Robbert is een vriendelijke vakman pur sang!

Geweldige vakman, Robbert. Al meer dan 10 jaar ons vaste adresje voor onderhoud, reparatie en aanschaf van witgoed en elektra. Robbert is zeer vriendelijk, hulpvaardig, betrouwbaar, deskundig en klantgericht, echt top!

Vakmanschap

Robbert heeft de printplaat van mijn wtw Unit vakkundig gerepareerd. Is daarbij ook nog vriendelijk en vraagt een redelijke prijs

Zeer kundig en behulpzaam

Robbert heeft ons uitstekend geholpen met het repareren van de elektronica in een afzuigkap van Franke die niet meer geproduceerd wordt. Hij zuigt weer als een zonnetje! Aanrader dus als er iets gerepareerd moet worden!

Gewoon super!

Robbert heeft mij een nieuwe wasmachine aanbevolen en deze geleverd en geïnstalleerd op een zeer vakkundige manier. Ik heb al eerder iets bij hem aangeschaft en was daar erg tevreden over vandaar dat de keuze om weer iets bij hem te kopen niet moeilijk was. Bovendien heeft hij een hele goede service!

goede service

op tijd goede uitleg vakmanschap

• Nazorg en Garantie

Vakkundig advies gekregen over de vaatwasser. Robbert werkt hard, is eerlijk en heeft bij mij gezorgd voor een super klantbeleving.

Geweldigen goed geholpen

Geweldige er varing

Fantastische service!

Zeer fijne dienstverlening, keurig of tijd en secuur mijn oude vaatwasser vervangen voor een nieuwe. Netjes ingebouwd, en goed advies en uitleg over het gebruik van de nieuwe. Zeer deskundige en aardige man!

• Nazorg en Garantie

Zeer klantvriendelijk, uitermate meedenkend.

Zeer klantvriendelijk, uitermate meedenkend. Top ervaring opgedaan.

Echt EXCELLENT

Ik ben al tientallen jaren klant van Excellent en spreek dus uit ervaring. Rob doet in alle opzichten recht aan de naam van zijn bedrijf. EXCELLENT in alle opzichten. Hij blinkt uit in vakmanschap, klantvriendelijkheid en prijs. Bij hem koop je niet zomaar een product. Je krijgt er ook zijn enthousiasme, zijn goede en eerlijke adviezen en een uitstekende klantenservice bij. Zelden iemand ontmoet die de problemen van zijn klanten zo tot de zijne maakt. Meedenken, meevoelen en de goede keuzes maken zijn de kenmerken van deze ervaren specialist en technisch deskundige. Meer dan van harte aanbevolen! Van mij krijgt hij een 10+. René Rijpert

Goede, snelle reparaties

Reparatie aan Koffiemachine was snel en slim: geen nieuw onderdeel maar met kunst en vliegwerk een goedkopere oplossing.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Prima service en betrouwbaar. Als netjes afgewerkt.

• Nazorg en Garantie

Excellente service op maat die uitblinkt!

Robbert is proactief en uitermate vriendelijk en service-gericht, een service die met kop en schouders uitsteekt bij de rest. Belt terug, ook als je geen bericht hebt achtergelaten, denkt mee in persoonlijke oplossingen en als de vervoerder het dan laat afweten wat betreft levertijdstip, lost Robbert het probleem op door zelf aanwezig te zijn bij de aflevering. Ook controleert hij dan meteen of de verhuizers andere apparaten goed hebben aangesloten. Kortom, ik zou iedereen Excellent Electro Service aanbevelen!

Professioneel en persoonlijk

Zoals altijd een professionele en persoonlijke dienstverlening van Robbert. Dank je wel weer!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Hele fijne persoonlijke service!

Denkt mee, helpt, komt terug als t nodig is. Hele positieve ervaring nadat ik in 1e instantie verkeerde wasmachine heb gekocht. Keurig naar eens door Robbert mee opgelost. Deze service krijg je niet bij de grote online jongens.

• Nazorg en Garantie

Prima service en super klantvriendelijk.

Rob geeft prima advies. Denkt mee in oplossingen, verkoopt kwaliteit en de koffie staat altijd klaar. Reparaties zijn in een handomdraai gepiept. Kortom: koop bij uw plaatselijke ondernemer, want een betere is er niet.

Prima adres

De winkel en goede reputatie van Robbert waren mij bekend maar ik had hem nooit nodig. Tot mijn TV uitviel en alleen met hoge kosten te repareren was. Ik besloot bij hem een nieuwe TV te kopen die met een paar dagen te leveren was. Prima beslissing. Wat een vakman. Zeer deskundig, betrouwbaar en uiterst vriendelijk en behulpzaam. Geen seconde spijt om bij hem te kopen. Levering en installatie thuis prima in orde. Voldoende garantie. Zijn prijzen zijn vergelijkbaar met de grote jongens van Mediamarkt, BCC en anderen maar daar blijft het bij. Hij wint het met vakmanschap, klantvriendelijkheid, eerlijkheid en vertrouwen. Ik beveel hem van harte aan. Succes verzekerd!

• Nazorg en Garantie

Ik heb gebeld en kon meteen terecht. Duidelijke uitleg . Vragen werden goed beantwoord. Hulpvaardig. Werd zelfs nog gevraagd of ik parkeren wel betaald had ivm scanauto.

• Vakmanschap/Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Vakkundig en vriendelijk bedrijf

Prima geholpen met reparaties hifi apparatuur. Ook op professionele wijze 8 mm filmpjes laten digitaliseren .

• Nazorg en Garantie

WAT EEN GEWELDIGE WINKEL!!!

Waar vind je het nog in deze tijd: Service van de bovenste plank. Nou je vindt het in Breda bij Excellent Electro Service. Een eigenaar die de klant op de 1e plaats zet, die met de klant meedenkt, eerlijk advies geeft, niet duur is met de reparatie van je apparatuur en met een zeer aanvaardbare reparatietijd. Donderdag een Melitta koffiemachine ter reparatie aangeleverd, zaterdagmorgen weer opgehaald en naar alle tevredenheid gerepareerd. En dan heb ik het nog geen eens over de vriendelijkheid hoe je behandeld wordt. In een woord KLASSE!!! WAT EEN GEWELDIGE ZAAK.

Wat een service!

Wat een goede service biedt deze winkel. Ook na de aankoop heeft deze winkel alle aandacht voor je reparaties en vragen. Echt top

• Nazorg en Garantie

Snelle, deskundige en vriendelijke service

Zowel voor aanschaf van apparaten als reparatie zeer goed. Al een aantal keren gebruik gemaakt van electro service.

• Nazorg en Garantie

Prima service Ook na de aankoop

Een paar jaar geleden bij excellent een wasmachine gekocht voor een goede prijs. Helaas kapot gegaan. Contact opgenomen, snelle reactie. wasmachine opgehaald en snel gerepareerd voor een prima prijs. Konden zelfs een leen machine krijgen. Alle sterren meer dan waard!

• Nazorg en Garantie

een fijne ervaring en een perfecte service, blij met dit adres, ik om hier zeker terug

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Persoonlijk, deskundig en accuraat!

Goed meegedacht met mijn vraag en goede service geleverd!

Over Techniek Nederland