Excellent Service for 20+ yeares

Van der Bend has been a reliable and trustworthy service for our company for the last 20+ years. They are always thorough and have a great attitude. They have also been flexible on off dates and times when we need a special request. I would highly recommend!

Topservice van Schoonmaakbedrijf Van der Bend!

Ray en zijn team maken wekelijks schoon bij ons bedrijf en wassen maandelijks de ramen. Ze zijn altijd uiterst professioneel, betrouwbaar en vriendelijk. We kunnen ze niet genoeg aanbevelen.

Goed, prettig, proffesioneel en super vriendelijk bedrijf!

Alle wensen bespreekbaar, denken goed mee met de klant, maken vakkundig schoon , komen afspraken altijd na en super vriendelijk personeel! Wij zijn meer dan tevreden!

Goed schoonmaak bedrijf

Aardige betrouwbare mensen Maken goed schoon Denken met de klant mee Komen hun afspraken goed na

vakkundige schoonmakers

snel en gemoedelijk contact alle wensen waren makkelijk bespreekbaar ze werken netjes en goed

Professioneel en vriendelijk personeel

Prettige ervaring, het personeel is vakkundig en zeer behulpzaam.