Goede service, vriendelijk en persoonlijk, scherp aanbod

Goede service, vriendelijk en persoonlijk, scherp aanbod

Snel, goed en deskundig geholpen. Slapen top

Na het bezoeken van een aantal grote beddenketens zijn we uiteindelijk bij bedding terecht gekomen. Hele vriendelijke verkoper. Luisterde goed en was totaal niet opdringerig. Waren geheel tegen verwachting in (Waren al bij zoveel winkels geweest) binnen een uur klaar. Daarna bed netjes afgeleverd (sneller dan verwacht) en gemonteerd. Slapen nu heerlijk op onze nieuwe boxspring!

Fantastische service!

Twee matrassen gekocht, werden keurig gebracht en de oude matrassen werden meegenomen. Ook het plastic waarin ze verpakt zaten. Netjes op bed gelegd, vriendelijk personeel!

Goed geholpen, goed advies en vriendelijke personen

We zijn zeer goed geholpen door deze zaak. Ze nemen de tijd voor je en geven zeer goed advies. Ze zijn niet opdringerig en luisteren zeer goed naar wat je wilt. Wij blijven er klant.

Goed advies zonder druk, prettig gesprek

Goed geluisterd naar ervaring en wensen. Meerdere opties aangeboden zonder druk of gladde verkooppraat. Levering prima en op tijd. Ook fijn dat de oude matrassen werden meegenomen. Eerste nacht slapen op de nieuwe matrassen: heerlijk, precies als verwacht!

Zeer ter zake kundig, vriendelijk en behulpzaam

Mijn nieuwe bed werd door een zeer ter zake kundige en behulpzame medewerker van u geplaatst, hij ruimde ook heel netjes alle overbodige rommel op. Ik vind die man echt wel een dikke tien waard! Een dikke "pluim""!

Zeer klantvriendelijk en prima service

Van onze 20 jaar oude Auping verstelbare spiraalbodem was de gasveer defect. Hierdoor kwam het hoofdeinde uit zichzelf omhoog. Zeer ergerlijk, vooral tijdens het slapen. Een nieuwe gasveer was door Auping niet meer leverbaar, maar de eigenaar van Bedding, Sjoerd van `t Oever, heeft ons een goed werkend gebruikt exemplaar bezorgd. Heel hartelijk bedankt voor de goede service.

Goed advies. Juiste keuze gemaakt

Goede uitleg. Meerdere matrassen kunnen ervaren en uiteindelijk een overwogen keuze kunnen maken.

Prima afgeleverd

Prima afgeleverd en gemonteerd. Rommel weer meegenomen.

Na lange tijd naar een bodem gezocht kwam ik via internet deze zaak tegen ben zijn we naar bedding slaapcomfort om proef liggen te doen , wij hebben daar hele goeie advies gekregen . Wij hebben door ook een bed besteld van dorsoo , Wij slapen daar nu twee dagen op wat een heerlijk bed

Het bed ligt zeer comfortabel. De volgende ochtend kom je uitgerust en zonder klachten/pijn uit je bed.

uitstekende service

Na uitvoerige begeleiding in de winkel hebben wij twee matrassen gekocht. Mijn vrouw lag meteen heerlijk, maar ik had toch twijfels. In eerste instantie een lattenbodem op proef gekregen. Uiteindelijk in overleg toch voor een andere matras gekozen. Ik hoefde alleen de meerprijs te betalen en alles is steeds netjes bij ons thuis bezorgd. Top service dus.

vriendelijk geholpen!

Vriendelijk geholpen in de winkel en ontzettend fijn dat je gebeld wordt vooraf wanneer ze verwachten er bij je te zijn. Niet een tijdzone van een paar uur, maar gewoon heel mooi vooraf word je gebeld.

Fantastisch!

Goede Service en goed matras. Niks op aan te merken

Goed advies

Er werd de tijd genomen voor een goed advies. Aflevering was sneller dan verwacht en is netjes gebeurd. Vriendelijke mensen.

Zeer goede service, klantvriendelijk

Bed gekocht, netjes gebracht aan elkaar gezet en het oude bed mee genomen. En kwaliteit is ook belangrijk voor mij.

Deskundige, inlevende en aardige medewerkers

lit-jumeaux gekocht, waarbij een van de twee matrassen onder een schuine hoek geplaatst moest worden. Deze constructie is (bijna onzichtbaar) op degelijke wijze aangebracht en daar waren geen kosten aan verbonden. Heldere afspraken, goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Precies wat je als klant hoopt. Goed geinformeerd, goede service en goed afgehandeld. En vanaf nu ook nog eens goed slapen.
  • Personeel

Heel correct, heel netjes. Geweldige hulp bij het uitzoeken van het juiste bed. De service naderhand was ook heel fijn! Het bed kon geleverd worden de dag voor onze trouwdag en we hoefden er zelf niet eens te zijn! Het staat super netjes en het is allemaal geweldig geregeld! Echt super fijn! Eigenlijk is er geen rede tot klagen. Als ik echt één puntje zou moeten noemen is het de communicatie na de bestelling. De levering duurde wat langer als de eerste aangegeven 6 weken. Op zich prima, maar dit was niet gecommuniceerd. Echter naar een belletje van onze kant was alles prima geregeld. Dus eigenlijk helemaal geen klagen!
  • Personeel

Hele rustige lieve man die mij in de winkel geadviseerd heeft en bij het bezorgen werd zelf mijn nieuwe bed opgemaakt. Het wachten duurde langer dan verwacht maar dan heb je ook veel lig pleziee

Deskundig en klantvriendelijk
  • Personeel

Beste Heleen, bedankt voor uw beoordeling

Wij zijn heel fijn geholpen en hebben een goed gesprek gehad , kan nu weer heerlijk slapen op de nieuwe matras en het fijne kussen. onze dank hiervoor Groeten van Teun en Hannie van der Toorn.
  • Personeel

Beste Teun en Hannie, bedankt voor deze mooie beoordeling.

heel goed
  • Personeel

Beste klant, bedankt voor uw beoordeling

• Personeel

Beste Ananda, bedankt voor uw beoordeling

k ben zeer tevreden met de levering en begeleiding in de winkel. Ik wens jullie heel veel succes.
  • Personeel

Beste Isja, heel erg bedankt voor deze geweldige score!