Betrouwbaar, vakkundig, klantvriendelijk

Mijn VW Golf wilde ik inruilen voor een VW Passat. Na een zoekopdracht, ben ik nu in het bezit van een VW Passat 1.8 TSI. Werkelijk een prachtige auto!!

Super service

Zoekopdracht gegeven en werd meteen enthousiast gereageerd. Na een snelle zoektocht een mooie auto voor mij gevonden!

• Faciliteiten wachtruimte

betrouwbare en nuchtere no-nonsense dienstverlening

Garage denkt mee, kijkt naar goede en goedkope oplossingen en doet aan klantenbinding. Als de eindejaarshow niet doorgaat door Corona krijg je gewoon een bon voor een vlaai van de plaatselijke collega-ondernemer. Ook sympathiek voor die ondernemer!

TOP bedrijf

Op 1 april, geen grap, een schitterende zwarte Renault Mégane cabrio gekocht bij familie bedrijf Bijker in Staphorst. Een paar dagen daarvoor vanuit Den Haag naar Staphorst gereden om de auto te bekijken. Zag er super uit! Ik kreeg zelfs het telefoon nummer van de oude eigenaar. Deze meneer heb ik ook gebeld. Gaf heel veel vertrouwen. Sowieso is het een heel betrouwbaar bedrijf. Aangesloten bij Vakgarage! Ik kreeg een hele goede prijs voor mijn oude auto en de koop was in een paar minuten gedaan. Ik hoop nog lang in mijn cabrio te rijden maar als ik weer een andere auto zou gaan kopen dan kijk ik eerst bij Bijker. Carlo Smit

• Faciliteiten wachtruimte

Echt super en hele goeie service

Net bedrijf met goede service en eerlijke mensen

• Faciliteiten wachtruimte

Afgelopen week een auto gekocht bij deze garage , echt gewoon een prima service en behulpzaamheid. Auto is keurig onderhouden en echt met vakmanschap. Onze oude auto konden we laten staan die was rijp voor de sloop. Maar ook dat was ze niets teveel. Geweldige service!

Vriendelijk & goede service

Prettig communiceren en afspraken worden nagekomen.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk, betrouwbaar en vakkundig!!

Vandaag onze nieuwe auto opgehaald en alles is volgens afspraak afgehandeld. Zowel de verkoop als de gemaakte afspraken zijn naar volle tevredenheid gegaan. Geen spijt van de keuze om bij deze garage een auto te kopen. Complimenten!!

• Faciliteiten wachtruimte

Ontzettend goed geholpen, al voordat ik klant was!

Al gehoord van de goede ervaring en prijs/kwaliteit van deze garage. Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe auto contact met ze opgenomen mbt een aantal vragen. Daarin enorm geholpen, zelfs meer dan gevraagd, zonder dat ik al klant was (ik ga zeker weten wel klant worden!). Goed en betrouwbaar advies, duidelijk zonder eigen belang.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne samenwerking en heel betrouwbaar

Super bedrijf! Heb mijn auto aan hun verkocht. Alles ging heel correct, heb mijn auto daar heen gebracht alle afspraken werden netjes na gekomen

• Faciliteiten wachtruimte

We zijn heel netjes geholpen.

We hadden via internet een auto bij garage Bijker te koop zien staan en we werden hartelijk ontvangen met koffie en zeer vriendelijk te woord gestaan. Het optreden van de heer Bijker gaf direct een stuk vertrouwen; de historie van de auto werd met het oog op de vorige eigenaren heel discreet uit de doeken gedaan. We kregen de auto zonder problemen mee voor een proefrit. De verkoop was van beide kanten een transparant gebeuren met voor ons een mooie afloop. Direct betalen vond de heer Bijker niet nodig, hij kon ook een factuur sturen; we kregen de auto zonder meer mee naar huis. Een sterke aanrader om bij vakgarage Bijker een auto te kopen.

Vlot en netjes

De afhandeling van de verkoop van mijn auto is super snel en netjes gedaan. Tevreden!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geweldige service!!!

Een paar weken geleden,zijn wij naar onze zoon in Assen gereden .Voor een weekendje weg .We hadden een Opel mokka gezien op de side van garage Bijker .Het was een zeer vriendelijk en vertrouwd ontvangst,alles netjes en een goede uitleg toppie !!!! We waren er snel uit en alles werd super snel geregeld zodat wij dat zelfde weekeind met de Opel mokka terug konden rijden naar Limburg. We zijn super blij met onze auto !!!

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekend geholpen bij de aanschaf van een gebruikte auto

Bedrijf denkt echt mee met de klant.

Goede service en vriendelijk personeel

Goede service en vriendelijk personeel

een betrouwbaare garage

ben zeer tevreden, medewerkers zijn kundig en denken met je mee

Klantvriendelijk en goede service

Donderdag hebben wij onze Opel Meriva opgehaald. We zijn super goed geholpen, heel vriendelijk en gastvrij. Alles goed uitgelegd van de nieuwe auto. Goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede kwaliteit met een prijs <> service die ook goed is

Auto 2e hands gekocht met achteraf een elektronica storing die keurig opgelost is

fijne samenwerking

goede ontvangst

Klantvriendelijk en betrokken autobedrijf

Al ruim 18 jaar klant bij dit bedrijf, dat wil wat zeggen. Gedurende de jaren een vertrouwde en openhartige band opgebouwd met de eigenaren en het personeel wat zeer gewaardeerd wordt. Daarom ook voor de aanschaf van een nieuwe bedrijfsauto opnieuw gekozen voor Autobedrijf Bijker.

• Faciliteiten wachtruimte

Een goed en betrouwbaar bedrijf.

We hebben ongezien een nieuwe auto gekocht, en is precies zoals beloofd afgeleverd.

• Faciliteiten wachtruimte

Prettig, vertrouwd en eerlijk!

Een geweldig bedrijf. Verstand van zaken. Rustige uitleg. Vertrouwd en eerlijk. Klantvriendelijk en tijd voor de klant.

• Faciliteiten wachtruimte

No nonsens service gericht bedrijf

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam Transparant en eerlijk advies Een aanrader wanneer je op zoek bent naar een betrouwbare gebruikte auto

• Faciliteiten wachtruimte

Meedenken met de klant en betrouwbaar advies!

Jaren geleden zijn wij toevalligerwijs met Vakgarage Bijker in contact gekomen omdat wij door Staphorst reden en we een mooie Opel Zafira zagen staan bij deze garage. We waren er snel uit en hebben onze auto destijds ingeruild, dit is inmiddels meer dan 8 jaar geleden. De auto heeft het altijd goed gedaan maar met meer dan drie ton op de teller werd het weer eens tijd om naar een ander auto opzoek te gaan. Weer kwamen we in Staphorst terecht nu omdat wij een mooie Opel Mokka hadden gezien met weinig kilometers op de teller dus hebben wij onze Zafira achtergelaten bij de garage waar we hem ooit hebben gekocht. We zijn nu trotse bezitters van deze Mokka die ook weer prefect rijdt. De garagehouder had ook nog een witte nummerplaat geregeld voor onze fietsendrager, dat vonden we zeer attent!

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk, menselijkheid en gemoedelijke garage

We wilden onze auto inruilen en waren al bij andere garages geweest. Hier onze auto ingeruild voor een andere auto. Omdat men bij deze garage gemoedelijk en menselijk met je omgaat! De tijd voor je neemt en goede uitleg geeft. Wat ons verder opviel was dat de garage ed er erg netjes uitziet!