Snelle reacties en de goede keus gebleken

Met een fijne fotograaf, Martijn Mur, in contact gekomen, die snel begreep wat mijn intentie was. Naar volle tevredenheid de opdracht gedaan

Snelle reactie en bijzonder prettig contact

Slechts één bedrijf reageerde!

Slechts één van de vijf bedrijven reageerde. Een ander bedrijf melde mij na telefonisch contact dat het niet eens was aangesloten bij Trustoo! Uiteindelijk via via aan een ander bedrijf gekomen, niet via Trustoo. Al met al een leuk initiatief, maar werkt in mijn geval dus absoluut niet zoals bedoeld.

Beste Paul, Wat vervelend dat je weinig reacties hebt gekregen van de bedrijven. Wij proberen d.m.v. herinneringen deze bedrijven beter te laten reageren, maar het kan soms zijn dat ze erg druk zijn. In ieder geval goed om te horen dat je alsnog een bedrijf hebt weten te vinden. Overigens komt het niet vaak voor dat er zo weinig bedrijven reageren. Dus mocht je in de toekomst weer op zoek zijn naar een andere dienst via Trustoo verwachten wij dat je een stuk betere respons krijgt! Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

geen succes

op mijn verzoek heeft u 5 airco zaken benaderd. geen van de 5 heeft gereageerd. zelfs niet na uw herinnering. wat ik niet weet of dit aan u of aan uw aanpak ligt of dat deze 5 bedrijven het niet nodig vinden te reageren. als je iets niet wilt of kunt laat het dan weten aan een klant. simpelere kan het niet!

Beste Willem, Wat vervelend dat je weinig reacties hebt gekregen van de bedrijven. Wij proberen d.m.v. herinneringen deze bedrijven beter te laten reageren, maar het kan soms zijn dat ze erg druk zijn. Zeker in het geval van aircospecialisten, kan dit nog weleens gebeuren wanneer het mooi weer is. Ik zie dat er wel één partij heeft gereageerd. Maar ik begrijp dat het dan lastig vergelijken wordt. Uiteraard hoop ik dat je alsnog een geschikte aircospecialist hebt gevonden. Als je wilt kan ik anders de overige aircospecialisten contacteren om alsnog contact met je op te nemen. Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

DJ reageert snel en is goed te vergelijken.

Goed en snel

Erg veel in één keer weet niet meer met wie je een afspraak hebt

makkelijke en handige site

mooi overzicht van bedrijven en ik heb een goede stukadoor gevonden.

Oplichters via trustoo

Een dakdekker gezocht via trustoo. Dakbeheer nl heeft mijn klus gekregen en me opgelicht. Ik had meer betrouwbaarheid verwacht via trustoo.

Beste Ada, Vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren. We hebben u enkele keren geprobeerd te contacteren. Graag komen we in contact om dit op te lossen. Wij zijn bereikbaar op 020 262 1267. Zelf zullen we het ook vandaag nogmaals proberen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Prima platform

Heel fijn om te kunnen kiezen uit meerdere opties

Slechte ervaring met dakdekkersbedrijf

Via Trustoo dakdekker gevonden na de storm onlangs. Door dit bedrijf opgelicht! Van Gulik Roofcompany uit Den Bosch. Moest vooraf €3250 betalen. Werkelijke kosten €1000,00 vlg verzekering. Na confrontatie beloofde hij uiteindelijk €1000,00 terug te storten. Echter niks ontvangen. Omdat Trustoo hierin heeft bemiddelt hun gebeld. Echter ze zeggen dat ze hem tel.niet kunnen bereiken. Daar moet ik het dus mee doen? Pas op voor Van Gulik Roofcompany uit Den Bosch

ik krijg veel nieuwe klanten via jullie, bedankt!

Sinds enkele maanden ben ik klant en ik ben erg te spreken over jullie dienstverlening. Super!!

Trustoo is netjes alle afspraken nagekomen

Zelfs in het beste huwelijk komen wel eens verschillen van meningen voor. Ons meningsverschil heeft Trustoo en dan met name Stephan serieus behandeld en ter harte genomen. De aangedragen verbeterpunten zijn in korte tijd uitgevoerd waardoor alle afspraken zijn nagekomen en wij weer een langdurige samenwerking tegemoet kunnen zien. Ik hoop dan ook weer vele leads te mogen ontvangen en wens team Trustoo veel succes!

