Filters

10

Wordt meegedacht

Wij hebben al div. keren bij dit bedrijf besteld. Wordt netjes op de hoogte gehouden van de levering. Ook is het fijn dat ze platen op maat kunnen zagen en meedenken hoe dit op de voordeligste manier kan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Cora, Bedankt voor je review, wat fijn om te horen dat je tevreden bent! Mvg, Het team van 2eKeus.nl

10

Niets op aan te merken!

Voor de tweede keer een order geplaatst bij 2e keus.nl. Beide keren precies volgens afspraak geleverd en al twee keer moeten zoeken naar oneffenheden. Twee keer niet gevonden. HPL/Trespa van zéér goede kwaliteit en perfect gezaagd.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima afhandeling snel en correct

prima afhandeling snel en correct bij afhalen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima overleg en efficient gewenste maten uit een grote plaat gezaagd.

Na een eerste offerte verdsere gegevens aangeleverd over gewenste maten van platen. Daardoor bleek een flinke besparing mogelijk. Zelf opgehaald in Barneveld. Goed bereikbaar en prima afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima gelopen

Offerte binnen 24 uur Afhalen met aanhanger goed geregeld Kwaliteit prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld goede kwaliteit prijs verhouding

Top geregeld goede kwaliteit prijs verhouding

  • Aanbevelen? Ja
10

Super Service und tolle Abwicklung

Beide Berater waren topp.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Goede, snelle en betaalbare service

Bedrijf denkt goed mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed matriaal voor een top prijs

Goed geholpen door de verkopers

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Adeqaete afhandeling van de aanvraag en de order. Ik zou het mooi hebben gevonden wanneer er in de prijs een korting voor het culturele karakter van het project zou zijn verwerkt. Wellicht kan dat alsnog, en anders een volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed

de platten waren goed op maat gezaagd

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Goede service, komen afspraken na!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima levering, goed product, prima prijs

Keurig op tijd geleverd. Netjes alles op maat gezaagd. Heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed materiaal, op tijd volgens afspraak

Ik heb zelf het materiaal opgehaald. Goede hulp van een vriendelijke medewerker.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

TOP!! Geen verschil met 1e keus...

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super kwaliteit

De benaming 2de keus doet denken aan een minderwaardig product, wat helemaal niet het geval is. Geen verschil merkbaar! Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, offerte binnen een dag in de mail, gevraagde materiaal netjes geleverd en naar wens.

Een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer zeer tevredn ,en altijd zeer vriendelijk

vlotte service,communicatie,levering alles tot in de puntjes top waarvoor hartelijke dank en zeker werk ik met deze firma verder in de nabije toekomst

  • Aanbevelen? Ja
8

Teleurgesteld

Ik heb 4 trespa platen besteld via internet van 8mm.dikte en afgehaald. Thuis aangekomen bleken ze 6 mm. dik te zijn wat me bij afhalen niet was opgevallen. Meteen de 2ekeus op de hoogte gebracht van dit misverstand. In overleg besloten de platen te houden en het verschil in prijs terug te betalen. Tot op heden niets meer vernomen en er is geen geld terug gestort op mijn rekening. Ik vind dit geen goede zaak. Gr. Henk van den Boogaard

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Van den Boogaard, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u de terugbetaling nog niet heeft ontvangen. We hebben ons systeem direct geraadpleegd en vermoedelijk is er iets mis gegaan bij het overboeken van de gelden. Onze excuses hiervoor. Wij nemen vandaag nog contact met u op om te controleren of wij over de juiste betaalgegevens beschikken, zodat we de terugbetaling zo snel mogelijk kunnen uitvoeren. Hierna vernemen we graag van u of de betaling ditmaal in goede orde is ontvangen. Nogmaals excuses voor het ongemak! 2eKeus.nl

10

Zeer goed.

Goed mail conact en keurige levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect afgehandeld

Levering ging vlot, na telefonisch overleg de juiste materialen gekregen. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

es hat bis jetzt alles Perfect funktioniert

von der Bestellung bis zur Lieferung Perfect.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

super

hervorragend

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
7

Redelijk

Je kan alleen hele platen bestellen en deze laten zagen. Hierdoor komen extra kosten en een levertijd bij.

  • Aanbevelen? Ja
8

Levering conform afspraak

De levering was conform de gemaakte afspraken.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd