Zeer betrouwbaar

We hebben onze auto ingeruild ,voor een Opel Astra, nu ruim drie maanden in ons bezit en bevalt uitstekend. Twee weken geleden kregen we een melding dat koelvloeistofpeil te laag was, tevens zagen we een klein plasje onder de auto. Maandagmorgen gebeld en we konden 's middags langskomen, direct was het probleem gevonden. Woensdagochtend de auto gebracht en leenauto meegekregen. Auto is perfect gerepareerd zonder bijkomende kosten.( garanties) Top Service!!!!!

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Uitstekend!

Snelle uitstekende service. Allen zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goedemorgen \r\n\r\nWij hebben een goede ervaring met dit bedrijf netjes en correct \r\n\r\nMet vriendelijke groet leon vos

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig. Afspraak is afspraak, duidelijkheid, jarenlang prima ervaring met dit prachtige bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via marktplaats zijn wij terecht gekomen bij deze garage. We werden meteen vriendelijk ontvangen en goed geholpen door de heer Bijker. Wat ons heel erg opviel was de openheid en het vertrouwen die ze in je toonde. Na een goede proefrit in de auto (naar huis en weer terug) hebben wij de auto gekocht!\r\nWij waren nog op zoek naar een andere garage voor het onderhoud van onze auto en hebben deze dus meteen ook gevonden. \r\nWij hebben vertrouwen in deze garage en zullen hier zeker terug blijven komen.\r\nWat ons betreft een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hartelijk ontvangen door de heer J. Bijker en op een zeer prettige en deskundige manier geholpen bij de aankoop van de vw polo.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie auto gekocht bij deze vakgarage, zeer goed geholpen \r\nAlles goed uitgelegd van de nieuwe auto.\r\nGoede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een goede ervaring met vakgarage Bijker gehad. Professionele hulp, betrouwbaar, denkt mee en persoonlijk contact hoog in het vaandel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende voorkomende en vriendelijke benadering van de familie Bijker bij de koop van onze nieuwe auto en de inruil van onze auto. Ook een heldere en eerlijke prijs! alle afspraken werden super strak nagekomen en de communicatie was pro-actief en prima. Heel fijne ervaring voor ons!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een echt familie bedrijf met verstand van (auto)zaken, betrouwbaar, eerlijk en hanteren zeer nette tarieven.\r\nGoed personeel, kundig, ze geven je een goed gevoel om weer met de auto de weg op te gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijke en vriendelijke vakmensen die hun afspraken ook nakomen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service en klantvriendelijkheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto ingeruild.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede vakkennis , zeer klantvriendelijk en heeft de tijd voor een goede en vakkundige overdracht van de auto.\r\nlekkere koffie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk. Denken met de klant mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zaterdag een occasion gekocht, gelijk mee kunnen nemen. Snelle service!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gisteren mijn Citroen C1 verkocht aan deze vakgarage

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig (familie) autobedrijf. Vorige week bij Jacob onze nieuwe Up! gekocht. Het is altijd maar afwachten hoe je geholpen wordt, echter overtrof dit al onze verwachtingen. Eerlijkheid en vertrouwen in een huiselijke sfeer voerde de boventoon. Het is dat we heel ver uit de buurt wonen anders hadden we het onderhoud blijven uitvoeren bij de familie Bijker.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige manier van handelen zowel bij inruil als koop. Ik heb vertrouwen in de deskundigheid en service van dit bedrijf in de toekomst. Echt een familiebedrijf, aardige mensen.

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Bijker