Voegt niet veel toe.

Heb de site benaderd voor een elektro-monteur. Had de keuze uit een aantal mogelijke bedrijven.Heb de klus beschreven en om een offerte gevraagd. Kreeg snel daarna een mail namens een bedrijf,dat er een afspraak,zonder overleg met mij,was gemaakt over 2 weken. Na telefonisch contact met desbetreffende bedrijf bleek dat de mail niet door hem ,maar door Trustoo was gestuurd. Een beetje vreemde gang van zaken!!!!! Heb na tel. contact wel de klus door het bedrijf M-B Elektro laten uitvoeren,kon dezelfde dag nog uitgevoerd worden.Super bedankt! In dit geval is rechtstreekse benadering van het bedrijf beter. De rol van Trustoo,voegt helemaal niets toe.

Beste meneer van Bergen, Bedankt voor uw feedback. Ten eerste ben ik blij om te horen dat u een geschikt bedrijf heeft gevonden via ons. Zou u mij iets meer kunnen vertellen over deze e-mail die u heeft ontvangen? Dit klinkt namelijk niet als een e-mail die wij versturen. Wij sturen enkel de eventuele reacties van de bedrijven die u heeft aangeschreven door naar u. De inhoud van deze e-mails komt dus niet van ons. Ik hoor het graag van u! Als u dit even telefonisch wilt doornemen dan kan dat ook. Ik ben bereikbaar op 020 26 21 267. Met vriendelijke groet, Dion Gouwerok Trustoo

Er heeft maar 1 bedrijf gereageerd. De site is niet gebruiksvriendelijk. Je kunt niet mailen.

Slordige site,

Beste Karin, Bedankt voor je bericht. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Ik hoop dat je uiteindelijk toch een geschikt bedrijf hebt gevonden. Daarnaast zijn we elke dag bezig om ons platform gebruiksvriendelijker te maken. Als je ervoor open staat zou ik graag je verbeterpunten doornemen om onze website te verbeteren! Is het goed als ik je hier deze week over bel om dit te bespreken? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Dion Gouwerok Trustoo

Lijkt een goeie match

De ervaring moet ik nog meemaken

ging snel en gauw een keus kunnen maken.

Xxxxx

Professioneel en waardevol!

Sinds een paar maanden staat mijn profiel als uitvaartondernemer op Trustoo. Ik vind het een win-win initiatief voor zowel de consument c.q. nabestaanden, de consument vindt zo gemakkelijk de aanbieders in de eigen regio ter vergelijk, als de uitvaartondernemer. Ik kan mijn onderneming en persoonlijke werkwijze goed presenteren met ook nog eens de professionele ondersteuning en advies van het Trustoo team op de achtergrond. Vanzelfsprekend moet ik mijn profiel zelf verzorgen en up to date houden en zelf ook actief zijn in het genereren van reviews tbv een hoge ranking op de site. In korte tijd heb ik al meerdere opdrachten voor persoonlijke uitvaarten - mijn specialiteit - mogen ontvangen.

zonder toestemming gegevens van mijn bedrijf misbruiken en kopiëren!

Zeer onprofessioneel bedrijf over de rug van bedrijven die van niks weten de gegevens, tekst, reviews, foto's van hun website kopiëren. Lees hier dat klant klaagt dat bedrijven niet reageren! De bedrijven krijgen ongevraagd mails met jullie aanvragen en een link zo lang dat je er niet eens op durft te klikken. Als klanten lokale bedrijven willen benaderen doe dit dan lokaal via email, telefoonnummer of de originele website en niet via dit soort bedrijven. Zoals men zegt voor niks gaat de zon op! Beste medewerkers van trustoo! Check even jullie E-mail. Anders volgens er Juridische stappen!

Via deze site contact in contact gekomen met M-B Elekto voor uitvoeren van reparatie.

Mijn defecte afzuiging van de badkamer is door het bedrijf M-B Elektro op zeer snelle en adequate manier verholpen. Mahmut Burul is een goede vakman die zeer goed werk levert en zijn afspraken nakomt. Zeer klantvriendelijk is en aardig in de omgang. Zou hem graag willen aanbevelen voor het uitvoeren van elektro-klussen.

Goede info op korte termijn van vraagstelling

Vru=ij snel na eerste contact kwamen er offertes van de Notarissen wat ik erg positief vond.

Excellent service

Good selection of relevant companies

Zeer duidelijk

. Alleen de firma Hamer werkt niet voor particulieren

Ik kreeg al heel snel reacties wat mij positief heeft verrast!

Overzichtelijk en snelle reactie

Goed dat er zo'n organisatie bestaat die een overzicht geeft van bekwame werkers en snel kan reageren.

Doffe ellende

Google is your friend mensen. Neem gewoon direct contact op met een paar aanbieders, vertel ze waar je naar op zoek bent en je hebt een eerlijke vergelijking van partijen die graag voor je aan de slag gaan en bovendien op dat moment de juiste vragen al hebben kunnen stellen. --------- ---------- ---------- Mijn bedrijf staat ongevraagd op Trustoo. Zojuist bij wijze van test maar eens gekeken wat er zou gebeuren wanneer ik bij mn eigen bedrijf een offerte op zou vragen. Specifiek gevraagd om offerte bij één bedrijf op te vragen maar in de bevestigingsmail zie ik drie andere bedrijven die de aanvraag ook ontvangen hebben. Totaal overbodige dienstverlening met namen/informatie die van internet geharkt worden.

Woudenberg Klimaat techniek contact gelegd

Zeer tevreden over het door Woudenberg Klimaattechniek

Heel handig

Heel handig om alle aanbieders overzichtelijk bij elkaar te hebben en erg gemakkelijk kiezen en benaderen.

Snelle reacties!! Garagedak gerepareerd

Alles goed gelukt. Ik ga hier meer gebruik van maken

Vlotte selectie en aanbiedingen

De vlotte aanbiedingen waren prettig om te ervaren, vooral om dat ik dringend hulp nodig had. Keus was voldoende

Heel snel gevonden

vraag bij een bedrijf info en krijg het van andere bedrijven heel slecht

niet mee in zee gaan dit zijn lok sites die allen maar op geld uit zijn kunt beter op google naar echte bedrijven zoeken dan krijg je ook wat je zoekt en geen ongevraagde bedrijven.

Beste Angeline, Bedankt voor uw bericht en excuses voor mijn late reactie. U kunt via ons platform zelf kiezen naar welke bedrijven u de aanvraag wilt versturen. We raden aan om de aanvraag naar maximaal vier partijen te sturen, zodat u kunt vergelijken. Ik zie dat u de aanvraag ook naar vier partijen heeft gestuurd. Maar uit uw reactie lees ik dat dit niet de bedoeling was. We zijn constant bezig om ons platform te verbeteren en gebruiksvriendelijker te maken. Wij zullen dit dan ook onder de loep nemen. Mocht u hier over willen meedenken om dit te verbeteren dan hoor ik het graag! Als u hier voor open staat kunt u mij mailen op klantenservice@trustoo.nl Ik hoop binnenkort van u te horen! Met vriendelijke groet, Dion Gouwerok Trustoo

handige service

Wel handig

Uitstekende dienst, vlot en snel

Zoektocht positief ervaren

Alle offertes gekregen en daaruit gekozen.

Goede verwijzing

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie