feedback naar klant kan VEEL beter

wordt niet op de hoogte gehouden met de voortgang en aanbieding aan de belastingdienst. Door zelf te bellen krijg je alsnog info

Vlotte en vriendelijk afwerking van mijn verzoeken en met gewenst resultaat

Goed advies en prima afwikkeling van de aanvraag.

Het persoonlijk contact bij de aanvraag was prettig. We waren niet op de hoogte van de mogelijkheid om deze aanvraag in te dienen. Uiteindelijk een aardig bedrag teruggekregen. Zullen zeker, dit jaar weer een beroep doen op Beter Besparen. VVE

Fijn dat we geld terugkregen waar wij zelf niet op waren gekomen dat het mogelijk was.

We zijn netjes geholpen.

Wat ze zeggen maken ze waar

De eerste keren ging de betalingen sneller de laatste keer duurde heel wat langer

netjes geregeld

prettig zaken doen met beter besparen dank hier voor

Heel goed geholpen

Goed bedrijf

heel goed

het verhaal klopt

Heel klantvriendelijk

word goed behandelt

goed ervaringn mee op gedaan

zijn goed en snel alleen de belasting niet natuurlijk

Gemak dient de mens

Geen rompslomp voor je

Goede werken

Jullie werken zeer goede voor jullie klanten ,

Zeer tevreden over uw verrichte werkzaamheden

Al 2 jaar naar volle tevredenheid de energiebelasting terug gekregen .Onze dank hiervoor

Top geregeld!

duidelijke vragen, rest regelen ze zelf

Top geregeld alles

Alles word netjes geregeld . afspraken worden nagekomen en ze houden alles zelf in de gaten wanneer er weer terug gevraagd kan worden.

Prima geregeld

Arthur Wijnveen heeft alles duidelijk uitgelegd, was zeker de moeite waard!

Veel beloven

Geen resultaat

Beste Frits en Gerda, wat vervelend dat jullie ontevreden zijn. We hebben voor jullie energiebelasting teruggevraagd maar door aanhoudende problemen binnen de belastingdienst met een nieuw systeem heeft de afhandeling maanden vertraging opgelopen. Beter Besparen heeft daar heel veel last van gehad en nog steeds werkt het systeem niet optimaal. Uiteindelijk hebben we ook voor jullie de belastingdienst in gebreke gesteld om toch op korte termijn een teruggaaf te bewerkstelligen voor onze klanten: met succes, de inspecteur heeft de teruggaafverzoeken positief beschikt binnen twee weken. Middels een email zijn jullie hiervan op de hoogte gesteld. Ook de beschikkingen zijn naar jullie gestuurd. Rond die tijd hebben jullie brieven van de belastingdienst ontvangen die eigenlijk voor Beter Besparen waren bestemd. (Een fout van het systeem) De strekking van deze brieven ken ik niet, meestal betreft het een extra informatieverzoek, die vaak overbodig is of niet terecht, maar sinds die tijd bent u ervan overtuigd dat Beter Besparen veel beloofd maar geen resultaat levert. Jullie zijn inmiddels gebeld door de betreffende inspecteur om de miscommunicatie uit te leggen en dat jullie echt recht hebben op het teruggaafbedrag wat we jullie hebben gecommuniceerd. Deze week hebben we een email van inspecteur ontvangen dat het geld van de teruggaaf inmiddels aan jullie is overgemaakt. We hopen dat we jullie toch een beetje blij hebben gemaakt met deze teruggaaf. En namens de belastingdienst: excuses voor de vertraging en miscommunicatie. Met vriendelijke groet, Jordy.

Geweldig Bedrijf!

De mensen van Beter Besparen nemen al het werk uit handen, weten veel van besparen, wat ik niet weet. Het zijn doorzetters, laten het er niet bij zitten. Top! in 1 woord.

Goede service!

Nadat ik het uitgesteld had om de mailtjes van Beter Besparen te beantwoorden, omdat ik dacht dat ik veel tijd kwijt zou zijn met het 'in de boeken duiken', werd ik gebeld met een goede uitleg en zag ik dat het helemaal niet zoveel 'werk' was als dat ik dacht.

Uitstekende aktie.

Positief verrast,wat uitkomst betreft.Uitleg duidelijk.

Je krijgt waar voor je geld maar het is een lang proces.

Voor twee panden is restitutie aangevraagd, de eerste ging vlot, de tweede duurde erg lang met zwakke communicatie.

prima werk geleverd.

TOP GEREGELD BEDANKT !!

TOP GEREGELD

raad dit ook andere aan

wij zij heel tevreden met hoe alles is geregeld .dank daarvoor