Ter zake kundig zonder wollige verhalen.

Het is altijd prettig zaken doen als je er alleen maar beter van kan worden. Maar dat je niks beloofd word wat men niet waar kan maken is erg fijn. Ik heb een goed gevoel bij deze club.

Zonder BB wás ik nooit op het idee gekomen deze belasting terug te kunnen vragen.

Zakelijk en correct.

Prima afhandeling

Ze handelen alles prima af en je hebt er zelf geen omkijken naar.

Wij zijn prettig behandeld en het was een goede ervaring

is goed

positief

Dienstverlenend & totaal ontzorgd

Persoonlijke benadering (Joost van Driel) en meedenkend in kansen belasting waar ik recht op heb terug te vorderen

Prima geholpen om te veel betaalde energiebelasting terug te krijgen.

Beter Besparen heeft nu voor het 2e jaar geregeld dat wij teveel betaalde energiebelasting hebben terug ontvangen. Na aanlevering van de stukken gaat dit snel en probleemloos.

zeer nuttig

Prima ontzorgd

Ben zeer tevreden over jullie diensten

Goed en duidelijk over.

Goed en duidelijk, vriendelijk contact. Snel resultaat

netjes geregeld

hopelijk jaar op dezelfde manier verder

Goed geregeld

Geen toevoeging

Vragen worden snel beantwoord.

voldoet geheel en al aan mijn verwachting

Hoef er zelf niet veel aan te doen, het nodige wordt voor mij gedaan. Dit is een , mag ik opmerken, zeer plezierige ervaring. Vooral zo doorgaan!

Goed geholpen

oke

Super wordt goed geholpen

Fijn zoals ik ingelicht, voorgelicht en geholpen ben met een positief resultaat.

Had in eerste instantie zoiets van klopt het wel wat me verteld wordt toen dhr Dickman bij ons aan het hek stond. Maar dat is ook goed in een tijd dat er veel oneerlijke diensten worden aangeboden. Nadat ik zelf informatie had ingewonnen, contact gemaakt, een afspraak gepland en te horen gekregen wat er nodig was aan informatie. Tijdens de afspraak alles doorgenomen, ingevuld en de nodige informatie meegegeven. Afhandeling ging sneller dan verwacht. Vind 30% vergoeding wel een flink deel.

Duidelijk en gemakkelijk

Heel gemakkelijk en duidelijk. en het werkt ook nog

Accuraat

Dank voor uw hulp. In deze onzekere tijden zeer welkom.

Goed verlopen

Zoals hethoort

Super afgewerkt

Goed werk geleverd

Uitstekende dienstverlening

Vasthoudend, maar wel netjes en zeker ook in mijn belang

Prettig en efficiënt

Eenmaal in het systeem werkt BB prettig en efficiënt

Het is fantastisch .

Het is uitstekend geregeld. Snel en goede werking. één mail, en alles kwam op orde.