Filters

8

Prima. Wel duur.

Provincie 30%. De eerste keer dat iets geregeld moet worden vind ik dat redelijk. De tweede en volgende keren gaat er een stuk minder werk in de aanvraag zitten. Dan vind ik 30% veel.

  • Aanbevelen? Ja
10

No nonsens, duidelijk, snel en klantvriendelijk

Geen poespas of dure taal, gewone mensen die iets te vertellen hebben en je daarbij helpen op een zeer adequate manier en zeer snel zijn met de afhandeling, zeer klantvriendelijk, als alle bedrijven zo waren ...........

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Erg goede en snelle service; vriendelijk personeel; bereid om alles tot op de bodem uit te zoeken

  • Aanbevelen? Ja
10

goede ervaring

prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen

Betrouwbare partij om mee samen te werken. Afspraken worden nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles goed verzorgd en geregeld

Het was goed ik hoefde nergens achter aan alleen alles aan leveren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede uitleg... perfect afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
9

Allereerst complimenten voor Arthur Wijnveen.

Arthur was uitnodigend, zodat we wel met hem in zee wilden. Verder was het contact zeer duidelijk en constructief.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige samenwerking!

Beter Besparen kwam bij mij aan de deur en liet mij weten energiebelasting te kunnen terugvragen. Ik wist niet dat dit kon! Meneer was heel behulpzaam en samen hebben we de nodige formulieren meteen zo compleet mogelijk ingevuld. Heel prettig samengewerkt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede contacten

Snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
10

Volledig ontzorgd!

Pro-actief, volledig ontzorgd en mooi bedrag terug ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Beter Besparen doet wat het belooft heeft

Na een fijn orienterend gesprek aan huis, waar alles duidelijk werd uitgelegd, hebben wij naar alle tevredenheid gebruik gemaakt van de diensten van Beter Besparen. Sneller nog dan dat ons toegezegd was, hebben wij het beloofde ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super correct bedrijf.

Ze zijn betrouwbaar en correct. En regelen alles keurig voor je.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede ervaaring

wist nooit als ik geld kon weer krijgen van de belasting voor elektries en gas

  • Aanbevelen? Ja
6

resultaat goed, de communicatie redelijk traag

het duurde even voordat we elkaar begrepen en ik een reactie kreeg op door mij op verzoek op 10 oktober ingestuurde documenten. Op 6 november heb ik maar eens deze e-mail verzonden: Beste heren van Duuren en Reisner, Kan het zijn dat ik van u nog geen reactie heb gekregen op de machtigingsformulieren die ik u per post heb opgestuurd, noch op de e-mail die ik u heb gestuurd met de energierekening waar u naar vroeg? Met groet, Kees Haagen daarna kwam er op 9 november dit antwoord: Beste meneer Haagen, Ik heb uw dossier erbij gepakt en er staat inderdaad nog een periode open.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

Alles goed uitgelegd hoe het werkt en daarna most vooral ik gaan zoeken naar alle oude facturen ;) Toen dat allemaal aangeleverd was ging het heel snel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige ervaring met begripvolle medewerkers

Ik ben tevreden over de gang van zaken met Beter Besparen.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed advies, rustige man die in begrijpelijke taal sprak.

ondanks dat hij voor de tweede en derde keer terug kwam bleef hij vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goede behandeling en uitleg. Ging goed contact met belasting opnemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

duidelijk en snel alles in orde

na een goed en duidelijk gesprek akkoord gegaan en na enkele weken positief bericht

  • Aanbevelen? Ja
10

goed initiatief, goed uitgelegd en afgehandeld

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geregeld

Actieve organisatie welke het goed regelt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima ervaring!

Totale verrassing dat deze teruggave bestond. Op een prettige manier uitgelegd en afgehandeld. Ook prettig om te weten dat de uitbetaling op eigen rekening gedaan wordt, dat wekt vertrouwen. Uitstekende vertegenwoordiger van het kantoor.

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet accuraat genoeg

Eerst documenten vragen die al lang in aangeleverd. Daarna nog een aanmaning terwijl er allang betaald is Niet echt goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede zorg en aandacht.

Bij mogelijke onduidelijkheden wordt alles tot de bodem uitgezocht om tot een zo'n gunstig mogelijk resultaat te komen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Linie 588

7325DZ Apeldoorn

055-7370047

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.