Prima uitvoering van werkzaamheden

Tevreden over uitvoering en plaatsen van zonnepanelen Vriendelijk en correct in contact

• Nazorg en Garantie

Vriendelijk personeel en netjes afgewerkt bedankt

vakbekwaam personeel

Je kunt op alle fronten zien dat SunCatch jarenlange ervaring heeft met zonnepanelen. Zowel het verkoop/advies gedeelte alsmede de uitvoering op locatie. Op alle fronten professioneel personeel.

probleemloos

Zonder problemen volgens afspraak gemonteerd.

• Nazorg en Garantie

Leveren van top service, en dat in deze huidige tijd

Bij Suncatch terecht gekomen i.v.m. een garantie claim vanuit NUON welke destijds onze panelen en omvormer geplaatst hadden, daar er een aantal defect waren. Het traject hierin: Het bekijken welke panelen, omvormer etc aansloten bij de verouderde installatie paste was zo gebeurd, even eens de plaatsing. Eveneens de after service. Dit is echt een partij welke service in een hoog vaandel heeft staan, en de klant centraal en voorop heeft staan. Als ik in toekomst nog gerelateerde zaken nodig heb welke hun verkopen, zal ik niet aarzelen om bij hun weer aan te kloppen.

Erik, Hartelijk Dank

Onze streng van 10 zonnepanelen vielen zaterdag uit. Maandag gebeld voor de middag was Erik er al. Erik heeft het probleemloos op gelost. Nogmaals Hartelijk Dank

snelle levering, vakmensen

Ik bestelde een zonnestroom installatie met opslag accu. Werd binnen 14 dagen na goedkeuring van de offerte geleverd en binnen één dag geïnstalleerd. Alles werkte direct perfect. Naderhand nog extra accu opslag laten plaatsen, ook daarbij alles vlot en keurig afgeleverd. Echte vaklui aan het werk, gaan inventief te werk terwijl het een hele puzzel bleek om alle bedrading netjes aan te sluiten en weg te werken. Ik kan het bedrijf Suncatch in Goor van harte aanbevelen!

• Nazorg en Garantie

Perfect snel en goed werk afgeleverd!!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Vakmanschap/Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Nazorg en Garantie

Snel, vakkundig, netjes en transparant

Vanaf eerste moment een goed gevoel gehad bij SunCatch. Ze hebben dit gevoel meer dan bevestigd door snel, netjes en vakkundig te werken. De monteurs weten wat ze doen, vertellen precies wat ze gaan doen en waarom ze dit gaan doen. Naderhand werd alles netjes opgeruimd en alles uitgelegd.

• Nazorg en Garantie

Uitstekend, afspraak is afspraak en problemen worden direct opgelost

Uitstekende medewerking door een (noodzakelijk) snel traject van offerte tot en met installatie en nazorg. Prettige personen om mee samen te werken en te overleggen. Door vrienden op het spoor gezet en we hebben er zeker geen spijt van! Een aanrader!

• Nazorg en Garantie

Prima partij om zonnepanelen aan te laten leggen. Komen afspraken na, keurige mensen, werken netjes en veilig. Kortom top.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Goede communicatie en vakkundige installatie

De communicatie was prettig en snel. Ook qua installatie liep het voorspoedig en werd er met ons meegedacht. Het bedrijf heeft klanttevredenheid hoog staan.

Goed en betrouwbaar

Na een paar kleine problemen goede oplossing en afspraken na gekomen.Top bedrijf.

• Nazorg en Garantie

Enige dagen geleden hebben de installateurs van SunCatch een aantal panelen toegevoegd aan de bestaande opstelling. Dit is naar volle tevredenheid van ons uitgevoerd. Beide heren waren zeer vakbekwaam en prettig in de omgang.

• Nazorg en Garantie

Top bedrijf zeker aan te raden

Top bedrijf. Goede uitleg zeker aan te raden.

Snel en vakkundig!

Vriendelijk personeel, betaalbaar en snel leverbaar.

• Nazorg en Garantie

Goed en eerlijk advies en strak opgeleverd

Voor het opstellen van een offerte kwamen ze eerst langs, om de situatie te bekijken. Heel eerlijk en goed advies gekregen. Achteraf geen verrassingen meer gehad. Altijd goed contact gehad. En de oplevering ging perfect; binnen een dag zijn de panelen geïnstalleerd door vakkundige mensen. Kortom: super tevreden!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Buitengewoon tevreden over een geweldig bedrijf!

Prettige mensen, altijd goed bereikbaar, prima adviezen, vakkundig werk, eerste klas materialen, uitstekende nazorg.

Uitstekende Service

Goed overleg met installateurs - keurige afwerking - duidelijke uitleg - kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen

Super !

Keurig volgens afspraak. Professioneel en vlot.

• Nazorg en Garantie

Prima verlopen alle afspraken correct nagekomen.

Afspraken netjes nagekomen en alles netjes uitgevoerd en alles netjes achtergelaten.

Goed en snel geregeld!

Goede voorbereiding met heldere afspraken. Snel geplaatst, in iets meer dan een halve dag werkte alles al. Nadien uitleg hoe alles werkt en de App op mijn mobiel werd zelfs geïnstalleerd. Prima dus!

Heel positief!!

Zeer vakkundige betrouwbare medewerkers. Weten goed wat ze doen, professioneel en komen afspraken na. Er zijn zoveel aanbieders maar Suncatch is echt aan te raden!

Snel en netjes

Offerte was zeer snel binnen en duidelijke uitleg gekregen. E.e.a . Snel geplaatst en goed uitgelegd. Zeer tevreden

We zijn erg tevreden.

We zijn goed en reëel geadviseerd door Suncatch. Het installeren vond snel en deskundig plaats. Er werd goed meegedacht over de plaatsing van de omvormer en de weg naar de meterkast. Er werd netjes en snel gewerkt. We zijn voorzien van goede adviezen door de medewerker. We vonden het een prettig contact.

Over Techniek Nederland