Stucadoor gezocht,

Binnen een dag een reactie, alles kunnen regelen, top!

Top ben er heel blij mee

Via Trustoo dakdekker gevonden

Communicatie en administratie verlopen stroef en moeizaam. Zelfs geen enkele reactie meer op het krijgen van een factuur voor de schade afhandeling. 23 dagen naderhand alsnog een factuur gekregen zodat ik de melding bij de verzekering kan opstarten.

Beste Pipa, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met een bedrijf op ons platform. Wij doen er alles aan om de bedrijven op ons platform te controleren. Zo laten we bijvoorbeeld geen bedrijven toe die weinig, of slechte reviews hebben. Toch kan het zijn dat er een keer een bedrijf tussendoor schiet. Ik hoor dan ook graag om welk bedrijf het gaat, zodat wij passende maatregelen kunnen treffen. Uw naam en e-mailadres kan ik alleen niet terugvinden in ons systeem, dus kan ik ook niet zien om welk bedrijf het in dit geval gaat. Zou u aan mij kunnen laten weten om welk bedrijf het gaat? Ik kijk uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Lekker compact

Snel bedrijf kunnen vinden. Namen snel contact op. Goede communicatie.

Rijschool Rawand is heel goede rijschool

wel aanrader , heel goede rijschool , ik heb heel makkelijk mijn rijbewijs behaald bij deze rijschool, Azad Is geduldig , Slim kan alle routes van examens, ik ben echt goed opgeleid bij deze rijschool , ik kan nu veilig alleen op de weg bedank Azad

Snelle reactie

Snel en goede notaris gevonden afspraak staat

Mooi om mee te zoeken

Dit platform ga ik vaker gebruiken

Nep beoordelingen want niet zelf te beoordelen

Bedrijven die hier goed beoordeeld worden maken er een puinhoop van. Je kunt niet zelf beoordelen. Zonder deze beoordeling was ik nooit met ze in zee gegaan. Vast nep beoordelingen.

Beste Inge, Bedankt voor je bericht! Wat vervelend om te horen als je een slechte ervaring hebt gehad met een bedrijf. Het klopt echter niet helemaal wat je zegt wat betreft de beoordelingen. Wij verzamelen alle reviews van andere reviewbronnen. En daarnaast kunnen mensen die een aanvraag hebben ingediend via ons platform ook een review achterlaten. Dit doen we juist om slechte reviews te voorkomen. Verder hoor ik graag om welk bedrijf het gaat. Bedrijven die er een puinhoop van maken horen namelijk niet thuis op ons platform. Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Snel een schilder gevonden

Ze zijn deze week begonnen met het binnenwerk. Leuk team!

Slechte dakdekker

Via trustoo een dakdekker geregeld, dramatische ervaring. Trustoo controleerd niet wat het bedrijf zegt. Cowboys kunnen via trustoo hin slag slaan.

Beste Herman, Bedankt voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad met een bedrijf die je via ons gevonden hebt. Zou je ons kunnen laten weten om welk bedrijf het gaat? Ik kan via je e-mailadres geen aanvraag vinden in ons systeem namelijk. Overigens voeren we wel verschillende controles uit wanneer een bedrijf bij ons actief gaat. Helaas is het nooit 100% uit te sluiten dat er toch een bedrijf doorheen glipt. Daarom horen we natuurlijk alsnog graag om welk bedrijf het gaat zodat we dit in het vervolg kunnen voorkomen! Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Karen van der Mei heeft de scheiding op een uiterst betrokken manier perfect geregeld.

Ondanks het feit dat scheiden natuurlijk altijd een vervelende gebeurtenis is, is de manier waarop Karen van der Mei de scheiding juridisch geregeld heeft, zakelijk maar ook betrokken en warm, een pleister op de wonde.

Super vakkundige mannen

2 mannen hier, Wesley en Mike! De eerste een uitbundig type, de tweede een stil type. Maar wat een uitstekend team!! En met een dosis humor. Vakkundig en snel en hard gewerkt! Netjes opgeruimd! Deze mannen verdienen een dikke 10! Hebben ons ook alles goed uitgelegd! TOP!!

Prettige toevoeging

Recent ben ik een nieuw bedrijf begonnen en dankzij trustoo kan ik nu sneller mijn klantenbestand uitbreiden.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie