Super tevreden!

Erg goede ervaring met dit bedrijf. Twijfelde tussen Coolblue en Van der Meulen. Vooral tevreden over de installatie van de apparatuur. Hier zie je duidelijk de ervaring maar vooral dat deze onmisbaar is.

• Nazorg en Garantie

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman, Fred Peters RTV van der Meulen

De klant is koning bij dit bedrijf!

Voor de meest simpele vragen van mijn kant maakt Joost tijd om deze te beantwoorden. De klant doet er toe..

Perfect!

Oer betrouwbaar en super klantgericht. Vergeet de webwinkels en ga 'gewoon' voor Joost, Monique en Fred. Zij begrijpen als geen ander dat je geen gedoe wil: gewoon bellen, je apparaat thuis bezorgd krijgen op het moment dat jou past, netjes een uitleg krijgen en het oude apparaat weer meenemen. En ja, ik heb het vergeleken op kieskeurig, maar ze zijn echt niet duurder...:-)!

Beter kan niet

Betere service kan niet

Super service!

Super service!

Topservice!

Al vele jaren goede ervaringen bij deze winkel. Goed advies, goede service, goede kwaliteit. Vriendelijk en correct. Alles is goed.

Gewoon altijd goed!

Altijd goed advies en een ouderwetse manier van klantbehandeling. Mooie TV Samsung met sounbar en subwoofer gekocht, wat een beeld en geluid zeg. Installatie ook perfect en bedrading netjes weg gewerkt door Fred.

• Nazorg en Garantie

Prettige en persoonlijke bediening, typisch van der Meulen

Ga wel kijken naar grotere winkels en kregen ondanks lockdown allerlei informatie, maar kopen doe ik toch liever bij van der Meulen (mijn ouders sinds 1971)

Goede voorlichting. Vriendelijk.

Uitstekende service!

Drie dagen voor de kerst gaat de koelkast kapot. Meteen de service van Van der Meulen ingeroepen en geheel volgens toezegging werd de nieuwe koelkast keurig op tijd geplaatst.

• Nazorg en Garantie

uitstekende en klantvriendelijke behandeling en sevice

de communicatie in de winkel verliep deskundig en begrijpelijk voor de klant en er werd gezocht naar de beste oplossing. het vervolgtraject verliep vlot en zakelijk. De levering en installatie liep gesmeerd. Zeer tevreden met het eindresultaat

Prima advies gekregen

Bij de aanschaf prima advies gekregen van Joost. Het afleveren en plaatsen door Fred ook prima. Voor ons een heel vertrouwd adres.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De levering en installeren van de diverse artikelen is geweldig.

Goed geholpen.

Niet druk in de winkel. Vriendelijk geholpen. Goede voorlichting over het te kopen product.

Zeer tevreden!

We zijn heel goed geadviseerd en geholpen door Joost! Professioneel, en betrouwbaar. Snel en effectief geholpen. Denkt met je mee en is klantgericht. Onze nieuwe koelkast is snel geleverd en binnen paar uur heel netjes en nauwkeurig geïnstalleerd/gemonteerd. Erg blij mee, hele fijne ervaring gehad met deze zaak. Deze zaak en hun service is een voorbeeld voor vele andere!

• Nazorg en Garantie

Zeer goed werk geleverd bij bestellen en installeren wastoren

Top werk geleverd en er werd pas gestopt toen de klus gedaan was.

zeer klantvriendelijk en deskundig

Siemens wasmachine gekocht, werd perfect geleverd en geplaatst. En de oude wasmachine werd door hen afgevoerd. Zeer klantvriendelijk en deskundig personeel. Een zaak waar men de tijd neemt voor de klant. Hier kom je graag terug.

• Nazorg en Garantie

Prima service, kundig, snel en vriendelijk; nazorg was nog niet aan de orde.

zie hierboven

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Deskundig, klantgericht en vriendelijk.

Na een beschamende ervaring bij een andere organisatie heb ik mij gericht tot RTV van der Meulen. Vanaf het eerste moment een "warm bad" op alle gebieden. Ik ben zeer tevreden over de voorlichting, de levering en de installatie. Ik geef nooit vijf sterren, maar voor Van der Meulen maak ik met alle genoegen een uitzondering.

Prima voorlichting

• Nazorg en Garantie

Super fijne service voor een goede prijs

Goed en vriendelijk advies in de winkel. Snelle levering voor een nette prijs. Netjes en zorgvuldig geplaatst. Rustige uitleg over bediening ter plaatse. Alles volgens afspraak.

Tja......Nu jij nog!!!

Weer een beroep gedaan op van der Meulen. Voor nu was het een Pelgrim koelkast. En ook deze keer WEER in de roos. Waar moeten we anders kopen? Waar vindt je een ongekende service? Waar vindt je een vlotte levering? JUIST!!! Op de Bermweg 31-33 in Capelle aan den IJssel. En.....NU JIJ NOG!! Harry Jacobs. Capelle aan den IJssel. Al een halve eeuw klant!!

• Nazorg en Garantie

Wederom hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman, Fred Peters RTV van der Meulen

Heel tevreden

Zeer tevreden met advies en monteren van onze loewe televisie .

correct, deskundig en snel

dinsdagmorgen wasautomaat uitgezocht en om 18 uur aangesloten met goede uitleg over gebruik

Alweer!! En......GOUD!!

Ben weer goed geslaagd bij van der Meulen. Had een audio setje nodig voor mijn PC. Joost en Fred , als vanouds , op zoek gegaan en gevonden wat ik zocht. Een Sharp audio set en LG Bleu Ray speler. Goeie prijs en weer een tevreden klant. Joost.....bedankt. Een service die alleen daar te vinden is. Geen oranje of rode "reus(?)". Je vindt het op de Bermweg 69 in Capelle aan den IJssel.

• Nazorg en Garantie

Wederom hartelijk dank voor deze mooie beoordeling Harry! 1 opmerking: wij zitten aan de Bermweg op nummer 31 :-) Met vriendelijke groet, Monique & Joost Stegeman, Fred Peters RTV van der Meulen

Over Radio en T.V. van der Meulen V.O.F.

Typisch van der Meulen is een zeer bekende en gerenommeerde winkel, die inmiddels al ruim 60 jaar is gevestigd aan de Bermweg 31-33 in Capelle aan den IJssel. Typisch van der Meulen is een klein, servicegericht bedrijf, waardoor wij snel voor u klaar kunnen staan! Boven alles service- en klantgericht, voor scherpe en concurrerende prijzen!! Ons assortiment met uitsluitend de betere merken bestaat uit: • Groot en klein huishoudelijke apparaten. Vrijstaand, maar ook inbouw! • Televisie en video-apparatuur • Audio- en Home Cinema systemen Tevens hebben wij een eigen technische (reparatie)dienst. Montage en installatie aan huis doen wij dus ook voor u!!

Over Techniek Nederland