Snelle reactie na aanmelding

Na aanmelding direct gebeld door drie aanbevolen dakdekkers. Tot keuze gekomen. Resultaat moet ik nog afwachten.

Overzichtelijk en snel geregeld

Goede doorkoppeling en snelle reacties van de bedrijven die direct doorgezet wordt. Er kan snel gehandeld worden.

Zeer goede keuze mogelijkheid, snelle reactie.

Zoals reeds boven vermeld, de keuzemogelijkheden tav verschillende bedrijven alsmede de snelle reactie na mijn aanvraag.

Je wordt prima op de hoogte gehouden.

Gebruiksvriendelijk profiel

Gebruiksvriendelijk profiel

Voor en tegens

Voor is dat er volop bedrijven zijn die je in een keer kunt aanschrijven. Tegen is dat er bedrijven tussen zitten die in 1e instantie contact leggen en daarna helemaal niets meer van zich laten horen, Tegen is zeker ook dat ik sinds ik in zee ging met Trustoo ik dagelijks wordt overspoeld met spam. Allemaal bedrijven waar ik niet om gevraagd heb. Heel irritant!

Ideaal om via Trustoo mijn vraag uit te zetten.

Fijn dat je maar 1 keer in hoeft te typen wat je nodig hebt. Daarna gemakkelijk schilders te selecteren. Alle schilders namen zelf contact op en kwamen op korte termijn kijken. Ook handig dat je via Trustoo alle gegevens van elkaar hebt en elkaar gemakkelijk kunt berichten.

Ik kende het niet, maar werkt perfect Sommige bedrijven reageren niet, dat is wel jammer. Je hebt dan geen vergelijking wat andere bedrijven je kunnen aanbieden Ik heb iemand gevonden, en reageerde snel, dus met dit bedrijf ga ik verder

Makkelijk

Een redelijke keuze uit bedrijven, echter ervaring dat het grootste deel van het aanbod weinig interesse heeft. (of niet reageert, of veel te hoge prijs)

Waar ik na zocht is gelukt

Ik zocht een boekhouder en dat is gelukt

Uitstekend afspraak na komen goede klik

Mijn ervaring met Trustoo is goed.

Snel hebben hoveniers zich aangemeld echter spmmigen reageten niet op telefoontjes of terugbelverzoeken. Anderen bleven na afgewezen te zijn, maar bellen. Dat is in onze situatie niet prettig. Maar dat staat los van de ervaring met Trustoo.

Duidelijk en snel

Snel, overzichtelijk en duidelijk

Snel offertes rolluik vergelijken

Rolluik offertes vergelijken gaat snel en duidelijk

Zeer handig!

Verschillende bedrijven aanboden gekregen, erg prettig om op deze manier de juiste te kunnen vinden.

Netjes

Snelle reactie

duidellijk

in mijn zoektocht heeft Trusto mij op een prettige wijze geholpen , door 4 aannemers aan te bieden en daar zelf een keuze in kunnen maken. Het gevoel dat niets verplicht is voelde erg prettig

Goede site om een goed en betrouwbaar bedrijf te vinden.

Goede site om een goed en betrouwbaar bedrijf te vinden

Goede hulp als je het zelf niet weet

Er werd persoonlijk contact opgenomen. Heel bereidwillig om mijn jn feestje tot een succes te maken

Met gemak meerdere kantoren benaderen.

Gemak dient de mens!

Snel en duidelijk

Goede platform en netjes geholpen.

Prima ervaring kort en krachtig

Ik vind het een prima actie om als vrager een bedrijf te zoeken en te krijgen

Overwegend goed

De overlast werd veroorzaakt door muizen in keuken en kleine kelder. Een deel van de gaten had ik zelf al dichtgemaakt. De reden dat ik belde was dat er plaatsen waren waar ik niet bij kon betreffende gaten dichtmaken onder de keukenplint. En dat ik niet de apparatuur had om de muizenuitwerpselen op te ruimen /ontsmetten. Dat kon niet met mijn eigen stofzuiger en met mijn longhandicap. Verder had ik de zorg dat de hond bij het gif zou kunnen of dode muizen zou eten. Tim kwam hier en die begreep het probleem direct en stelde zich gelukkig heel flexibel op. Dat vond ik een heel belangrijk pluspunt. Hij verrichtte een goede inspectie en heeft muizengif in de kruipruimte gelegd. Hij zou een week later zelf terug komen om het gif aan te vullen en de gewenste werkzaamheden uit te voeren. Ik sprak met hem af welke gaten hij voor mij zou dichten en welk deel ik zelf zou doen. Belangrijkste voor mij was de kleine kelder schoonmaken/ontsmetten en dat Tim zelf zou terug komen. Het contact met Tim was uitermate plezierig en daar had ik vertrouwen in. De vervolgafspraak werd met kantoor ingepland waar ik bij was. Ik kreeg een keurige offerte voor de besproken werkzaamheden. Er moest nog wat aangepast worden. Helaas stond er een week later toch een andere medewerker voor de deur, Rik. Dat kon niet anders vanwege de planning van kantoor. Dat vond ik lastig, omdat ik alles opnieuw moest uitleggen. Gelukkig werd er geregeld dat Tim diezelfde ochtend alsnog kwam. Hij heeft alle werkzaamheden prima en secuur uitgevoerd. En deed nergens moeilijk over. Dus over Tim en de afronding van zijn werk ben ik heel positief en goed te spreken. Top.

Hebben een keus kunnen maken zonder veel zelf te zoeken

Hebben een keus kunnen maken zonder zelf veel te zoeken .Bedankt hiervoor. Gr Geert

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.