Heel Netjes!

Van de verkoper tot de monteurs allemaal waren ze heel netjes en duidelijk. Panelen zijn in een halve dag gelegd. Heel erg weinig overlast gehad. En geen enorm lange wachttijd zoals je nu wel heel erg veel hoort. Top en ook al aanbevolen bij vrienden en familie!

Heel Netjes!

Topkwaliteit en een superservice.

Ben na veel zoeken bij dit bedrijf terecht gekomen. Had me eerst al laten strikken bij een ander onder het mom van gratis en gouden bergen. Maar voor niks gaat de zon op. Kreeg contact met Martijn, en die vertelde mij hoe alles daadwerkelijk in elkaar steekt en niet van die mooie verkooppraatjes waar alles zoveel mooier lijkt dan in de praktijk. Hij heeft me alles uitgelegd en laten zien waar hun producten vandaan komen en voor staan. Ook qua garantie wat natuurlijk ook niet onbelangrijk is.Wist dus gelijk waar ik aan toe was. Heb daarop offerte aangevraagd en een dakcontolle laten uitvoeren, om te kijken wat ik precies kwijt kon. Alles was super snel en duidelijk geregeld. 2 mnd. later had ik ze in 1 dag door een zeer gekwalificeerde monteur laten leggen. Kreeg duidelijke uitleg over de montage en hoe het zou worden gemonteerd . Daarna nog de working van het geheel, en natuurlijk alles netjes achter gelatin. Kan niet anders zeggen dat dit een topbedrijf met een topservice is. Bedankt voor jullie kwaliteit en inzet en zeer prettig contact.

Bizar slecht bedrijf, doe hier geen zaken mee.

Dit bedrijf is echt te krankzinnig voor woorden. Wanneer de vertegenwoordiger langskomt met het verhaaltje is het allemaal leuk en zijn ze de beste. Maar wat een ellende krijg je daarna. Sinds april 2022 zijn wij 7 afspraken verder en het is nog niet af. Tot 3 keer toe ging de afspraak niet door omdat de spullen nog niet geleverd waren. De ene keer de zonnepanelen, andere keer de omvormers en dan weer (?) de zonnepanelen. Dat spullen niet op voorraad zijn kan gebeuren, zeker in deze tijd. Maar bel een klant dan op om af te zeggen. Iedere keer weer belde ik zelf maar weer rond 14:00 om te vragen of ze nog zouden komen.... Ik werd voor "gek" verklaard toen ik aangaf dat ik er klaar mee was en voorstelde dat zij pas weer terug zouden bellen voor een afspraak als ze alle benodigde materialen op voorraad hadden. Als er dan iemand langskomt loopt diegene de voorgaande monteurs uit te schelden omdat ze hun werk niet goed of überhaupt niet hebben gedaan. Dit los je onderling op en niet bij de klant. Echter, onderlinge communicatie is er niet omdat ze elke keer verbaasd zijn over de situatie als ze langskomen en aan ons vragen wat er nog gedaan moet worden. Als je Ecomy Solar belt geven ze aan dat je teruggebeld gaat worden. Tot op heden is dat van de 16 telefoontjes nog geen enkele keer gebeurd. Het bedrijf is nu al 2,5 dag niet meer te bereiken.. Doe hier absoluut geen zaken mee!

Top ervaring!

Allereerst wil ik in het speciaal Nino bedanken, met zijn expertise, in niet alleen zonnepanelen maar het meedenken van de totale verduurzaming bij ons thuis. Hij heeft ons van veel informatie voorzien en begeleid bij het maken van de juiste keuzes en een verkoper die zulk eerlijk advies geeft zie je maar zelden! Daarnaast wil ik ook Ecomy bedanken voor het leveren van de panelen in deze toch lastige tijd. En elektricien Ron! Klasse!

product is prima, installatie en after service is slecht

; wat ging er goed: - verkoopproces, snelheid - installatie op dak ( Bruce) - komen kijken van directeur, heeft zelf aanpassing gedaan zodat het wel functioneel werd. - staan open voor kritiek en verbeteringen. wat ging er niet goed - aansluiten in meterkast, later hersteld door directeur. - 1 paneel kapot, nieuwe voor geplaatst - 1 omvormer kapot, ook nieuwe geplaatst - reageren op app en mail, soms helemaal geen reactie. Hier kan het bedrijf echt een verbeterblad maken. Investeer in goede afhandeling op kantoor. - belofte om weken van niet functioneren te vergoeden., dit is inmiddels afgehandeld. Dus al met al zijn er verbeteringen mogelijk, had hier graag in een eerder stadium actie willen zien. Zijn op zich van goede wil maar door krapte op arbeidsmarkt is goed personeel schaars. Begreep dat ze hier wel in gaan investeren. Indien je ze scherp houdt is het een mooi bedrijf met mooie producten.

Vriendelijke/goede/ervaren verkoper en netjes werk geleverd vanuit de monteurs

Hele vriendelijke verkoper thuis gehad, wist waar hij het over had en wat hij verkocht. Zijn afgelopen maandag met 3 man sterk aan het werk gegaan en hebben 15 mooie nieuwe zonnepanelen geplaats, in één woord, vakwerk. Vriendelijk en ervaren personeel.

Kwaliteit, deskundig en flexibel

Ecomy heeft bij ons geweldig werk geleverd. De website geeft een degelijke non nonsense indruk en dat is bevestigd door Marcel Apon en de technici. Ecomy is het bedrijf voor niet standaard werk, ook voor oude huizen. In overleg met Macel en de monteurs is het maximale bereikt wat werd gezien als een lastige klus. En het leveren van made in Europe Duitse kwaliteits panelen is ook een enorm voordeel.

Ik heb positieve ervaring met ecomy solar

Ik heb ecomy solar als een prettig bedrijf ervaren. Deskundig advies en goed prijs kwaliteit verhouding en goede service.

Ecomy is het vertrouwen meer dan waard

Ik heb mij terdege voorbereid op de aankoop zonnepanelen. Vele bedrijven bieden het aan. Ik koos voor glas op glas; dat lijkt mij de beste keus. Daarin heb je ook keuzes te maken. Over Soluxtec is niet veel te lezen op internet, maar de informatie van Ecomy overtuigde mij. Het verastte mij dat de panelen snel, echt snel konden worden geleverd in vergelijking met de meeste andere bedrijven; Ecomy schakelt snel. De installatie ging vlot; ik vind het een bijzondere prestatie van installateur Wilfred. 9 panelen turn-key opgeleverd in zo'n 6 uur. Een nette werker. Overleg vooraf was fijn. Achteraf, ik ben op het platte dak geweest, kan ik niets aanmerken op het geheel. De installatie werkt. Ik ben blij met de aankoop. Ecomy is het vertrouwen meer dan waard en ik heb vertrouwen in de lange beloofde werking van het systeem.

zeer positief

de installateurs en de electricien hebben netjes werk afgeleverd en ik zou een ruime 10 willen geven aan deze mannen, Marcel Apon heeft mij voorzien van een geweldig advies en van begin af aan was alles duidelijk; ik heb bewust een keuze gemaakt voor de glas-glas panelen ook al zijn deze duurder dan standaard panelen maar ik kies echt voor de kwaliteit. Uiteindelijk wil ik Ecomy Solar een dikke pluim geven en daarom raad ik iedereen aan die zonnepanelen overweegt zeker met Ecomy Solar in contact te treden. In één woord: GEWELDIG!

alles was heel goed georganiseerd en verliep vlekkeloos

Om 8 uur stonden de monteurs van Ecomy Solar volgens plan op de stoep. Na overleg gingen ze meteen aan de slag, twee monteurs gingen de aluminium profielen op t dak monteren en vervolgens de panelen plaatsen. Terwijl de elektricien met de kabel aan de slag ging en de meterkast ging aanpassen. Het geheel liep gesmeerd en de monteurs waren goed op elkaar in gewerkt, ook de sfeer onder elkaar was goed. goed.

Ecomy Solar doet wat het belooft!

Marcel was erg duidelijk over de mogelijkheden en heeft ons vooraf goed geadviseerd. Na niet al te lange tijd werden de panelen gemonteerd. Ook dit verliep helemaal naar wens: dit bedrijf heeft echte vakmensen in dienst. Van de offerte tot de montage van de panelen is alles gewoon prima verlopen. Daarom een dikke tien voor Ecomy Solar!

Alles is goed en prettig geregeld van offerte tot plaatsing.

Goede en duidelijke offerte. Plaatsing door keurige en zeer vriendelijke mannen. Alle afspraken zijn nagekomen.

Snelle en vakkundige plaatsing

Snelle levering en plaatsing van de zonnepanelen. Binnen 6 weken was alles geplaatst. Vakkundige monteurs die overleggen en daarnaast netjes, en zorgvuldig werken. Afspraken worden na gekomen.

