Installatie prima, aftersales zeer slecht

Zonnepanelen zijn op 19 november 2021 geplaatst in één dag. Dat ging voorspoedig. Er waren nog een tweetal zaken die de week erna zouden worden opgepakt en toen ging het mis. Geen reactie meer, of toezeggingen die niet nagekomen zijn. Teleurstellend.

TOP firma

Vandaag nieuwe zonnepanelen laten zetten door ECONMY Solar Goede voorlichting door Marcel de verkoop adviseur neemt de tijd en praat alles goed door en verzorgt de BTW terugave nog de zelfde dag. Monteur was mooi op tijd en alles netjes en vakkundig gemaakt. Ik kan deze Firma zeker aanraden.

ik ben zeer tevreden

ze komen heel goed over en zeker dat een monteur was .een heel goede mede werker heel fijn . dank wel. groetjes j hofmans

Tevreden

Goed voorgelicht en uitstekend uitgevoerd door de monteur.

Goede kwaliteit in service en materialen

Prettig advies gesprek gehad en goed meegenomen in de verschillende mogelijkheden. Adviseur continu bereikbaar voor vragen. Installatie in 1 dag voltooid. Alles netjes afgewerkt.

• Would you recommend us? Yes

Top service met deskundig advies

Ik stapte dit traject in zonder enige kennis, na mijn eerste gesprek met Nino werd het hele verhaal al een stuk duidelijker. In goed overleg heb ik de juiste keuze kunnen maken en hier ben ik erg blij mee! Bedankt Ecomy, voor het snelle installeren en tot snel!

Top service

Vanwege de vele goede reviews contact opgenomen met Ecomy Solar. Er zijn zoveel aanbieders met mooie beloften dat je door de zonnepanelen de zon niet meer ziet. De gehele proces verliep snel en goed. Marcel kwam op bezoek en vertelde het eea over zijn panelen. Na het gesprek was ik overtuigd van de kwaliteit waar Ecomy Sokar voor staat. Na het tekenen van de offerte kreeg ik van Marcel een datum van de montage (29-10-2021) ik heb gekozen voor de Solar panelen van 375 WP, volgens Marcel de allernieuwste glaspanelen met een hoger rendement. Op de dag van montage kwam de monteur die ik overigens zeer vakkundig vond. Alles werd in een redelijk rap tempo geïnstalleerd op mijn platte dak. Na de montage van de panelen heb ik uitleg gekregen over de werking van het systeem en kreeg ik instructies over de te downloaden app van APsystems. Al met al zeer tevreden hoe het gehele proces is verlopen waarbij Ecomy Solar zich aan alle afspraken gehouden. Wat ook zeer prettig was is dat de BTW teruggaaf ook werd geregeld door hun middels een andere partij.

Komt belofte na wat er aan mij verteld is, en in offerte staat

Monteur heeft netjes gevraagd of alles op tekening staat na tevredenheid is. Zo ga ik het uitvoeren. Geweldig bedrijf die naar je luistert wat jij wil en geen eigen spullen aanpraat die jij niet wil. De monteur heeft netjes van boven naar beneden gewerkt, en alle spullen netjes opgeruimd. Wel was het bedrijf iets duurder als andere bedrijven maar de garantie is ook veel langer ik geef het een dikke 9,5 voor alles. Ik wens ze veel succes in de toekomst. Ik beveel het bedrijf van harte aan. Henri van de Rakt

Goede voorlichting, snelle uitvoering. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Niks op aan te merken.

Zeer vakkundige mensen.

Komen de afspraken na. Vakkundig personeel in dienst. Ze installeren het netjes binnen en buiten. Zal ik ze bij andere aanraden. JA ZEKER

Klopt van A tot Z

Goede communicatie. Afspraken nagekomen. Vlot afgewerkt. Werkplek keurig achtergelaten.

Prima!

Alles liep zoals gewenst. Het eerste gesprek was fijn en het was al snel duidelijk voor ons. Afspraak gemaakt voor installatie en de monteur deed prima zijn werk. Direct daarna zijn wij gebeld en er werd gevraagd hoe de installatie verliep, heel netjes. Geen opmerkingen eigenlijk. Ik zou het zeker aanbevelen.

Gewenste installatie netjes geplaatst en defecte omvormer zonder problemen vervangen.

Goed advies gekregen hoe 12 panelen op een nette manier op ons dak geplaatst konden worden. Ook onze wens voor een 3fase installatie was geen probleem. De installatie zelf is netjes gedaan op de afgesproken dag. Helaas gaf een van de omvormers een probleem na 2weken. Dit werd snel opgelost, helaas wel met de nodige communicatie over het tijdstip (enigszins te begrijpen vanwege de drukte). De installatie draait nu al meer dan 2 manden na onze tevredenheid.

zeer professional uitgevoerd

heel netjes gedaan

alles is prettig verlopen

goede samenwerking en vriendelijk personeel

Op de toekomst voorbereid.

