Echt een ervaring zoals het hoort als je over aftersales spreekt! Geweldig gedaan!

Ik was met de auto van mijn dochter ter controle voor een vreemd geluid. Er bleek een lek in een uitlaat koppelstuk te zijn. Er was 2 maanden geleden nog een APK geweest en ik sprak de garage hier op aan. We hebben samen op de brug onder de auto gekeken en de oorzaak vastgesteld; hier is vervolgens een coulance afspraak over gemaakt met een geringe bijbetaling van mijn kant. Ik was hier tevreden mee. Bij het ophalen van de auto bleek er toch nog meer aan de uitlaat te mankeren waardoor er extra kosten van ruim 200 euro zouden ontstaan......Een inschatting foutje van de garage. Tot mijn grote tevredenheid nam de garage dit voor haar rekening en ze hebben ook nog extra ophanging gerepareerd; deze was in het verleden door een andere garage slecht gedaan. Ronduit voorbeeldig. Goede informatie, toegeven dat je een verkeerde inschatting maakt en deze dan ook voor je eigen rekening nemen is iets dat een dikke pluim verdient!! Daarom ook deze wat uitgebreide review.

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor uw mooie woorden en de 5-sterren beoordeling!

Goed geholpen doen wat je zegt en zeggen wat je doet

Zeer prettig geholpen, auto stond er keurig netjes bij bij aflevering,ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen. Prettig zakendoen

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Wij zijn goed geïnformeerd over de auto, en fijn geholpen,

Prima service, vriendelijk

Auto opgehaald in corona tijd. Leasen de auto. Goede voorwaarden. Duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Keurig geholpen, fijn zaken doen

Voor een nieuwe Suzuki Swift gegaan. Goed advies, creatieve oplossingen en leuk geholpen. Aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Ik heb veel garages gehad Maar zoals hier is het echt super Erg klantvriendelijk geen gezeur Doen wat ze beloven Kan wel een heel verhaal opschrijven maar dat zou nog te weinig zijn om te zeggen hoe tevreden we zijn Ga zo door

Top garage!

Mijn familie is altijd al vaste klant bij vakgarage Eefde. Ik heb inmiddels mijn 3e auto gekocht hier en ben mega tevreden. Altijd snel en goed geholpen. Heel meedenkend en flexibel!

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk personeel, denken met je mee. Wilde in een andere auto proefrit maken, dit maakte ze gelijk mogelijk. Netjes in de omgang en Corona proof

Klantvriendelijk en goede service

Onze auto gekocht een jaar geleden bij vakgarage Eefde,Na een aanrijding moesten we op zoek naar een nieuwe. Helaas hadden ze die op dat moment niet staan maar een paar dagen later werden we gebeld en hadden ze de perfecte auto gevonden. Vakgarage Eefde bedankt voor de snelle en correcte service

eerlijke en fijne ervaring

ik was hier voor het eerst en heb het als zeer prettig ervaren,eerlijke prijs en de auto was goed afgeleverd nieuwe apk beurt gehad en mooi gepoetst

• Faciliteiten wachtruimte

je word altijd prima geholpen

werd netjes geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Bedankt voor u review en veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe auto! ~Team Auto Service Eefde

Ben dood ongelukkig met de auto die ik gekocht heb

Heb een auto gekocht waar ik zeer ongelukkig mee ben auto heeft zeer veel gebreken Ben mijn geld kwijt en een auto die veel gebreken heeft Ben al vaak terug geweest maar de auto Rijd niet zo als die rijden moet heb er geen hoop meer in dat dit goed komt Jammer van mijn geld

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste heer Nieuwenhuis, Zeer vervelend dat je zo ontevreden bent over de auto. Helemaal gezien ons prettige gesprek dat we hebben gehad toen de auto werd opgehaald. Waarbij wij zelfs meer dan nodig was hebben vervangen juist als service oogpunt. Ook zijn we naar de Renault dealer geweest (voor onafhankelijk oordeel) Die heeft ons bevestigd dat de auto goed is en wat u als klacht ervaart gewoon een product eigenschap is en dus geen defect is. ( zelfs ook bijna niet waarneembaar) Graag zou ik een oplossing zoeken. Dan is het wel handiger om met ons contact op nemen. Met vriendelijke groet, Team Auto service Eefde

