Blij verrast

En dan staat ineens de paashaas voor je deur. Superleuk, vooral in deze bijzondere tijd. Heerlijke paasbrunch gehad, super goed verzorgd , een echte levering met aandacht.

Succes! Asperges drive‐in!

Zaterdag 25 april via de Golflaan (Veendam)gereden.... Er waren bij de ingang van de golfbaan 2 auto's voor me...dus even wachten. Er stond iemand klaar om naar mijn naam (bestelling) te vragen. Daarna nog even wat gezellig vanuit de auto met elkaar gesproken. Toen kon ik doorrijden. Alvast afgerekend en weer een stukje verder rijden....nog even gewacht op mijn bestelling. De warmhoud bakjes waren keurig verpakt in een papieren tas. Na 20 minuten was ik weer thuis in Zuidlaren. Ik had inmiddels wel trek gekregen. Alles was nog steeds warm... Het smaakte heerlijk De volgende keer gaan we asperges met zalm proberen. Groet Foky ten Brink

Fijne thuisbeleving

Heerlijk dat er nu in deze bijzondere tijden de mogelijkheid is om thuis een goede maaltijd bezorgd te krijgen. Afgelopen week het weekmenue besteld. Dit was een succes, fijn om ook thuis ontzorgd te worden! Voor herhaling vatbaar!

Top geregeld en lekker eten

Het was een leuke verrassing dat het eten werd gebracht door de paashaas. Het was top verzorgd!

We hebben ontzettend genoten van de Surinaamse kip.

's Ochtends besteld, 's avonds vlot bezorgd en we hebben heerlijk gegeten. Pittige Surinaamse kip met rijst, boontjes en komkommer.

Ze hebben bij ons de nieuwjaarsreceptie geregeld. Het was erg goed voor elkaar en de reacties waren ook erg goed. Het is een fijn bedrijf om afspraken te maken en alles is tot in de puntjes in orde. Ik ga ze zeker weer benaderen! Gr Sietse

Elke week een andere gevarieerde maaltijd!

Noordhost verzorgt voor ons nu al een paar jaar de warme maaltijd voor onze opleiding bij TEC in Roden. Onze cursisten genieten elke week van een complete en uitgebreide maaltijd; Het is altijd weer een verrassing wat de pot schaft! Ga zo door Jon!

Voor ons, Fluor werkzaam in de Eemshaven, is Noordhostcatering een kompleet plaatje. Als cateraar hebben ze alles vanaf het begin, afspraak en levering, super onder controle. Het product wat wordt geleverd is naar 100% tevredenheid. Het leveren aan en voor 500 mensen is voor Noordhostcatering geen enkel probleem. Vriendelijk en professioneel personeel. Veelzijdigheid in het leveren van hun producten en naar de wens van elke opdrachtgever.

Gastvrijheid - duidelijk zoals het hoort!

Leuk bedrijf om mee samen te werken, gedreven, kwaliteit en deskundigheid. Onze Spaanse avond was TOP!

Heerlijke hapjes voor mijn verjaardag!

Hapjes voor mijn verjaardag besteld. Scherpe prijs en goede service.

Alleen maar lovende woorden! Top bedrijf, vriendelijk en meedenkend

Als bedrijf werken wij inmiddels ruim 9 maanden met elkaar. Wekelijks voorzien Jon en zijn medewerkers ons van verschillende maaltijden op locatie.

Heerlijk buffet!

Heerlijk buffet en vriendelijk personeel. Communicatie snel. Zeker een aanrader!

Fantastische dag gehad door de vriendelijk en goede service van Noordhostcatering

Jon en zijn mensen hebben de catering verzorgd op onze bruiloft. Het eten was heerlijk en er waren voldoende mensen om iedereen te voorzien van eten en drinken. Het personeel is vrolijk en zeer gedreven. We hebben een fantastische dag gehad mede dankzij jullie. Bedankt!

Met één woord: geweldig!

Fijn bedrijf om mee samen te werken. Meedenkend en flexibel bedrijf. Leuk en vlot team. Dikke voldoende.

Super organisatie!

Snel contact, goede prijs en uitstekende communicatie! Héérlijk eten tijdens onze lezing.

Fijne cateraar met mooie producten

Als lid van de Golfclub Exloo een heerlijk buffet afgenomen. Prettige samenwerking en meedenkend! Bedankt voor de service!

Volledig naar wens, gasten hebben genoten!

Prettige communicatie vooraf. Heerlijk dat alles uit handen wordt genomen, geen voorbereiding, geen afwas en geweldig buffet met BBQ. Goede kwaliteit, perfecte aankleding. Ik heb voor Zilver gekozen, was goud waard!

Mijn verjaardagsfeest was fantastisch!

Gekozen voor menu Goud! Ruime keuze uit overheerlijke hapjes en salades! Vriendelijk personeel en kennis van zaken. Alles werd netjes opgeruimd. Geen gedoe achteraf. Verhouding prijs en kwaliteit is goed.

Duidelijke communicatie en zeer flexibel. Goed en vakgedreven personeel

Een heerlijk buffet bij ons op het bedrijf. Veel variatie en heerlijke salades. Prima en vakgedreven personeel. Absoluut een aanrader!

Hele fijne culinaire bijdrage aan een gezellige verjaardag.

Heerlijk gegeten. Keus voor iedereen. Zeer vriendelijke kok. Zag er allemaal mooi uit.

Goede service, goed eten en een goedlachse personeel.

We hebben mede dankzij Jon en Jan-Harm een geweldige familiedag gehad. Zij hebben er voor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak. Dankzij de ruime keuze in eten en drinken was er voor elk wat wils.

Mede dankzij Jon en zijn team hebben wij een geweldige bruiloft gehad! Jon weet wat hij doet, denkt mee en is een echte aanpakker. Ontvangst van de gasten, een heerlijke bbq en personele inzet tijdens het feest voor de drankjes en hapjes; alles was top geregeld. Een professioneel, representatief en enthousiast team! Ik beveel NoordHost Catering iedereen aan!

• Gastvrijheid

We hebben voor goeie prijs een top maaltijd gekregen. Mooi buffetje met goed lekker eten. Met de allergien werd goed rekening mee gehouden en Jon was erg behulpzaam!

• Gastvrijheid

Onbezorgde feestavond gehad mede door Jon en zijn team. Deskundig, scherp geprijsd, kwalitatief en service met een glimlach.

• Gastvrijheid

Het team van Noordhostcatering heeft het fantastisch gedaan op onze trouwerij, waar ze drankjes en heerlijke hapjes hebben verzorgd. Een leuk team, goeie mensen, en volledig ontzorgd met een professionele aanpak. Ik zou Noordhostcatering aan iedereen aanbevelen!