Prima advies, service en aflevering/montage

We slapen pas 1 nacht, dus lange termijn ervaring nog onbekend, maar winkelbezoek en advies en aftersales prima.

Heel goed advies gekregen

Top winkel, snelle levering

Bedding heeft twee Dorso bedsystemen geleverd met top service

Flexibel en correct

Tevreden met verkoop en aflevering maar minder met de service.

De score had hoger kunnen uitvallen als wij niet het sterke vermoeden hadden dat wij het showmodel geleverd hebben gekregen terwijl dat niet mogelijk was toen ik er om vroeg. Na de levering van de boxspring mochten wij een dekbedovertrek uitzoeken en kwamen hierdoor weer in de winkel. Toen zagen wij dat de boxspring er niet meer stond. De verkoper had hiervoor wel een verklaring maar dat riekte een beetje naar klasse justitie. Gezien de korte levertijd van onze boxspring heb ik hier dus mijn bedenkingen bij. Het dekbedovertrek dat wij hebben uitgekozen viel duurder uit dan was afgesproken. Dit moesten wij volledig bijbetalen terwijl er enkele dagen later een folder in de bus viel waarin de dekbedovertrekken behoorlijk waren afgeprijsd. Hier had dus ook wel enige coulance kunnen worden toegepast. Jammer want dit geeft geen goed gevoel voor een vervolg bezoek aan deze winkel.

Prima service! Komen afspraken na.

Matrassen bevallen meteen en liggen zoals gehoopt.

Geweldig!

Nemen de tijd om bedden goed te testen….Helemaal tevreden.

Heel goed advies, super vriendelijk, fijne service en het allerbelangrijkste, een zalig bed!!

Uitstekend advies en een zeer korte levertijd - kortom geweldig.

Verkopers met liefde voor hun vak

Bij Bedding Slaapcomfort voelt het gelijk vertrouwd bij binnenkomst! Verkopers nemen de tijd voor je en hebben kennis van zaken door het juiste advies te geven! Wij zijn heel content met de keuze van de Avek boxspring en de prima service bij levering waarbij alles netjes in elkaar werd gezet met alle extra's!

Zeer professioneel en passend advies

Na een eerdere miskoop zijn we hier fantastisch geholpen. Er werd eerst gekeken naar wat we wel konden gebruiken van het vorige bed, en dat werd aangevuld met twee hele fijne matrassen waarvoor we ook niet de hoofdprijs hebben betaald. En daarbij een mooie korting op een dekbedovertrek. Kortom een fijne ervaring.

Goed advies, uitstekende service en oprecht in klantcontact

Eindelijk een beddenspecialist die bekwaam en eerlijk advies geeft. Geen gladde verkooppraatjes maar gewoon een eerlijk en normaal verhaal! Flexibel en snel en de mogelijkheid om een paar dagen proef te slapen. Een aanrader voor iedereen die al een tijdje zoekt naar goed slaapcomfort.

Goede voorlichting

Goed geholpen. Matras voldoet buitengewoon aan de verwachtingen. Top

Onder de indruk van vakmanschap!

Ongelooflijk zo goed als 'gezien' wordt wat voor matras nodig is om allebei comfortabel te kunnen liggen!

Goede voorlichting en advies. Netjes afgeleverd en gemonteerd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Klant staat centraal

Goed advies. Bedden hebben lange tijd kosteloos in opslag gestaan i.v.m. lange uitloop oplevering huis. Bezorging en montage van de bedden is goed verlopen.

Fijn ontvangst en zeer goede uitleg

Zoals hierboven

Een top-bed geleverd door een topleverancier

Beddingslaapcomfort is de winkel bij uitstek om een bed aan te schaffen dat bij de individuele noden past. Men neemt daar alle tijd voor. Is het bed eenmaal gearriveerd wordt het snel, zorgvuldig en efficiënt geïnstalleerd in uw slaapkamer, terwijl de oude spullen worden afgevoerd. Ten zeerste aanbevolen, ook en niet in de laatste plaats vanwege het zeer deskundige advies.

prima bed.

Prima service. Alle afspraken keurig nagekomen.

Fantastisch goed geholpen!

Vele winkelbezoekjes gehad vanwege keuzestress, maar daar wordt de lof voor de medewerkers alleen maar groter van! Er wordt goed geluisterd en duidelijk en professioneel advies gegeven! Ze geven je tijd en leggen heel begrijpelijk hun vaktaal uit. In alles wordt gezocht naar het meest passende aanbod voor jou. Bedankt voor deze top ervaring, we komen zeker terug!

Heerlijk geslapen

Als je op de rand van bed gaat zitten , zit je op de rand. Misschien de bodem iets omhoog.

Alles netjes en snel geregeld top bed en oude bed/matrassen mee.

Goede service en mooi resultaat

Beschadigd nachtkastje, dezelfde dag nieuwe gekregen.

Top service

In alles een top service

Keurig en conform afspraak geleverd

Keurig op de afgesproken tijd geleverd, uitgepakt en in elkaar gezet. Alle verpakkingsmaterialen keurig mee terug genomen. Vriendelijke mensen. Top gedaan.

Topservice

Voor het eerst naar een beddenspeciaalzaak gegaan voor advies en heel erg tevreden met het eindresultaat. De verkoper nam rustig de tijd voor mij en gaf me veel informatie over de verschillende matrassen en bedden. Uiteindelijk een fijn bed + matras uitgekozen. Werd op een gewenste dag voor mij geleverd en in elkaar gezet. Goede service en vriendelijk personeel.