Prettig zakendoen.

Ik heb me aangemeld na een tip. Daarna ging het eigenlijk vanzelf, als je de gevraagde gegevens aan hebt geleverd. Ook een jaar later melden ze zich vanzelf.

Geweldige correcte service!

matige ervaring

resultaat netto blijkt matiger

Een ontnuchtering!

Mij is door Beter Besparen duidelijk geworden hoe onze Overheid werkelijk met ons omgaat. De Overheid wil kennelijk niet transparant omgaan met haar burgers. Professionele bedrijven moeten dit eerst ontdekken en er een business van maken eer de burger aan zijn trekken komt. In dit geval Beter Besparen. Bedankt.

Effectief, vriendelijk en het heeft een mooi resultaat opgeleverd

Na een prettig intake gesprek, zijn we de samenwering aangegaan. Alles verliep zoals gezegd en gepland. Keurig ook geadministreerd En we hebben zelfs meer bespaard dan verwacht. Dus geen loze beloftes. Ik kan alleen maar positief hierover zijn.

Doen wat ze beloven

Krijg elk jaar zonder problemen geld terug en wordt ieder jaar door Beter Besparen herinnerd dat het weer tijd is om de gegevens aan te leveren. Super service

Mijn ervaring is boven verwachting zo snel als een en ander tot resultaat heeft geleid. Begin februari 2023 opdracht gegeven en voor het eind van de maand al resultaat met begin maart 2023 gehele financiële afwikkeling door de belastingdienst.

onvoldoende

Werd beloofd dat er stukken nagevraagd word bij de energiebedrijf. Heb niets meer gehoord. Wist niet bestaan van z'n mogelijkheid. Ben door het bedrijf benaderd over de mogelijkheden. (Dank daar voor) Verder doet het bedrijf niets anders dan het aanvraagformulier voor je invullen. Je lever de gevraagde spullen in en ze vullen het formulier. Op onderzoek gaan voor je? Dit is bij mij niet gebeurd. Heb het niet gehoord, terwijl dit beloofd is. Bij de aanbevelen is het alleen de keuze ja of nee en het is verplicht. Als mensen geen mogelijkheid hebben om zelf uit te zoeken dan zal ik ja zeggen.

uitstekend goed geholpen

wij zijn goed geholpen, snel en adequaat . het ging ordelijk te werk.

Goede en geduldige uitleg!

rendabel voor de klant

Correcte en goede behandeling

Goede en betrouwbare dienstverlening.

Goede ervaring

Alles conform afspraak

Tevreden

Correct en betrokken

Goed geholpen.

Was er zelf nooit achtergekomen

Goed geregeld

Weinig werk aan met goed resultaat.

Zeer vriendelijke en correcte behandeling van de zaken.. Misschien iets te optimistisch voorgerekend dan de uiteindelijke uitkomst, maar uiteindelijk een financieel voordeel waar we anders geen benul van zouden hebben gehad ! Thanks....

doen wat ze beloven

plezierig en correct !

de gesprekken waren joviaal en de afhandeling was zeer correct !

Het ging zo soepel!

Ze zijn (klant)vriendelijk, accuraat en doen wat ze zeggen.

Heel goed geholpen

Een prima hulp gehad bij het terug vorderen van energiebelasting

vlotte en correcte afwikkeling

tarief was bespreekbaar