Kreeg een taxateur die niet in ons gebied mocht werken

We kregen een taxateur die erachter kwam dat hij niet in ons gebied mocht werken. Dankzij hem kregen we een taxateur die wel mocht. Trustoo was ervan overtuigd dat ze het goed geregeld hadden. Niet dus!

Beste Theo, Bedankt voor je feedback! De partijen op ons platform kunnen zelf hun regio instellen. Daar is waarschijnlijk iets mis gegaan helaas. Ik zie dat de regio van deze partij ondertussen is aangepast, zodat dit niet nog een keer kan gebeuren. Goed om te horen dat je via deze partij alsnog een taxateur hebt gevonden! Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Snel en doeltreffend

Zeer goed.

heel handige side

snelle reactie van iemand en meteen zaken mee gedaan

Ik ben tevreden! Vriendelijke bedankt

Ik heb Ben gekozen want hij dichtbij zit bij mij. Hij was ardig en representatief.

Kreeg direct verhuisbedrijven aan geboden top site

Makkelijk en snelle reactie En 5 sterren voor het verhuisbedrijf 24 uur service

Duidelijk zoekprogramma, goede service tijdens en na het contact zoeken.

Er worden prima bedrijven aanbevolen

Snelle reactie en afhandeling

Snelle reactie van deelnemers

Snelle reactie naar de website van beste deelnemende cateraars.

Eenvoudig met goede rsultaten

Eerste keer gebruikt voor het zoeken van een verhuisbedrijf. Selectie maken ging makkelijk. Van de drie bedrijven hebben er twee gereageerd en met een daarvan zijn we tot een overeenkomst gekomen.

Snelle reacties van de notarissen. Trustoo blijft contact houden over de voortgang.

snel wat ik zocht

meteen een aantal bedrijven die ook snel reageerde daar een bedrijf uit gekozen en volgende week wordt de klus al gedaan

Snel contact en prima werk.

Jerry is een zeer positief ingestelde persoon. Wekt veel vertrouwen. Luistert goed en denkt mee voor een goede oplossing. Werkt snel en goed. Zeker een aanbeveling voor mijn kennis-en familie kring. Vriendelijke groet Hans de Kogel.

Uitstekend geholpen.

Mijn zoektocht naar een dakdekker die op niets uit leek te lopen was binnen 3 dagen opgelost.

Wij hebben gevonden wat wij zochten.

Wij hebben gevonden wat wij zochten, het resultaat is nog afwachten maar hebben een goed gevoel hierover.

snel en accuraat

Direct na mijn aanvraag 4 bedrijven waar ik uit kon kiezen, Top!

Helemaal tevreden. Duidelijk en direct,

Het was mijn eerste ervaring met Trustoo. En die was duidelijk en snel en dus ben ik tevreden.

makkelijk en snel

het is makkelijk en snel om een schilder te vinden sommige schilders weten niet dat ik gezocht heb met Trustoo

Is nuttig geweest

Vergelijken maargoed waar kan ik naar toe

heel goed

gelijk reactie keuze uit bedrijven gelukt om een hovenier te vinden.

Snelle reacties.

Hielp mij snel en gemakkelijk aan een stukadoor zonder zelf te googelen

Ik werd dezelfde dag door 1 van de bedrijven gebeld. De anderen hebben geen contact gezocht, maar 1 is genoeg.

Aanvankelijk leek het overzichtelijk, maar was het uiteindelijk niet.

Het zag er eenvoudig uit, om een keuze tussen architectenbureaus te maken. Ik had voor één gekozen. Ik had ontkennend gereageerd op de vraag of er meer architecten mijn vraag zouden krijgen. Ik verwachtte dus van één bureau antwoord. Heel verwarrend was het toen er toch een aantal verschillende aanbiedingen mijn mailbox binnen vielen.

Duidelijk en servicegericht

Prima. Als ik nu steeds e-mail blijf ontvangen , vind ik het minder leuk..

Van Berkel gevelrenovatie.

Mijn ervaring met het bedrijf Van Berkel gevelrenovatie is uitstekend verlopen. Hij werkt netjes en is vriendelijk in de omgang. ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die hij heeft verricht in de afgelopen dagen.

Voor het eerst gebruik gemaakt van Trustoo, komt heel betrouwbaar over.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie