Op weg naar Eemshaven nabij het Julianaplein koelvloeistof op.Bij vervanging radiateur/Airco bij mijn eigen garage ws. luchtbel erin en vloeistof ontsnapt. We moesten de boot naar borkum halen en zagen wat autobedrijven een eind verderop.Na wat afslagen zagen we de vakgarage. De secretaresse sprong gelijk in de benen en de eigenaar vulde de vloeistof bij.Na betaling en 10 minuten vertraging alsnog de boot gehaald. Klasse voor dit bedrijf

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakgarage met een \"killer combinatie\": Goudeerlijk, vakkundig, vriendelijk en klantgericht. Zie ook mijn reviews van eerdere jaren. Nog steeds klant hier. In mijn geval spreekt dat voor zich. Gekscherend gezegd: \" liever niet doorvertellen want dan kan ik er direct niet meer terecht wegens overlopende drukte\".

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Renault Master gaf een probleem aan met de injectie. Ik werd zonder afspraak meteen netjes geholpen en er werd meteen actie ondernomen om het probleem vast te stellen. \r\nEen week later kon de auto al ingepland worden voor de reparatie (bij een goede garage is het altijd druk).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Woensdag avond, auto rijd niet meer, mankement aandrijfas, auto afgeleverd bij Evenhuis.\r\nVrijdag daarop, mankement opgelost, auto rijd weer.\r\nEen greep uit de top service van Garage Evenhuis!!!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakbekwaam & servicegericht, dat zijn ze bij garage Evenhuis. Toen ik kwam voor een (dacht ik) kapotte uitlaat maar het een ander euvel bleek te zijn, werd de reparatie uitgevoerd zonder dat daar kosten voor werden gevraagd (\'neem zo maar weer mee hoor!\'). Ze hebben verstand van zaken, goede vaklui en zijn van de ouderwetse (en dat is positief) service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had de voor ons nieuwe auto net 1 week en \'strandde\' om de hoek bij garage Evenhuis. Ik was geen klant, werd direct deskundig geholpen en het resultaat was dat ik weer supersnel verder kon. Het is dat wij elders wonen maar anders kwam ik hier zeker voor onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bijzonder vriendelijk en behulpzaam;\r\nvakmanschap top\r\nen zoekt altijd naar een voordelige oplossing:\r\nbijv. goede tweede hands onderdelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topgarage! Het vriendelijke, behulpzame en vakkundige personeel levert kwaliteit en uitstekende service! Het is een betrouwbare vakgarage die eerlijk en helder communiceert over de uit te voeren reparaties en de te verwachten kosten. Bij dit leuke familiebedrijf staat de klant centraal en het onderhoud wordt verricht voor een schappelijke prijs. Kortom: een echte aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam op het laatste moment voor een reparatie.\r\nGeweldig dat het tussendoor nog even kon.\r\nVriendelijke en erg goede service.\r\nBedankt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen. Auto nu al een paar jaar in onderhoud hier. \"No nonsense\" autobedrijf, eerlijk, betrouwbaar, drijft je niet op kosten/als iets niet hoeft te gebeuren wordt dat ook niet gedaan en erg vakkundig! Veel slechte ervaringen met andere garages en ook dealermerk garages waar ik gewoonweg opgelicht werd. Hier niet, kan van harte aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op zoek naar een garage in de buurt van mijn werk en vanwege de zeer goede reviews op internet gekozen voor deze garage. \r\n\r\nAfspraak gemaakt voor onderhoudsbeurt + APK, en ook voor mij een zeer goede ervaring. Een probleem waar mijn auto al meerdere jaren last van had (soms afslaan na wegrijden) en de dealer niet kon oplossen, had deze garage in een keer gevonden en opgelost.\r\n\r\nQua prijspeil: de garage is niet bijzonder goedkoop, de prijzen van de onderdelen zijn ongeveer gelijk aan die van de dealer. Het kennis- en serviceniveau ligt in ieder geval hoger.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service! Wij gaan nooit meer naar een andere garage! Echt een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een no nonsense garage waarbij ik voor het eerst niet het gevoel kreeg dat er naar reparaties gezocht wordt/reparaties worden verzonnen. Eerlijk, deskundig en betrouwbaar. Een dikke pluim!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf VAKgarage, VAKmonteurs, VAKkennis. Ineens zonder auto komen te staan, komt nooit gelegen. Maar door de eigenaar Evert-Jan, ben ik geweldig geholpen. Chapeaux voor deze VAKkundige garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een tip van familie kwam ik bij deze garage terecht. Door hun passie gedreven doen ze meer dan alleen het hoognodige. Vakmensen met kennis van zaken. Uitstekende monteurs en een leuk familiebedrijf. Tot de volgende keer...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De schade aan mijn auto is perfect hersteld, alsof \'ze\' nooit anders is geweest! Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wel zielig en onredelijk \'R. uit Breda\' om dit bedrijf dan zo zwaar negatief te beoordelen op expertise en prijs/kwaliteitverhouding, terwijl je daar geen enkele ervaring mee hebt opgedaan.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na veel interesse in een auto te hebben getoond werd mij beloofd dat de auto voor een aantal dagen vast zou worden gehouden. Na zelf de dag van te voren nog gebeld te hebben om te vragen hoe het een en ander er voorstond werd mij verteld dat die dag andere mensen zouden komen kijken. Later op die dag bleek de auto te zijn verkocht. Voor hetzelfde geld was ik naar Groningen afgereisd vanuit Breda. Mijn telefoonnummer was bij hen bekend. \r\nWaardeloze service!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom nu een aantal jaren voor onderhoud bij Evenhuis en ben altijd zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik daar al 33 jaar klant ben en uitermate tevreden ben over de prijs/kwaliteitverhouding.