Goede ondersteuning bij het maken van keuzes

Duidelijke informatie en ondersteuning bij het vergelijken van verschillende matrassen en bedden. Geduld en vakmanschap

Fijne service en heerlijk slapen

Een fijn bezoek aan de winkel op afspraak. Sjoerd heeft alles uit de kast getrokken om de perfecte combinatie voor ons te vinden. Hulde en dank voor de vriendelijke service.

Correct en zeer goed geholpen. Fijne levering

Super advies, super service!

Nadat we een afspraak voor advies ingepland hadden zijn we in de winkel heel gastvrij ontvangen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd én vanuit ervaring goed doorgevraagd. Hierdoor hebben we nu een, voor ons, perfect matras met goed bijpassend kussen. De ervaring, na een weekje zoveel betere nachtrust dan voorheen, is dat we veel minder (pijn) klachten aan ons lijf hebben. We dachten dat dat er zo langzamerhand bij hoorde (leeftijd) maar veel klachten blijken nu 'gewoon' aan een slecht matras en verkeerde kussen te liggen. Hulde voor Bedding!

Uitstekende service en producten!

Wij zijn goed geholpen in de winkel! Er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen om het beste slaapcomfort te vinden. Nu na 6/8 weken slapen op onze nieuwe matrassen zijn wij zeker tevreden over de diensten en producten die Bedding levert. Bedding is zeker een aanrader!

zeer tevreden

Goed advies, prima service. Ze komen 100% hun afspraken na. Goede uitleg en nemen de tijd om je te adviseren

Een hele positieve winkelervaring resulterend in een bestelling.

Na 3 gesprekken in de winkel(met Eddy en Sjoerd) hebben mijn vrouw en ik een bestelling voor een complete boxspring met alle accessoires afgerond. Heel prettig/geduldig / uitgebreid geholpen. Kortom: een plezierige /positieve winkelervaring. Goed gedaan mannen.

Tijdige levering, goede matras, goed kussen.

Schoonheidsfoutje: gemarchandeer over een niet leverbare ochtendjas.

Zij rusten pas als jij goed slaapt!

Nemen alle tijd in de winkel, goede adviezen. Ze doen er alles aan om te zorgen dat je een bed krijgt waar je goed in slaapt.

Zeer behulpzaam, klantgericht, vriendelijk.

Men nam alle tijd om mij te helpen met het uitzoeken van een passend bed en matras. Alles werd uit de kast getrokken om ervoor te zorgen dat ik de juiste keuze had gemaakt. Heel vriendelijk. Bestelling tevens thuis afgeleverd en in elkaar gezet.

Heel erg goed geholpen en goede levering

Zeer goed geholpen prima service goede levering goede afhandeling en erg vriendelijk

Wij zijn heel goed geholpen en het bed ligt heerlijk. Alles is naar wens.

Uitstekende service

Goede informatie ontvangen en enkele verschillende slaapsystemen vergeleken. Advies van Bedding opgevolgd en geen spijt van. Slapen uitstekend op de nieuwe matrassen.

Zijn zeer goed geholpen.

Zijn goed geholpen om voor ons de juiste keuze te kunnen maken voor onze nieuwe matrassen en hoofd kussens.

Zoals altijd werden wij zeer goed geadviseerd door een kundige en enthousiaste verkoper. Levering was ook helemaal prima.

Uitstekende service; prettig klein team.

Ruime tijd geleden brak de stelschroef onder mijn bed vandaan bij het omkeren van het matras. Binnen drie kwartier waren ze ter plaatse om het te repareren. Nu was het tijd voor nieuw bed en matras ivm heftige klachten. Na aankoop werd diezelfde dag een noodmatras geleverd waardoor ik al van een pijnscore 10 naar een 6 ging. Fantastisch service !! Nieuwe boxspring staat en ligt super. Er wordt goed mee gedacht en er is veel vertrouwen in de cliënt.

Zeer vriendelijk en correct geholpen.

Hulp en mee denken in de winkel al als zeer prettig ervaren. Geen dom commercieel prietpraatje voor het duurste bed, maar luisteren naar mijn behoeften. Ook bezorging was prettig en netjes geregeld.

Uitstekend advies, ruime keuze, goede prijs-kwaliteitverhouding.

Wij komen sinds bijna 30 jaar bij Bedding en zijn altijd zeer tevreden geweest. Er wordt goed geluisterd naar wat je nodig hebt; er wordt actief meegedacht maar er wordt zeker niets opgedrongen. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Super klantvriendelijk!

We werden heel goed, ter zake kundig, vriendelijk, geholpen. Men nam alle tijd voor ons. We werden uitgebreid geadviseerd om tot de voor ons best mogelijke keus te kunnen komen. Alles werd ook nog eens al met 4 weken geleverd, deskundig gemonteerd, en het oude bed werd meegenomen. Het slaapt heerlijk!!

Oprechte klantvriendelijkheid en een echt goed advies!

Persoonlijk, vriendelijk, deskundig advies.

Super, zoals gewoonlijk

vlotte uitleg van de mogelijkheden. vlotte levering. behulpzaam. tot de volgende keer.

100 punten!

Om te beginnen de instap in de winkel. Goed sfeertje, geen irritante verkopers die gelijk als hongerige wolven op je af rennen. Op Sjoerd na. Die vroeg heel netjes of hij van dienst kon zijn en of we misschien naar iets specifieks aan het kijken waren. Na een klein gesprekje kwam het er op neer dat we "een goed matras" wilde. Ruim begrip vanuit ons natuurlijk. Maar Sjoerd had goede kennis van zaken. Na wat matrassen geprobeerd te hebben kwamen we uit op een passende keus. Geen rare franjes. Een goede prijs besproken en ook het aan huis leveren was geen probleem. Ze nemen daar goed de tijd voor je. Luisteren aandachtig naar wat je wilt/ zoekt. En binnen 3 weken lagen wij op een heerlijk matras. Top tent!

Tevreden

Goede voorlichting. Prima afhandeling.correcte afspraken.

Goede service, goed advies en vriendelijk.

We wisten al snel wat we wilde hebben qua bed. Goed advies gehad over de matrassen. Zeer goed service gehad. De matrassen werden gelijk bij levering op een tijdelijk bed geplaatst, na enkele weken was ons handgemaakte bed ook gereed en werd alles netjes gemonteerd. Medewerkers waren heel vriendelijk.

Voor goed slaapadvies, weet ik wie ik kies!

Bij Bedding Slaapcomfort handvatten gekregen voor het uitzoeken van een nieuwe matrastopper. Zacht, hard, latex, traagschuim en ga zo maar door. De keuze is er reuze! Uiteindelijk, mede door de test matrastoppers, onze keuze weten te maken. Door topper Sjoerd, slapen deze toppers weer heerlijk.