Uitstekend advies en correcte levering

Zeer tevreden over ons nieuwe bed en de matrassen. Plezierig geholpen. Zeer aan te bevelen

Wat een fijne service, goed advies en alles volgens afspraak geleverd Welkom in dromenland

Goede service en goed advies in de winkel. Goed telefonisch en per mail bereikbaar. Ideaal!

Hele fijne betrokken service

Ik ben langs verschillende beddenzaken in Ede gegaan voor vergelijkend warenonderzoek. Maar juist de echte aandacht en tijd die bij Bedding genomen werd maakte dat ik me van serieus advies voorzien voelde wat aansloot op mijn wensen. Ik ben ook super blij en geslaagd met een fijn matras.

Goed advies.

Na wel 10 jaar sukkelen met mijn rug( alle specialisatie gehad), is met mijn nw matras de pijn met 85 % afgenomen.

Prima service en advies

Erg goed geholpen. Duidelijke uitleg. Erg vriendelijk personeel. En een heerlijk matras en kussen. En een erg mooie ombouw. Kortom zeer tevreden.

buying a new mattress was easy

the gentlemen at bedding slaapcomfort could not have been more knowledgeable or helpful. I bought 2 mattresses and they made the experience effortless.

• Would you recommend us? Yes

Goede advisering en levering

Prima en betrouwbaar

Duidelijke verkoper, correcte aflevering van het bed

Super beleefd en zeer correct gewerkt.

Goed maatwerk advies met een heerlijk bed als resultaat.

Op een doordeweekse dag naar Bedding gegaan. Daardoor kon er rustig de tijd worden genomen om een mooi bed samen te stellen. Uiteindelijk een ander bed gekocht als dat ik in eerste instantie dacht te willen kopen maar nu hij er staat zeer blij met het resultaat!

Geweldige uitleg gekregen

Wij zijn uitstekend geholpen en hebben een uitgebreide uitleg gekregen over wat een juist matras en kussen voor mij zou zijn. Wat meneer vertelde uitgetest op een paar matrassen en het kwam uit zoals hij vertelde. Matras en 2 kussens gekocht en die hebben dezelfde avond gebracht en ook naar boven gebracht. Oude matras werd keurig mee afgevoerd.

Een echte aanrader

Personeel heeft verstand van slaapcomfort. Weten precies welk matras bij de persoon past. Ze nemen echt de tijd voor elk persoon.

Fantastische service

We zijn erg goed geholpen, service perfect en zeer tevreden over de kwaliteit. Voor ons zeker een aanbeveling

Zeer goede voorlichting en prachtig beddengoed!

Wij zijn zeer goed voorgelicht over welke matras in aanmerking zou kunnen komen. Evenals de dekbedden. Wij gaan van een huis naar een appartement en hebben ons niet gerealiseerd dat de warmte daar anders kan zijn, dus dat je met de dikte van je dekbed daar rekening mee moet houden. En dat het leuke gedeelte ;-) Hoezen uitkiezen, dat is moeilijk want de een is nog mooier dag de ander. Maar het is gelukt !! Hartelijke dank aan Eddy voor zijn geduld én het plezier dat we gehad hebben, en aan Sjoerd voor de goede levering en de montage van ons nieuwe, mooie, bed!

Deskundig advies en prima service

We kregen prima en uitgebreid advies bij Bedding. De service bij levering was ook heel goed. We zijn zeer tevreden.

Prima advies, prima levering en een prima nieuw bed.

Prima en geduldige voorlichting in de winkel door Sjoerd. Nette, correcte en prettige levering. We hebben een prachtig bed ontvangen. Blij mee!

Uitstekend.

Wij zijn zeer goed geholpen. Verkoper is deskundig, neemt de tijd en is niet opdringerig. Laat verschillen voelen kwa matrassen en kussens. Kijkt mee wat het beste bij je past. Mogelijkheid om kussens uit te proberen. Het bed is netjes in elkaar gezet. Wij zijn heel tevreden en blij met onze boxspring.

Droombed

De verkoper nam alle tijd en aandacht om mij goede en onderbouwde informatie te geven. Ik heb verschillende matrassen en een paar kussens kunnen testen en zo werd zijn informatie weer ondersteund. Keurige levering en sneller dan verwacht vooral omdat ik geen standaardmaat matras heb besteld. Oude matras en matrasbeschermer werd meegenomen en er is gelijk gekeken naar de conditie van mijn huidige lattenbodem. Nieuw dekbed en kussen erbij en mijn bed is weer een droombed geworden!

Meerdere keren uitstekend geholpen in de winkel met het uitzoeken van een bed. Ik had zelf al voor onderzoek gedaan waardoor ik gericht heb gezocht in de winkel. Maar daar kunnen ze je nog een heel eind verder helpen. Kussens mogen testen voor aankoop. Alles is gratis bezorgd en het oude bed is door Bedding mee genomen.

Goede service, snel geleverd

Mijn oude matras was aan vervanging toe, had nogal last van rugpijn hierdoor. Bij Bedding ben ik goed geholpen en heb ik een fijne nieuwe matras gekocht, de rugpijn was na een paar dagen over en slaap een stuk vaster. De levering was binnen een halve week en werdt keurig tot op het bed geleverd en de oude matras meegenomen.

Heel goed geholpen

Zelf alles kunnen ervaren en heel goed voorgelicht en uitgelegd …. Net als ruim twintig jaar geleden …. En in alle rust….. Het belang van de klant staat op nummer één!

Super kwaliteit en service. Zeer goed en betrouwbaar bedr.

Mooi bed gekocht. Advies over slaapconfort en mogelijkheden was erg goed. Adviseur Sjoerd nam de tijd en weet erg veel. Dat maakt kiezen eenvoudig. Bij het leveren ook tijd genomen en zelfs oude bed afgevoerd. Geweldig toch.

Goed, persoonlijk advies en aanbod passend bij onze wensen!

Bij de bedding werkt deskundig personeel dat de tijd neemt om te kijken wat bij jouw slaapwensen past. Wij zijn geslaagd voor een matras, lattenbodem op pootjes en heel fijn dekbed. Qua prijs is het goed te doen en krijg je uitstekende kwaliteit en mensen die echt weten waar ze het over hebben, wat je bij de grote ketens niet kan verwachten. Een aanrader!

Goed geholpen en goede service

Een bed voor m’n ouders gekocht, goed advies gehad en vriendelijk geholpen, ook het bezorgen was prima