In een woord: uitstekend

Enige -punt is dat bij teruggave dat wordt gedaan onder de naam van milieu. De eerste keer was dat voor mij even zoeken.

een organisatie die groeiend is en daarbij nog verbeteringen kunnen aanbrengen

Dit reeds met Joost van Driel telefonisch besproken: de kant op tijd info verschaffen over de voortgang van het proces.

Zeer correct en geduld.

Middels goed contact met de medewerkers tot een goed einde gekomen het was nl niet makelijk om alle gegevens bij het energie. Bedrijf Op te vragen en te verzamelen Bij het energie bedrijf was het echt een chaos en lieten de laatste jaren eerst niet inzien maar door volhardend heid van Beterbesparen is het toch gelukt

Beter Besparen doet wat ze beloven!

Bij mij in Dongen een verhelderend gesprek gehad over de te veel betaalde W.O.Z. en Waterschapbelastingen. Beter Besparen heeft er voor gezorgd dat ik het te veel betaalde bedrag terug ontvangen heb van de Belastingdienst!

Super goed geregeld.

Correcte benadering, en alles keurig geregeld.

Uitbetaling door de belastingdienst duurt wel lang. Als je dan een keer belt en je hoort dat anderen die later hebben ingestuurd het geld al wel hebben. En blijkt dat men vanuit beter besparen nog niet gebeld hebben en het alsnog gaan doen. Blijkt dat binnen 10 dagen het geld op de rekening stond. Eigen initiatief zou ook eerder bij beter besparen vandaan kunnen komen

Mooi resultaat geboekt.

Invullen ging snel. Alleen afhandelen bij de belastingdienst duurde lang

Altijd top geregeld

Zij kwamen met een goed advies wat ons veel voordeel oplevert zonder dat he er veel moeite voor hoeft te doen. Daarom blijven wij gebruik maken van hun diensten

Al jaren lang plezier van

Xxx

Helemaal Top

Ik werd netjes en correct benaderd door Michael. Goed uitgelegd hoe het werkt en uiteindelijk natuurlijk resultaat geboekt wat ons een mooie besparing opgeleverd heeft.

Ter zake kundig zonder wollige verhalen.

Het is altijd prettig zaken doen als je er alleen maar beter van kan worden. Maar dat je niks beloofd word wat men niet waar kan maken is erg fijn. Ik heb een goed gevoel bij deze club.

Zonder BB wás ik nooit op het idee gekomen deze belasting terug te kunnen vragen.

Zakelijk en correct.

Prima afhandeling

Ze handelen alles prima af en je hebt er zelf geen omkijken naar.

Wij zijn prettig behandeld en het was een goede ervaring

is goed

positief

Dienstverlenend & totaal ontzorgd

Persoonlijke benadering (Joost van Driel) en meedenkend in kansen belasting waar ik recht op heb terug te vorderen

Prima geholpen om te veel betaalde energiebelasting terug te krijgen.

Beter Besparen heeft nu voor het 2e jaar geregeld dat wij teveel betaalde energiebelasting hebben terug ontvangen. Na aanlevering van de stukken gaat dit snel en probleemloos.

zeer nuttig

Prima ontzorgd

Ben zeer tevreden over jullie diensten

Goed en duidelijk over.

Goed en duidelijk, vriendelijk contact. Snel resultaat

netjes geregeld

hopelijk jaar op dezelfde manier verder

Goed geregeld

Geen toevoeging

Vragen worden snel beantwoord.

voldoet geheel en al aan mijn verwachting

Hoef er zelf niet veel aan te doen, het nodige wordt voor mij gedaan. Dit is een , mag ik opmerken, zeer plezierige ervaring. Vooral zo doorgaan!