Niet accuraat genoeg

Eerst documenten vragen die al lang in aangeleverd. Daarna nog een aanmaning terwijl er allang betaald is Niet echt goed

Goede zorg en aandacht.

Bij mogelijke onduidelijkheden wordt alles tot de bodem uitgezocht om tot een zo'n gunstig mogelijk resultaat te komen.

Goede informatie en uitstekende uitvoering

Ik wist niet dat je op deze manier belasting terug kon krijgen. Ik kreeg goede informatie en begeleiding. Keurig geld teruggekregen.

Is prima verlopen

goed geregeld

mooi dat dit zo kan . heb nog wel een vraag over de hoogte van de btw over de energie belasting hoe hoog of die is ?

Duidelijk en goed

Geheel ontzorgt

Een duidelijk intake gesprek zonder valse beloftes. Ze komen gewoon alles na, snel en doelgericht

Zeer betrouwbaar en correct!

Zeer fijn en betrouwbaar gesprek gehad met meneer van Beter Besparen. Beter Sparen doet wat het belooft en binnen korte tijd was ook het geld al binnen. Dank voor deze mooie tip en uitvoering ervan.

Meer dan voldoende

Prettige en correcte wijze van handelen. Was van enegiebelasting teruggaaf niet op de hoogte en door Beter Besparen heb ik een heel leuk bedrag mogen terugontvangen.

Betrouwbaar

Correct

goed gedaan

Moet zeggen dat Jan dit zeer goed heeft op gepakt ook nadat we waren overgestapt

Fijne samenwerking

Ondanks corona, toch een afspraak gemaakt. Heel gemoedelijk, niet opdringerig of zo.

De daad bij het woord gevoegd!

Afspraken die gemaakt zijn nagekomen. Documenten aangeleverd en Beter Besparen zorgt voor de rest. Goed geregeld!

Prima werk geleverd

Zonder veel inbreng van mijn kant, toch optimaal resultaat

prettig gesprek en de resultaten zijn verbluffend

Positieve ervaring. Het heeft geleid tot een zeer grote teruggaaf aan energiebelasting.

Duidelijke uitleg... vriendelijk...

Keurig afgehandeld , precies zoals afgesproken.

Kort en duidelijk verhaal met een exacte berekening.

is prima

mijn ervaring is positief en was leerzaam

Onze ervaring was goed

Wij zijn prima behandeld

Prima geregeld.

Stond er eerst sceptisch tegenover maar alles klopt wat voorspeld is. Met dank daar voor.

Zeer snel resultaat

Zeer snel resultaat , erg blij dat we meegedaan hebben.

Ik ben eerlijk geinformeerd en goed te woord gestaan

Zelfs toe ik de stukken nog niet had verzameld, heeft de beste man een nieuwe afspraak gemaakt.

Een onverwachte meevaller

Na een prettig gesprek waarin wij door Beter Besparen attent zijn gemaakt voor een mogelijke belastingteruggave is het vervolgtraject snel en goed verlopen. Een leuke financiële meevaller!

Prima afgehandeld

Goed en persoonlijk contact

Het was een prettig gesprek goed geholpen overal mee We wisten niet dat dit bestond daarom heel fijn dat we benaderd zijn hier over We waren een beetje voorzichtig omdat we het eerst niet vertrouwde Maar zo fijn geholpen en hij had ons al snel dat we op ons gemakt voelde Bedankt nog voor alles