goede service en de klant wordt altijd ingelicht met de kosten

er wordt zo snel mogelijk aan de auto gewerkt, ze bellen als de auto klaar is voor ophalen, en bellen als ze het niet meer redden voor de dag.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Bij aflevering van onze auto ontdekten we een lakprobleem. Dit had voorheen niemand gezien. Dhr. Geurts nam hierop direct actie en kwam met een passend voorstel om het op te lossen. Daags na aflevering kwam aan het licht dat er een software update moest plaatsvinden. Ook toen kwam er direct actie vanuit garage Geurts en werd een afspraak bij de merkdealer gemaakt. Kortom: ik kan enkel maar positief oordelen. Keurige, betrouwbare garage.

In 1 woord.... Super!! Alles klopte. Zeer tevreden met alles.

4 maanden geleden een mercedes gekocht bij ruden geurts te echt. Vorige week opeens tijdens rijden een vreemd geluid aan t stuur. Onmiddelijk naar garage geurts gereden. Bij aankomst was er pauze wat ik niet wist. Maar na 5 minuten werd auto al naar werkplaats gereden. Storing geconstsateert en gemaakt. Kosten 0 euro!!!!!!! Welke andere garage zou dit ook doen????? Maw alweer tevreden.

Super mooie mercedes gekocht bij ruben geurts. Niet 99 maar 100 procent tevreden. Auto rijd super- uitstekende aflevering etc. maw man van zijn woord!!!!

Deskundig, snel, en klantgericht

Ben al vele jaren klant bij dit bedrijf en dit nog steeds tot volle tevredenheid

Grote beurt + apk

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Laat je niet te hard van de wijs brengen door eerdere beoordelingen (die van werknemer Kay). Sinds het overleden van Hen merk ik dat het wat meer om het geld en minder om de klanttevredenheid draait. Erg jammer. Ik ben er belazerd en wil graag anderen ervan behoeden dat ze ook te veel moeten betalen. vertrouw niet meer op de goede ervaringen die u eerder gehad hebt met dit bedrijf.

2 auto in onderhoud en een wagen gekocht bij hun