Super service

Auto gekocht bij van damme auto's in elshout. Na de koop voor de zekerheid toch een aankoop keuring laten doen bij een andere garage. Bleken toch wat aandachtspunten te zijn en defecte items. Contact opgenomen met martijn en nog geen week later mochten we de auto brengen. Alle punten die op papier stonden zijn gemaakt. Auto rijd als nieuw! Kortom perfecte service, echte aanrader!

Kan niet beter!

Mooie Audi A4 gekocht vandaag met weinig km's op de teller. Aardige man Martijn Damme, denkt met je mee waardoor je in het gesprek vrij kunt bewegen. Bedrijf met professionele uitstraling. Reuze bedankt!

• Faciliteiten wachtruimte

Noodzakelijke reparatie ondanks "drukte" ingepast.

Donderdag voor de paasdagen een raam dat niet wilde bewegen ondanks de drukte tussentijds gerepareerd. Wij hadden de wagen nodig direct na het weekend. Het was die 1e keer dat wij Van Damme gebruikten. De Renault garage is uit Veendam verdwenen met als alternatief Groningen, Delfzijl of Assen. Op internet Van Damme als goed alternatief en met succes! Leenauto gebruikt.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer prettig zaken gedaan

Gekocht mercedes a klasse

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn bedrijf en zeer goed geholpen

Volkswagen Eos gekocht, na een week hoorde ik wat geborrel onder dashbord. Even gebeld met Martijn Damme, afspraak gemaakt en probleempje werd goed en vakkundig opgelost. We zijn erg tevreden over het hele reile en zeilen, kontact is goed en prettig. Afspraken worden zeer goed nagekomen.

Van een wiellager vervangen

Top garage

Vriendelijk personeel goede uitleg over de reparatie

• Faciliteiten wachtruimte

Ontzettend fijne service en we komen zeker terug

Geweldig geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn youngtimer BMW gebracht met een \'hoornachtig\' geluid. De monteurs wisten al snel wat de oorzaak was (defect carterventilatie) en konden probleem tijdelijk verhelpen zodat ik weer verder kon rijden. Na 4000 km was het probleem, zoals verwacht, weer terug en was het tijd om een definitieve reparatie uit te voeren. Vooraf werd duidelijk gemeld dat dit best een dure reparatie kon worden en dat het erg zou afhangen van wat ze bij de (de)montage tegenkwamen. De auto vlak voor Kerst gebracht. Bij de (de)montage gingen helaas diverse andere onderdelen stuk. De kans hierop was groot en dit was ook keurig vooraf gemeld voor de monteurs. Het bestellen van de onderdelen en de drukte bij de koeriersdiensten in de Kerst periode zorgde ervoor dat mijn auto een week bij de garage heeft gestaan. De verwachting was dat mijn auto pas na Nieuwjaar klaar zou zijn. In de tussentijd reed ik in een huurauto, wat natuurlijk geld kost. Tussen Kerst en Nieuwjaar is nog hard gewerkt om mijn auto weer klaar te krijgen en dat is gelukt! Hij rijdt weer prima! Fijn dat op deze wijze met de klant wordt meegedacht. Pluspunten: deskundige monteurs, duidelijke risico-inschatting vooraf (niet te rooskleurig), bereid extra stapje te zetten. Minpunten: jammer dat er geen automaat leenauto beschikbaar was (handbak leenauto was er wel).

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Aankoopkeuring laten uitvoeren. Het was leuk om Cor te werk te zien gaan. Hij gaf goede tips en was op de vrijdag aan het einde van de werkdag nog steeds enthousiast en vakkundig.

Vriendelijke, vlotte, meedenkende, no-nonsens klant benadering. Ik heb een 2de hands auto gekocht en ik ben tevreden over de afhandeling.

Altijd goed overleg over het uit te voeren werk. Vriendelijk peroneel.

Zonder afspraak mijn BMW gebracht, nadat deze de vorige avond i.v.m. forse koelvloeistof lekkage was afgesleept. Vriendelijk te woord gestaan en ze hadden al snel een idee wat de mogelijke oorzaak was. Einde van de middag was de auto al weer klaar, incl. montage van elders besteld nieuw onderdeel. Netjes telefonisch van status op de hoogte gehouden. Vriendelijke service en snelle reparatie tegen faire prijs. Aanrader. Enige minpuntje was dat ze geen leen / huur auto met automaat beschikbaar hadden (wel met handbak overigens).

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd een prima service. Ze begrijpen wat je wensen zijn. Contact altijd goed.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Recentelijk een tweedehands peugeot 207 bij van Damme gekocht. Hartstikke mooie en goede auto! Na de auto 1.5 week in bezit te hebben bleek de dynamo kapot te zijn. Vakgarage van Damme opgebeld en die hebben de dynamo binnen een dag vervangen. Kortom topservice en uitstekend geholpen door het personeel! Bedankt!

Zoals altijd weer op en top service!!!!

altijd heeeel vriendelijk en behulpzaam. goede service en deskundig en betrouwbaar wat ik heel belangrijk vind

ik er goede ervaringen mee heb. We hebben er een auto voor onze dochter gekocht. Omdat ze ziek is, had ze er bijna niet in gereden en hij heeft wel een kleine beurt gegeven maar er niets voor gerekend. Geweldig tof!!