Heerlijk buffet!

Heerlijk buffet en vriendelijk personeel. Communicatie snel. Zeker een aanrader!

Fantastische dag gehad door de vriendelijk en goede service van Noordhostcatering

Jon en zijn mensen hebben de catering verzorgd op onze bruiloft. Het eten was heerlijk en er waren voldoende mensen om iedereen te voorzien van eten en drinken. Het personeel is vrolijk en zeer gedreven. We hebben een fantastische dag gehad mede dankzij jullie. Bedankt!

Met één woord: geweldig!

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Meedenkend en flexibel bedrijf. Leuk en vlot team. Dikke voldoende.

Super organisatie!

Snel contact, goede prijs en uitstekende communicatie! Héérlijk eten tijdens onze lezing.

Fijne cateraar met mooie producten

Als lid van de Golfclub Exloo een heerlijk buffet afgenomen. Prettige samenwerking en meedenkend! Bedankt voor de service!

Volledig naar wens, gasten hebben genoten!

Prettige communicatie vooraf. Heerlijk dat alles uit handen wordt genomen, geen voorbereiding, geen afwas en geweldig buffet met BBQ. Goede kwaliteit, perfecte aankleding. Ik heb voor Zilver gekozen, was goud waard!

Mijn verjaardagsfeest was fantastisch!

Gekozen voor menu Goud! Ruime keuze uit overheerlijke hapjes en salades! Vriendelijk personeel en kennis van zaken. Alles werd netjes opgeruimd. Geen gedoe achteraf. Verhouding prijs en kwaliteit is goed.

Duidelijke communicatie en zeer flexibel. Goed en vakgedreven personeel

Een heerlijk buffet bij ons op het bedrijf. Veel variatie en heerlijke salades. Prima en vakgedreven personeel. Absoluut een aanrader!

Hele fijne culinaire bijdrage aan een gezellige verjaardag.

Heerlijk gegeten. Keus voor iedereen. Zeer vriendelijke kok. Zag er allemaal mooi uit.

Goede service, goed eten en een goedlachse personeel.

We hebben mede dankzij Jon en Jan-Harm een geweldige familiedag gehad. Zij hebben er voor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak. Dankzij de ruime keuze in eten en drinken was er voor elk wat wils.

Mede dankzij Jon en zijn team hebben wij een geweldige bruiloft gehad! Jon weet wat hij doet, denkt mee en is een echte aanpakker. Ontvangst van de gasten, een heerlijke bbq en personele inzet tijdens het feest voor de drankjes en hapjes; alles was top geregeld. Een professioneel, representatief en enthousiast team! Ik beveel NoordHost Catering iedereen aan!
  • Gastvrijheid

We hebben voor goeie prijs een top maaltijd gekregen. Mooi buffetje met goed lekker eten. Met de allergien werd goed rekening mee gehouden en Jon was erg behulpzaam!
  • Gastvrijheid

Onbezorgde feestavond gehad mede door Jon en zijn team. Deskundig, scherp geprijsd, kwalitatief en service met een glimlach.
  • Gastvrijheid

Het team van Noordhostcatering heeft het fantastisch gedaan op onze trouwerij, waar ze drankjes en heerlijke hapjes hebben verzorgd. Een leuk team, goeie mensen, en volledig ontzorgd met een professionele aanpak. Ik zou Noordhostcatering aan iedereen aanbevelen!
  • Gastvrijheid

NoordHost heeft een heerlijke BBQ verzorgd. Rekening gehouden met onze wensen. Totaal genieten en vriendelijk personeel. Kortom gastvrijheid inderdaad met glimlach.
  • Gastvrijheid

Niets dan lof! Heerlijk gegeten, snelle service en gastvrijheid met een grote G. Bedankt Noordhost catering. Het volgende feest staat alweer gepland.
  • Gastvrijheid

Vorig jaar catering door jullie verzorgd. Super lekker eten, de verzorging eromheen ook uitmuntend. Persoonlijke contacten ook erg prettig. Dus alleen maar lof.
  • Gastvrijheid

Super goede cateringbedrijf goed verzorgd bediening vriendelijk en goed
  • Gastvrijheid

Geweldig geregeld. Vriendelijk personeel en goed eten. Een aanrader voor iedereen.
  • Gastvrijheid

professionele partij die met verschillende klussen altijd goed meedacht in oplossingen
  • Gastvrijheid

Afgelopen weekend uitgebreid gegeten. Prima verzorgt door Noordhost catering! Leuke bediening en chefkok. Een 4 gangen diner voor 28 personen in onze tuin. Vooraf alles duidelijk besproken met Jon van Noordhost en alles was perfect uitgevoerd zeker een aanrader!

Zeer prettig!
  • Gastvrijheid

Het vriendelijke team van Noordhost heeft prima werk geleverd tijdens onze bbq. Alles was bespreekbaar met Jon en de kwaliteit van goed, vooral heerlijke salades en malse steaks. Wat verder opviel was dat het hele team vrolijk was. Een aanrader wat ons betreft
  • Gastvrijheid

stampotbuffet gevoekt bij noordhost. Heldere communicatie vooraf, alles werd netje bezorgd en nadien weet opgehaald. Fijne service
  • Gastvrijheid

Zeer snel met reageren, duidelijke communicatie. Aardige en nette werknemers. Goed gegeten met onze groep.