Mijn ervaring met Economy Solar kan ik in een woord vertellen. Prima uitleg van Marcel vooraf, zodat je als niet kenner weet wat je doet. De afspraken worden precies nagekomen zoals vooraf beloofd. De monteur kwam exact op de afgesproken tijd. Ineen ijltempo lagen ze op het dag. Ook de bijbehorende accessoires zijn prima geïnstalleerd. Dit was nou werk van een ECHTE vakman. Na de nodige uitleg mag ik zeggen dat ik UITERMATE TEVREDEN ben. Hans Boekhoorn

Fijne mannen op m'n dak!

Zonnepanelen, vaak over nagedacht en na 3 offertes besloten Ecomy solar m'n dak op te sturen. Fijne mannen op m'n dak prettig werksfeertje en aan 't eind liggen er 11 mooie panelen. Met 'n goed gevoel heet ik de zon welkom. Ik wens alle twijfelaars 'n goede snelle beslissing toe want ook vandaag schijnt de zon weer voor jou en voor mij...

Felixibel, professioneel, precies.

Na de eerste offerte een snelle realisatie voor de installatie van de zonnepanelen.

Afspraak gemaakt met Martijn van Ecomy en deze kwam binnen enkele dagen bij ons langs om te inventariseren hoeveel panelen er geplaatst konden worden. Alles helder en duidelijk uitgelegd door Martijn. Binnen enkele dagen konden de 10 panelen geinstalleerd worden en deze werkten binnen enkele uren. Uitleg gehad van de monteur en het systeem werkte naar behoren. De communicatie lijnen vanuit het bedrijf Ecomy en ons waren prima. Daar kunnen andere bedrijven nog wat van leren! Mijn ervaring met het bedrijf Ecomy en de monteurs waren helemaal goed. En zeer zeker een aanrader.

Vakkundig en betrouwbaar

Na een afspraak aan huis door Marcel hebben we meteen de offerte getekend. Het is duidelijk dat Ecomy met de klant meedenkt en enkel de beste kwaliteit proberen te verkopen. Samen het dakplan opgesteld, alles uitgerekend en zo de oplossing met het hoogste rendement kunnen realiseren. Soluxtec 330Wp glas-glas panelen en APSystems micro-inverters. Enkele weken later kon de installatie al opgeleverd worden. Twee vakkundige jongens die naar horens al 6 jaar in het vak zitten hebben de installatie gemaakt en de zonnepanelen gelegd. Erg mooi om te zien hoe professioneel ze dit gedaan hebben. Het eindresultaat mag er dan ook wezen. Ontzettend bedankt Ecomy Solar!

Toppers!

Precies op tijd, vriendelijk en netjes. Wat een leuk team zonnepaneel-acrobaten :-) Weinig geluidsoverlast gelukkig, ze waren bij ons op zondag. We kunnen dit bedrijf zeker aanraden. Snel en vakkundig !

goed advies en goede service

Gisteren onze panelen geplaatst, Duits, Soluxtec 330 wp glas-glas. Adviseur Marcel heeft ons uitstekend geadviseerd en zo zijn wij tot besluit gekomen om voor uiteindelijk deze aanbieder te kiezen. We hadden meerdere offertes (ook goedkopere) maar gaan toch voor kwaliteit waar Ecomy ook voor staat. Vakkundig advies, Marcel denkt echt mee ook in het legplan en neemt de tijd voor het advies en neemt de wens van ons serieus ook qua aanzien van hoe de panelen geplaatst gaan worden, en de monteurs, chapeau!! ruimen alles netjes weer op!

Perfect!

Prima service en begeleiding. Medewerkers zijn bekwaam en klantvriendelijk. Ik kan dit bedrijf en de medewerkers van harte aanbevelen!

Hele fijne ervaring en zeer deskundig.

Gebeld voor info en één dag later onder het genot van een kopje koffie alles doorgesproken en een legplan gemaakt. Alle tijd werd hiervoor genomen en alle zaken netjes op papier gezet. Wij hadden veel vragen hoe dit in zijn werk gaat en alles werd beantwoord. De montageploeg werkt netjes en onze 10 panelen waren in no-time op het dak. Geen kabels van boven naar beneden maar via de bestaande wasmachine aansluiting op zolder alles in werking gezet. Kortom Economy Solar is een aanrader!!

Gewoon goed, zoals belooft.

Door mond op mond reclame zijn wij bij Ecomy Solar terecht gekomen. Marcel heeft samen met ons diverse systemen besproken en adviseerde de juiste panelen. Hij kwam ook met oplossingen om de panelen op een goede manier aan te sluiten op het lichtnet. Dat gaf voor ons de doorslag om met Ecomy Solar in zee te gaan. De monteurs van Ecomy Solar hebben de panelen geweldig goed en zeer professioneel geïnstalleerd. Ook zij kwamen met creatieve oplossingen om de panelen zonder te veel heisa aangesloten te krijgen. En…….. alles keurig netjes opgeruimd.