vriendelijke en correcte ontvangst en afhandeling

Alles volgens afspraak. correcte afhandeling.

• Kwaliteit

Snel, duidelijk en goed geholpen.

Zeer tevreden en goed geholpen

Onkundig

Ik heb een nieuwe Fiat bij het bedrijf gekocht die zij hebben opgericht. Zij zouden ook service over genomen hebben. De auto moest een beurt stond in dashboard en er waren 2 foutmeldingen. In de zaak vertelde ze dat ze geen kennis van Fiat hadden een dat ze gegoogeld hadden een dat de beurt bij 50000 pas hoefde ipv 15000 (stand auto) Uiteindelijk moest ik 200 euro betalen voor uitlezen foutmeldingen... dit viel niet in garantie? En de beurt die ze toch hadden gegeven. Voor het oplossen vd foutmeldingen moest ik naar een andere garage. Deze garage kon hem fouten meer uitlezen omdat Janssen Kerres er al met de handjes had aangezeten... Nooit meer Janssen dus want kennis hebben ze niet vd Fiat.

• Kwaliteit

Motorstoringslampje brande en de kachel was kapot. Dit is geheel naar tevredenheid opgelost auto loopt weer als een zonnetje. Volgende keer zal ik hier zeker weer een sfspraak maken. Jo Baets

Meedenkend en helpend

Goed overleg en snelle afhandeling

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Slechte start ( van uw beoordelingsvraag)

Beste mensen, Dit is een niet al te beste start uwerzijds, al kan ik er wel een beetje mee grinniken. De beoordeling over mijn laatste bezoek aan de Carprofgarage in Herten/Roermond-Zuid wordt door u aan mij gevraagd… U toont op deze pagina met dit verzoek aan mij als klant de naam, het merk en het logo van de voormalige Carprof Alfa Romeo autogarage (Creemers) die het was. Deze is afgelopen jaar echter overgegaan naar Jansen- Kerres KIA autogarage. Daarnaast, ook wel een aardige misser vind ik, paait u mensen om een beoordeling te geven, door een mogelijke terugbetaling van de factuur te bieden… Echter….als sluitingsdatum van deelname en inzending stelt u de 8e december, maar verstuurt dit bericht aan mij als klant pas op de 9e december…. Aardig slordig vindt u niet? Maar goed ik hoop dat de reparatie aan mijn voertuig;, Mitsubishi Outlander PHEV met kenteken; 5-SSL-14, die bestond uit een grote beurt, vervangen van remmen en schijven voor, wintercheck en APK met een factuur van €1.519,- met meer zorgvuldigheid is gebeurt. Ik was, ook wel leuk om te vermelden, blij verrast mijn autootje niet enkel ‘klaar’ volgens afspraak, maar ook nog eens ‘fris gewassen’ terug te krijgen… In tegenstelling tot het bovenstaande, zijn dit wèl kleine dingetjes die een leuke klantenbinding vormen. Groet, Ron en Annemiek Leunissen-Sentjens…. [email protected] P.S. Het zou fijn zijn om de beloofde nieuwe pechhulpkaart die gekoppeld is aan een grote beurt en APK voor dit komende jaar weer van u te mogen ontvangen…

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Redelijk

Bandenwissel duurde mi lang. Wissel was klaar. Formulier lag op bureau. Maar niemand reageerde daar snel /direct op. Veel gepraat aan balie. Dus vertrek pas na +\_ 55 minuten

• Kwaliteit

Wij hadden een storing aan de motor. Deze kon door hun niet verholpen worden ,hebben ons doorverwezen naar een andere garage.Wij hadden een huurauto voor 3 dagen , maar wij hoefden maar voor 1 dag te betalen ,echt top

TOP service

Als vanouds netjes en correct geholpen.

Alles prima geregeld

Alles goed voor elkaar . Was alleen verrassend dat ik vervangend vervoer moest betalen .was voor het eerst

Topper

Zeer goede service en wat ze beloven komen ze ook na, TOPPIE

Naar wens geholpen

Naar wens geholpen

prima service

medewerkers zijn heel klantvriendelijk en vakkundig

• Kwaliteit

Geen of weinig alfa kennis.

Te lang gezocht naar een probleem. Toen op mijn advies in een bepaalde richting gezocht en verholpen. Daardoor hoge rekening voor onderdeel van 15,70€. Na ophalen branden mistlampen niet meer.(bumper was gedemonteerd geweest). Volgens garage door nep ledlampen. Hallogeen lampen gemonteerd en ze branden weer. Deze ook weer incl montage moeten betalen. Thuis ledlampen getest,en zij werkten gewoon.. Dus terug gemonteerd. Ook stak de bumper aan de stuurkant 2mm uit. Deze zelf weer recht gemaakt.

Klantvriendelijk en correct.

• Kwaliteit

Al 10 jaar een tevreden klant!

Al van het begin steeds correct behandeld met goede afspraken en perfecte service .

• Kwaliteit

In de eerste plaats eerlijke communicatie die ik zeer op prijs stelde. ik had online een afspraak gemaakt voor een reparatie, maar ik werd teruggebeld dat ik natuurlijk welkom was, maar dat ze geen ervaring hadden met mijn type auto (een oudere Honda). Omdat ik zelf een vermoeden had wat er aan de hand was, is de reparatie in goed overleg toch uitgevoerd en die is prima geslaagd. Iedereen waar ik mee te maken kreeg was vriendelijk, efficiënt en professioneel.

Goede Service

Snel en goed geholpen bij een pech geval

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

De auto loopt weer als een treintje

Even wennen aan de nieuwe eigenaar maar service staat ook bij hem voorop.

• Kwaliteit

Ik ben goed/kundig geholpen en op de hoogte gesteld van eventuele gebreken en kosten.

Ik ben heel goed en vakkundig geholpen en de auto rijdt gewoon weer als een zonnetje

Goede service en duidelijk

Snel en vakkundig geholpen