prettig zaken doen.

Een mooie, misschien 'dure', auto gezien op de website van garage Neleman. Eerst op afstand via de mail een prettige communicatie. Foto's van inruil auto uitgewisseld, mooi bod. Bij echt serieuse belangstelling de 200 km naar Nieuwerkerk gereden, proefrit met de prachtige Giulietta gemaakt, goede zakelijke bespreking. De auto is perfect afgeleverd op korte termijn. Karel Neleman snapt dat een 'nieuwe' auto kopen spannend is en uiteindelijk een feestje moet zijn.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Zeer vriendelijk en goede service

Vandaag mijn eerste auto gekocht, een fiat 500. Ik ben zeer tevreden over de goede en vriendelijke service. De auto was netjes en schoon. Ik werd ook goed geïnformeerd over de verzekering, onderhoud ect.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakkundig goed bedrijf wat afspraken na komt

Wij zijn nu de nieuwe eigenaar van een super leuke mini cooper

• Faciliteiten wachtruimte

Medio december heb ik met plezier een wat duurdere occasion gekocht bij Vakgarage Neleman. Voorafgaand heb ik veelvuldig digitaal contact gehad met hen over een langere periode. Mede vanwege mijn reisafstand. Ze blijven netjes en geduldig al mijn specifieke vragen beantwoorden. Ook kreeg ik op voorhand unieke informatie over de occasion, waardoor ik randzaken kon opstarten. Ik kan mij voorstellen dat, dat soms vermoeiend was. Ze hadden een mooi inruilvoorstel voor ons auto. Na de koop moesten er nog wat zaken geregeld worden, zoals Vakgarage-garantie. Ook dit is allemaal super verlopen. Dit keer ook fijn contact gehad via WhatsApp. Kortom ik zou er zo weer teruggaan en de cappuccino beviel me erg goed daar.

Tegenvaller

Afgelopen week heb ik een bus gehuurd bij Neleman voor 4 uur. Waar ik in het verleden goede ervaringen heb gehad is het mij deze keer helaas flink tegengevallen. Nadat ik de bus had gehuurd en van de parkeerplaats af wilde rijden, kwam ik erachter dat de koplamp links niet werkte. Er waren nog monteurs op de werkplaats en zij zijn met 2 man meer dan 20 minuten bezig geweest om deze lamp te vervangen. Omdat ik een rouw ben nadat mijn moeder net is komen te overlijden heb ik daar op dat moment geen punt van gemaakt, Vervolgens kon ik op pad om de kamer van mijn moeder leeg te halen. Binnen 4 uur is dit netjes afgehandeld en bracht ik de bus terug. Bij het aftanken van de bus, kwam ik per ongeluk met mijn knie tegen de benzineklep aan. Een lichte aanraking, maar de klep breek toch in 1 keer doormidden. Zou het kunnen dat er al een scheurtje in zat. Oké dit is niet door mij vooraf geconstateerd. Eerlijk dat ik ben heb ik de afgebroken klep bij een monteur in de werkplaats afgeleverd en kon ik melden dat ik dit de volgende dag bij de afrekening zou aangeven. De volgende ochtend sprak ik de dame achter de balie hierover aan. Meteen werd het gesprek door een meneer achter de balie overgenomen. Deze meneer begon heel zakelijk (terwijl ik ze de dag ervoor nog over het plotselinge overlijden van mijn moeder had verteld). Hij gaf aan dat het klepje op 55 euro ex btw kwam en het klepje nog moet worden gespoten. Dit alles zou komen op € 194,00 en meteen gaf hij aan dat ik de borg dan volledig kwijt ben. In mijn ogen leek dit een beetje op natte vingerwerk en zou ik in ieder geval nog € 6,- terug moeten krijgen en wellicht ook een prijsopgave van de reparatie. Mijn hoofd stond er niet naar om er op dat moment over te beginnen, omdat ik flabbergasted was, maar voor een klant die hier al jaren komt, vind ik de afhandeling van deze schade een enorme tegenvaller. Zonder uitgewerkte schadebon. Het gaat mij niet om €6,- ik had dit niet zo verwacht.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Altijd prima service en klantvriendelijkheid

Zeer tevreden.

Vriendelijk personeel. Service was goed. Auto rijdt weer.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Betrouwbare garage, komt afspraken goed na

Goede service. Relatie gebaseerd op jarenlange ervaring

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijke baliemedewerkster en attente mmonteurs

Bij Neleman is men altijd opgewekt en denkt men met de klant mee. Nooit is er iets teveel en de klant staat echt op nr1. Kortom een hele fijne garage waar ik gehoord word.

Prima ervaring

Prima ervaring

geweldig geholpen!

Onze camper een keuring/onderhoudsbeurt gehad gewoon goed gedaan!

Vakmensen met goede service

Service is goed en werknemers zijn vriendelijk en vakkundig. Daar betaal je wel voor.

Top garage!

Vriendelijk en vakkundig personeel! Echt een top garage!!!

Top garage

Goede service en klantgericht nee zeggen bestaat niet bij garage Neleman

• Faciliteiten wachtruimte

Je weet goed waar je aan toe bent

Beurt auto + APK. Bellen netjes op om te melden wat er eventueel gevonden is bij de controle, zo weet je precies waar je aan toe bent. Goede indicatie van de kosten.

Goede zaak

Nette zaak, aardige mensen met kennis van zaken. Nemen alle tijd voor je en goede prijzen!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede betrouwbare en betaalbare service

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed geholpen met duidelijk advies

Fijne eerste ervaring met vakgarage Neleman. Vooraf offerte gehad voor een kleine onderhoudsbeurt. Tussendoor telefoontje gehad dat er een extra reparatie nodig was en optioneel wat zaken konden worden vervangen. Auto rijdt uitstekend na de beurt en goede ervaring bij de garage opgedaan.

Prettige ervaring!

Te gekke service!

• Faciliteiten wachtruimte

Afgelopen zaterdag een proefrit gedaan en zoals verwacht de auto gekocht en oude auto ingeruild . Ondanks de drukte nam Karel alle tijd voor mij.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Altijd goede service, vriendelijk, vertrouwd en betaalbaar

Van oudsher kwam ik hier al met mijn ouders, sinds een tijdje ook met mijn eigen auto. Neleman is en blijft een echt familie bedrijf. Altijd vriendelijk, goede service en zeer betaalbaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Onwijs goed geholpen met onze eerste auto. Eerlijk advies gegeven en meedenkend in oplossingen.

• Faciliteiten wachtruimte

Kreeg jaren geleden een tip van een collega om eens naar dit bedrijf te gaan. Heb daar nog steeds geen spijt van.

Weer perfect behandeld

Een kapje was van onze auto afgewaaid. We hebben zitten dubben hoe dit op te lossen. Na een paar dagen bedachten we: wie kan dit nou het beste oplossen....Neleman natuurlijk. En inderdaad even langs gereden en na een paar dagen een telefoontje van Neleman. Probleem opgelost en niet duur!!!

TOP!

Een afspraak voor een jaarlijkse beurt van mijn auto was snel gemaakt. Er was ook een terugroep actie van mijn auto maar dat was geen probleem. Alles is geregeld! Ik ben super blij met een garagebedrijf bij mij om de hoek.