Prima geholpen als nieuwe klant mét antwoord op mijn vragen!

Fijn om geen nummer te zijn.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

De accu van mijn auto had het begeven afgelopen week dus ik moest met spoed een nieuwe. Ik kon bij deze vakgarage in Goirle direct terecht voor een nieuwe accu, alles werd heel snel voor me geregeld. Binnen een paar minuten reed ik met een nieuwe accu naar buiten! Ik kan nu weer met een gerust hart rijden zonder bang te zijn niet meer thuis te komen! Fijn dat ik direct terecht kon.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service,erg behulpzaam en vriendelijk.Je krijgt er goede en duidelijke uitleg en advies. Echt een top garage!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb op een zaterdagochtend rond 8 uur gebeld of ik langs kon komen om mijn dynamo+accu te laten meten en eventueel te laten vervangen. Ik kon direct langskomen wat heel erg fijn was. Uiteindelijk hoefde alleen de accu te worden vervangen, dit was snel gepiept. Ook was de zoon van \'Jac de Brouwer\', Joost een hele vriendelijke man die mij te woord stond. Ik ben zeer tevreden met de service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Jarenlang klant met verschillende type auto\'s. Uitstekende service, deskundig advies.

Deskundig, vriendelijk, goede prijs!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

ik ben 20 jaar klant bij de Brouwer en ben als efficient en snel geholpen. Ze staan altijd klaar voor je met advies. Zeer vriendelijk personeel al jaren lang bekende gezichten. Alle lof voor de eigenaren en monteurs

professioneel, persoonlijk, ervaren en zeer vriendelijk bedrijf/personeel