Goede service en heel goed advies .

Super service en heel goed bed

We hebben een prachtig bed gekocht, kregen goed advies en service was uitstekend.

Altijd goede ervaringen gehad in het verleden en ook nu werden we niet teleurgesteld. Super service

Gewoon super. Netjes, vlot en vriendelijk.

deskundige uitleg gekregen.

We kijken terug op een goede uitleg en service! We slapen heerlijk op de gekochte matrassen. Bedding Ede , Hartelijk bedankt!

We zijn niet voor niks al jaren fan van Bedding.

We kregen goed en uitgebreid advies bij het uizoeken van een compleet bed. Het bed hebben ze uiteindelijk zelf opgehaald en bij ons geleverd i.v.m. corona. Het hele bed keurig in elkaar gezet en ons oude bed meegenomen. Bijzonder vriendelijk geholpen!

Goed advies en service

Deskundig en prettig advies

Deskundig en prettig geholpen, met als resultaat een aanschaf waar wij nog jaren van hopen te genieten. Ook de levering was volgens afspraak, vlot en netjes samengewerkt. Prima voor elkaar!!

Van aankoop tot aflevering: TOP.

Schitterend aankoop gedaan. Perfect en uitgebreid advies. Daardoor een goede keus kunnen maken. Aflevering zeer netjes ( corona proef) en compleet, oude spullen konden eventueel mee retour. En ook niet onbelangrijk...een zeer gepaste prijs. Kortom, Bedding Ede is een aanbeveling.

Zeer tevreden met het nieuwe matras

Goede voorlichting en begeleiding bij de keuze van een nieuw matras. Afspraken goed nagekomen. Snelle en correcte levering.

Zeer fijn geholpen,meegedacht en snel geleverd

Fantastisch geholpen daarna heerlijk geslapen.

goede service!!!

Wij werden vriendelijk ontvangen, en met kennis van zaken !! de bezorging was precies zoals afgesproken, en goede uitleg van hele vriendelijke jongens!!!

Goed advies en service

Goede ervaring.

Geleverd volgens afspraak. Goed geplaatst. Verpakking meegenomen. Opgeruimd achtergelaten.

Behulpzaam en kwalitatief

We werden goed geholpen met het uitzoeken van een bed en de verschillende opties werden goed uitgelegd. Contact over de levering verliep soepel. Het bed werd goed geleverd en in elkaar gezet.

Professioneel advies

De verkoper kent zijn matrassen en de mogelijkheden om die op de slaapwensen van de klant aan te sluiten. Blij dat we zijn gaan testliggen in de winkel en onze keuze meteen konden regelen. Inmiddels slapen we weer heerlijk.

Prima service, zeer correct

Hier wordt nog met passie hard voor de zaak gewerkt. Mijn bed is vandaag bezorgd en ik heb er alle vertrouwen dat ik de komende jaren prima slaap. Als een zaak al zolang bestaat moet je wel kwaliteit leveren om de mensen steeds weer terug te laten komen.

Uitstekende service

Ben heel deskundig en enthousiast geholpen. De bezorging buiten de regio was geen enkel probleem. Het ligt heerlijk op deze matras. Zacht, veerkrachtig en tegelijk stevig, wordt ik op de juiste plekken ondersteund en ik wordt s morgens uitgerust en zonder pijn wakker. Bijna jammer om op te staan!

Zeer open en vriendelijk hulp in de winkel, keurige bezorging

Erg positief en we slapen weer goed

Goede, service en test mogelijkheden

Fijne, nette en duidelijke uitleg. Advies op maat

Uitstekende service

We hebben goed advies gekregen en de service was van begin tot eind uitstekend.

Echt top!!

Super goed geholpen in de winkel, en thuis ook bij brengen super goeie service. Alles netjes achtergelaten en toen er iets ontbrak werd dat snel nageleverd en gemonteerd! Echt super service!

Zeer klantvriendelijk.

Deskundig advies, zeer prettige communicatie, divers aanbod en mooie producten.

Bijzonder klantvriendelijk, deskundig, geduldig en ruime keus

Vriendelijke ontvangst, deskundig en bijzonder geduldige uitleg in de winkel te Ede. De installatie van het bed bij ons thuis werd gedaan door vriendelijke mensen die een uitgebreide uitleg erbij hebben gegeven.

Zeer tevreden!

Bij Bedding heb ik een matras, topper (180x210), twee lattenbodems en moltons en lakens besteld, en uiteraard ontvangen. De levertijd bedroeg 4 weken. Over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen, want ik heb het nog geen week in huis, maar ik heb hier het volste vertrouwen in. De service was super! Ik ben twee keer in de winkel geweest om proef te liggen, en ik ben beide keren echt super geholpen. De bezorging was ook goed. Alles is keurig op z’n plek gelegd en al het plastic is weer meegenomen. Alleen maar lof! Ik heb geen rugpijn meer na een nacht slapen en word veel meer uitgerust wakker. Ik zou iedereen willen aanraden om hier je matras te kopen. Een goed matras kost iets meer, maar maakt echt wel degelijk verschil!

Bij Bedding staat de klant centraal en geeft men deskundig advies op maat.

De ervaren verkoper had alle tijd voor ons en had goed zicht op welk type matras bij ons zou passen. Daardoor hebben mijn vrouw en ik voor elk van ons de perfecte matras gevonden.