Personeel vriendelijk / auto niet goed

Zeer vriendelijke garage Ook zeer behulpzaam alleen de auto die ik gekocht heb heeft veel problemen Ben hier niet blij mee Maar ik hoop dat het tot een goeie afloop komt

Fantastische service

We hebben een 2de hands Suzuki ignis gekocht. Na het ophalen kwamen we er in het weekend achter dat er 3 deukjes in het dak zaten. Afspraak gemaakt en het is gratis uitgedeukt. Hele goede service en vriendelijke mensen.

Fantastisch !!

Zoals in vorige review aangegeven heb ik begin maart de nieuw aangeschafte occasion opgehaald. Het blijft een enorm fijn en prettig bedrijf om zaken mee te doen ! Alle vooraf besproken punten waren keurig uitgevoerd en iedereen doet zijn uiterste best om de klant heel tevreden te stellen. En dat is ze goed gelukt ! Op de auto bleek een terugroep actie van kracht te zijn. Dit hebben ze ook keurig afgehandeld. Ik zou zeggen : als je een andere auto zoekt ga eerst eens kennis maken met Auto Service Eefde.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijk bedankt voor uw reactie, graag tot ziens !

Perfect !!

Eind februari `20 een occasion gekocht. Prettige onderhandelingen gevoerd met duidelijke en eerlijke uitleg, mensen zijn klantvriendelijk, denken mee en geven keurige prijs voor inruilen terug. Beslist geen druk maar no nonsens principe. Na akkoord bleek dat er nog iemand interesse had getoond in deze wagen, Joeri heeft dit niet gebruikt als druk en heeft keurig op volgorde van binnenkomst interesse gehandeld. Heel netjes !! Over een week schrijf ik een afsluitende review, dan heb ik de auto opgehaald.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Motorpech is in de garantie periode super opgelost. Goede en vooral klantvriendelijke mensen die mee denken . Een garage die aan te bevelen is, met dank aan Mathijs.

Prima Garage. Helemaal TOP.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Heb er net een keurige volvo gekocht. De oplever puntjes zijn snel en goed opgelost. Ook als er merkdealer expertise nodig is regelen ze alles!

top auto afgeleverd alles was vervangen wat hoorde,

Wij hebben prima ervaringen met deze garage.

Goed, betrouwbaar en belangrijkste is dat ze afspraken nakomen. dus geen verrassingen achteraf

Top garage !! Mijn ouders wonen niet in de buurt van Eefde, wij wel. Ze waren opzoek naar bepaalde auto. Vakgarage Eefde zou deze binnen krijgen. Omdat mijn ouders op leeftijd zijn en niet graag snelweg rijden, zijn ze met de gezochte auto naar mijn ouders gereden om hem te laten zien. Over 2 weken wordt de 2e hands auto bij mijn ouders thuis afgeleverd, echt TOP!!

Afgelopen Zaterdag mijn nieuwe Suzuki Swift opgehaald. Perfecte en correcte aflevering, communicatie en reël bod op mijn inruil. Daar waar mijn eigen garage af liet weten gaf dit garage bedrijf mijn volledige service en deed z\'n best de laatste witte Bandit te vinden en te leveren zoals ik die wil hebben

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik had een review geplaatst n.a.v. mijn ervaringen met de APK keuring van mijn oude Volvo V40. Vakgarage Eefde heeft naar aanleiding daarvan contact met mij opgenomen en heeft toegegeven dat er fouten zijn gemaakt die niet gemaakt hadden mogen worden. Vakgarage Eefde heeft als compensatie een nieuwe distributieriem en twee nieuwe banden tegen gereduceerd tarief aangeboden. Dat aanbod heb ik aanvaard en naar alle tevredenheid (hoop ik) is die reparatie uitgevoerd. De auto werd gewassen afgeleverd inclusief een rolletje pepermunt. Top dus.

• Deskundigheid N.v.t.