Bijzonder klantvriendelijk, deskundig, geduldig en ruime keus

Vriendelijke ontvangst, deskundig en bijzonder geduldige uitleg in de winkel te Ede. De installatie van het bed bij ons thuis werd gedaan door vriendelijke mensen die een uitgebreide uitleg erbij hebben gegeven.

Zeer tevreden!

Bij Bedding heb ik een matras, topper (180x210), twee lattenbodems en moltons en lakens besteld, en uiteraard ontvangen. De levertijd bedroeg 4 weken. Over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen, want ik heb het nog geen week in huis, maar ik heb hier het volste vertrouwen in. De service was super! Ik ben twee keer in de winkel geweest om proef te liggen, en ik ben beide keren echt super geholpen. De bezorging was ook goed. Alles is keurig op z’n plek gelegd en al het plastic is weer meegenomen. Alleen maar lof! Ik heb geen rugpijn meer na een nacht slapen en word veel meer uitgerust wakker. Ik zou iedereen willen aanraden om hier je matras te kopen. Een goed matras kost iets meer, maar maakt echt wel degelijk verschil!

Bij Bedding staat de klant centraal en geeft men deskundig advies op maat.

De ervaren verkoper had alle tijd voor ons en had goed zicht op welk type matras bij ons zou passen. Daardoor hebben mijn vrouw en ik voor elk van ons de perfecte matras gevonden.

Goede kennis van zaken en goede, vriendelijke service

Zolang het bed nog niet uit de fabriek was kon er zo lang een ander zelfde soort bed gebruikt worden. Deze werd netjes gebracht, in elkaar gezet op de slaapkamer en later omgeruild voor het wat langere bed. Prima service dus en drie weken eerder al zonder stramme rug wakker!

zeer goede service

zeer goede service en netjes gewerkt

Top service

Vriendelijk en behulpzaam, goed advies en service is top.

Conform verwachting, goed advies, prettige zaak

Advies in de winkel was positief, ook eerdere bestellingen werden erbij gehaald om een beter gesprek te kunnen voeren en keuzes helder te maken. Vriendelijk, goed vertellen hoe lang dingen duren, en leveren conform de afspraak, op het aangegeven tijdstip. Betalen bij aflevering via pin vind ik ook altijd prettig. Niet vooruit betalen, geen risico's maar op het moment dat je het product ook krijgt.

Fijn geholpen en prima service!

Wij werden vriendelijk ontvangen en geholpen. Ondanks de Corona crisis gewoon kunnen proberen welk matras het beste en het meest comfortabel ligt. Ook over de bestelling wordt je op de hoogte gehouden middels een mail. Over het bezorgen wordt je netjes gebeld en de oude matrassen worden meegenomen. Al met al een fijne zaak om een aankoop te doen!

Goede ondersteuning bij het maken van keuzes

Duidelijke informatie en ondersteuning bij het vergelijken van verschillende matrassen en bedden. Geduld en vakmanschap

Fijne service en heerlijk slapen

Een fijn bezoek aan de winkel op afspraak. Sjoerd heeft alles uit de kast getrokken om de perfecte combinatie voor ons te vinden. Hulde en dank voor de vriendelijke service.

Correct en zeer goed geholpen. Fijne levering

Super advies, super service!

Nadat we een afspraak voor advies ingepland hadden zijn we in de winkel heel gastvrij ontvangen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd én vanuit ervaring goed doorgevraagd. Hierdoor hebben we nu een, voor ons, perfect matras met goed bijpassend kussen. De ervaring, na een weekje zoveel betere nachtrust dan voorheen, is dat we veel minder (pijn) klachten aan ons lijf hebben. We dachten dat dat er zo langzamerhand bij hoorde (leeftijd) maar veel klachten blijken nu 'gewoon' aan een slecht matras en verkeerde kussen te liggen. Hulde voor Bedding!

Uitstekende service en producten!

Wij zijn goed geholpen in de winkel! Er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen om het beste slaapcomfort te vinden. Nu na 6/8 weken slapen op onze nieuwe matrassen zijn wij zeker tevreden over de diensten en producten die Bedding levert. Bedding is zeker een aanrader!

zeer tevreden

Goed advies, prima service. Ze komen 100% hun afspraken na. Goede uitleg en nemen de tijd om je te adviseren

Een hele positieve winkelervaring resulterend in een bestelling.

Na 3 gesprekken in de winkel(met Eddy en Sjoerd) hebben mijn vrouw en ik een bestelling voor een complete boxspring met alle accessoires afgerond. Heel prettig/geduldig / uitgebreid geholpen. Kortom: een plezierige /positieve winkelervaring. Goed gedaan mannen.

Tijdige levering, goede matras, goed kussen.

Schoonheidsfoutje: gemarchandeer over een niet leverbare ochtendjas.

Zij rusten pas als jij goed slaapt!

Nemen alle tijd in de winkel, goede adviezen. Ze doen er alles aan om te zorgen dat je een bed krijgt waar je goed in slaapt.

Zeer behulpzaam, klantgericht, vriendelijk.

Men nam alle tijd om mij te helpen met het uitzoeken van een passend bed en matras. Alles werd uit de kast getrokken om ervoor te zorgen dat ik de juiste keuze had gemaakt. Heel vriendelijk. Bestelling tevens thuis afgeleverd en in elkaar gezet.

Heel erg goed geholpen en goede levering

Zeer goed geholpen prima service goede levering goede afhandeling en erg vriendelijk

Wij zijn heel goed geholpen en het bed ligt heerlijk. Alles is naar wens.

Uitstekende service

Goede informatie ontvangen en enkele verschillende slaapsystemen vergeleken. Advies van Bedding opgevolgd en geen spijt van. Slapen uitstekend op de nieuwe matrassen.

Zijn zeer goed geholpen.

Zijn goed geholpen om voor ons de juiste keuze te kunnen maken voor onze nieuwe matrassen en hoofd kussens.

Zoals altijd werden wij zeer goed geadviseerd door een kundige en enthousiaste verkoper. Levering was ook helemaal prima.

Uitstekende service; prettig klein team.

Ruime tijd geleden brak de stelschroef onder mijn bed vandaan bij het omkeren van het matras. Binnen drie kwartier waren ze ter plaatse om het te repareren. Nu was het tijd voor nieuw bed en matras ivm heftige klachten. Na aankoop werd diezelfde dag een noodmatras geleverd waardoor ik al van een pijnscore 10 naar een 6 ging. Fantastisch service !! Nieuwe boxspring staat en ligt super. Er wordt goed mee gedacht en er is veel vertrouwen in de cliënt.

Zeer vriendelijk en correct geholpen.

Hulp en mee denken in de winkel al als zeer prettig ervaren. Geen dom commercieel prietpraatje voor het duurste bed, maar luisteren naar mijn behoeften. Ook bezorging was prettig en netjes geregeld.