Overzichtelijk en adequaat

Bij de eerste verkenning was de informatie al bijna voldoende om een keuze te maken. Fijn om daarna een aantal alternatieven te krijgen. De bedrijven reageerden snel en de keuze was snel gemaakt.

Trustoo is me heel goed bevallen

Het is heel makkelijk om een plaatselijk bedrijf te vinden dat aan jouw wensen tegemoet kan komen. Je kan direct zien of er meer mensen vertrouwen hebben in zo'n bedrijf, of het dichtbij gevestigd is, etc. Een offerte aanvragen is op die manier een fluitje van een cent.

Prettig en snel kontakt

Snel,prettig en vlotte reaktie

Duidelijk

Fijn om te vergelijken

Snelle reactie, prima geregeld

Zie hierboven Snelle reactie prima geregeldo

Telefonisch afspraak gemaakt voor bezichtiging en offerte. Aangezien het een kleine reparatie betrof is de schade direct gerepareerd.

Snel en duidelijk

Snel, duidelijk en voor een goede prijs een notaris gevonden voor onze woning.

Prima!

Duidelijke communivmcatie, snelle opgave van bedrijven. Contact met bedrijf us ook prima, nette man. Zeer tevreden.

Prima ervaring

Prima ervaring met bemiddeling

werkt prima

werkt prima

Gezellig!!!

Een vrolijke Brabantse stem, daar krijg je meteen honger van.

ging goed

Was blij dat volgende dag al een stukadoor belde en alles met mij regelde

Snel en makkelijk

Super snel en makkelijk. En heb nu een goede keuze kunnen maken.

Super goed

Ben in aanraking gekomen met Cijferadvies Barneveld. Heb er een heel goed gevoel bij. Echt kennis van zaken. Veel beter dan ik gewend was.

Snel en doeltreffend tot nu toe.

Onyx advocaten reageerden zeer snel met een telefoongesprek. Dat vond ik nu echte service, die extra mile!

Iemand die goed meedenkt

Vrijdag al langs geweest en buiten dat het een prettig persoon is ook iemand met verstand van zaken en die meedenkt en goede adviezen geeft. Tot nu toe heel tevreden.

Prima geholpen

Snelle reactie . En getaxeerd. Duidelijk rapport . Rederijke factuur.

1e indruk is goed

nu 2 weken contact met de boekhouder, kan nog niet veel zeggen. jullie zijn wat te vroeg.

Gemak, snel en accuraat

Ik was op zoek naar een webdesigner en daar zijn er genoeg van! Ik had een naam doorgekregen en zag dat ik dit ook via Trustoo kon onderzoeken. Het fijne was dat ik gelijk een aantal andere designers kon kiezen en deze reageerden allemaal erg snel. Uiteindelijk 1 gekozen en dat was er 1 die Trustoo had aangeboden. Proces verliep vlot en tussentijdse communicatie ook prima. Aanrader!

Heldere site

Duidelijke keuze en snel.

erg goed

makkelijk menu wat logisch in elkaar zit en er komen goede resultaten uit. de eerste die reageerde gaf zo'n goede klik dat ik niet eens meer dan globaal vergelijk naar de kostprijs niet verder gekeken heb.

Netjes en geen gezeur

Keurig afgehandeld keuring reactie op mijn vraag terug ontvangen

Goede hulp om een snelle keus te maken

Goede hulp om een snelle keus te maken

makkelijk en snel

snel en makkelijk offertes op kunnen vragen bij notarissen in de regio.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie