• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn youngtimer BMW gebracht met een \'hoornachtig\' geluid. De monteurs wisten al snel wat de oorzaak was (defect carterventilatie) en konden probleem tijdelijk verhelpen zodat ik weer verder kon rijden.\r\n\r\nNa 4000 km was het probleem, zoals verwacht, weer terug en was het tijd om een definitieve reparatie uit te voeren. Vooraf werd duidelijk gemeld dat dit best een dure reparatie kon worden en dat het erg zou afhangen van wat ze bij de (de)montage tegenkwamen.\r\n\r\nDe auto vlak voor Kerst gebracht. Bij de (de)montage gingen helaas diverse andere onderdelen stuk. De kans hierop was groot en dit was ook keurig vooraf gemeld voor de monteurs. Het bestellen van de onderdelen en de drukte bij de koeriersdiensten in de Kerst periode zorgde ervoor dat mijn auto een week bij de garage heeft gestaan. De verwachting was dat mijn auto pas na Nieuwjaar klaar zou zijn. In de tussentijd reed ik in een huurauto, wat natuurlijk geld kost. Tussen Kerst en Nieuwjaar is nog hard gewerkt om mijn auto weer klaar te krijgen en dat is gelukt! Hij rijdt weer prima! Fijn dat op deze wijze met de klant wordt meegedacht.\r\n\r\nPluspunten: deskundige monteurs, duidelijke risico-inschatting vooraf (niet te rooskleurig), bereid extra stapje te zetten.\r\n\r\nMinpunten: jammer dat er geen automaat leenauto beschikbaar was (handbak leenauto was er wel).\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoopkeuring laten uitvoeren. Het was leuk om Cor te werk te zien gaan. Hij gaf goede tips en was op de vrijdag aan het einde van de werkdag nog steeds enthousiast en vakkundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke, vlotte, meedenkende, no-nonsens klant benadering.\r\nIk heb een 2de hands auto gekocht en ik ben tevreden over de afhandeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed overleg over het uit te voeren werk.\r\nVriendelijk peroneel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zonder afspraak mijn BMW gebracht, nadat deze de vorige avond i.v.m. forse koelvloeistof lekkage was afgesleept. \r\n\r\nVriendelijk te woord gestaan en ze hadden al snel een idee wat de mogelijke oorzaak was.\r\n\r\nEinde van de middag was de auto al weer klaar, incl. montage van elders besteld nieuw onderdeel. Netjes telefonisch van status op de hoogte gehouden.\r\n\r\nVriendelijke service en snelle reparatie tegen faire prijs. Aanrader. Enige minpuntje was dat ze geen leen / huur auto met automaat beschikbaar hadden (wel met handbak overigens).\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd een prima service. Ze begrijpen wat je wensen zijn. Contact altijd goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Recentelijk een tweedehands peugeot 207 bij van Damme gekocht. Hartstikke mooie en goede auto! Na de auto 1.5 week in bezit te hebben bleek de dynamo kapot te zijn. Vakgarage van Damme opgebeld en die hebben de dynamo binnen een dag vervangen. Kortom topservice en uitstekend geholpen door het personeel! Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd weer op en top service!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik er goede ervaringen mee heb. We hebben er een auto voor onze dochter gekocht. Omdat ze ziek is, had ze er bijna niet in gereden en hij heeft wel een kleine beurt gegeven maar er niets voor gerekend. Geweldig tof!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd heeeel vriendelijk en behulpzaam. goede service en deskundig en betrouwbaar wat ik heel belangrijk vind

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage van Damme