Prettige garage, alles netjes volgens afspraak

Er is onderhoud plus APK gedaan aan mijn Ford Transit. Ik kan duidelijk merken dat de auto in de garage geweest is, hij rijdt soepeler. Ontvangst is heel vriendelijk en alles is keurig volgens de afgesproken prijs gedaan. Hier ga ik zeker terug.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Tijd is hier het aandacht hebben voor de klant. Wij kwamen uit Friesland om hier een auto te komen bekijken. We zijn teruggereden met onze nieuwe auto met een voldaan gevoel met de wetenschap dat eerlijkheid en vakkennis bij dit bedrijf volop aanwezig is.

• Faciliteiten wachtruimte

Fantastisch bedrijf met gedreven medewerkers.

Met onze bedrijfswagens komen we al jaren bij dit bedrijf. Wat er ook is het wordt opgelost. Met 1 van onze bussen hadden we een probleem wat de fiat dealer niet kon oplossen maar door met ons mee te denken en goed speurwerk is de fout eruit en rijden we nu zonder horten en stoten met onze bus. Aanbevelen? Zeker doen

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer klantvriendelijk en uitstekende service

Wij zochten een hippe brommobiel voor onze dochter als verjaardagscadeau. Telefonisch kregen we al veel informatie over een bepaald model en eenmaal ter plaatse bleek er al eentje buitengezet te zijn voor ons om goed te kunnen bekijken. Een paar weken later (‘s avonds zelfs is hij op ons verzoek gebracht!) staat hij nu voor de deur; met strik eromheen en onze dochter was bij thuiskomst ontzettend blij met deze verrassing.

• Faciliteiten wachtruimte

Slechte garage, weinig kennis en komen afspraken niet na.

Zeer slechte ervaringen met deze garage. Auto bij deze garage gekocht en in onderhoud gehad. Laatste keer in onderhoud gehad en zou netjes gemaakt worden, dit is gebeurd maar hierna meteen zelfde problemen. Dit is helaas nooit opgelost.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Joost, Wij vinden het heel vervelend dat je het zo ervaren hebt! Helaas verschillen onze meningen in deze situatie. We hebben dit meerdere malen besproken maar zijn helaas niet voldoende tot elkaar gekomen. Wij vinden het spijtig dat je dit meer dan een jaar na dato nog op deze manier uit. Wij wensen je veel succes in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Vakgarage Albert van der Linden B.V.

Vriendelijke mensen lekkere. Koffie

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Uitstekende service, deskundig en altijd vriendelijk

Deskundige vaklui en ze nemen de tijd voor uitgebreid overleg met de klant. Luisteren goed naar zijn/haar wens, geven het juiste advies, goede service en zijn altijd vriendelijk.

Goede en vlotte service

Goede service en snel een afspraak in kunnen plannen. Daarnaast is tijdens het vervangen van 2 voorbanden de moeite genomen om ook het olie te peilen en deze bij te vullen. Top service!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Na het starten van mijn auto merkte ik een raar geluid op. Gelukkig kwam ik niet stil te staan. Na aankomst op mijn werk heb ik Sander een WhatsApp gestuurd met mijn bevindingen. Meteen kreeg ik een bericht terug met de vraag of ik nog durfde te rijden en of ik dan de auto naar hun kon brengen. Rijden durfde ik nog dus heb ik de auto zelf af gezet in Keldonk. Het geluid was overigens nog niet weg, het leek wel alsof ik blikken achter mijn auto had hangen. Een dag later kreeg ik bericht van Sander met een foto... mijn autosleutel met een steentje ernaast.... niks aan de hand dus! Wat een steen toch kan veroorzaken.... De auto heb ik 2 dagen later opgehaald en ik hoefde ook nog niet eens af te rekenen terwijl ze 45 min hebben gezocht naar het probleem!! Bedankt mannen! Super service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Afgelopen woensdag ging mijn zoon vanuit Waalwijk naar Helmond. Ter hoogte van Erp viel de motor uit. Via Google bij deze vakgarage uitgekomen. We hebben de auto naar deze garage gesleept en men was erg behulpzaam ondanks de oude leeftijd van deze studentenPolo. Goed en deskundig advies, geen poespas en ze kwamen erg betrouwbaar over. En dat is ook wel wat waard. De Polo is inmiddels wel afgeschreven, wel veilig thuisgekomen. Ik zou het wel weten als ik daar in de buurt woonde -:)

• Reden bezoek Andere reden

Ik belde donderdagmiddag op omdat het glas van mijn autospiegel kapot was. Ik kon de volgende dag al terecht voor de reparatie. Door de snelle service en het vriendelijke personeel beveel ik dit bedrijf zeker aan!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

zeer betrouwbaar en correct , deskundig advies.

Staan altijd voor je klaar, persoonlijk en denken mee.

Vriendelijk, betrouwbaar en vooral meedenkend.

Alleen maar TOP.

• Reden bezoek Andere reden

Zeer vriendelijk en klant gericht Albert kwam eerst met de vermeldingen wat er aan de auto moest gebeuren Voordat we verder gingen met de onderhandeling en zij ook denk er rustig over na en ook na dat we het eens werden over de prijs nog van zij hij als er toch nog extra kosten aankomen moet je het gewoon niet doen Echt eerlijk nog nooit zo meegemaakt .. Gr. George

We werden goed en leuk geholpen de mensen zijn heel spontaan en heel eerlijk naar mijn in zicht bedankt hier voor . En nemen de tijd voor je . Toppie .

Ik heb bij Albert een bmw x3 gekocht, Heel goed behandeld, ook door Sander. persoonlijk er na toegaan komt meestal niks, daarom bij deze, een geweldige auto,ik ben er heeeeel blij mee, Bedank. Hans

Al heel lang klant en nog steeds dik tevreden.Gewoon goed. Staan altijd voor je klaar als er iets is met de auto. Proberen je gelijk te helpen. Geven hele goede service. Ga zo door.

Gebruikte Ford Focus gekocht, prijsstelling bijzonder goed en de service is uitmuntend!

Kom hier al jaren nooit problemen gehad altijd goed geholpen met advies en reparaties en service

Geweldige service en wat een vakkundig en gemotiveerd team. Hier voel je je nog echt klant.

Geweldig geholpen door de mannen van de Vakgarage in Keldonk.

Goed advies en goede service. Tegen betaalbare prijs.