Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig

Altijd, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede service en vakkundig

Goede service.

Vooraf goed advies en overleg over onderhoud auto. Op de hoogte gehouden wat men deed/adviseerde op de dag zelf.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Onderhoud cf verwachting uitgevoerd

Altijd vriendelijke behandeling en vakkundige uitvoering.

• Faciliteiten wachtruimte

Problemen met je THP motor? Ga naar Bakker!!

Dit is echt een aanrader. Goede service. Er wordt uitgebreid de tijd genomen bij de diagnose stelling en je krijgt een heldere uitleg. Ook de verschillende opties worden duidelijk besproken. Ik was al bij andere garages geweest maar zonder resultaat. Zelfs de Peugeot dealer kon me niet goed helpen. Hier echter meteen een goed resultaat. Op korte termijn afspraak. Je krijgt ook een leenauto mee. Ouderwetse service! Aanrader dus!

• Faciliteiten wachtruimte

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Doen regelmatig zaken met Auto Bakker. Super bedrijf. Zeker aan te raden voor reparatie\'s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De service is helemaal top! Onze complimenten hoe er met de klanten wordt omgegaan. Deze garage is zeker aan te bevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Trekhaak laten monteren. Prijs marktconform, goede service, montage binnen planning en keurige uitleg en geen extra kosten.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De laatste jaren hebben we onze auto\'s in onderhoud. \r\nVakgarage Bakker is een klantvriendelijk en eerlijk bedrijf dat goed communiceert en meedenkt met de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het vriendelijke personeel, de warme sfeer bij binnenkomst is heel prettig! Na de beurten voor mijn auto is steeds mijn auto weer schoongemaakt, helemaal gestofzuigd! Super service, een kleine handeling maar met een mooi effect!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam voor een garantiereparatie voor een andere Vakgarage. Het was voor Vakgarage Bakker geen enkele moeite om mij te helpen. De rekening werd naar de andere vakgarage gestuurd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals vele in mijn omgeving al aangaven, uitstekende zorg bij aankoop van mijn nieuwe auto. Verkoop- Service is die je verwacht en je al krijgt bij binnenkomst van de showroom. Je wordt goed ontvangen, geen lange wachttijden. Er wordt koffie aangeboden en de verkoop laat je eerst even met rust om eerst zelf kennis te maken met de auto, die ik op het oog had. Dit ondervond ik als zeer prettig. Eenmaal zelf het een en ander ontdekt te hebben en toe aan een tweede kop koffie kwam de verkoper zich eerst netjes voorstellen en het resultaat mag er wezen, voor mij een nieuwe Suzuki en klant bij Suzuki Auto Bakker! Van A tot Z prima geregeld, een aanrader voor ieder!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Proffesioneel bedrijf, goede technische kennis en goede ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer professioneel vak bedrijf, heel sociaal erg vriendelijk en kwalitatief op een hoog niveau. Geen praatjes van pakkenmannen maar gewone normale verkopers. Daar voel ik me thuis.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd uitstekende service, zorgeloos rijden met mijn Suzuki Swift!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier is de klant geen nummer en service met een hoofdletter S

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen met deze vakgarage. Heeft als sterke punten een hoge service graad die toegespitst is op persoonlijk klant niveau.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs mijn auto gebracht voor onderhoud, apk en twee nieuwe banden. Werd keurig op de hoogte gehouden over de reparaties en de auto was op tijd klaar.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwestie aankoop toyota aygo Bj 2008\r\nOm een lang verhaal kort te maken.\r\nIk heb een auto bij deze garage gekocht met garantie.\r\nEr zijn koppelingsplaten vervangen in de garantie periode alleen zijn er geen originele onderdelen in geplaatst maar imitatie onderdelen waar door nu na 18 maanden weer is geconstateerd dat deze weer versleten zijn.\r\nDe monteur die ik sprak hier over vertelde mij dat dat mijn eigen schuld was en dat wij misschien wel niet kunnen omgaan met de auto,ook vertelde hij mij dat dat normaal is bij toyota (wat overigens niet verteld is toen wij deze auto kochten natuurlijk).\r\nAl met al is deze garage niet een die ik aan zou aanraden bij mensen die een auto willen aanschaffen of vakkundig willen laten repareren.\r\nIK ZOU ALS IK DE EIGENAAR VAN DEZE GARAGE WAS DE 10 STERKE PUNTEN AAN LATEN PASSEN.Mvg Peter uit Delft

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn banden laten wisselen. Banden besteld via autobandenplaats.nl, laten bezorgen bij vakgarage bakker en na afspraak snel en vakkundig gemonteerd. Heel netjes en prima. Absolute aanrader!

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Bakker