Perfecte reparatie en service met een glimlach

Aan een auto met mankementen heb je niks, dus wat is er fijner als hij "om de hoek" goed onderhouden kan worden en je m ook weer gewassen en met een vriendelijk praatje retour krijgt. Natuurlijk, betalen moet je overal, maar als het onderhoudswerk goed en binnen korte termijn wordt uitgevoerd, de communicatie hierover duidelijk is, je de auto weer ijsblauw ipv bruin/grijs kunt ophalen en je zo per saldo een fijne beleving overhoudt aan het onderhoud van de auto, dan betaal je met een glimlach.

Super!

Met veel enthousiasme wordt elke klus weer geklaard! Top!

zeer prettig contact

Occasion aangeschaft. Deze is tot in de puntjes verzorgd klaargemaakt! Zeer tevreden.

Netjes en profesioneel geholpen

Goed en adequaat geholpen zonder veel poespas

Directvgeholpen

Moeilijk onderdeel toch kunnen leveren

Professioneel

Eerlijk en open over de uit te voeren werkzaamheden, initiele offerte kwam overeen met de factuur. Auto is ook gewassen opgeleverd en goed advies meegegeven

vakkundig en goede service

Vakkundig en deskundig personeel en goede service Er word nagekomen wat is afgesproken . Ook was er vooraf een duidelijk telefonisch gesprek over de kosten van de reparatie . Ook was de auto op tijd gerepareerd zoals afgesproken . Nadeel is wel dat de garage vrij duur is !

Erg tevreden

Heerlijk, een garage met vakmensen die goed communiceren, overleggen en weten wat service is.

attent en pro-actief

je belt en ze komen je helpen en ze leveren perfect werk waar je de liefde voor piaggio vanaf ziet

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zoals de naam VAKgarage al zegt verstaan deze mensen hun vak. Zijn eerlijk en oprecht. Zullen geen handelingen doen die niet of nog niet aan de orde zijn.

ok

ok

Supergarage

Snel en goed geholpen

redelijk tevreden

Mijn auto zover ik kan beoordelen goed gerepareerd als ook de onderhoud. Wel kreeg ik een noodfles motorolie waar ik niet om gevraagd heb en de accu is getest (was niet nodig nog geen jaar oud). Graag had ik gewild dat dit met mij besproken was. Extra kosten € 19,35. Ook een nieuwe nummerplaathouder had voor mij niet gehoeven. Zat een mooie plaat op door mij zelf aangeschaft. Had gevraagd om twee banden van het merk Goodyear maar kreeg vredestein (was niet genoteerd).

Vakkundig en vriendelijk

Korte lijnen dmv Whatsapp, duidelijke prijzen en afspraken worden nauwkeurig nagekomen

Toppers

Medewerkers maar ook eigenaar staat altijd voor je klaar. Denken met je mee, wat ik als erg prettig ervaar.

Goede service en communicatie

Goed contact door watts app vind ik erg plezierig.

Ok

APK

uitstekend

top

netjes en duidelijk geholpen

onbetrouwbaar

Mijn tiptop in orde zijnde auto voor alleen een apk keuring gebracht. Werd me telefonisch verteld dat het profiel van mijn banden te laag was, d.w.z., <2.5mm. De banden moesten meteen vervangen worden of anders zou er een adviesmelding op het apk-keuringsrapport worden gedaan en "als je staande wordt gehouden door de politie kan je een bekeuring krijgen. En je wilt toch niet bezuinigen op je veiligheid. " Niet bezweken voor de druk toch niet gedaan en dus een adviespunt op het apk-rapport gekregen. Kom ik een tijdje later bij de bandenboer, zegt hij: "hoezo wil je eigenlijk andere banden?" Meet ie vrijwel overal tussen de 4-5mm, en op het slechtste punt 3.3. Met eigen ogen gezien. "Kom over 10.000km maar terug, zonde om ze nu al te vervangen." Conclusie: ik ben bijna doelbewust een oor aangenaaid. Dit was dus de laatste keer dat ik hier was.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geachte heer, Ten eerste vinden wij het heel vervelend dat u zo'n slechte ervaring met ons bedrijf zegt te hebben gehad. De reden tot AFKEUR van uw auto zoals ook op het APK rapport staat die u van ons mee gekregen heeft betreft de volgende punten: - Overmatig olie lekkage ‘’versnellingsbak afdichting’’ - Band(en) beschadigd ‘’Links Achter bevonden zich over de gehele band droogte scheuren waar karkas zichtbaar is’’ - Remmen voor als achter vertonen slijtage - Ruitenwisser installatie geeft onvoldoende zicht - Ruitensproeier installatie defect (slang afgescheurd) Over het profiel van de banden is hier dus nooit gesproken. U bent hier met open armen ontvangen als nieuwe klant, zoals wij iedere klant ontvangen. We hebben een leuk gesprek gehad, dat u slecht te bereiken bent omdat u veel in het buiten land zit voor uw werk. We hebben toen ook afgesproken om verder contact via ‘’WHATS APP’’ te doen. Ik heb u tijdens de keuring van de auto dus ook van alle afkeur punten foto’s en filmpjes toegezonden waarop uw auto ook duidelijk te zien is. Toen ik vervolgens met een offerte kwam voor reparatie, liet u weten de auto direct te komen halen. Ik heb u toen gemeld dat ik wel verplicht ben het voertuig bij de RDW als AFGEKEURD door te geven. Dit heb ik vervolgens ook netjes gedaan. Hierop kunnen wij vervolgens ook CONTROLE krijgen van de RDW. Er komt dan een zogeheten STEEKPROEF controleur langs om de afgekeurde punten te beoordelen. Als wij hierbij twijfels hebben zouden wij dit dus nooit en te nimmer hebben gedaan. De APK Keuring overigens gaat volledig over de Veiligheid & Milieu van voertuigen in het verkeer. We staan er dan ook versteld van dat dit voertuig vervolgens direct ergens anders is goed gekeurd. Dit wekt dan ook vreemde gedachten op bij ons. Er zijn dus blijkbaar nog steeds mensen en APK keuring instanties die de veiligheid van mensen minder belangrijk vinden dan een paar centen. Wij hopen u in de toekomst toch nog eens als klant aan onze balie te zien, om het nog eens opnieuw te kunnen proberen. Vriendelijke groet, Michael de Wagenaar Vakgarage van Marrewijk. Wij wensen u veel veilige kilometers toe.

Nooit klachten, altijd prima geholpen.

Perfect, en als je eens iets kleins hebt wordt dit veelal geregeld voor dat je de kans krijgt op je koffie op te drinken.

• Faciliteiten wachtruimte

Snel en vakkundig geholpen!

Snel en vakkundig geholpen

Super!

Keurig geholpen

Banden laten wisselen. Dat ging prima. Daarnaast werd een extra verzoek dat ik had zonder mitsen of maren meteen opgepakt. En dat alles terwijl ik gewoon, op locatie, door kon werken. Prettige ervaring.