
Op vrijdagavond lekke band. Ondanks dat werkplaats gesloten is op zaterdag, heeft Neleman toch een nieuwe band onder mijn auto gezet. Vriendelijke en snelle service.
Zoals altijd vriendelijk en goed geholpen bij Vakgarage Neleman
Goed contact - netjes geregeld . fijne auto !
Fijne zaak. Men neemt ruim de tijd voor.
Hartstikke vriendelijk en eerlijk
gewoon goed
Wij zijn goed geholpen aan een Nissan Qahsqai voor een goede prijs Met garantie . We hebben auto mee gekregen voor proefrit zonder tijdsdruk wat erg prettig was.
Na aankoop probleem met auto….iets wat kan gebeuren natuurlijk…. Er werd met ons meegedacht ivm vervangende auto en alles werd netjes opgelost…. Communicatie via mail verliep prima!
Onlangs een tweede hands auto gekocht bij vakgarage Neleman. De communicatie was open en prettig en zeer professioneel. Ik zou hier aanraden om een tweedehands auto te kopen.
Geen opdringerige, gejaagde verkopers. Ontspannen en vriendelijk.
Een mooie, misschien 'dure', auto gezien op de website van garage Neleman. Eerst op afstand via de mail een prettige communicatie. Foto's van inruil auto uitgewisseld, mooi bod. Bij echt serieuse belangstelling de 200 km naar Nieuwerkerk gereden, proefrit met de prachtige Giulietta gemaakt, goede zakelijke bespreking. De auto is perfect afgeleverd op korte termijn. Karel Neleman snapt dat een 'nieuwe' auto kopen spannend is en uiteindelijk een feestje moet zijn.
Vandaag mijn eerste auto gekocht, een fiat 500. Ik ben zeer tevreden over de goede en vriendelijke service. De auto was netjes en schoon. Ik werd ook goed geïnformeerd over de verzekering, onderhoud ect.
Wij zijn nu de nieuwe eigenaar van een super leuke mini cooper
Medio december heb ik met plezier een wat duurdere occasion gekocht bij Vakgarage Neleman. Voorafgaand heb ik veelvuldig digitaal contact gehad met hen over een langere periode. Mede vanwege mijn reisafstand. Ze blijven netjes en geduldig al mijn specifieke vragen beantwoorden. Ook kreeg ik op voorhand unieke informatie over de occasion, waardoor ik randzaken kon opstarten. Ik kan mij voorstellen dat, dat soms vermoeiend was. Ze hadden een mooi inruilvoorstel voor ons auto. Na de koop moesten er nog wat zaken geregeld worden, zoals Vakgarage-garantie. Ook dit is allemaal super verlopen. Dit keer ook fijn contact gehad via WhatsApp. Kortom ik zou er zo weer teruggaan en de cappuccino beviel me erg goed daar.
Afgelopen week heb ik een bus gehuurd bij Neleman voor 4 uur. Waar ik in het verleden goede ervaringen heb gehad is het mij deze keer helaas flink tegengevallen. Nadat ik de bus had gehuurd en van de parkeerplaats af wilde rijden, kwam ik erachter dat de koplamp links niet werkte. Er waren nog monteurs op de werkplaats en zij zijn met 2 man meer dan 20 minuten bezig geweest om deze lamp te vervangen. Omdat ik een rouw ben nadat mijn moeder net is komen te overlijden heb ik daar op dat moment geen punt van gemaakt, Vervolgens kon ik op pad om de kamer van mijn moeder leeg te halen. Binnen 4 uur is dit netjes afgehandeld en bracht ik de bus terug. Bij het aftanken van de bus, kwam ik per ongeluk met mijn knie tegen de benzineklep aan. Een lichte aanraking, maar de klep breek toch in 1 keer doormidden. Zou het kunnen dat er al een scheurtje in zat. Oké dit is niet door mij vooraf geconstateerd. Eerlijk dat ik ben heb ik de afgebroken klep bij een monteur in de werkplaats afgeleverd en kon ik melden dat ik dit de volgende dag bij de afrekening zou aangeven. De volgende ochtend sprak ik de dame achter de balie hierover aan. Meteen werd het gesprek door een meneer achter de balie overgenomen. Deze meneer begon heel zakelijk (terwijl ik ze de dag ervoor nog over het plotselinge overlijden van mijn moeder had verteld). Hij gaf aan dat het klepje op 55 euro ex btw kwam en het klepje nog moet worden gespoten. Dit alles zou komen op € 194,00 en meteen gaf hij aan dat ik de borg dan volledig kwijt ben. In mijn ogen leek dit een beetje op natte vingerwerk en zou ik in ieder geval nog € 6,- terug moeten krijgen en wellicht ook een prijsopgave van de reparatie. Mijn hoofd stond er niet naar om er op dat moment over te beginnen, omdat ik flabbergasted was, maar voor een klant die hier al jaren komt, vind ik de afhandeling van deze schade een enorme tegenvaller. Zonder uitgewerkte schadebon. Het gaat mij niet om €6,- ik had dit niet zo verwacht.
Altijd prima service en klantvriendelijkheid
Vriendelijk personeel. Service was goed. Auto rijdt weer.
Goede service. Relatie gebaseerd op jarenlange ervaring
Bij Neleman is men altijd opgewekt en denkt men met de klant mee. Nooit is er iets teveel en de klant staat echt op nr1. Kortom een hele fijne garage waar ik gehoord word.
Prima ervaring
Onze camper een keuring/onderhoudsbeurt gehad gewoon goed gedaan!
Service is goed en werknemers zijn vriendelijk en vakkundig. Daar betaal je wel voor.
Vriendelijk en vakkundig personeel! Echt een top garage!!!
Goede service en klantgericht nee zeggen bestaat niet bij garage Neleman
Beurt auto + APK. Bellen netjes op om te melden wat er eventueel gevonden is bij de controle, zo weet je precies waar je aan toe bent. Goede indicatie van de kosten.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd