Responsetijd kan sneller

Sneller reageren en terugbellen

prima service en vriendelijk

alle afspraken nagekomen en prima service

Fijn dat er mensen zijn die van dit soort zaken afweten.

Krijg elk jaar het verzoek om de jaarafrekening van de energieleverancier in te dienen, alsmede de WOZ waarde van de woning. Vervolgens krijg ik een correcte mail terug dat de gevraagde informatie is ontvangen en dat het een aantal weken zal duren totdat de Belastingdienst het e.e.a. heeft beoordeelt en tot teruggave overgaat. Na de teruggave (van de Belastingdienst) krijg ik een factuur van Beter Besparen, met daarin het afgesproken bedrag. Kan alleen zeggen dat ik het jammer vind dat ik dit niet eerder geweten heb.

Leuk resultaat!

Nadat we de nodige papieren bij elkaar hadden gezocht, zorgde Jordy ervoor dat we uiteindelijk nog een leuk bedrag terugkregen van de Belastingdienst. Volledig ontzorgt, alles keurig geregeld.

onverwachte meevaller

Zonder het initiatief van Jordy Renes van BeterBesparen zou ik er wrs nooit achter gekomen zijn dat de belasting teveel geld van mij inde. Dat heb ik nu terug (terecht met aftrek van 30 % voor de bemiddeling). Beide partijen tevreden. Hoera.

Zo zie je maar weer dat de belasting zomaar geld int wat ze eigenlijk niet toekomt. Leken, zoals wij, weten dat niet. Dan is het goed dat er een instantie is die daarop inspeelt. Elk dubbeltje is er een. We betalen al belasting genoeg. Veel dank aan beter besparen.

Top bedrijf

Ze hebben ons op een nette correcte manier geholpen om energiebelasting terug te krijgen

Duidelijke uitleg, snelle en nette afhandeling.

Beter Besparen doet nu al enkele jaren de energiebelasting teruggave voor mij. Ze geven duidelijke uitleg en er is een snelle en nette afhandeling. De factuur kreeg ik pas nadat ik het bedrag van de teruggave ontvangen had.

Naar meer dan volle tevredenheid.

De afhandeling gaat snel en accuraat. Bereikbaarheid is heel goed, duidelijke informatie en antwoord op vragen van mij. Kortom: goeie club!

Nooit geweten dat we hiervoor geld terug konden krijgen

In contact gekomen met Beter Besparen, op basis van "No cure, no pay" een overeenkomst aangegaan. Over meerdere jaren hebben wij ondertussen ruim € 3.300 (na aftrek kosten Beter Besparen) op onze rekening bijgeschreven gekregen, terwijl wij helemaal niet wisten dat we daar recht op hadden. Geweldige service.

Allemaal altijd top geregeld

Heel goed!

Professioneel ...

Super geregeld, snel en duidelijk Dankjewel

Goede uitleg. beleefd. Niet opdringerig

steeds beter. (besparen)

sinds 2019 doet U mijn teruggave. In het begin vond ik Uw terugkoppeling zeer sumier. U heeft dat dat regelmatig verbeterd. klasse.

Altijd alles op tijd afgewerkt

Perfect geregeld

Duidelijk uitleg wat wij moeten aanleveren. Daarna gaat de verwerking snel en perfect.

Goed gesprek en verwacht resultaat

Goed gesprek en verwacht resultaat

Goede samenwerking

Altijd goed communicatie , mijn ervaring is goed .

In één woord TOP

Goede en snel behandeld

Super blij .

Alles goed geregeld door Beter besparen.. Ik had er nooit van gehoord. Mooi van de belastingdienst veel geld teruggekregen . Bedankt Joost van Driel

Duidelijk, goed

Correct, erg efficient, leveren wat ze beloven

Correcte afhandeling, kennis van zaken en erg efficient, leveren ze wat ze beloven.

Professioneel bedrijf, doen wat ze beloven

In het begin was ik nog wat sceptisch, maar geen loze beloftes ze doen wat ze beloven. Nemen al het werk uit handen tegendeel redelijke vergoeding.

De Linie 588

7325DZ Apeldoorn