Positief

Onze ervaring was heel goed Marcel Apon heeft alles goed uitgelegd zeer tevreden en de monteur hebben ook net werk geleverd

Geweldig geholpen en geplaatst

Ben bij de verkoop zeer goed te woord gestaan door Marcel Apon. Netjes aan huis een bezoek gehad en goede uitleg gehad over zonnepanelen en wat voor ons het beste paste. Door wat leveringsproblemen van leveranciers een beetje uitgesteld voor plaatsing. Hier kan het bedrijf niks aan doen dit is ook voor het bedrijf onmacht. Gelukkig heb ik daar wel begrip voor in tegenstelling van andere klanten. Ze zijn gisteren geplaatst en werken uitstekend. Telefonisch ben ik goed en netjes te woord gestaan door Marcel Bloemendal. Waren alle bedrijven maar zo content. De monteur heeft echt netjes en snel gewerkt. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf, een echte aanrader wat ons betreft.

Bij Ecomy geldt: “Afspraak is afspraak”!

Ondanks de moeilijke tijden met leveringsproblemen en gebrek aan personeel heeft Ecomy bij ons, in een kort traject 20 zonnepanelen naar volle tevredenheid geplaatst. Speciaal wil ik Nino bedanken, die bemiddeld heeft en al zijn toezeggingen en beloftes steeds is nagekomen.

Professioneel. Alles was top geregeld, vanaf de afspraken tot de uitvoering.

Eerste afspraak met Marcel. Zeer goed en duidelijk adviesgesprek. Hij weet waar hij over praat, door de jarenlange ervaring op het gebied van zonnepanelen. Komt afspraken na en is altijd te bereiken. Alles is volgens afspraak op de geplande datum geplaatst door installateur Wilfred. Zeer vakkundige en vriendelijke monteur. Op en top een vakman. Binnen een dag was alles klaar en afgewerkt. Mocht je nog twijfelen over een bedrijf, zoek niet langer maar ga voor Ecomy Solar.

Fijn die zonnepanelen gelegd door een ervaren monteur

Verkoper Guus is bij ons thuis langsgekomen met een duidelijk verhaal en een aanbod op maat voor onze situatie. Hij heeft het dak geīnspecteerd en heeft ons een aanbod gedaan voor goede kwaliteit zonnepanelen. Wij waren er al snel uit, temeer daar de montage al snel kon gebeuren. Andere bedrijven komen niet eens kijken en hebben langere leveringstijden. Op de installatiedag heeft monteur Wilfred alles netjes, schoon en vlot voor elkaar gemaakt. Ik kijk nu geregeld op mijn app wat mijn panelen vandaag weer hebben opgebracht. Fijn, toch?

Zeer goede uitleg en advies gehad

installatie monteur kwam vriendelijk over hij heeft alles netjes en secuur gemonteerd en ook uitgelegd wat het allemaal was en hoe hij het gemonteerd heeft we waren zeer tevreden over de werkzaamheden ruimde alles er na weer netjes op of er niks gebeurd was

Professioneel, vakkundig en klantvriendelijk bedrijf!

Alles snel geregeld en volgens afspraak. Zeer vriendelijke monteur duidelijke uitleg, en ging netjes en rustig te werk.

Snel en professioneel geregeld, bij vragen goed bereikbaar

Marcel nam uitgebreid de tijd voor het gesprek en bleef gedurende het hele traject goed bereikbaar. Tussen offerte en plaatsing zat slechts 3,5 week. Plaatsing vlot en goed verlopen. Beide monteurs zijn vakkundig en op elkaar ingespeeld. Helaas was men bij het inplannen vergeten aan de monteurs door te geven dat wij ook vogelwering hadden besteld. Dit is netjes opgelost en op een later moment alsnog geplaatst, Het was voor Dirk wel een heel wat lastigere klus dan wanneer het bij het plaatsen van de zonnepanelen was gebeurd. De app is duidelijk en eenvoudig te gebruiken.

Goede informatie van A tot Z

Vanaf start van mijn project duidelijke en begrijpelijke informatie. Alle vragen worden duidelijk beantwoord. Perfecte installatie

in 1 woord Geweldig!!!

Ik heb een hele fijne ervaring met dit bedrijf. Keurig en correcte uitleg gekregen van Marcel, over de kosten en het product dat is geleverd. En de monteur Wilfred had verstand van zaken, en heeft de klus netjes afgeleverd!!! Wij zijn zeer tevreden!!!

Alles, vanaf begin tot eind perfect verlopen.

