The service was excellent, superb!

Very impressed with the service provided, quality of repairs and time. The price was excellent also! Highly recommend the Garage van der Hoorn. Many thanks!

• Faciliteiten wachtruimte

Vanaf de eerste seconde bij binnenkomst een goed gevoel.

Mooie chr gekocht nette prijs ongedwongen sfeer gezellige dorpsgarage ik ga hier vaker komen.

• Faciliteiten wachtruimte

zeer bertouwbaar en service is top

Jaren geleden daar een ford focus station gekocht, heel goed geholpen en goede service nadat er iets stuk ging. Ook altijd daar teruggekomen voor onderhoud. Nu met onze nieuwe auto gaan we daar weer de apk en onderhoud laten doen.

Heel fijne garage

Altijd goede ervaringen met Herman e.a. Ik heb er mijn Camper VW T5 in onderhoud gehad, All Seasons banden laten plaatsen en een auto gekocht.Je kan altijd terecht en de garage. Men denkt mee en heeft begrip.Herman e.a. werkt zich te pletter, heeft overzicht en kent zijn klanten. Prima dorpsgarage.

Toppers !

Grote beurt (met gratis APK) Mijn vivaro van vier jaar oud rijd weer als een zonnetje

Top klantvriendelijk

vanaf het telefonisch contact tot aan de service bij de garage werden wij vriendelijk behandeld en alles werd in details uitgelegd.

Top service!

Vandaag stond ik met een lege accu langs de kant vd weg. Ik belde en 5 minuten later stond er iemand vd garage en een minuut later was mijn auto weer gestart!

Prima!

Ik heb vandaag weer een occasion bij van der Hoorn gekocht. Het was erg druk maar toch nam men de tijd om de auto uit de volle showroom te halen voor een proefrit. Na de aanschaf van m'n vorige auto weet ik dat ik me over eventuele mankementen geen zorgen hoef te maken, dat lossen ze 'gewoon'op! Een dikke pluim voor Hermen en z'n team!

Bij vakgarage van der Hoorn is de klant nog Koning

Op zoek naar een goedkoop tweede autootje was ik uitgekomen bij van der Hoorn. Een echte dorpsgarage met veel vaste klanten, kwam ik achter na 2 vaste klanten te hebben gesproken. Hoe dan ook ik ging voor een Aygo die net binnen was. De prijs van de Aygo was conform de marktwaarde maar het fijne was dat ik 6 maanden garantie kreeg. Dit gaf mij een veilig gevoel gezien de prijs van het voertuig. Ook kreeg ik een goede prijs voor de auto die ik inruilde. Voor mij dus een compleet plaatje. De condensor van de airco werd vervangen en ik kreeg 2 nieuwe achterbandjes bij aflevering. Na 2 weken rijden vond ik dat de wisser voor een waas op de ruit achterliet en er was een lekkage achter. Ook deed de achterruit verwarming het niet en zag ik dat de voorbanden aan de binnenkant wat waren versleten. De ruitenwisser was nog goed en de banden in principe ook nog, maar ik wilde dit toch vervangen hebben. Herman van der Hoorn heeft alles onder garantie opgelost, en dat was meer dan waar ik op durfde te hopen. Eén tip, Herman werkt hard mee in zijn bedrijf. Een beller is in dit geval sneller, op de mail wordt niet zo snel gereageerd. Hoe dan ook, volgende auto zoek ik bij deze garage. Herman een dikke pluim.

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn vader kwam hier en ik nu ook..

Familiebedrijf dat het moet hebben van hun goede naam. Mijn vader kwam hier omdat 'ome Leo' goed voor onze Ford zorgde. Nu kom ik hier omdat mijn rode autotje zonder problemen al jaren lang dankzij hun door heel Nederland heen scheurt. Dank!! voor de goede zorgen!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer prettig geholpen bij aanschaf occasion Ford Ka.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij wilden een proefrit met een Hyundai maken. Hebben een telefoonnummer achtergelaten voor een afspraak! Wij hebben hierop geen enkele reactie op gekregen. Dan zijn wij met deze garage helemaal klaar!!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Heb er een 2e hands Mercedes A gekocht,betalen hoefde niet gelijktoen ik zei dat ik de auto wilde hebben. maar de auto werd wel op verkocht gezet. Dus puur vertrouwen in de klant. :-) Alle papieren werden geregeld,APK etc.. en een fles wijn bij het afhalen van de auto. Naderhand nog wat kleine dingen aan de auto gehad en ik kon direct lang komen en het werd gratis gemaakt. De service en vriendelijkheid van deze mensen is ongeevenaard. Super garage .

Top, snel, vriendelijk, behulpzaam en denken mee

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Sympathieke bedrijfsleider met kennis van zaken. Komt zijn afspraken na. Prachtige occasion (Ford Fusion) gekocht. Kleine gebreken werden zonder moeilijk doen en kosteloos opgelost. Absoluut een aanrader als u een gebruikte auto wilt aanschaffen

Vanochtend heb ik gebeld over een half loshangende uitlaat en mocht van Herman meteen langskomen. Ondanks de drukte werd ik direct geholpen. In de tijd van een kopje koffie is de uitlaat vastgelast. In plaats van 40 euro had ik maar 25 euro hoeven te betalen. Bij vertrek heeft men opgemerkt dat mijn achterwielen zo goed als leeg waren. Alle vier wielen werden op spanning gecontroleerd en bijgevuld. En ik hoefde helemaal niets te betalen. Super Vakgarage: het gaat hen niet zozeer om geld verdienen, maar om mensen te helpen. Snel, betrouwbaar, eerlijk, vriendelijk en deskundig. Ik zal Vakgarage van der Hoorn iedereen aanbevelen, die een goede vakgarage zoekt. Herman en zijn collega\'s zijn fantastisch!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik stond thuis met een lekke band, Herman schakelde zijn vader in die kwam langs en verwisselde mijn wiel en het kostte niets.

• Reden bezoek Andere reden

zie de onderstaande score

toen ik met een accuprobleem zat en met twee kleine kinderen thuis zat, waarvan eentje ziek, kwam de monteur even bij me aan huis en nam de auto mee om een nachtje op te laden. het voordeel van een goede betrouwbare garage om de hoek!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer tevreden ben over de klantvriendelijkheid!

Dahlialaan 2

2343XE Oegstgeest