Fijne zoekmachine

Heel prettig en snel

Prettig

zeer adequaat bedrijf

Gebeld en snelle afhandeling . goede offerte en prijsopgave Zeer scherp

snelle reactie en direct een afpraak

Donderdag een lekkage geconstateerd in mijn tuinshuis. Direct gezocht naar een dakdekker. Een offerte bij een bedrijf opgevraagd, maar deze werd ook naar 3 andere gestuurd en een van die reageerde direct en had naar mijn inzicht een correcte prijs en kon een week later al beginnen met de klus. Heel goed geregeld

Goed bevallen

Direct contact gekregen met meerdere makelaars

Snelle reaktie

1 bedrijf heeft meteen gereageerd en heb ik goed contact mee . De andere 3 bedrijven waar ik ook een prijsopgave heb aangevraagd hebben niets laten horen.

Zeer positieve ervaring!

Nadat ik mijn gewenste reparatie heb gepost, kwam zeer kort daarna Trustoo met een lijst van verschillende installateurs aan wie ze mijn melding hebben doorgestuurd. Spoedig hierna nam één van hen contact met mij op en hebben we een afspraak gemaakt. Dit kon nog in deze de week, terwijl een van de grotere en bekende installatiebureaus mij gezegd heeft dat dit jaar niet mogelijk was! De installateur bleek een betrouwbare vakman te zijn, niets dan lof!

Uitstekend werk, vlot, schone oplevering

Vooraf goed advies bij de schouwing. Prijs besproken en afgemaakt Tijdsduur van het werk goed ingeschat. Uiterst vriendelijke vakmensen. Kortom zeer aanbevelenswaardig. In voorkomend geval zou ik ze zeker weer vragen.

Prima ervaring

Trustoo heeft snel gereageerd. In het keuzemenu kon ik niet altijd duidelijk maken wat de stand van zaken was. Daarom heb ik rechtstreeks gebeld en werd tot vollle tevredenheid geholpen.

Handige website als je een DJ zoekt

Erg makkelijke site met snel meerdere offerte aanvragen bij diverse DJ's.

Op zoek naar een fotograaf voor ons 50 jaar huwelijksfeest kon ik al heel snel kiezen uit verschillende fotografen. En vrij snel slaagde ik er iemand te vinden.

Prima eerste ervaring!

Op een zeer eenvoudige manier ben ik in contact gekomen met meerdere dienstverleners. Daardoor was snelle actie mogelijk.

veel keuze.

hebben genoeg keuzes gehad.

Twee biedingen andere hebben niet gereageerd

Handig hulpmiddel bij het zoeken naar een specialist.

2 reacties gekregen waarvan wij met een in zee gaan. De afspraken zijn gemaakt en binnenkort wordt de klus uitgevoerd door D. Ammerlaan Gevel- en Onderhoudsbedrijf. De contacten gaan nu verder via Whatsapp.

Wat een snelle reactie.

Stonden de zelfde middag al voor de deur. Gedegen advies gekregen. En de dakpannen worden 2 nov al vervangen. Mijn zonnepanelen leverancier ook weer blij.

zal blijken

Fijn om zo geinformeerd te worden. Het maakt het kiezen een stuk makkelijker

snel en doeltreffend afhandelen van de aanvraag

snel en doeltreffend afhandelen van de aanvraag

Het bedrijf nam de volgende dag al contact op

Het ging alleen om een beoordeling van de situatie en die heeft meteen plaats gevonden Er volgt geen werkopdracht

Niet elke notaris staat te springen om informatie te geven.

er was één notaris die wilde dat je privé aanvraag deed en de andere gaf totaal geen antwoord, wel toen we hem persoonlijk benaderden, dit waarschijnlijk omdat je maar3 aanvragen mag doen, wij hadden er 4 aangevraagd.

Prettig dat er voorwerk is gedaan door Trustoo

Prima. De verschillende verhuizers werkten goed mee om een offerte te presenteren. We konden daar goed vinden wat het beste bij ons past.

Ik had een idee en heb via trustoo kunnen uitvoeren.

Via Trustoo heb ik mijn opdracht opgegeven. Daarna kreeg ik minstens 4 reacties. Door middel van reviews en het menu heb ik daarna een keuze kunnen maken Alles is volgens plan gegaan en onze gasten hebben het er nog steeds over. Wij hebben gekozen voor Spice carribean grill.

handiger dan google

ik was op zoek naar een notaris in de buurt en via deze weg allerlei gevonden

Binnen een week 4 offertes van verhuizers binnen.

Op de website de keuze gemaakt voor vier offertes. Binnen 48 uur vier afspraken gemaakt voor het opnemen van de werkzaamheden, het aantal kubieke meters en bijzondere punten. De offertes kwamen daarna ook vlot binnen. Verhuizers inhuren is niet iets wat je vaak doet, maar nu was het eigenlijk best wel gemakkelijk.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie