Super toffe clinic gehad van Nasser

Kin

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Geweldig georganiseerd, enorm veel vermaak voor jeugd

Organisatie denkt mee, vanaf het moment van contact tot het opzetten van alle materiaal, activiteit zelf en afbouw was alles goed geregeld. Belangrijkste is dat de jeugd zich enorm vermaakt heeft! Ga zo door

Fantastische dag

Vooraf goeie en fijne communicatie om het evenement te laten slagen. Vooral het meedenken en de flexibiliteit werden zeer gewaardeerd. Echt top! Wij als fc Harlingen kijken terug op een zeer geslaagde dag ondanks alle regenbuien. Echt een fantastische dag! De jeugd heeft enorm genoten. Het plezier van de begeleiding straalde af op alle deelnemers en de aanwezige bezoekers. Top gedaan Nick, Stefan en Easy Man.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Top organisatie met enthousiaste mensen!

De afstemming aan de voorkant en de organisatie op de dag zelf verliep soepel. Het opbouwen was zo gepiept, het aanbod aan spellen was gevarieerd en de pannashow van Martijn was fantastisch. Al met al een fantastische dag bij vvLEO (Loon).

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Geweldige middag en volledig ontzorgd

Met Nick samen de organisatie vooraf duidelijk doorgenomen en op de dag hebben hij en zijn team de complete jeugdafdeling van bijna 200 kinderen een topdag gegeven

Top dag!

Het contact met Panna Knock-out verliep erg prettig. Nick begreep goed wat we wilden en wist dit prima te vertalen in een duidelijk plan. De afspraken waren helder en de prijs-kwaliteit verhouding prima in orde. Ook het belangrijkste doel van dit hele project is uitermate goed gelukt; de kinderen hebben een topdag gehad!

Spectaculaire jeugddag.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Waardevolle toevoeging voor ons evenement

Fijne communicatie, snel en direct. Meedenken en flexibiliteit werden zeer gewaardeerd. Het plezier van het team straalt af op de bezoekers/deelnemers. Een waardevolle toevoeging in de promotie vooraf en op het evenement (GG DreamHack Sports in Maastricht). Zeker voor herhaling vatbaar.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Vermaak voor jong en oud

We hebben jullie uitgenodigd voor de senioren, aangezien we niet over jeugd beschikken. Waarop jullie aangaven welke activiteiten het meest geschikt zijn. Ondanks dat we een kleine vereniging zijn en de opkomst niet mega was, was het een zeer geslaagde dag. Jong en oud hebben zich vermaakt. Niels ging ook verschillende keren een uitdaging aan, waardoor alles en iedereen door elkaar heen liep. Wij kijken terug op een zeer geslaagde dag. Het is een kunst om een klein publiek te vermaken, en aan Nasser en Niels kun je dat prima overlaten. Het werd een vermaak voor de hele familie! Hopelijk krijgt die meer bekendheid rondom ons heen, want het is echt ontzettend leuk.

flexibel

Het Panna Knock Out King toernooi was een hele toffe en leuke afsluiter voor onze examenleerlingen. De mannen van P.K.O speelde goed in op de verschillende situaties tijdens het toernooi. Zowel de leerlingen als de docenten hebben genoten van deze activiteit! :)

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Onze jeugd heeft een ontzettende leuke dag gehad, het was prima geregeld.

Onze voetbal verenging bestond vorig jaar 75 jaar maar corona hebben we het verplaatst naar dit jaar. Voor Panna Knock out was het geen probleem om de activiteiten te verplaatsen na een jaar later. Het contact met Stefan was prettig. Onze mails werden snel beantwoord en ik kon met al mijn vragen bij hem terecht. De dag zelf is prima verlopen. De kinderen vonden het een leuke dag. Ook voor de 5 jarige was het goed te doen met wat aanpassingen. Vanuit de ouders kregen we leuke reacties en de kinderen vonden het erg leuk vooral de Panna Knock out met Nassar en Easy man.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Leuke groep gasten die een fantastische dag voor de jongeren verzorgen die ze niet snel vergeten

Panna Knock-Out heeft een totaal verzorgd pakket waar ik mij als jongerenwerker geen zorgen over hoef te maken. Enige wat wij hoeven doen is het regelen van een vergunning en scheidsrechters. de rest doen zij. Op de dag zelf kunnen wij als jongerenwerker dan doen waar wij goed in zijn en Panna Knock Out doen waar zij goed in zijn. win win situatie!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Mijn ervaring met Panna Knock Out is heel erg positief!

