eerlijke en betrouwbare garage

De afgelopen 3 jaar mijn oude Citroën Berlingo (2001) in onderhoud en voor APK bij Vakgarage Evenhuis gehad. Mijn vorige garage hield er mee op en adviseerde deze, als zijnde eerlijk en betrouwbaar. Dat kan ik beamen. Een paar keer in korte tijd vanwege malheur onvrijwillig bij hem langs geweest. Steeds dacht ik: 'nou is het afgelopen met de Berlingo-pret' maar iedere keer was het een mankement dat relatief eenvoudig tegen acceptabele kosten te repareren was. Ik heb vertrouwen in deze garage.

Super geholpen.

Ruim 200 km van huis kreeg ik de melding dat ik de bandenspanning moest controleren. Toevallig kwam ik toen langs deze garage. Ze waren zeer behulpzaam: bandenspanning gecontroleerd en de melding gereset. Ik kon (gratis) volledig gerustgesteld mijn weg vervolgen. Heerlijk als je zo wordt geholpen. Een dikke pluim. Zeker ook omdat ze wisten dat ik er niet zou terugkeren vanwege de afstand die ik nog naar huis moest afleggen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Doorlopende hoge vakkundigheid en dito serviceniveau

Wanneer krijgt/houdt een restaurant zijn Michelin sterren ? .......juist! Bij een garage net zo: Vakgarage Evenhuis levert jaar na jaar na jaar veel vakkundigheid, betrouwbaarheid en vriendelijke service. Je voelt je altijd welkom en in bekwame handen. 3 x TOP !

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Doet wat ik verwacht, maakt waar wat ik vraag

Komt afspraken na

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

Een deskundig en aardig bedrijf

Na een aantal garages te hebben versleten ben ik bij Evenhuis gebleven omdat ik eindelijk tevreden ben: ik vertrouw op de kennis en prijzen van de garage. Ook overkwam het me als vaste klant ook een aantal keer dat kleine dingen gewoon even (gratis) tussendoor kunnen.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en fijn contact

Tweemaal mijn youngtimer BMW hier gebracht voor onderhoud / reparatie. Netjes en vakkundig geholpen. Open en eerlijke communicatie. Wisten oorzaak van problemen vrij snel te vinden en netjes te verhelpen. Direct bereid dezelfde avond of de volgende ochtend nog wat kleine zaken recht te zetten. Denken mee met de klant en hanteren faire prijzen. Gratis leenfiets mee.

Top garage

Onderweg naar Denemarken begon op het dashbord een lichtje te branden.Wat betekende gelijk de banden spanning controleren. We hebben direct de afslag genomen naar vakgarage Evenhuis. En ze hebben het gelijk verholpen. We vroegen naar de kosten.En daar wilden ze niks voor hebben.Dus bij deze shapoo voor garage Evenhuis. Super bedankt. Frans en Sjoukje Tolsma Boazum Fr.

• Faciliteiten wachtruimte

Op weg naar Eemshaven nabij het Julianaplein koelvloeistof op.Bij vervanging radiateur/Airco bij mijn eigen garage ws. luchtbel erin en vloeistof ontsnapt. We moesten de boot naar borkum halen en zagen wat autobedrijven een eind verderop.Na wat afslagen zagen we de vakgarage. De secretaresse sprong gelijk in de benen en de eigenaar vulde de vloeistof bij.Na betaling en 10 minuten vertraging alsnog de boot gehaald. Klasse voor dit bedrijf

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vakgarage met een \"killer combinatie\": Goudeerlijk, vakkundig, vriendelijk en klantgericht. Zie ook mijn reviews van eerdere jaren. Nog steeds klant hier. In mijn geval spreekt dat voor zich. Gekscherend gezegd: \" liever niet doorvertellen want dan kan ik er direct niet meer terecht wegens overlopende drukte\".

