Leuke activatie!

Tijdens de bekerfinale hebben wij een open Panna KO activatie ingezet met Panna specialist Nasser el Jackson en MC. Dit was een leuke toevoeging in onze fanzone en de supporters hebben zich hier goed mee vermaakt. We gaan dit zeker nog eens doen!

Organisatorisch helemaal top!

De organisatie van Panna KO zit top in mekaar. Een hele fijne samenwerking gehad met Hassan! Stukje PR mag meer over meegedacht worden. Zo dachten veel jongens dat het outdoor zou zijn. Ik zag toevallig bij een poster nu dat er (indoor) was toegevoegd bij de locatie. Een mooi leermoment voor ons allemaal!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Erg tevreden over de act van Galdino!

Hij heeft een toffe act opgevoerd waar iedere aanwezige van onder de indruk was. Hij zocht de interactie met het publiek en onze wethouder. Daarbij heeft hij ook een goed verhaal dat goed aansloot op onze Sporthuldiging.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Super mooie bijdrage aan een lokaal maatschappelijk evenement in Tilburg!

Onze samenwerking met Nasser is als een schot in de roos ervaren. Zowel in de betrokkenheid bij een videoproductie voor marketinguitingen als de aantrekkingskracht tot kids op het evenement zelf. Nasser brengt een enorm enthousiasme met zich mee, is continu bezig om mensen te entertainen en actief te betrekken bij het evenement. Mooi dat hij voor ons een bijdrage heeft kunnen leveren in zijn eigen stad Tilburg. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Leuke mensen en regelen alles super

Ben heel tevreden met hoe Panna Knock Out het evenement op de Statenweg in Rotterdam heeft georganiseerd. Was duidelijk dat ze dit (veel) vaker hebben gedaan. De kinderen hebben genoten!!

Geweldig kinderfeestje: aanrader

Voor onze zoon van 8 en zijn vriendjes kwam Sharif een voetbalclinic verzorgen. Wat een gave tricks en leuke wedstrijdjes panna. Genieten!

Positieve en leuke ervaring voor de studenten

Positieve en leuke ervaring voor de studenten

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Garandeert een wervelende panna-show

Rksv DoCoS (grootste voetbalvereniging in Leiden) heeft al enige jaren contact met Panna Knock Out. Zij verzorgen een topspeler die de jeugdige spelers fascineert met zijn voetbalkwaliteiten gedurende het pauze programma van het toernooi Haring & Wittebrood voor spelers in Leiden voor JO-13. Ervaringen zijn zeer positief: betrouwbaar en kwaliteit. De spelers genieten van de show en nemen aktief deel. Een aanrader!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Top sportdag voor het Voortgezet Onderwijs in Zandvoort!

Mooie sportdag georganiseerd i.s.m. diverse partners waarvan Panna Knock Out er 1 was. Leerlingen zijn enthousiast over de workshops, de artiesten weten de leerlingen goed te enthousiasmeren.

Easyman was geweldig!

Alle kinderen waren super enthousiast.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Als het prijskaartje past, dan wordt je als kleine vereniging volledig ontzorgt! Openingsshow spectaculairder verwacht t.o.v. de gerekende kosten. Jammer dat de trucs worden uitgevoerd met een "zacht staande/speciale bal" (geen wedstrijdbal) Al doe ik de trucs zeker nooit na. Blijft voor een kleine dorpsvereniging laat de straatvoetballer wel dingen zien die nooit eerder op onze velden zijn vertoond. Wij wouden ontzorgt worden en dat is volledig gelukt.

Geweldige interactie tussen Nasser kids

Nasser el Jackson is aan te raden! De deelnemers aan de Panna knock out werden, nadat Nasser een show had gegeven 1 voor 1 het veld in geroepen. Schitterend om te zien hoe Nasser zijn snelheid en gesprekken aanpast op de leeftijd van de deelnemers. Hij dacht mee met de presentator en zorgde er zo voor dat jong en oud de uitdaging aan konden gaan. Hij kreeg met het enthousiasme het voor elkaar, dat ook een aantal moeders van de deelnemende kids het veld in kwamen voor een 1 tegen 1.

Top service!

Nu een aantal keer gebruik gemaakt van de diensten van Panna KO. Altijd een top service en fijn contact met Stefan!

Enthousiast

Als heel plezierig, van eerste contact was er enthousiasme. Er werd een leuk uur samen met jeudige voetballers en voetbalsters een voetbal gevecht op het pannaveld uit gevochten

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? N.v.t.

Geweldig team, met fantastische mensen.

Uitgenodigd voor een kindermiddag met 6 spellen. De jeugd heeft een geweldige middag gehad.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Super organisatie & een geslaagde dag!

Team Sportservice Haarlemmermeer heeft al vaker met succes samengewerkt met PANNA! Een top organisatie! Hasan is een fijn persoon om mee samen te werken, reageert snel en denkt mee in mogelijkheden om iets moois neer te zetten! Tof om te zien dat jongeren speciaal voor Nasser el Jackson komen, die als rolmodel kan fungeren voor de doelgroep! Waarbij Panna de jongeren op de juiste manier weet te benaderen en te activeren. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Interactieve dag met veel enthousiasme

Wij hebben een super leuke interactieve dag gehad met de jongens van de Panna Knock-out. De onderdelen waren divers waardoor bij iedere oefening de aandacht erbij bleef. Maar de top act was toch wel de panna kooi waar Nasser el Jackson op een enthousiaste manier jong en oud onder de indruk wist te krijgen met zijn bewegingen. De spreker wist het publiek er bij te betrekken waardoor het een plezier was om naar te kijken. Kortom een geslaagde dag voor alle leeftijden!

Super initiatief

Het team is fijn om mee samen te werken en ze weten een bruisende en inclusieve activiteit neer te zetten die jongeren inspireert en activeert.

• Wat vind je van onze prijs-kwaliteitsverhouding? N.v.t.
  • Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Geweldig programma met enthousiast team!

Wij hebben een fantastische dag gehad bij ons op de voetbalclub. Het team van Panna Knock Out heeft met veel enthousiasme alle kinderen een super leuke dag bezorgd. Professionele organisatie met goede communicatie en goed in elkaar gezet programma. Aanrader!

Topfeestje gehad met Nasser el Jackson

Onze zoon heeft echt een mega verjaardagsfeestje gehad met Nasser el Jackson dankzij Panna Knockout! Eerst kreeg iedereen een panna uitgedeeld om vervolgens te gaan oefenen met allemaal leuke spellen en training. Unieke ervaring voor de boys en girls, helemaal top!

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Super leuke voetbal clinic gehad voor de kids van KinderLab Schollevaar.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Goede communicatie, fijne samenwerking, mooie cursussen.

Super leuke ervaring

Nasser en Tim hebben er een super middag van gemaakt. In het Engels! Kinderen vonden het prachtig.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? N.v.t.

Top activiteit! Goed georganiseerd.

Communicatie + kwaliteit van activiteit was zeer goed.

• Voldeed ons event/entertainment aan de verwachtingen? Ja

Fijne organisatie om mee samen te werken

De organisatie van Panna Knock Out neemt een goede sfeer mee op de dag zelf. Ze weten het publiek goed te enthousiasmeren en contact met de doelgroep goed te onderhouden. De communicatie tussen ons verliep goed. Hasan reageert snel en denkt proactief mee met alle betrokken partijen.

Over Panna Knock Out

Bij Dr. WOOOW!, Panna Knock Out en Urban Booking streven we altijd naar een WOOOW moment! Dit doen we met een team vol passie voor urban/street culture.