Goede ervaringen mee

Vriendin en ik hebben een proefrit gemaakt in een auto van hen, beviel uitstekend. Klantvriendelijke service. Ná de aankoop tijdens de rit naar huis toch boven 120 km/h een geluid gehoord dat duid uit kapotte wiellagers. Die werden onder de 6 mnd garantie vervangen door Bijker. Er waren nog een paar kleine dingetjes aan de auto die ik elders heb kunnen laten uitvoeren (o.a. vanwege de afstand tussen woonplaats en Bijker). Bijker heeft hierin een goeie oplossing bedacht! Ik ga er niet vanuit dat er met de auto in de komende maanden (met name in die 6 mnd) wat mis mee is, maar ik weet wel dat ik bij hen terecht kan met dingetjes omtrent de auto! En dat is een geruststellend idee. Gekeken naar de punten van de beoordeling is de locatie wat lager; dat heeft betrekking tot de afstand van mijn woonplaats naar Bijker (verder ligt Bijker volgens mij goed in de regio, vlakbij de snelweg).

• Faciliteiten wachtruimte

Eerlijk en goede service!

Bij Vakgarage Bijker een ingeruilde Peugeot 308 uit 2014 gekocht. Na een vriendelijke onderhandeling tot een verkoopbedrag gekomen. Na een tijd leek alles prima, tot de koppeling/versnellingsbak wat mankementen begon te vertonen. Scheen een kwaal te zijn van dit type. Na een belletje met Bijker kon de auto terecht om de noodzakelijke onderdelen te laten vervangen. Alles viel nog onder de garantie en kregen kosteloos een leenauto mee. Prima service en aardige vaklui.

• Faciliteiten wachtruimte

Professioneel, alle tijd en vertrouwen

Wij hebben een auto gekocht en ingeruild. Er werd alle tijd voor ons genomen en we werden serieus genomen met onze inruil. Geen vervelende verkoop praatjes of negatieve uitlatingen over inruil. Bij het ophalen kregen we een uitgebreide uitleg. Top service!

• Faciliteiten wachtruimte

Alles geregeld zoals afgesproken.

Reageert snel bij inkoop van onze auto, reëele prijs en vrijwaring a la minute geregeld en geld direct op de rekening. Dikke prima

Geweldige service

Vanmorgen ging mijn accu kapot. Stond nog voor openingstijd bij Bijker aan de deur,monteurs waren er nog niet. De baas zelf kwam mij helpen een nieuwe accu plaatsen . Zodat ik binnen 10 minuten mijn weg weer kon vervolgen en nog op tijd op mijn werk aan kwam. Waar doen ze dit vandaag de dag nog? Daarom ben ik klant bij garage bijker,en kijk nu al uit naar mijn volgende wagen die ik bij Bijker ga aanschaffen John

• Faciliteiten wachtruimte

Prettig bedrijf om je auto aan te verkopen

Ik had een VW Up te koop staan en werd door Jacob Bijker benaderd omdat hij voor een klant op zoek was naar een dergelijke auto. Uiteindelijk heeft hij aan diegene een andere auto verkocht, maar had hij nog wel interesse in mijn Up. Over de prijs waren we er snel uit, Jacob heeft gevoel voor reële prijzen. De auto heb ik gebracht en na beoordeling is de auto gelijk contant betaald en gevrijwaard. Prettig bedrijf om je auto aan te verkopen.

Goede en vriendelijke service

Auto gekocht en ingeruild, hierbij een goede en vriendelijke service. De auto werd erg netjes afgeleverd. Zeer tevreden.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Superstoere Mini gevonden bij superfijne en betrouwbare garage; aanrader!

Fijn contact vanaf de start; rustig, duidelijk, en helder advies, voelde direct goed. Eigenaar Jacob Bijker bleek lang geleden nog les te hebben gehad van mijn vader die docent was op Rouveen! Gisteren gekeken, auto vandaag al rijklaar kunnen ophalen. Prima service, blij mee. Hillian Brink, Meppel

Zeer fijne garage !

Fijn contact en leuke handel. Mijn auto is ingekocht door deze garage. Alles is vlot afgehandeld.

• Faciliteiten wachtruimte

Gewoon eerlijk en vertrouwd!

Had mijn Audi te koop staan op internet en Bijker heeft daarop een eerlijk bod gedaan. Ik heb de auto gebracht en na controle van de auto heeft de garage keurig netjes direct het vooraf afgesproken bedrag overgemaakt op mijn rekening. Gemoedelijke mensen!

• Deskundigheid N.v.t.

Gewoon eerlijk en vertrouwd

Bij het eerste contact gelijk een goed gevoel, proefrit gemaakt en gelijk meegenomen. Geen verassingen achteraf.