Omdat ik vanwege de hoogste kwaliteit, levensduur en garanties graag glas-glas panelen wilde kopen kwam ik terecht bij Ecomy Solar. Vanaf het eerste telefonische contact en adviesgesprek bij ons thuis door adviseur Guus wat zeer prettig verliep, tot aan de installatie door de vriendelijke en vakkundige installateur Wilfred is alles heel fijn en vertrouwd verlopen. Ik kan iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Top! Geleverd volgens afspraak

Goede ervaring! Marcel komt zijn afspraken na, belt op afgesproken tijden. Ik had wat vragen, was even niet bereikbaar Maar hij belde zelf snel terug. Installatie ook goed en keurig gedaan door een vakman. Top!!! Goed en vertrouwd bedrijf. Zou het zo weer doen bij deze firma.

Een bedrijf, waar de klant nog koning is.

Ga zo door.

Duidelijke communicatie en alles volgens afspraak gemaakt.

Prima en op afspraak geleverd.

Goede uitleg bij verkoop en netjes volgens afspraak geleverd.

Zeer tevreden van begin tot het eind

Als eerste verschillende malen met Nino gesproken bij ons thuis. Hij heeft heel veel informatie en advies gegeven. En dat gaf ons een goed gevoel. Daarna een keuze gemaakt voor bepaalde zonnepanelen en afspraak gemaakt voor een datum. En op deze datum met vakmanschap de zonnepanelen geplaatst. Wij zijn zeer tevreden over de service van het begin tot het eind. Laat nu de zon maar lekker veel schijnen.

Prima werk

Monteur heeft netjes en is zeer succesvol te werk gegaan Dit bedrijf is zeer zeker aan te bevelen bij Zonnen panelen

Top ervaring

Alles snel en betaalbaar geregeld. In één ochtend lagen alle panelen op het dak. Zou ze zo weer inhuren als ik nog meer plek had....

Professioneel, vakkundig en klantvriendelijk bedrijf!

Afgelopen week zijn er op mijn woning zonnepanelen geïnstalleerd door dit professioneel, vakkundig en klantvriendelijk bedrijf. Een bedrijf wat ook eerlijke advies en uitleg geeft, ook na afloop. Hiervoor mijn dank aan alle medewerkers! Ze werken ook uitsluitend met topmateriaal. Alles werd na installatie keurig afgewerkt en opgeruimd. Ik beveel dit bedrijf zeker aan, het is een voorbeeld voor vele!

Na een tegenvaller in relatie tot de BTW teruggave is er op coulante wijze gereageerd door het bedrijf. Complimenten hiervoor.

Installatie prima, aftersales zeer slecht

Zonnepanelen zijn op 19 november 2021 geplaatst in één dag. Dat ging voorspoedig. Er waren nog een tweetal zaken die de week erna zouden worden opgepakt en toen ging het mis. Geen reactie meer, of toezeggingen die niet nagekomen zijn. Teleurstellend.

Geachte heer van der Lecq, Het probleem bij u was iets heel onbelangrijks: op de dag van de installatie wilde u graag een zonnepaneel extra hebben, dit hebben we toen ook meteen in orde gemaakt voor u, alleen hadden wij niet de juiste ballastbak op voorraad. Dit hebben wij opgelost tijdelijk met een andere ballastbak, dit kon verder geen kwaad. Omdat uw systeem gewoon volledig draaide, had dit voor ons ook geen eerste prioriteit. Inmiddels hebben wij dit +/- 4 weken geleden dit al bij u opgelost. U zou de beoordeling herzien, maar helaas heeft u dit niet gedaan. Ik hoop zoals wij dit graag zien bij al onze klanten dat u nu wel tevreden bent. Met vriendelijke groet, het Ecomy Solar team.

TOP firma

Vandaag nieuwe zonnepanelen laten zetten door ECONMY Solar Goede voorlichting door Marcel de verkoop adviseur neemt de tijd en praat alles goed door en verzorgt de BTW terugave nog de zelfde dag. Monteur was mooi op tijd en alles netjes en vakkundig gemaakt. Ik kan deze Firma zeker aanraden.

ik ben zeer tevreden

ze komen heel goed over en zeker dat een monteur was .een heel goede mede werker heel fijn . dank wel. groetjes j hofmans

Tevreden

Goed voorgelicht en uitstekend uitgevoerd door de monteur.

Goede kwaliteit in service en materialen

Prettig advies gesprek gehad en goed meegenomen in de verschillende mogelijkheden. Adviseur continu bereikbaar voor vragen. Installatie in 1 dag voltooid. Alles netjes afgewerkt.

• Would you recommend us? Yes