Top ervaring!

Ze denken mee, zijn creatief, heel precies en luisteren goed naar je wensen. En dan word je ook nog heel vriendelijk te woord gestaan. Ik ben zeer tevreden overvoer eindresultaat.

Super tevreden

Signploeg heeft meegedacht over het ontwerp betreffende indeling en lettertype.. Vriendelijk en helder in het contact, prijs en uiteindelijke logo. Vandaag auto laten beletteren en het resultaat is heel gaaf.

Boven verwachtingen!!

Vandaag mijn bedrijfsbus laten bestickeren bij signploeg! Het eindresultaat was absoluut boven verwachtingen! ik kan niet anders zeggen dan WAUW, haha! Dankjewel jongens voor het fantastische resultaat en super snelle dienst/service!

Denken goed mee en leveren met veel passie vakwerk af.

Signploeg heeft de afgelopen jaren veel werkzaamheden mogen uitvoeren voor ons. Of het nu bestickeren van het nieuwe wagenpark is, of het ontwerpen en realiseren van showroom wanden, bijna alles kan daar besproken worden. Een erg creatief team denkt met je mee en is erg betrokken vanaf het ontwerp tot de oplevering. Voor ons is Signploeg het vaste adres voor al deze werkzaamheden.

Klantvriendelijkheid ten top

Voor het bestickeren van het dak van onze Mini hadden we een vlag besteld bij onze Mini dealer. Signploeg zou de sticker plaatsen. Op de dag van plaatsen echter bleek de vlag niet het juiste formaat te hebben om het dakvlak geheel te kunnen beplakken. Signploeg heeft daarop, in overleg met ons, zelf het ontwerp gemaakt voor een daksticker. En dat zelfs tegen een lagere prijs dan de prijs van de gekochte sticker. Het resultaat is prachtig!

Gevraagd om vier autostickers met een lastig (dun) lijnenpatroon. Waar anderen mij te kennen gaven dat dit niet mogelijk zou zijn gaf Signploeg meteen terug: prima! Gaan we realiseren! En ik moet zeggen: vandaag één sticker laten plaatsen en het ziet er méér dan prima uit! Goeie service, deskundige medewerkers en als klap op de vuurpijl: goeie koffie! (ook niet geheel onbelangrijk) Prima ervaring met Signploeg en absoluut een dikke aanrader!

Helemaal top

Fantastische service. Onze wagens voorzien van een mat zwarte wrap en ons bedrijfslogo. Van te voren goed besproken van wat en hoe we het wilden hebben. En het resultaat is super, het zijn echte eye catchers geworden. Leo van Klaveren

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

I love it

Unieke concepten om je zichtbaarheid te vergroten

Ongelofelijk blij ben ik met Signploeg & Reclamestal. Iedere keer weer weten ze me te verassen met een fantastisch uniek concept op maat. Mijn auto werd een eyecatcher door een geweldige mooie wrap. Mijn pand kreeg de juiste look en feel en sluit haarfijn aan op mijn huisstijl en website. Het 1 op 1 met Gijs & Kenneth is heel fijn er wordt echt met je meegedacht tot aan het kleinste detail. Je krijgt zoveel waar voor je geld in service en in aandacht voor wat ze maken. Je ziet en voelt daar zit passie in. Dankjewel hippe mannen. Onwijs dankbaar voor het mooie resultaat en de prettige samenwerking. Door jullie vergroot ik mijn zichtbaarheid op een unieke manier en ben ik trots op alles wat is gemaakt. Hartelijke groet, Annelies Mamalogisch

Geweldig bedrijf

Super aardig personeel en super werk

Top en snel

Top en snel

Perfect geleverd werk

Meerdere verschillende modellen auto s, mooi en opvallend beplakt. Prima de-sign

Gewoan spesjale carwrap

Een opvallend rijdend visitekaartje. Strak en vakkundig geplakt. Hop hop Klaar terwijl ik wacht (in de inspirerende reclamestal heerlijk gewerkt in de tussentijd). Pint ik leuk! Tjoch! Volgt ongetwijfeld meer

Na 2 jaar nog steeds elke dag tevreden over kwaliteit!

perfecte levering! Hebben goed geadviseerd met kleur keuze en design! Ik krijg nog elke keer verbaasde gezichten als ik zeg dat mijn bak gewrapt is #janfillem

Alles snel en netjes geregeld!

Snel een design en afspraak ingepland, mooi resultaat!

Meer als tevreden kun je niet zijn

Helemaal tevreden zoals altijd

Meer als tevreden kun je niet zijn

Helemaal tevreden zoals altijd

Perfect 👌

Ik doe al jaren zaken met de firma Todd. Inmiddels omgedoopt tot de Reclamestal en Signploeg. Allemaal supergemotiveerde mensen en mega creatief. Dit is echt het type bedrijf waar je graag mee wilt werken maar als creatieve geest ook zeker voor zou willen werken. Ga zo door

Creatief en meedenken

Signploeg komt met goede ideeën en voelt het bedrijf goed aan.

Signploeg heeft weer een mooie bijdrage geleverd aan de Dias Latinos promotie auto, die momenteel in en om Amersfoort op de weg te zien is.

• Kwaliteit

Professionaliteit met hoofdletters! Onze 8 nieuwe Skoda citygo's zijn strak en netjes beletterd, het oude wagenpark is probleemloos om gestickerd naar onze nieuwe huisstijl. En dan het ontwerp voor ons nieuwe kantoor, om van te watertanden! Ze zullen zelf nog wel eens hoofd schuddend in de Bananenbar zitten en spijt hebben dat ze bij een klant een betere bar hebben neergezet..

• Kwaliteit

Zeer goede ervaring met de Signploeg, vanaf het eerste moment zeer helder in de communicatie en de offerteopbouw. Vanaf dat het project gestart werd tot oplevering prima op de hoogte gehouden. Ik ga zelf zeker terug naar de Signploeg en durf ze nu ook zeker aan te bevelen.

• Kwaliteit

Prima prijs/ kwaliteits verhouding en prettige service.