Prachtig gedrukt en fijne communicatie

Ze zijn enorm meedenkend en de kwaliteit van mijn kaartendeck zijn echt geweldig. Zo tevreden en blij met deze samenwerking.

Prachtig gedrukt en fijne communicatie

Fijn contact, mooie producten, goede service. In het vervolg een nog betere prijs door deze review.

Heel erg mooi maatwerk, kwalitatief doosje met de perfecte uitstraling!

Heel blij met het resultaat!

Altijd goed geholpen en daarbij wordt er veel mee gedacht!

Wij hebben als jong bedrijf onze eerste verpakkingen bij Tromp Print & Packaging laten maken. Zelf wisten wij er niet veel vanaf, maar wisten wel hoe we het wilde hebben. Dit hebben we bij Tromp voorgelegd en we werden direct goed geholpen. Er werd meegedacht over wat mooi zou zijn en hoe dingen eventueel anders konden, maar toch voldeden aan ons ideeën. Het uiteindelijke resultaat is dan ook erg mooi. Na het daadwerkelijk bestellen werd het super snel geleverd en mogen wij nu met trots in de winkel kijken naar een stoere verpakking met onze producten. Wij zijn zeer tevreden en komen terug voor een volgende bestelling!

Klantgericht, vriendelijk en oplossinggericht

Mijn ervaring met Tromp Print & packaging is erg fijn. Snel schakelen, korte lijnen en de klant centraal stellen is key.

Perfecte service en mooi resultaat!

Perfect geholpen, goede prijs en een geweldig resultaat!

Tot zover steeds een zeer positieve ervaring met Tromp!

Een bedrijf dat luistert naar de noden van de klant, raad geeft waar mogelijk en steeds kwalitatieve oplossingen biedt! Zeer vlot contact met het hele team. Tot snel, huntrs.

Professioneel en snelle hulp

Mijn ervaring met Tromp Print & Packaging was erg goed. Ik kwam - vrij laat en met spoed - met een productie klus voor kerst. Door fijn handelen, duidelijke communicatie en hulp, is het gelukt om de deadline te halen en zijn we blij met het eindresultaat. Ik kan iedereen aanraden om met Tromp Print & Packaging te werken. Dat ga ik namelijk ook doen ;)

Werken met drukkerij Tromp voelt alsof je in een sterrenrestaurant zit.

Begin 2018 kreeg ik als grafisch vormgever de opdracht vanuit Rotterdam om een heel breed assortiment aan verschillende producten te verpakken in doosjes. Voor een geschikte drukker heb ik uit praktische overwegingen voornamelijk gezocht in de regio Rotterdam. Ik kwam uit bij drukkerij Tromp omdat ze zeer betrouwbaar, vakkundig en ervaren overkomen. Na een mondelinge briefing bij hun op kantoor had ik meteen een klik. Belangrijke voorwaarden voor mij om samen te werken is service, empathie en een teamgevoel om te willen scoren. Aan al die voorwaarden voldoet drukkerij Tromp. Goed meewerkend en meedenkend om producties tot een goed einde te brengen en vooral op een plezierige manier. En dat blijkt ook wel, na tientallen verschillende productvormen in honderden varianten zijn er duizenden exemplaren foutloos geleverd. Een extra positieve ervaring met Tromp is dat er altijd wel iemand is die wat van mijn drukorder weet. Ik werk al ruim 35 jaar als vormgever met leveranciers zoals drukkerijen en kan elke afnemer drukkerij Tromp van harte aanbevelen. Andy Heitinga Grafisch vormgever / drukwerkbegeleider

Meedenkend, efficiënt en met passie voor het vak!

Als fysieke winkel met een groeiend online kanaal waren we op zoek naar verpakkingsmateriaal wat een boodschap mee geeft. Begin november hebben we Tromp benaderen en vandaag zijn er prachtige gekleurde papieren zakjes binnen gekomen met logo en tagline. Super blij mee! Er wordt meegedacht en er is veel ruimte voor eigen ideeën, tegelijkertijd staat daar een vakkundig advies tegenover met een realistische en eerlijke kijk op de mogelijkheden. We hopen nog meer moois samen te maken!