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Renault Master gaf een probleem aan met de injectie. Ik werd zonder afspraak meteen netjes geholpen en er werd meteen actie ondernomen om het probleem vast te stellen. Een week later kon de auto al ingepland worden voor de reparatie (bij een goede garage is het altijd druk).

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Woensdag avond, auto rijd niet meer, mankement aandrijfas, auto afgeleverd bij Evenhuis. Vrijdag daarop, mankement opgelost, auto rijd weer. Een greep uit de top service van Garage Evenhuis!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vakbekwaam & servicegericht, dat zijn ze bij garage Evenhuis. Toen ik kwam voor een (dacht ik) kapotte uitlaat maar het een ander euvel bleek te zijn, werd de reparatie uitgevoerd zonder dat daar kosten voor werden gevraagd (\'neem zo maar weer mee hoor!\'). Ze hebben verstand van zaken, goede vaklui en zijn van de ouderwetse (en dat is positief) service.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Had de voor ons nieuwe auto net 1 week en \'strandde\' om de hoek bij garage Evenhuis. Ik was geen klant, werd direct deskundig geholpen en het resultaat was dat ik weer supersnel verder kon. Het is dat wij elders wonen maar anders kwam ik hier zeker voor onderhoud.

• Reden bezoek Andere reden

bijzonder vriendelijk en behulpzaam; vakmanschap top en zoekt altijd naar een voordelige oplossing: bijv. goede tweede hands onderdelen

Topgarage! Het vriendelijke, behulpzame en vakkundige personeel levert kwaliteit en uitstekende service! Het is een betrouwbare vakgarage die eerlijk en helder communiceert over de uit te voeren reparaties en de te verwachten kosten. Bij dit leuke familiebedrijf staat de klant centraal en het onderhoud wordt verricht voor een schappelijke prijs. Kortom: een echte aanrader!

Ik kwam op het laatste moment voor een reparatie. Geweldig dat het tussendoor nog even kon. Vriendelijke en erg goede service. Bedankt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer goede ervaringen. Auto nu al een paar jaar in onderhoud hier. \"No nonsense\" autobedrijf, eerlijk, betrouwbaar, drijft je niet op kosten/als iets niet hoeft te gebeuren wordt dat ook niet gedaan en erg vakkundig! Veel slechte ervaringen met andere garages en ook dealermerk garages waar ik gewoonweg opgelicht werd. Hier niet, kan van harte aanbevelen.

Ik was op zoek naar een garage in de buurt van mijn werk en vanwege de zeer goede reviews op internet gekozen voor deze garage. Afspraak gemaakt voor onderhoudsbeurt + APK, en ook voor mij een zeer goede ervaring. Een probleem waar mijn auto al meerdere jaren last van had (soms afslaan na wegrijden) en de dealer niet kon oplossen, had deze garage in een keer gevonden en opgelost. Qua prijspeil: de garage is niet bijzonder goedkoop, de prijzen van de onderdelen zijn ongeveer gelijk aan die van de dealer. Het kennis- en serviceniveau ligt in ieder geval hoger.

Geweldige service! Wij gaan nooit meer naar een andere garage! Echt een aanrader!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een no nonsense garage waarbij ik voor het eerst niet het gevoel kreeg dat er naar reparaties gezocht wordt/reparaties worden verzonnen. Eerlijk, deskundig en betrouwbaar. Een dikke pluim!

VAKgarage, VAKmonteurs, VAKkennis. Ineens zonder auto komen te staan, komt nooit gelegen. Maar door de eigenaar Evert-Jan, ben ik geweldig geholpen. Chapeaux voor deze VAKkundige garage.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Via een tip van familie kwam ik bij deze garage terecht. Door hun passie gedreven doen ze meer dan alleen het hoognodige. Vakmensen met kennis van zaken. Uitstekende monteurs en een leuk familiebedrijf. Tot de volgende keer...

De schade aan mijn auto is perfect hersteld, alsof \'ze\' nooit anders is geweest! Top!