Zeer tevreden met het resultaat .

Goed en netjes geregeld. Ondanks de rare tekorten op de wereldmarkt met chips en personeel, toch alles binnen nette tijd kunnen regelen. Goeie nazorg met inschrijven terugleveren, btw terug gave en gebruik app. Complimenten heren. Groetjes Marc Rutten

Positief

Onze ervaring was heel goed Marcel Apon heeft alles goed uitgelegd zeer tevreden en de monteur hebben ook net werk geleverd

Geweldig geholpen en geplaatst

Ben bij de verkoop zeer goed te woord gestaan door Marcel Apon. Netjes aan huis een bezoek gehad en goede uitleg gehad over zonnepanelen en wat voor ons het beste paste. Door wat leveringsproblemen van leveranciers een beetje uitgesteld voor plaatsing. Hier kan het bedrijf niks aan doen dit is ook voor het bedrijf onmacht. Gelukkig heb ik daar wel begrip voor in tegenstelling van andere klanten. Ze zijn gisteren geplaatst en werken uitstekend. Telefonisch ben ik goed en netjes te woord gestaan door Marcel Bloemendal. Waren alle bedrijven maar zo content. De monteur heeft echt netjes en snel gewerkt. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf, een echte aanrader wat ons betreft.

Bij Ecomy geldt: “Afspraak is afspraak”!

Ondanks de moeilijke tijden met leveringsproblemen en gebrek aan personeel heeft Ecomy bij ons, in een kort traject 20 zonnepanelen naar volle tevredenheid geplaatst. Speciaal wil ik Nino bedanken, die bemiddeld heeft en al zijn toezeggingen en beloftes steeds is nagekomen.

Professioneel. Alles was top geregeld, vanaf de afspraken tot de uitvoering.

Eerste afspraak met Marcel. Zeer goed en duidelijk adviesgesprek. Hij weet waar hij over praat, door de jarenlange ervaring op het gebied van zonnepanelen. Komt afspraken na en is altijd te bereiken. Alles is volgens afspraak op de geplande datum geplaatst door installateur Wilfred. Zeer vakkundige en vriendelijke monteur. Op en top een vakman. Binnen een dag was alles klaar en afgewerkt. Mocht je nog twijfelen over een bedrijf, zoek niet langer maar ga voor Ecomy Solar.

Fijn die zonnepanelen gelegd door een ervaren monteur

Verkoper Guus is bij ons thuis langsgekomen met een duidelijk verhaal en een aanbod op maat voor onze situatie. Hij heeft het dak geīnspecteerd en heeft ons een aanbod gedaan voor goede kwaliteit zonnepanelen. Wij waren er al snel uit, temeer daar de montage al snel kon gebeuren. Andere bedrijven komen niet eens kijken en hebben langere leveringstijden. Op de installatiedag heeft monteur Wilfred alles netjes, schoon en vlot voor elkaar gemaakt. Ik kijk nu geregeld op mijn app wat mijn panelen vandaag weer hebben opgebracht. Fijn, toch?

Zeer goede uitleg en advies gehad

installatie monteur kwam vriendelijk over hij heeft alles netjes en secuur gemonteerd en ook uitgelegd wat het allemaal was en hoe hij het gemonteerd heeft we waren zeer tevreden over de werkzaamheden ruimde alles er na weer netjes op of er niks gebeurd was

Professioneel, vakkundig en klantvriendelijk bedrijf!

Alles snel geregeld en volgens afspraak. Zeer vriendelijke monteur duidelijke uitleg, en ging netjes en rustig te werk.

Snel en professioneel geregeld, bij vragen goed bereikbaar

Marcel nam uitgebreid de tijd voor het gesprek en bleef gedurende het hele traject goed bereikbaar. Tussen offerte en plaatsing zat slechts 3,5 week. Plaatsing vlot en goed verlopen. Beide monteurs zijn vakkundig en op elkaar ingespeeld. Helaas was men bij het inplannen vergeten aan de monteurs door te geven dat wij ook vogelwering hadden besteld. Dit is netjes opgelost en op een later moment alsnog geplaatst, Het was voor Dirk wel een heel wat lastigere klus dan wanneer het bij het plaatsen van de zonnepanelen was gebeurd. De app is duidelijk en eenvoudig te gebruiken.

Cornelis Drebbelstraat 13 A

6603 BH Wijchen