 4-5mm, en op het slechtste punt 3.3. Met eigen ogen gezien. "Kom over 10.000km maar terug, zonde om ze nu al te vervangen." Conclusie: ik ben bijna doelbewust een oor aangenaaid. Dit was dus de laatste keer dat ik hier was.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Geachte heer, Ten eerste vinden wij het heel vervelend dat u zo'n slechte ervaring met ons bedrijf zegt te hebben gehad. De reden tot AFKEUR van uw auto zoals ook op het APK rapport staat die u van ons mee gekregen heeft betreft de volgende punten: - Overmatig olie lekkage ‘’versnellingsbak afdichting’’ - Band(en) beschadigd ‘’Links Achter bevonden zich over de gehele band droogte scheuren waar karkas zichtbaar is’’ - Remmen voor als achter vertonen slijtage - Ruitenwisser installatie geeft onvoldoende zicht - Ruitensproeier installatie defect (slang afgescheurd) Over het profiel van de banden is hier dus nooit gesproken. U bent hier met open armen ontvangen als nieuwe klant, zoals wij iedere klant ontvangen. We hebben een leuk gesprek gehad, dat u slecht te bereiken bent omdat u veel in het buiten land zit voor uw werk. We hebben toen ook afgesproken om verder contact via ‘’WHATS APP’’ te doen. Ik heb u tijdens de keuring van de auto dus ook van alle afkeur punten foto’s en filmpjes toegezonden waarop uw auto ook duidelijk te zien is. Toen ik vervolgens met een offerte kwam voor reparatie, liet u weten de auto direct te komen halen. Ik heb u toen gemeld dat ik wel verplicht ben het voertuig bij de RDW als AFGEKEURD door te geven. Dit heb ik vervolgens ook netjes gedaan. Hierop kunnen wij vervolgens ook CONTROLE krijgen van de RDW. Er komt dan een zogeheten STEEKPROEF controleur langs om de afgekeurde punten te beoordelen. Als wij hierbij twijfels hebben zouden wij dit dus nooit en te nimmer hebben gedaan. De APK Keuring overigens gaat volledig over de Veiligheid & Milieu van voertuigen in het verkeer. We staan er dan ook versteld van dat dit voertuig vervolgens direct ergens anders is goed gekeurd. Dit wekt dan ook vreemde gedachten op bij ons. Er zijn dus blijkbaar nog steeds mensen en APK keuring instanties die de veiligheid van mensen minder belangrijk vinden dan een paar centen. Wij hopen u in de toekomst toch nog eens als klant aan onze balie te zien, om het nog eens opnieuw te kunnen proberen. Vriendelijke groet, Michael de Wagenaar Vakgarage van Marrewijk. Wij wensen u veel veilige kilometers toe.

10

Nooit klachten, altijd prima geholpen.

Perfect, en als je eens iets kleins hebt wordt dit veelal geregeld voor dat je de kans krijgt op je koffie op te drinken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Snel en vakkundig geholpen!

Snel en vakkundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Super!

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Keurig geholpen

Banden laten wisselen. Dat ging prima. Daarnaast werd een extra verzoek dat ik had zonder mitsen of maren meteen opgepakt. En dat alles terwijl ik gewoon, op locatie, door kon werken. Prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Als altijd vriendelijk en behulpzaam

vriendelijke als altijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Uitstekend

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Veel vakkennis

Met een paar steekwoorden heeft de monteur al een idee wat er aan de auto mis is en waar het probleem ligt .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Netjes

Goed geholpen, verstand van zaken, en goede communicatie, duidelijke afspraken. Prijs kwaliteit is oké. Meerdere keren met mijn probleem bij diverse garage’s geweest. En hier uiteindelijk WEL GOED opgelost. Je betaald misschien ietsje meer, maar de service die er tegen over staat maakt dit meer dan goed. Ik ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Duielijk en voldoende, heb ik hulp ontvangen en prima.

Sinds mijn eerste vespacar in 2012 voor het eerst gebruik gemaakt van de leuke website van Marrewijk garage en tot heden in heel juiste manier ter contact gekomen met piaggio-dealer Marrewijke. veel bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima service

Vakkundig en snel geholpen. En voorzien van de nodige tips.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Toppers

Geweldige service !! Met name de monteurs , vakwerk !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goede en snelle service

Ik kon snel terecht. S'morgens om 9.00 uur al een gedetailleerd kostenoverzicht per whatsapp. Na akkoord, dezelfde dag alles uitgevoerd en auto weer op kunnwn halen. Tevens een indicatie van de te verwachten kosten op korte en wat langere termijn. Vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Auto gewassen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Top Service

Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Heel erg goed en snel geholpen

Vlotte .vriendelijke dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Vriendelijk, goede communicatie, tevreden

Geen klachten altijd goed en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

heldere communicatie en goed overleg over de uit te voeren werkzaamheden.

Geruime tijd voor het verstrijken van de APK keuringstermijn ontving ik een reminder. Afspraak gemaakt. Deze is keurig per e-mail bevestigd. Auto ingeleverd en hierbij is besproken wat er gedaan zal worden. Vervolgens gebeld en overleg over ontdekte gebreken. Daarna zijn de besproken reparaties uitgevoerd. Het factuurbedrag was alleszins redelijk. Hierna tevreden naar huis gereden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Snel en vriendelijk en goed.

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Snelle service!

Afspraak voor APK kon op korte termijn. De keuring zelf was zeer snel gebeurd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Goede service klAnt vriendelijk

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Prima service

Prima en snelle service, goede uitleg reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd