Top garage

Ga er maar geen en ervaar wat echt service is.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had pech met de Dacia, geweldig geholpen ,vakkundig snel,en menselijk.Ik ken service geven maar hier gaan ze echt een tandje verder.....ze weten wel wat ik bedoel...dank jullie wel voor al jullie hulp .......

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Mini gekocht eerder dit jaar en zojuist afspraak gemaakt om war zaken na te laten kijken onder de garantie. Keurig geholpen en vervangend vervoer gekregen, complimenten aan Arthur Bedeaux en zijn team

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf LEXUS LS430\r\nBen al jaren klant bij de fam Bedeaux met mijn Lexus. Bevalt mij prima! Onnodig dat de prijzen een fractie zijn van de prijzen van de officiele Lexus dealer - maar desondanks is de kwaliteit van het geleverde werk beter! \r\nEn qua betrouwbaarheid? Ik durf aan Arthur Bedeaux mijn portemonee uit te lenen! \r\nDeze garage is een aanrader voor iedereen die betaalbaar autoplezier wil!\r\nGeert van Dijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen met de aanschaf van onze auto. Prettige zaak met een uitstekende service, een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf goede en zeer deskundige service fijn en zeer vriendelijk personeel met veel humor wordt snel geholpen en mocht het langer duren een leenauto staat altijd klaar je wordt gebeld voor alle extra kosten of werkzaamheden prijs helemaal OK topbedrijf echte aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende garage, prima service!!\r\nHad begin 2015 een fout melding in mijn overdrive van mijn Daihatsu Materia ,zonder kosten verholpen en gratis leenauto gehad!\r\nZijn meteen voor het totale onderhoud overgestapt naar deze dealer.\r\nFam. Remmerde-Beirens.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door kennissen gewezen op dit bedrijf, vriendelijke en gedegen benadering, komen afspraken na.