Prima geregeld

Arthur Wijnveen heeft alles duidelijk uitgelegd, was zeker de moeite waard!

Veel beloven

Geen resultaat

Beste Frits en Gerda, wat vervelend dat jullie ontevreden zijn. We hebben voor jullie energiebelasting teruggevraagd maar door aanhoudende problemen binnen de belastingdienst met een nieuw systeem heeft de afhandeling maanden vertraging opgelopen. Beter Besparen heeft daar heel veel last van gehad en nog steeds werkt het systeem niet optimaal. Uiteindelijk hebben we ook voor jullie de belastingdienst in gebreke gesteld om toch op korte termijn een teruggaaf te bewerkstelligen voor onze klanten: met succes, de inspecteur heeft de teruggaafverzoeken positief beschikt binnen twee weken. Middels een email zijn jullie hiervan op de hoogte gesteld. Ook de beschikkingen zijn naar jullie gestuurd. Rond die tijd hebben jullie brieven van de belastingdienst ontvangen die eigenlijk voor Beter Besparen waren bestemd. (Een fout van het systeem) De strekking van deze brieven ken ik niet, meestal betreft het een extra informatieverzoek, die vaak overbodig is of niet terecht, maar sinds die tijd bent u ervan overtuigd dat Beter Besparen veel beloofd maar geen resultaat levert. Jullie zijn inmiddels gebeld door de betreffende inspecteur om de miscommunicatie uit te leggen en dat jullie echt recht hebben op het teruggaafbedrag wat we jullie hebben gecommuniceerd. Deze week hebben we een email van inspecteur ontvangen dat het geld van de teruggaaf inmiddels aan jullie is overgemaakt. We hopen dat we jullie toch een beetje blij hebben gemaakt met deze teruggaaf. En namens de belastingdienst: excuses voor de vertraging en miscommunicatie. Met vriendelijke groet, Jordy.

Geweldig Bedrijf!

De mensen van Beter Besparen nemen al het werk uit handen, weten veel van besparen, wat ik niet weet. Het zijn doorzetters, laten het er niet bij zitten. Top! in 1 woord.

Goede service!

Nadat ik het uitgesteld had om de mailtjes van Beter Besparen te beantwoorden, omdat ik dacht dat ik veel tijd kwijt zou zijn met het 'in de boeken duiken', werd ik gebeld met een goede uitleg en zag ik dat het helemaal niet zoveel 'werk' was als dat ik dacht.

Uitstekende aktie.

Positief verrast,wat uitkomst betreft.Uitleg duidelijk.

Je krijgt waar voor je geld maar het is een lang proces.

Voor twee panden is restitutie aangevraagd, de eerste ging vlot, de tweede duurde erg lang met zwakke communicatie.

prima werk geleverd.

TOP GEREGELD BEDANKT !!

TOP GEREGELD

raad dit ook andere aan

wij zij heel tevreden met hoe alles is geregeld .dank daarvoor

We willen jullie bedanken voor je inzet!

En zullen in de toekomst weer een beroep op jullie doen.

Zie boven

Uitstekende service

Komen afspraken na.

Altijd vriendelijk en behulpzaan

Heel bijzonder dat jullie dit doen en waarvoor je ook bel of mail er is altijd een vriendelijk en snel antwoord

1e kennis making goed

Eerste kennismaking goed met de man die aan huis kwam , alles duurde uiteindelijk veel langer als verwacht maar dit was door derden . Minpunt dat als je daar als klant bent dat je daar voor het volgende jaar inlevert stukken kwijt raken en dat je dan wederom allemaal papieren weer moet invullen , dan denk ik die hadden we allemaal ingevuld moet je bij je accountant ook niet ieder jaar vind dat veel te omslachtig

heel goed

super goed afgehandeld

Ze helpen mij geld te besparen in deze ingewikkelde materie

Net kost well even tijd om alle relevante stukken op te zoeken en op te sturen, maar dan kun je rustig wachten tot je een aanzienlijk bedrag van de belasting terug krijgt

Prima. Wel duur.

Provincie 30%. De eerste keer dat iets geregeld moet worden vind ik dat redelijk. De tweede en volgende keren gaat er een stuk minder werk in de aanvraag zitten. Dan vind ik 30% veel.

No nonsens, duidelijk, snel en klantvriendelijk

Geen poespas of dure taal, gewone mensen die iets te vertellen hebben en je daarbij helpen op een zeer adequate manier en zeer snel zijn met de afhandeling, zeer klantvriendelijk, als alle bedrijven zo waren ...........

Super service

Erg goede en snelle service; vriendelijk personeel; bereid om alles tot op de bodem uit te zoeken

goede ervaring

prima ervaring

Duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen

Betrouwbare partij om mee samen te werken. Afspraken worden nagekomen

Alles goed verzorgd en geregeld

Het was goed ik hoefde nergens achter aan alleen alles aan leveren.

Goede uitleg... perfect afhandeling

Allereerst complimenten voor Arthur Wijnveen.

Arthur was uitnodigend, zodat we wel met hem in zee wilden. Verder was het contact zeer duidelijk en constructief.

Prettige samenwerking!

Beter Besparen kwam bij mij aan de deur en liet mij weten energiebelasting te kunnen terugvragen. Ik wist niet dat dit kon! Meneer was heel behulpzaam en samen hebben we de nodige formulieren meteen zo compleet mogelijk ingevuld. Heel prettig samengewerkt!