Efficient, doelmatig en vriendelijk

Zoals aangegeven: werk uitgevoerd zoals voorspeld, kundig beoordeeld en geheel volgens de geschatte prijsopgave vooraf !

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prettige ontvangst met een luisterend oor en geduld voor mijn wensen.

Via de site had ik mijn keuze op Vakgarage Bakker laten vallen. Nog niet wetend welke auto ik zou willen aanschaffen, werd ik goed geïnformeerd. Zo ook betreffende de papieren afhandeling betreffende autoverzekering, welke ter plekke is geregeld.

• Service N.v.t.

Geweldig geholpen

Nog niet veel ervaring

Uitstekend!

Prima service en op tijd

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Werkstatt! Super Service, Hilfsbereitschaft, schnelle Reparatur !

Aus Deutschland kommend machten wir Urlaub in der Nähe Amsterdams, als an einem Tag bei unserem Suzuki SX4 der Rußfilter sich verstopfte. Das Notprogramm schaltete den Motor etc. herunter. Von einer neutralen Werkstatt wurden wir zu Vakgarage Bakker weiter empfohlen. Dort erkannte man den Fehler sofort-samstags- und bot uns zeitnah an, Montags morgens, von einem Spezialisten den Fehler zu beheben. Während des Aufenhaltes im Hause wurden wir mit Sitzplatz in schönem Ambiente mit Getränke versorgt. Freundliche und hilfreiche Gespräche mit Herrn Bakker verkürzten uns die Wartezeit auf unser bestelltes Ersatzfahrzeug. Als dies, es war Samstag gegen 17Uhr nicht kam, bot uns Herr Bakker ein Fahrzeug für über das Wochenende an. Wir nahmen das Angebot an, kamen Montag morgens zurück zur Werkstatt und... unser Fahrzeug war zu einem sehr günstigen Preis repariert- obwohl es ein Diesel ist, und damit für Holland ein seltener Fall war. Auf netter Art und und Weise regelten wir nun mit beiden Herr Bakker die Formalitäten, und verließen das Autohaus Bakker in glücklicher Stimmung.

Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig

Altijd, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede service en vakkundig

Goede service.

Vooraf goed advies en overleg over onderhoud auto. Op de hoogte gehouden wat men deed/adviseerde op de dag zelf.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Onderhoud cf verwachting uitgevoerd

Altijd vriendelijke behandeling en vakkundige uitvoering.

• Faciliteiten wachtruimte

Problemen met je THP motor? Ga naar Bakker!!

Dit is echt een aanrader. Goede service. Er wordt uitgebreid de tijd genomen bij de diagnose stelling en je krijgt een heldere uitleg. Ook de verschillende opties worden duidelijk besproken. Ik was al bij andere garages geweest maar zonder resultaat. Zelfs de Peugeot dealer kon me niet goed helpen. Hier echter meteen een goed resultaat. Op korte termijn afspraak. Je krijgt ook een leenauto mee. Ouderwetse service! Aanrader dus!

• Faciliteiten wachtruimte

Doen regelmatig zaken met Auto Bakker. Super bedrijf. Zeker aan te raden voor reparatie\'s

De service is helemaal top! Onze complimenten hoe er met de klanten wordt omgegaan. Deze garage is zeker aan te bevelen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Trekhaak laten monteren. Prijs marktconform, goede service, montage binnen planning en keurige uitleg en geen extra kosten.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

De laatste jaren hebben we onze auto\'s in onderhoud. Vakgarage Bakker is een klantvriendelijk en eerlijk bedrijf dat goed communiceert en meedenkt met de klant.

Het vriendelijke personeel, de warme sfeer bij binnenkomst is heel prettig! Na de beurten voor mijn auto is steeds mijn auto weer schoongemaakt, helemaal gestofzuigd! Super service, een kleine handeling maar met een mooi effect!

Ik kwam voor een garantiereparatie voor een andere Vakgarage. Het was voor Vakgarage Bakker geen enkele moeite om mij te helpen. De rekening werd naar de andere vakgarage gestuurd.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zoals vele in mijn omgeving al aangaven, uitstekende zorg bij aankoop van mijn nieuwe auto. Verkoop- Service is die je verwacht en je al krijgt bij binnenkomst van de showroom. Je wordt goed ontvangen, geen lange wachttijden. Er wordt koffie aangeboden en de verkoop laat je eerst even met rust om eerst zelf kennis te maken met de auto, die ik op het oog had. Dit ondervond ik als zeer prettig. Eenmaal zelf het een en ander ontdekt te hebben en toe aan een tweede kop koffie kwam de verkoper zich eerst netjes voorstellen en het resultaat mag er wezen, voor mij een nieuwe Suzuki en klant bij Suzuki Auto Bakker! Van A tot Z prima geregeld, een aanrader voor ieder!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Proffesioneel bedrijf, goede technische kennis en goede ervaring.

Een zeer professioneel vak bedrijf, heel sociaal erg vriendelijk en kwalitatief op een hoog niveau. Geen praatjes van pakkenmannen maar gewone normale verkopers. Daar voel ik me thuis.

Altijd uitstekende service, zorgeloos rijden met mijn Suzuki Swift!

Hier is de klant geen nummer en service met een hoofdletter S