Prima, Klaar terwijl je wacht met een lekker kop koffie en een krant.

Prima, Klaar terwijl je wacht met een lekker kop koffie en een krant.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Heel goeie service en van A tot Z geholpen. Elke afspraak nagekomen. En totaal geen verrassingen.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en werkzaamheden perfect uitgevoerd

Ik heb de auto gebracht en alles is naar tevredenheid uitgevoerd, Tijdens het onderhoud nog door administratie/werkplaats gebeld , informatie van hen ; de accu is niet best , nieuwe erin ? mijn antwoord ; Ja , goede terugkoppeling

fantastisch

Mooie gebruikte bus opgehaald!

Prima service.

• Faciliteiten wachtruimte

Alles volgens afspraak en op tijd

Prima service, prettig contact en alles volgens afspraak uitgevoerd.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

op alle fronten tevreden

makkelijk afspraken te maken. Vriendelijke mensen aan de telefoon, aan de receptie Ilse ook vriendelijk. Koffie bij het wachten terwijl de auto z'n beurt kreeg. Vertrouwd gevoel dat er inderdaad alleen dat gedaan wordt wat afgesproken en nodig is.

Zeer kundige advisering

Nadat ik een zoek opdracht had gegeven voor een specifieke auto kreeg ik heel snel een aantal zeer goede mogelijkheden aangeboden. Vervolgens is alles omtrent de auto van mijn keuze zeer goed geregeld.

prima garage

goeie en snelle hulp

Slechte communicatie.

Slechte communicatie, auto niet klaar op afgesproken tijd. De auto zou eind van de dag gereed zijn ?? (Maandag ) Ze waren nog met auto bezig toen ik hem wilde halen de volgende dag 11.30. ?? ( Dinsdag ) Was handig dat ik dan even een melding had gekregen dat de reparatie tegen zat. Kreeg een melding via de balie . .. Ruitenwisser was provisorisch gemaakt .... geen extra kosten in rekening gebracht. Ik weet zeker dat mijn ruitenwissers ( passagiers kant ) goed werkten toen ik de auto bracht en niet afgebroken was. De bladen / rubbers moesten vervangen.. Wou dit toch nog even melden. En hoop dat het straks niet afbreekt als ik ze moet gebruiken. Toch een pluim voor de monteurs.

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn ervaring met Vakgarage Dallinga was, zoals gebruikelijk en ik gewend ben, weer uitstekend.

• Faciliteiten wachtruimte

Prima garage met prima tarieven

1e keer mijn auto hier in onderhoud, heb een goed gevoel over deze garage

ZEER TEVREDEN

NOG EEN OPMERKING: ER IS BIJ HET OPHALEN VAN DE AUTO TOEN HIJ KLAAR WAS, METEEN DE FACTUUR VOLDAAN VIA DE PIN. TOCH KREGEN WE METEEN DAARNA EEN MAIL MET DE FACTUUR OM DIE BINNEN VEERTIEN DAGEN TE VOLDOEN. DIE FACTUUR STOND NOG OPEN WERD ERBIJ VERMELD. ZAL EEN FOUTJE GEWEEST ZIJN.

Zeer positieve ervaring!

Met de aanvraag van APK en enkele controles cq reparaties werd ik tot volle tevredenheid te woord gestaan en de afspraakdatum/tijdstip werd vastgelegd. Vanwege de benodigde tijd kon ik gebruik maken van een door Dallinga klaargezette E-Bike. Dus gewoon naar huis op fiets afstand. En wachtend op het belletje dat ik de auto weer op kon halen. Alles naar wens uitgevoerd. De medewerkers zijn zowel aan balie alswel werkplaats bij mij overgekomen als Top. Indien nodig dan weet ik wel dat Garage Dallinga voor mij klaarstaat en dus de voorkeur geniet.

Fantastisch Service!

Vriendelijk mensen. De auto op alle punten gecheckt en extra Service zoals wassen. Kortom top

Helemaal super

mijn kwam auto hier voor een reparatie aan het distributie gedeelte, maar helaas is er door een fout met startbooster. De ECU, accu en relais gesneuveld. Dit is kosteloos gemaakt, helemaal super natuurlijk. En kreeg gratis vervangend vervoer. Alles is netjes opgelost tegen geringe kosten. Echte service bedankt.

Prima garage

Kom hier al jaren voor het onderhoud aan de auto, vorig jaar het advies gekregen om de auto weg te doen, ivm aankomende roestproblemen onder de auto. En ook het advies om dit een aantal maanden vóór het aflopen van de apk te doen. Advies opgevolgd en inderdaad de auto is niet door de keuring gekomen bij de latere eigenaren. Dus goed advies gekregen. (En goed geluisterd) Auto wordt altijd keurig weer afgeleverd met een wasstraatbehandeling (alleen bij de grote beurt) Altijd telefonisch contact wanneer er onderdelen aan vervanging toe zijn. Kortom, dik tevreden

Prima service en communicatie

Ben telefonisch op de hoogte gehouden. Geen onverwachte kosten en keurig thuisgebracht en weer opgehaald omdat de leenfiets al vergeven was.

• Faciliteiten wachtruimte

Zoals ik al jaren gewend ben: correcte communicatie, correcte behandeling, correcte factuur. Ik ben heel content met deze garage. Mijn complimenten.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Gastvrij onthaal door vriendelijke mensen.

Bij het afhalen van de nieuwe auto keurig ontvangen en goed uitleg gekregen.

lastige communicatie

Terugkoppeling wat er met je auto is gebeurd. Prijsopgave excl BTW. Dit moet je niet doen bij prive personen

Top service op maat!

Ik heb een mooie auto aangeboden gekregen die bij mij past. Alles is top geregeld. Kortom, een tevreden klant.

Uitstekend.