Geheel ontzorgt

Een duidelijk intake gesprek zonder valse beloftes. Ze komen gewoon alles na, snel en doelgericht

Zeer betrouwbaar en correct!

Zeer fijn en betrouwbaar gesprek gehad met meneer van Beter Besparen. Beter Sparen doet wat het belooft en binnen korte tijd was ook het geld al binnen. Dank voor deze mooie tip en uitvoering ervan.

Meer dan voldoende

Prettige en correcte wijze van handelen. Was van enegiebelasting teruggaaf niet op de hoogte en door Beter Besparen heb ik een heel leuk bedrag mogen terugontvangen.

Betrouwbaar

Correct

goed gedaan

Moet zeggen dat Jan dit zeer goed heeft op gepakt ook nadat we waren overgestapt

Fijne samenwerking

Ondanks corona, toch een afspraak gemaakt. Heel gemoedelijk, niet opdringerig of zo.

De daad bij het woord gevoegd!

Afspraken die gemaakt zijn nagekomen. Documenten aangeleverd en Beter Besparen zorgt voor de rest. Goed geregeld!

Prima werk geleverd

Zonder veel inbreng van mijn kant, toch optimaal resultaat

prettig gesprek en de resultaten zijn verbluffend

Positieve ervaring. Het heeft geleid tot een zeer grote teruggaaf aan energiebelasting.

Duidelijke uitleg... vriendelijk...

Keurig afgehandeld , precies zoals afgesproken.

Kort en duidelijk verhaal met een exacte berekening.

is prima

mijn ervaring is positief en was leerzaam

Onze ervaring was goed

Wij zijn prima behandeld

Prima geregeld.

Stond er eerst sceptisch tegenover maar alles klopt wat voorspeld is. Met dank daar voor.

Zeer snel resultaat

Zeer snel resultaat , erg blij dat we meegedaan hebben.

Ik ben eerlijk geinformeerd en goed te woord gestaan

Zelfs toe ik de stukken nog niet had verzameld, heeft de beste man een nieuwe afspraak gemaakt.

Een onverwachte meevaller

Na een prettig gesprek waarin wij door Beter Besparen attent zijn gemaakt voor een mogelijke belastingteruggave is het vervolgtraject snel en goed verlopen. Een leuke financiële meevaller!

Prima afgehandeld

Goed en persoonlijk contact

Het was een prettig gesprek goed geholpen overal mee We wisten niet dat dit bestond daarom heel fijn dat we benaderd zijn hier over We waren een beetje voorzichtig omdat we het eerst niet vertrouwde Maar zo fijn geholpen en hij had ons al snel dat we op ons gemakt voelde Bedankt nog voor alles

Prettige samenwerking

Goed geholpen

Fijn dat we over de teruggave geïnformeerd werden

Jammer dat de factuur er eerder was dan het geld op de rekening stond.

goede organisatie

we zijn heel blij dat we zo eerlijk geholpen zijn, wisten niet van het bestaan af ! Dat jullie dit werk doen in deze tijd is mooi! Meestal weten ze je te vinden om geld te halen maar dit was een keer anders om! Hartelijk bedankt voor alles!

Een meevaller van jewelste!!

Meestel als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het vaak ook niet waar, echter ik zag zojuist het berekende bedrag bijgeschreven, en ben dus blij verrast !! Jullie aandeel is dus dik verdiend, dank je. Ik zal direct de factuur voldoen.

Fijn dat we gewezen zijn op een voordeel

Snel en netjes geregeld. Foutje in de factuur maar is ook goed en snel opgelost.

Van te voren zeer sceptisch, achteraf blij verrast

Het eerste contact was aan mijn huisdeur met mijn vrouw. Zij vertelde dat ik belasting terug kon krijgen. Daar ik het een vaag verhaal vond, heb ik niet gereageerd. Na enkele herinneringsmailtjes , heb ik op de laatste email gereageerd, want je weet maar nooit. Nadat ik had gereageerd kwam er een vriendelijke heer op bezoek, die me uitlegde waarom ik belasting op energie kon terugkrijgen. Zijn verhaal was plausibel en nadat ik gegevens over mijn energiegebruik en mijn OZB had gegeven, kreeg ik inderdaad na enkele weken een substantieel bedrag van de belastingdienst terug. De factuur van Beter besparen heb ik met plezier (wel te laat) voldaan.