correcte afhandeling

Correcte afhandeling, teruggaaf energie belasting

Ging heel goed, gegevens doorgegeven en klaar.

Prima. Fijn en goed geholpen.

Verrast dat dit bestond, onze hartelijke dank

Bij het eerste gesprek met peter storimans waren we nog wat argwanend. Hij heeft ons overtuigd dat dit mogelijk was en zijn met het resultaat erg tevreden. Hartelijk dank hiervoor.

zorgvuldig en correct

suggestie, hou de kant op de hoogte van stand van zaken

alle beloften zijn waargemaakt

dankzij Beter Besparen hebben wij teruggaaf gekregen van de energiebelasting, iets waar we zelf nooit opgekomen zouden zijn. Na onze opgave van de benodigde stukken hebben wij er verder geen omkjken naar gehad.

Correcte afhandeling

positief

Heeft aan mijn verwachtingen voldaan.

Ik heb niet geweten dat dit haalbaar was heb geld verdient met dit bedrijf moest zelf nog wat uitzoeken maar voor de rest prima.

Heel goed

Alles netjes geregeld Heel goed resultaat. Ben heel tevreden.

Cijfer 8

Ik ben goed tot nu toe goed te vreden.

prima geregeld

prima geregeld

jullie hebben goed geholpen anders was het geld blijven liggen

jullie hebben het geregeld dat ik geld terug krijg van de belasting is altijd goed

goed geregeld

veel moeite moeten doen om alles boven tafel te krijgen

Mijn ervaring met Beter Besparen tot nu toe is goed

Beter Besparen heeft mij prima geholpen met de belasting teruggave .

Duidelijke en vlotte afwikkeling

Positief, ook natuurlijk omdat het eindresultaat positief uitgevallen is. Verder prima te woord gestaan en geholpen. Afwikkeling ook erg vlot geregeld.

Voorlichting kon beter, maar het is uiteindelijk goed gekomen.

Voorlichting kon beter, maar het is uiteindelijk goed gekomen.

Goed dat dit soort slimme mensen er zijn!!

Was ik zelf nooit opgekomen. Heldere afspraken/spelregels. Bravo!

Prima.

Na benaderd te zijn en het eerste oriënterende gesprek besloten met Beter besparen in zee te gaan. geen spijt van gehad. Na het aanleveren van de benodigde info zeer snel forse bedragen terug gekregen van de belastingdienst. of te wel ze doen wat ze beloven. Afspraken na komen en een prettige communicatie. Rob van der laan careuthe BV

Snelle reactie. Goed geregeld.

Korte lijnen. Snelle reactie op vragen. Aangeleverde informatie is snel verwerkt.

goed gesprek gehad

wat beloofd werd goed na gekomen .ga zo door

Super tevreden

Deskundigheid, zorgvuldigheid en snelheid. De vriendelijke en meedenkende Beter Besparen heeft voor onze VvE een mooi energiebelasting bedrag kunnen terugvragen. Alleen de gevraagde papieren overhandigen en de rest regelt Beter Besparen. Top gedaan!!

Snelle, betrouwbare en zorgvuldige service

Vanaf het eerste contact is de communicatie uitgebreid en helder geweest over de mogelijkheden en de verwachtingen. Ik heb structureel gevoeld dat er overzicht was over mijn dossier waarbij alle reacties op mijn mails met vragen snel was. Toen de teruggave wat ingewikkelder bleek door de constructie in de VVE en de wisseling van eigenaren werd ik erg goed ondersteunend in de stappen die ik moest zetten. Ik ben erg tevreden over het volledige proces en het resultaat. ik raad jullie zeker aan aan mensen om mij heen die mogelijk met dezelfde situatie te maken hebben.

Zeer goede tip en de afhandeling inclusief de communicatie dik in orde

geweldig

nooit geweten dat ik geld terug kon vragen, en nu heb ik al een flink bedrag terug gekregen.

positief / prettig / zakelijk

deze wereld was voor mij onbekend, mijn dank daarvoor

Goed.deskundig en klantvriendelijk

We zijn benaderd door hun ivm teruggave belasting energie omdat we 1 meter hebben en 2 huisnummers. We hebben een mooi bedrag terug gekregen. Heel netjes en deskundig.