s.s.s...super snelle service

Net een VW Golf gekocht, gelijk mee kunnen nemen, beetje gestrest maar wel top service!

• Faciliteiten wachtruimte

Gemoedelijk en een top bedrijf, Komen gemaakte afspraken na.

Rond de jaarwisseling een gebruikte touran gekocht. Prettig zaken gedaan goede en heldere uitleg en gemaakte afspraken worden na gekomen. Kortom zeer tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Proefrit met VW Tiquan geen enkel probleem, dus veel vertrouwen ,bij aflevering had ik de bankpas vergeten ,ook geen probleem,na enig overleg kon ik de auto+de rekening meenemen;en thuis betalen de auto bevalt zeer goed,geen enkel mankement gehad Bedankt autobedrijf Bijker

• Faciliteiten wachtruimte

Een fijne plezierige garage wat je vertrouwd gevoel geeft

De auto die we zochten, op site van garage Bijker zien staan. Vanuit Julianadorp is het toch een 1,5 uur rijden naar Staphorst, het was de rit meer dan waard. We hebben met de heer Bijker een keurige deal kunnen maken en hier een heel goed gevoel over. Bij een evt. volgende auto gaan wij hier zeker weer kijken. Fam. Nieuwland Julianadorp

Zeer goed geholpen

In Augustus onze auto bij Bijker gekocht. Maar na een paar weken, kwamen we erachter dat de auto niet goed warm werd. Gebeld en het onderdeel (thermostaat) werd besteld vandaag langs geweest. En met een uurtje kun ik kosteloos mijn reis voortzetten. TOP service.

• Faciliteiten wachtruimte

Vandaag mijn nieuwe Ford Fiësta opgehaald en oude auto ingeruild. Erg betrokken bedrijf met hart voor de zaak en klant!

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn contact en gedegen onderhoud

Buitengewone fijne ervaring met Autobedrijf Bijker voor het onderhoud aan mijn Volkswagen.

Super geholpen!

Fijne ervaring vanaf het begin! Mooie auto gekocht en ingeruild! Netjes geholpen en goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Vandaag hebben wij onze Opel Meriva opgehaald. We zijn super goed geholpen, heel vriendelijk en gastvrij.

Uitstekende service!

Prima, vakkundig bedrijf. Ik werd heel vriendelijk en goed geadviseerd. Ook de service is optimaal. Klasse!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Super betrouwbaar bedrijf!!

Ik heb vandaag een Hyundai gekocht, en de beoordelingen op uw website zijn oprecht van toepassing. Wat een fijne en nette afhandeling van mijn aankoop. Jacob, Super bedankt!!!

Uitstekend gehandeld

Ik heb vandaag me auto verkocht aan het bedrijf, fantastische eigenaar en natuurlijk de “Gepensioneerde chauffeurs” wat heb ik met ze kunnen lachen!!!

• Faciliteiten wachtruimte

Vanwege goede en betrouwbare service zeker aan te bevelen!

In mijn zoektocht naar een eerste auto bij Vakgarage Bijker uitgekomen. Nadat ik mijn wensen kenbaar gemaakt had zijn zij snel en vakkundig op zoek gegaan naar mijn droomauto. Hier hebben ze veel energie in gestoken, wat me een prachtige VW Scirocco heeft opgeleverd! Door de fijne open houding tijdens de zoektocht heb ik er geen moment aan getwijfeld dat het goed zou komen. Samen op een goede prijs uitgekomen voor een betrouwbare auto. Kortom, complimenten voor de mensen van Vakgarage Bijker!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service, snel en duidelijk!!

Auto gekocht, snelle aflevering en volgens afspraak alles gedaan!! Echt top aankoop

Zeer nette garage.

Klantvriendelijk en goede service. Helder en eerlijk verhaal bij aankoop van onze nieuwe auto.

Zeer betrouwbaar

We hebben onze auto ingeruild ,voor een Opel Astra, nu ruim drie maanden in ons bezit en bevalt uitstekend. Twee weken geleden kregen we een melding dat koelvloeistofpeil te laag was, tevens zagen we een klein plasje onder de auto. Maandagmorgen gebeld en we konden 's middags langskomen, direct was het probleem gevonden. Woensdagochtend de auto gebracht en leenauto meegekregen. Auto is perfect gerepareerd zonder bijkomende kosten.( garanties) Top Service!!!!!

Uitstekend!

Snelle uitstekende service. Allen zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Faciliteiten wachtruimte

Goedemorgen Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf netjes en correct Met vriendelijke groet leon vos

Zeer prettig. Afspraak is afspraak, duidelijkheid, jarenlang prima ervaring met dit prachtige bedrijf.

Via marktplaats zijn wij terecht gekomen bij deze garage. We werden meteen vriendelijk ontvangen en goed geholpen door de heer Bijker. Wat ons heel erg opviel was de openheid en het vertrouwen die ze in je toonde. Na een goede proefrit in de auto (naar huis en weer terug) hebben wij de auto gekocht! Wij waren nog op zoek naar een andere garage voor het onderhoud van onze auto en hebben deze dus meteen ook gevonden. Wij hebben vertrouwen in deze garage en zullen hier zeker terug blijven komen. Wat ons betreft een aanrader!

Hartelijk ontvangen door de heer J. Bijker en op een zeer prettige en deskundige manier geholpen bij de aankoop van de vw polo.

Mooie auto gekocht bij deze vakgarage, zeer goed geholpen Alles goed uitgelegd van de nieuwe auto. Goede service!

Wij hebben een goede ervaring met vakgarage Bijker gehad. Professionele hulp, betrouwbaar, denkt mee en persoonlijk contact hoog in het vaandel.