Vanuit Panna Knock Out was Stefan aanwezig om de side events klaar te zetten en deels te begeleiden. Hij was erg enthousiast en behulpzaam en hij kon goed overweg met de trainers en de deelnemers. Het is erg prettig om met hem samen te werken!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Topdag met veel lachende gezichten

Goeie organisatie met veel duidelijkheid naar ons toe. Een zware dag met opzetten, uitvoeren en opruimen. Veel respect hoe jullie dit samen met ons hebben gedaan.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Klasse organisatie en geweldig product voor jongeren!

Heel mooi om met de organisatie samen te werken, hierin geweldig werk geleverd waarin de jongeren uit Amsterdam echt in aanraking komen met rolmodellen!

• Wat vind je van onze prijs-kwaliteitsverhouding? N.v.t.
  • Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Geweldig im mee samen te werken, denken aan alles

Panna Ko zorgt voor de volledige beleving en weet zich goed in te leven in de jeugd. Ze denken mee over de behoefte van het event en draaien hun programma volledig zelfstandig.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Top animatie op ons communiefeest

Hoe kan je een feestje van een voetballertje net iets leuker maken? Laat een straatoetballer van Panna K O langskomen, succes gegarandeerd. Dit gaat hij niet snel vergeten...

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Dit is de 2e keer dat wij samen met Stefan werken. Communicatie loopt helder en vlot. Stefan en zijn team denken proactief mee en komen met goede ideeën en voorstellen. Denken mee met stukje marketing en ontwerp, kortom een hele fijne en waardevolle samenwerking. Op naar volgend jaar!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Super leuk entertainment tijdens een diner!

De interactie met het publiek was erg leuk. Het is een goede opvulling tussen de verschillende gangen. Nasser weet goed het publiek over te halen en te enthousiasmeren. Zeker voor herhaling vatbaar :)

Topentertainment gewoon!

Heel erg goede performance van Jasmijn en Nasser. Kinderen vonden het geweldig!!

Zeer geslaagd!

De communicatie met PKO verliep goed. Afspraken zijn helder gecommuniceerd en goed nagekomen. Onze leerlingen (en collega’s) op school vonden de show die gegeven werd door Nasser ook top. Kortom, het was geslaagd!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Professionele club mensen met gevoel voor sociaal maatschappelijk ondernemen.

Het is prettig samenwerken met PKO. Betrouwbaar, betrokken en kundig. Zeer proactief en denken inhoudelijk mee.

Inspirerend programma voor jongeren

Ze hebben een heel goed programma dat jongeren inspireert en waarbij ze naast voetbaltechnieken belangijke waarden leren zoals fairplay, zelfvertrouwen, en sociale betrokkenheid.

Persoonlijke profs!

Een verjaardagsverrassing voor onze dochter! Fijne afstemming in de aanloop naar de verrassing met Stefan. De clinic van Jos en Teun was ultiem gaaf! Wat een toppers! Dank heren!

Top organisatie!

Nick, Stan en Nasser zijn toppers in hun vak. Het toernooi was perfect geregeld en het enthousiasme spatte ervan af. Professioneel gezien en organisatorisch, maar ook pedagogisch toppers! Dankjewel namens jongerenwerk Synthese

Over Panna Knock Out

Bij Dr. WOOOW!, Panna Knock Out en Urban Booking streven we altijd naar een WOOOW moment! Dit doen we met een team vol passie voor urban/street culture.