• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig geholpen bij aanschaf occasion Ford Ka.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij wilden een proefrit met een Hyundai maken.\r\nHebben een telefoonnummer achtergelaten voor een afspraak!\r\nWij hebben hierop geen enkele reactie op gekregen.\r\nDan zijn wij met deze garage helemaal klaar!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb er een 2e hands Mercedes A gekocht,betalen hoefde niet gelijktoen ik zei dat ik de auto wilde hebben. maar de auto werd wel op verkocht gezet. Dus puur vertrouwen in de klant. :-)\r\nAlle papieren werden geregeld,APK etc.. en een fles wijn bij het afhalen van de auto.\r\nNaderhand nog wat kleine dingen aan de auto gehad en ik kon direct lang komen en het werd gratis gemaakt. De service en vriendelijkheid van deze mensen is ongeevenaard. Super garage .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top, snel, vriendelijk, behulpzaam en denken mee

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sympathieke bedrijfsleider met kennis van zaken. Komt zijn afspraken na. Prachtige occasion (Ford Fusion) gekocht. Kleine gebreken werden zonder moeilijk doen en kosteloos opgelost. Absoluut een aanrader als u een gebruikte auto wilt aanschaffen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanochtend heb ik gebeld over een half loshangende uitlaat en mocht van Herman meteen langskomen. Ondanks de drukte werd ik direct geholpen. In de tijd van een kopje koffie is de uitlaat vastgelast. In plaats van 40 euro had ik maar 25 euro hoeven te betalen. Bij vertrek heeft men opgemerkt dat mijn achterwielen zo goed als leeg waren. Alle vier wielen werden op spanning gecontroleerd en bijgevuld. En ik hoefde helemaal niets te betalen. Super Vakgarage: het gaat hen niet zozeer om geld verdienen, maar om mensen te helpen. Snel, betrouwbaar, eerlijk, vriendelijk en deskundig. Ik zal Vakgarage van der Hoorn iedereen aanbevelen, die een goede vakgarage zoekt. Herman en zijn collega\'s zijn fantastisch!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik stond thuis met een lekke band, Herman schakelde zijn vader in die kwam langs en verwisselde mijn wiel en het kostte niets.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zie de onderstaande score

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf toen ik met een accuprobleem zat en met twee kleine kinderen thuis zat, waarvan eentje ziek, kwam de monteur even bij me aan huis en nam de auto mee om een nachtje op te laden. het voordeel van een goede betrouwbare garage om de hoek!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden ben over de klantvriendelijkheid!

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage van der Hoorn