• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en bekwaam, eerlijk en betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supergoede service!! Snel, vriendelijk en ze denken altijd met je mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fijne garage!\r\nMet mijn oude Volkswagen camper t3 gestrand in Zwolle aan het einde van dag. Gelukkig maar want anders had ik vakgarage Klaassen niet tegengekomen! Snel en super geholpen!\r\nDe camper mocht veilig achter het hek en de distributie en waterpomp werden vervangen. \r\nDaarna probleemloos verder en in een keer door de apk!\r\nGoede informatie en communicatie over de voortgang en ik kan iedereen met (ook) een campertje deze garage echt van harte aanbevelen!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super garage een klein foutje hebben ze perfect opgelost een foutje van zelfs een andere garage hebben ze netjes opgelost, zijn maar weinig monteurs die zulke service leveren top blijf zeker bij deze garage ondanks een klein foutje van ze lossen ze het erg netjes op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nieuwe auto gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 2010 begonnen met 1 auto in onderhoud. Inmiddels 4 auto\'s in onderhoud bij Klaassen en 2 auto\'s aldaar gekocht. Probleempjes worden snel en goed verholpen. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zonder uitzondering vriendelijke mensen. Kortom: 100% aan te bevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Denk met je mee,,,mijn auto stond 3 hoog in een parkeergarage er was geen beweging meer in te krijgen de sleutel in geleverd en de volgende dag stond hij bij hun gereed ( zonder ekstra kosten )kijk dat noem ik nou service met een hoofd letter.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaringen met deze garage.....echt top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hadden hier een auto gekocht, na een week was er een mankement. Zonder kosten is dit gemaakt! Vlot en aardig geholpen, ze verdienen een warme douche 👍 Echt super!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt altijd goed geholpen. Service is prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe auto gekocht maar na 1 week bleek er een storing te zitten in het elektrische raam. Gebeld met de garage, konden direct terecht en is kosteloos gemaakt. Super goede ervaring met Vakgarage Klaassen Zwolle!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Opel Meriva weggebracht voor een grootte beurt en hij rijd weer als een zonnetje.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vlotte hulp van deskundig personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf en zeer vriendelijke,accurate en bedreven mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en prijs kwaliteit verhouding. Afgelopen week mijn eerste auto gekocht bij Vakgarage Klaassen (Kia Pro_cee\'d uit 2011) ik mocht alles bekijken en de auto mocht zelfs op de brug om er onder te kijken. \r\nOmdat ik niet in de buurt woon van vakgarage Klaassen was alles binnen 1 dag geregeld. De verkoper contact trotseerden nog de vloeistoffen en de banden voor niks zodat ik veilig de weg op kon. Dat is pas service! Daar kunnen veel autogarages wel wat van leren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee maanden geleden een Peugeot uit 1995 gekocht bij vakgarage Klaassen. Vorige week bleek mijn uitlaat kapot te zijn. Één belletje naar de garage om een afspraak te maken voor vandaag (30-07-2015). Het euvel is zeer correct opgelost. Uitmuntende service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto moest nieuwe banden hebben ivm een aankomende apk. \r\nGebeld om 08:30 en kon direct terecht. \r\nDeskundig advies van de eigenaar. Niet het gevoel dat ik werd afgezet. \r\nSterker nog, mij werd geadviseerd voor een goedkopere band te gaan,\r\n die qua kwaliteit gelijk was aan de A merken. \r\nOm 11:00 uur, kon ik mijn auto weer ophalen!\r\nEcht een goed gevoel bij dit bedrijf.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In mei Mercedes A klasse gekocht, na aankoop bleek de condensor defect te zijn ook was er wat roestvorming aan de onderkant van de portieren, dit bleek een bekent euvel te zijn bij de A klasse, maar helaas Mercedes wilde niet meer herstellen. Vakgarage Klaassen heeft alles tot volle tevredenheid opgelost. Top service !!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb in januari een occasion gekocht en ben zeer tevreden over de werkwijze en afhandeling. Ook de service na afleveren is geweldig, problemen worden goed en snel opgelost.\r\nNee, ik ben zeker tevreden voor 200%.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ga morgen papieren tekenen voor auto. Heb op eerste afspraak al goed gevoel over deze garage.\r\nMen geeft goed advies en proefrit is zo geregeld. Morgen nog even extra proefrit .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Medio december 2013 zag ik op marktplaats een advertentie staan van een Ford Fiesta diesel uit 2010, deze stond te koop bij vakgarage Klaasssen.\r\nDe advertentie zag er duidelijk en aantrekkelijk uit waardoor ik voor een bezichtiging naar de garage ben gegaan.\r\nBij de garage werd ik meteen vriendelijk te woord gestaan en men nam de tijd om alles uit te leggen.\r\nNa een tweede bezichtiging en proefrit besloot ik de auto te kopen. De auto is snel in perfecte staat afgeleverd. Tevens heb ik er gelijk het voordelige pechhulp-pakket bij afgesloten wat mij jaarlijks 70,- euro bespaart in vergelijking tot mijn vorige pechhulp aanbieder.\r\nIk heb vakgarage Klaassen ervaren als een eerlijk en betrouwbaar bedrijf zonder mooie verkooppraatjes en zal in de toekomst het onderhoud aan mijn auto ook door hun laten uitvoeren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig goed bedrijf , vakkundig werk, heel klantvriendelijk , en de service is helemaal top !! Wij gaan zeker weer naar vakgarage Klaassen
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Over Stichting Vakgarage