• Faciliteiten wachtruimte

Hele fijne ervaring met auto kopen

Mederwerker/baas kwam ons goed en duidelijk te woord. Audi a4 uit 2011 compleet met onderhouds historie. Kregen zelfs het nummer van de oude eigenaar om wat dingen na te vragen. Van af het begin een goed gevoel en super service!

• Faciliteiten wachtruimte

Super goede service en vriendelijk

Vandaag een auto gekocht en super blij mee we zijn heel.goed geholpen en vriendelijk ik zeg ga zo door en wie weet in de toekomst dat we weer een mooi deal kunnen sluiten nogmaals bedankt voor de goede service groeten uit vlagtwedde

FANTASTISCH

Daar stond ik dan ... lekke band. Zonder dat ik deze van garage ken omdat ik ergens anders woon toch maar gebeld om te vragen of ze me konden helpen. En binnen 10 minuten kwam er al een monteur om te helpen met een nieuwe band. Dat is toch geweldig . Erg behulpzaam en wat een vriendelijke meelevende monteur. Binnen 10 minuten had ik mijn reserve band erop en dat voor 20 euro. Dat is toch geweldig!

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Betrouwbaar, vakkundig, klantvriendelijk

Mijn VW Golf wilde ik inruilen voor een VW Passat. Na een zoekopdracht, ben ik nu in het bezit van een VW Passat 1.8 TSI. Werkelijk een prachtige auto!!

Super service

Zoekopdracht gegeven en werd meteen enthousiast gereageerd. Na een snelle zoektocht een mooie auto voor mij gevonden!

• Faciliteiten wachtruimte

betrouwbare en nuchtere no-nonsense dienstverlening

Garage denkt mee, kijkt naar goede en goedkope oplossingen en doet aan klantenbinding. Als de eindejaarshow niet doorgaat door Corona krijg je gewoon een bon voor een vlaai van de plaatselijke collega-ondernemer. Ook sympathiek voor die ondernemer!

TOP bedrijf

Op 1 april, geen grap, een schitterende zwarte Renault Mégane cabrio gekocht bij familie bedrijf Bijker in Staphorst. Een paar dagen daarvoor vanuit Den Haag naar Staphorst gereden om de auto te bekijken. Zag er super uit! Ik kreeg zelfs het telefoon nummer van de oude eigenaar. Deze meneer heb ik ook gebeld. Gaf heel veel vertrouwen. Sowieso is het een heel betrouwbaar bedrijf. Aangesloten bij Vakgarage! Ik kreeg een hele goede prijs voor mijn oude auto en de koop was in een paar minuten gedaan. Ik hoop nog lang in mijn cabrio te rijden maar als ik weer een andere auto zou gaan kopen dan kijk ik eerst bij Bijker. Carlo Smit

• Faciliteiten wachtruimte

Echt super en hele goeie service

Net bedrijf met goede service en eerlijke mensen

• Faciliteiten wachtruimte

Afgelopen week een auto gekocht bij deze garage , echt gewoon een prima service en behulpzaamheid. Auto is keurig onderhouden en echt met vakmanschap. Onze oude auto konden we laten staan die was rijp voor de sloop. Maar ook dat was ze niets teveel. Geweldige service!

Vriendelijk & goede service

Prettig communiceren en afspraken worden nagekomen.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk, betrouwbaar en vakkundig!!

Vandaag onze nieuwe auto opgehaald en alles is volgens afspraak afgehandeld. Zowel de verkoop als de gemaakte afspraken zijn naar volle tevredenheid gegaan. Geen spijt van de keuze om bij deze garage een auto te kopen. Complimenten!!

• Faciliteiten wachtruimte

Ontzettend goed geholpen, al voordat ik klant was!

Al gehoord van de goede ervaring en prijs/kwaliteit van deze garage. Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe auto contact met ze opgenomen mbt een aantal vragen. Daarin enorm geholpen, zelfs meer dan gevraagd, zonder dat ik al klant was (ik ga zeker weten wel klant worden!). Goed en betrouwbaar advies, duidelijk zonder eigen belang.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne samenwerking en heel betrouwbaar

Super bedrijf! Heb mijn auto aan hun verkocht. Alles ging heel correct, heb mijn auto daar heen gebracht alle afspraken werden netjes na gekomen

• Faciliteiten wachtruimte

We zijn heel netjes geholpen.

We hadden via internet een auto bij garage Bijker te koop zien staan en we werden hartelijk ontvangen met koffie en zeer vriendelijk te woord gestaan. Het optreden van de heer Bijker gaf direct een stuk vertrouwen; de historie van de auto werd met het oog op de vorige eigenaren heel discreet uit de doeken gedaan. We kregen de auto zonder problemen mee voor een proefrit. De verkoop was van beide kanten een transparant gebeuren met voor ons een mooie afloop. Direct betalen vond de heer Bijker niet nodig, hij kon ook een factuur sturen; we kregen de auto zonder meer mee naar huis. Een sterke aanrader om bij vakgarage Bijker een auto te kopen.