Ze komen na wat ze gezegd hebben

Had heel veel twijfels, je moet tekenen en gegevens overleggen. Maar precies wat ze hebben gezegd is gebeurd en heb inderdaad veel energiebelasting terug gekregen. Raad dit dus iedereen aan.

Wat ze beloven doen ze. Kregen een mooi bedrag aan energiebelasting terug waarover we onze accountant nog nooit hadden gehoord.

Correct en vriendelijk

Zeer prettig

zeer tevreden

mooi meegenomen

Bedankt

Het is natuurlijk leuk achteraf wat geld terug te krijgen van de belasting.Vreemd blijft wel dat het nogal wat kost,terwijl het eigenlijk gewoon je eigen geld is,en dat de belating dus onterecht geld heeft geind,en er n bedrijf moet worden ingeschakeld om dit terug te krijgen.

Onverwachte meevaller van een onbekende regeling dankzij Beter Besparen

Mijn eerste reactie was; "dit klinkt te mooi om waar te zijn"...maar nadat alles was uitgelegd dacht ik; "hier kan ik me geen buil aan vallen en alles wat ik krijg is meegenomen". En zo is het ook gegaan, ik heb wat documenten aangeleverd en enige tijd later kreeg ik te horen dat ik een mooi bedrag aan energiebelasting terugkreeg. Na ontvangst van dit gehele bedrag ontving ik een factuur van Beter Besparen waarmee ik de 30% kon betalen waar zij recht op hebben en dat is geheel terecht. Beter Besparen heeft zelf een data base ontwikkeld om te bepalen bij wie het loont aan te bellen want voor lang niet iedereen geldt een teruggave van energiebelasting. Mijn advies; als ze bij jou aanbellen doen ze dat niet voor niets, geef ze de tijd e.e.a. uit te leggen en de kans is groot dat er een mooie teruggave in het verschiet ligt.

Zeer goed serves

Snelle en goede afwerking. Plezierig contact

Prima ervaring

Goed contact gelegd en prima afwikkeling .

Goede informatie en service

Prettige communicatie, snelle reactie op vragen, duidelijke informatie.

geld verdienen zonder daar iets voor te doen

er vriendelijk en behulpzaam geholpen. meestal kost het alleen maar geld als iemand je aan de deur iets wil verkopen. was aangenaam verrast. al blijft bedenkelijk dat de overheid belastingen int, waar ze eigenlijk geen recht op heeft.

De manier waarop peter Storimans dat voor ons opgeoakt heeft is super. Ik ga ervan uit dat zijn beloning adequaat is

Beloven wat er gezegd wordt

Goede begeleiding en afhandeling

Ik heb hele goede ervaringen

Beter besparen is alles nagekomen wat ze afgesproken hebben. Heel goed dus

Wat belooft is gebeurt

Zeer te vreden.

Top begeleiding en resultaat tot nu toe .

Altijd doen , men word goed begeleid in het proces

prettig geholpen

prima ervaring. aardige man.

Allert en goed geregeld

Prettig

Duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg en eventueel nadere verklaring als er iets niet duidelijk was

correcte afhandeling

Correcte afhandeling, teruggaaf energie belasting

Ging heel goed, gegevens doorgegeven en klaar.

Prima. Fijn en goed geholpen.

Verrast dat dit bestond, onze hartelijke dank

Bij het eerste gesprek met peter storimans waren we nog wat argwanend. Hij heeft ons overtuigd dat dit mogelijk was en zijn met het resultaat erg tevreden. Hartelijk dank hiervoor.

zorgvuldig en correct

suggestie, hou de kant op de hoogte van stand van zaken

alle beloften zijn waargemaakt

dankzij Beter Besparen hebben wij teruggaaf gekregen van de energiebelasting, iets waar we zelf nooit opgekomen zouden zijn. Na onze opgave van de benodigde stukken hebben wij er verder geen omkjken naar gehad.

Correcte afhandeling

positief

Heeft aan mijn verwachtingen voldaan.

Ik heb niet geweten dat dit haalbaar was heb geld verdient met dit bedrijf moest zelf nog wat uitzoeken maar voor de rest prima.