Uitstekende service en kwaliteit

Tromp heeft voor mij verpakkingen gefabriceerd met foliedruk. Vanaf het eerste contact komen ze heel klantvriendelijk en kundig over. Ze denken mee, zijn goed benaderbaar en doen hun best om te helpen waar mogelijk. Het resultaat is prachtig en het voelt ook echt als een samenwerking ipv klant-leverancier. Ik raad ze van harte aan!

Flexibel en afspraak = afspraak

Tromp doe ik al 15 jaar zaken mee en eigenlijk is de rode draad dat ze altijd voor klanten klaarstaan. Afspraak is afspraak. Ook in drukke tijden doen ze altijd hun best om het onmogelijke mogelijk te maken. Wat mij betreft de beste drukker van Rotterdam.

topkwaliteit in aandacht voor verpakking & service

Als ontwerper en nieuwkomer in de verpakkingswereld was het zo fijn om een samenwerking aan te gaan met een leverancier die meer is dan een leverancier/producent. Tromp verpakkingen heeft vanaf moment één met zorg en aandacht meegedacht, oneindig veel samples ontwikkelt, met als resultaat een verpakking waar ik onwijs trots op ben en echt past bij het bedrijf waarvoor het ontworpen is. Flexibel, vertrouwen, kwaliteit, meedenkend en gezellig zijn keywords in dit proces geweest! Dank jullie wel team Tromp!

Een top bedrijf + service!

Personeel staat je erg vriendelijk te woord en ze denken actief mee en geven tips. De doosjes zijn uiteindelijk erg mooi geworden. We raden dit bedrijf zeker aan!

Top service en aandacht gehad van dit bedrijf. Ben zo blij met het ontwerp en resultaat van de doosjes. Ze waren snel met reageren, snel met een offerte en meedenkend met het ontwerp. Aanrader.

Zeer goede communicatie en topproduct

Doosjes bestelt via Edwin. Zeer vriendelijke man die open staat om de klant te begrijpen. Wij hebben zeer mooie kwalitatieve doosjes ontvangen tegen een zeer scherpe prijs!

Evides werkt al een tijdje met drukker Tromp en is zeer tevreden over de service.

Ze luisteren goed naar de klant en denken mee voor de mogelijkheden. De service is snel en kwaliteit.

Top samenwerking!

Een; U vraagt wij draaien mentaliteit. Erg prettig om mee samen te werken!

goed kwaliteit, klantvriendelijke, houd je op de hoogte van alles

goed kwaliteit, klantvriendelijke, houd je op de hoogte van alles

Zeer servicegericht en persoonlijk contact

Het werken met Edwin was ontzettend fijn, vanaf het begin. Hij denkt mee en we willen een volgende keer graag weer samenwerken voor ons volgende deck orakelkaarten. Liefs, De Orakelmeisjes Amber & Jenneke

Kwaliteit, meedenkend en snelheid waren top.

Mijn ervaring met Tromp is zeer positief. We moesten een oplossing vinden voor het verpakken van sieraden en hadden bij diverse drukkerijen offertes gevraagd. Qua meedenkend en prijsstelling was Tromp zeker de interessantste. Ik kende de drukkerij niet, maar door het persoonlijke contact kregen we het vertrouwen. In korte tijd heeft Tromp bleek bij aflevering een goed product geleverd, waar we zeker uiterst tevreden mee zijn. Dus een aanrader.

Klantvriendelijk, flexibel met goede kwaliteit

BIRD jazzpodium werkt al bijna 10 jaar met volle tevredenheid met Tromp. Zij begrijpen wat onze deadlines zijn, en als wij weer eens te laat aanleveren wordt er meegedacht en alles komt op tijd met kwaliteit. Ze zijn echt een verlengde van je eigen organisatie. Een aanrader voor iedereen!

Snel in handelen, denkt mee en erg fijn m.b.t. communicatie!

Zeer tevreden met de dienstverlening van Tromp Print & Packaging! Handelt snel, denkt mee en komt afspraken na. Daarbij ook super in de communicatie.

Innsbruckweg 250

3047AH Rotterdam