Betrouwbaar deskundig vriendelijk

Wij komen al heel lang bij deze garage, ook al wonen we in Rotterdam west. Betrouwbaarheid, deskundigheid en vriendelijkheid scoren zo goed dat we er extra afstabd voor over hebben.

Fijne Garage

komt afspraak na , klant vakkundig en eerlijk behandeld , Top garage.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en klantgericht....

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Goede service en als je vragen heb worden die zo snel mogelijk beantwoord. TOP!!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede uitleg en vakkundig informatie van de auto

Vakkundig en veel info over de auto met goede uitleg en wat je wel en niet moet doen.

Heel tevreden.

Goede en vlotte service. Bereidt om mee te denken en ook uitleg te geven. Blij mee.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede en persoonlijke service en aandacht

Die is goed.

Bijzonder goed

Mijn 1e kennismaking is overgekomen als een klantvriendelijk en dienstverlenende garage. Duidelijk is aangegeven wat er verwacht kan worden aan werkzaamheden.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Duidelijk advies en vriendelijk geholpen

Prettige communicatie bij het maken van afspraken. Duidelijke uitleg en een goed advies gekregen. Ik geef een 8 en geen 10 omdat je best geduld moet hebben, de planning zit zo vol dat je (in mijn geval) pas over 3 weken terecht kan. Qua locatie is parkeren afhankelijk van het tijdstip, soms een uitdaging, ze liggen aan een drukke winkelstraat.

Eerlijke en goede service

Goede ervaring bij deze garage met eerlijke communicatie bij de APK-keuring en snelle service. Ook bij pech de bereidwilligheid om te helpen gemerkt bij de garage en de reparatie werd uitgevoerd binnen korte tijd.

Klantvriendelijk garage

xx

Altijd service gericht!

Ik kom hier nu al een tijdje, en wat mijn auto ook mankeert er word altijd samen een besluit genomen. Fijne medewerkers, leveren goed werk en altijd bereid mee te denken en op te lossen.

• Faciliteiten wachtruimte

Keurig geholpen door Michiel, auto stond er heel netjes bij en was klaar gezet voor de proefrit. De auto beviel en we kwamen snel tot een prettige overeenkomst in combinatie met de inruil van onze oude auto voor een nette prijs. Het team van vakgarage van den Bergh heeft er toen voor gezorgd dat we de auto de volgende dag al op konden halen. Super!

Duidelijke vriendelijke service!

Telefonisch vlot een afspraak kunnen maken voor de aanschaf van mijn auto. Ik kreeg duidelijke en eerlijke informatie over de auto en hij rijdt zoals beloofd. Ik ga een prettige vakantie tegemoet met deze auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Super goede en vriendelijke service!

De service was super goed, ik kreeg steeds een persoonlijke update voordat ik mijn auto kon ophalen.

• Faciliteiten wachtruimte

Ik heb de persoonlijke benadering gewaardeerd!

Het deed me goed dat ik de proefrit niet alleen hoefde te maken bij de aanschaf van mijn auto. Ook was het vriendelijk dat mijn vriendin met haar man een proefrit mochten maken om mij te kunnen adviseren. Inmiddels heb ik een paar ritten met de auto gemaakt en ik ben er heel blij mee!! Van onderstaande items heb ik niet zoveel verstand, eerlijk gezegd.

• Faciliteiten wachtruimte

Deskundig, netjes, snel, aardig!

Bij Michiel Verdoold kun je met een gerust hart je auto brengen voor een onderhoudsbeurt, reparatie, APK of het verzorgen van je zomer- en winterbanden. Deskundig, netjes, snel, aardig! Net als zijn voorganger Henk van den Bergh, heeft Michiel de vakgarage prima op orde. Ik kom er al vele jaren.

Vertrouwd en top ervaring

Mijn vriendin en ik zochten een nieuwe auto en gingen een proefrit maken. Bij binnenkomst hing er al een huiselijke sfeer en voelde het goed. Michiel had goed uitgelegd hoe wij moesten rijden en op afloop werd alles goed gesproken en hoe het proces nu verder ging. Na een weekend denken hebben wij toch de auto gekocht en zijn wij zeer tevreden met de service en de toegankelijkheid in de garage.

Afspraak is afspraak!

Prima geholpen. Geen valse en wollige praatjes. Bij een proefrit wou de auto niet starten. Er werd direct door vd Bergh zelf aangegeven dat dit heel kwalijk is en dat accu zowiezo een nieuwe zou worden. Verder keurig afgeleverd en nette info per msil ontvangen met to do list qua verzekering overschrijving etc. Ook 12 maanden pechhulp er bij! Top.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn geholpen met nieuwe auto,goed gesprek met duidelijke uitleg over de overschrijving

• Service N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Vakkundig, betrouwbaar, klantvriendelijk, goede service

Sinds 5 jaar (voor APK en enkele nodige reparaties) kom ik bij Vakgarage Van den Bergh. Hier is mijn auto in goede zorg. Vakkundig werk geleverd, met eerlijk advies en uitleg werkwijze. Zeer klantvriendelijk. Hier wordt echt aandacht aan de klant èn de auto gegeven, geen lopende band werk! Grote klasse! Na een reparatie, vervanging koppeling, reed mijn auto weer als een zonnetje.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Super goede en vriendelijke service

Adequate communicatie en overleg, goede service

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn en snel geholpen en vakwerk geleverd

Hele goede service!

Ondanks dat het eigenlijk te druk was, heeft hij toch nog mijn auto op tijd gerepareerd en ik kreeg een leenauto. Super!

Altijd goed

Altijd vriendelijk en uitstekende service.

Netjes, duidelijk en eerlijk