Mijn eerste ervaring met Tromp Print en Packaging is zeer goed. We hadden een (bijna onmogelijke) deadline en alle afspraken zijn goed nagekomen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Meedenkend, geduldig, innovatief en kwaliteit!

Edwin heeft ons vanaf het begin af aan hartelijk ontvangen in de zaak. Met alle aspecten heel geduldig meegedacht met ons en ook het hele proces veel geduld gehad en goed advies gegeven. Het eindproduct voldoet ruim boven onze verwachtingen. We zijn er heel blij mee en dat is naast de goede kwaliteit en mooie uitstraling van het doosje, zeker ook te danken aan het advies van Edwin. Bedankt!

Fijne samenwerking!

We hadden een uitdagende bestelling en samen zijn we tot een mooie oplossing gekomen. De dozen zijn echt prachtig geworden en de samenwerking was erg fijn, er werd goed meegedacht en prettig contact gehad.

Persoonlijk, vlot en deskundig!

Erg prettige kennismaking gehad bij Tromp. Denken mee, komen afspraken na en voeren een mooi resultaat aan. Een duurzame relatie erbij dus!

Ouderwetse kwaliteit!

OnDuty Cross Media & More werkt al 35 jaar in de reclame met vaste leveranciers. Al vele jaren werken we samen met Tromp Print & Packaging. Vooral bij speciaal drukwerk kiezen we voor deze Rotterdamse drukkerij om er zeker van te zijn dat de kwaliteit garant staat en de prijs ouderwets is ;-)

Een hele fijne partner!

Wij zijn heel tevreden met Tromp

Goede kwaliteit en communicatie

Allereerst was de communicatie erg prettig en was het een makkelijke samenwerking. De afgeleverde producten waren vervolgens ook helemaal naar wens. Top!

Echte experts in drukwerk en verpakkingen!

Klantgerichtheid, persoonlijke benadering en meedenken met de klant staan op zeer hoog niveau. Zeer tevreden over het eindresultaat en zal zeker weer bij dit bedrijf bestellen. Een aanbeveling meer dan waard!

Goede en snelle service!

De kwaliteit van het drukwerk is zeer goed. Niet alleen dat, bij Tromp helpen ze met je meedenken over de beste mogelijkheden voor jouw project. Zeker een aanrader.

Vlotte service, vriendelijk personeel!

Wij doen al jaren zaken voor ons printwerk met Tromp Print & Packaging en zijn zeer tevreden met de snelheid waarmee wij onze bestelling ontvangen. Zoekt u een professionele, klantvriendelijke "print" partner, dan kan ik u Tromp P&P zeker aanbevelen.

Behulpzaam, meedenken en snel

En daarbij ook nog eens topkwaliteit. Bestel er de volgende keer zeker weer! Dank je wel Edwin!

Zeer mooie verpakkingen, hele fijne samenwerking.

Wij zijn uiterst tevreden over Tromp en de manier waarop zij te werk gaan. Er wordt mee gedacht vanaf de eerste stap, door mensen waarvan dit zichtbaar hun passie is. En de doosjes zijn uiteraard zeer mooi geworden!

Een zeer fijne samenwerkingspartner die graag kritisch meedenkt

Onze ervaring is dat Tromp een betrouwbare samenwerkingspartner is die zeer serieus meedenkt met de klant. Daarbij worden eventuele problemen met de bestanden altijd direct besproken. De communicatie is erg prettig. Tromp is onze eerste keus als het gaat om kwaliteit!

Prima kwaliteit!

Al 20 jaar doen we zaken met Tromp Print & Packaging. Altijd naar tevredenheid! Hebben we iets speciaals wat we nodig hebben, dan weten we dat we altijd bij hun terecht kunnen. Dikke Prima!

Perfecte service, communicatie en producten

Mijn eerste ervaring is uitermate positief. Contact met Edwin verliep vlekkeloos. Hij heeft zelfs meer gedaan dan wat was afgesproken. Complimenten. Goede advisering en uitvoering.

Geweldige partner!

Top bedrijf! Vanaf het eerste contactmoment echt super goed geholpen met de ontwikkeling van onze verpakkingen. Ze luisteren goed naar wat je zoekt en denken mee in de ontwikkeling. Je hebt zo echt een professionele partner aan je zijde. Altijd goed bereikbaar, hoge kwaliteit, snelle service. Echte aanrader!

Vakwerk!

We zijn erg blij met het drukwerk van Tromp Print & Packaging. Echt "ouderwets" mooi en strak drukwerk, meedenkende meedenkende medewerkers en een service die je niet vaak meer ziet! Minimaal 5 sterren waard!

Zeer behulpzaam en perfecte kwaliteit

Mijn eerste ervaring met Tromp Drukkerij is super! Ze hebben precies geleverd waar ik met mijn passieproject alleen maar van kon dromen en ben dik tevreden over de kwaliteit en professionaliteit die is gegeven en geleverd.

Ik kan niks stoms verzinnen

Ik werk al geruime tijd met Tromp en ze zijn veruit de beste. Altijd afspraken nakomend, goed overleg en deskundigheid waar je u tegen zegt! Altijd een feest om een project te starten.

Wij hebben een bordspel laten maken en zijn zeer tevreden! Proffesionele partij die verstand hebben van zaken, goed advies geven en zeer behulpzaam zijn. Het eind product is van zeer goede kwaliteit en zijn ontzettend trots op het eindresultaat.

Flexibel en behulpzaam

Drukkerij Tromp heeft ons last minute uit de brand geholpen. Supersnel geleverd en zag er top uit!

Prachtig gedrukt en fijne communicatie

Ze zijn enorm meedenkend en de kwaliteit van mijn kaartendeck zijn echt geweldig. Zo tevreden en blij met deze samenwerking.