Geweldige ervaring!

Ik heb een verzoek geplaatst op Advanza, maar ik heb niet verwacht dat ik zo snel offertes krijg. Advanza heeft mijn verwachtingen overtroffen.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Heel snel alles op een rijtje

Binnen enkele seconden een mail binnen met drie cateraars die contact op zouden nemen. Binnen een paar dagen inderdaad van alle drie een offerte op maat! Top!

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Ik kon snel een boekjouder vinden

Goede website bedankt

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Heel snel duidelijke offertes, top!

Ik kreeg al snel telefoontjes, waarin ik heb aangegeven wat onze bedoeling was en wat wij zochten. Hierop had ik binnen een week de offertes via de mail thuis.

Erg fijne site!

Ik heb in zeer korte tijd feedback gekregen op mijn verzoek. Dit vond ik erg fijn

Werkt gemakkelijk

Binnen 10 minuten al het eerste belletje van een schilder. Ik heb ook direct voor hem gekozen, omdat het een prettig gesprek was en de schilder gaf een goede prijs.

Snel geholpen

Het werkt heel makkelijk. Ik heb een aanvraag ingediend en ben dezelfde dag nog gebeld door een aantal schilders. Aanrader als je geen zin heb om zelf alles uit te zoeken!!.

Snelle reactie

Regionaal administratiekantoor?

3 van de 4 bedrijven hebben contact opgenomen. Bedrijven uit Ermelo, Heerde en Apeldoorn hebben gereageerd, terwijl mijn bedrijf zich in Apeldoorn bevindt. Ik heb een voorkeur voor een boekhoudkantoor "om de hoek", waarbij het bespreken van eventuele onduidelijkheden weinig tijd kost. Ermelo en Heerde liggen echter niet "naast de deur", en vallen om die reden af. Er blijft dus één kantoor over, en dan vind ik de mogelijkheid van vergelijking van kantoren met bijbehorende dienstverlening wel erg mager. De belofte van contact met kantoren uit mijn regio is vrij rekbaar: blijkbaar is heel Gelderland de regio? Voorkeur: Bedrijven uit Apeldoorn in een straal van max 10 kilometer. Naar mijn idee zijn er genoeg administratiekantoren in deze straal te vinden, maar zijn deze blijkbaar niet in uw bestand aanwezig.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Beste Rob, Bedankt voor uw bericht. Alle 4 partijen waarmee u gematcht bent zijn werkzaam in de regio Apeldoorn. Vandaar dat u gematcht bent aan deze partijen. 2 van deze 4 kantoren zijn ook gevestigd in Apeldoorn. 1 daarvan heeft nog niet gereageerd zo lijkt het. Als u nog op zoek bent naar een boekhouder kan ik de andere partij uit Apeldoorn nog een reminder sturen. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, Dion Gouwerok Advanza

snel en handig en makkelijk te regelen via deze tool

Je kunt heel makkelijk en overzichtelijk je vraag kwijt en de reactie van professionals was snel.

Super goede service

Ik ben zeer goed geholpen en op de hoogte gebracht van de info die ik zocht Bedankt

Gemakkelijk

Verschillende boekhouders namen contact met me op. Daarna kreeg ik netjes een offerte waarna ik een boekhouder kon kiezen. Prima systeem, ik ben tevreden.

Erg snel, goed

Na het plaatsen van mijn vraag om en boekhouder belde meteen iemand op, afspraak gemaakt 2 dagen later en hij heeft mijn opdracht gekregen.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

de genoemde cateraars hebben nog niks van zich laten horen

snelle reactie van advanza maar aanbevolen cateraars nog niets van gehoord

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Wat jammer om te horen dat u nog geen reacties hebt ontvangen. Als u nog op zoek bent naar offertes, kan ik de gematchte cateraars vragen u alsnog een offerte te versturen. Als u nu al via een andere weg wat gevonden heeft begrijp ik dat natuurlijk ook. Met vriendelijke groet,

Heel snelle service

Snelle service en vlug gecontacteerd

Supersnel en nette offertes

Ik had binnen een uur tijd 5 partijen die mij belde voor meer informatie om zo tot een passende offerte te komen en de verwachtingen te managen. Tarieven varieerden zeer sterk, maar door hen ook persoonlijk te spreken krijg je ook al een indruk van de kwaliteit van de gesprekken. Zeer tevreden.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Onmiddellijk respons van uitsluitend professionele vakmensen!

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Er heeft tot nu toe maar 1 catering gereageerd!

Er zijn verschillende catering zaken benaderd door jullie. Ik heb maar 1 reaktie gehad.

• De professionals hebben snel contact opgenomen

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat u maar 1 offertes heeft ontvangen van de aangeschreven cateraars. Bent u nog steeds op zoek naar een cateraar? Als u wilt kan ik de andere cateraars vragen alsnog een offerte aan u uit te brengen.

snelle reactie van de bedrijven

niet alle bedrijven zijn echt klantgericht, sommige contacteren ons zelfs op zondag.

duidelijk en snel

Snelle reactie van meerdere mediators.

Supersnelle reactie.

Binnen enkele minuten gebeld door een mediator uit de regio. Goed gesprek gehad en vervolg afspraken volgen.

Vlugge reactie

Verschillende firma's hebben mij al gecontacteerd.

snelle reactiue van 2 bedrijven

ik was laat met het vragen van offertes, maar kreeg op tijd biedingen; 1 via mail, 1 via telefoon

Erg fijn!

Hele fijne website en snelle service. Ik werd goed geholpen toen ik vragen had en dat gaf mij een erg fijn gevoel. Advanza is een aanrader.

Binnen 2 dagen 3 offertes binnen