Nooit gevraagd om een vermelding op trustoo

Dit bedrijf zet mijn bedrijf ongewenst op trustoo, Hier ben ik niet van gediend. Onze klanten weten ons te vinden zonder tussenkomst van een of andere mediator. Als je een bedrijf zoekt doe een beetje moeite en bel rechtstreeks met een bedrijf. Niet raar opkijken als je nooit een antwoord op je vraag krijgt van het gekozen bedrijf omdat de bedrijven die het druk hebben, geen zin in deze onzin aanvragen hebben en bedrijven die hier wel tijd voor hebben wil je niet over de vloer hebben. Mvg Een installateur

Goed en snel

Op zoek gaan naar een fotograaf. Dan werkt het prima om via hier meteen mooi alle goede fotograven op een rijtje te krijgen.

Snel duidelijk en naar volle tevredenheid

Snelle reactie op mijn case die ik per mail gesteld had.

Heel fijn platform en snel een advocaat gevonden

Blij mee

Goed geholpen, ik kom zeker terug

Snel een vochtbestrijder gevonden. Netjes werk, goede prijs.

Mijn hele verhuizing gefixt

Zowel m’n aankoopmakelaar als aannemer gevonden. Vooral de kosten blogs hebben ons veel informatie gegeven!

Onoverzichtelijk

Ik was op zoek naar een notaris en er hebben er 3 gereageerd. Maar mij viel het op dat als je bij dat bedrijf kijkt via jullie dat alle referenties zeer positief zijn en niks negatiefs. Nu heb ik het gevoel dat dat bedrijf die referenties koopt bij jullie want ik heb uit me eigen omgeving juist veel slechte referenties gehoord over deze betreffende notaris. En laatst stond er een op die slecht was en even later was die verdwenen. Heel vreemd maar het klopt in ieder geval niet. Groet. E

Goedemorgen Esther, Excuses voor de wat latere reactie. Vanwege de feestdagen zijn we met een iets kleiner team dan normaal. Ik kan u verzekeren dat dat niet is hoe wij werken. Wij verzamelen juist alle reviews die online te vinden zijn, om een zo compleet beeld te scheppen van het notariskantoor. U kunt een overzicht van al deze reviews vinden onderaan de profielpagina. In het geval van de door u aangeschreven notarissen, zijn alle reviews van deze bedrijven die wij tonen via andere bronnen gekomen, zoals Google, klantenvertellen en degoedkoopstenotaris.nl. Dit zijn dan ook reviews waar wij geen invloed op hebben. Wij kunnen dus ook geen reviews hiervan verwijderen. Zou u kunnen laten weten om welk notariskantoor het gaat waar u reviews mist? Dan ga ik dat namelijk even uitzoeken voor u. Want dat is namelijk niet de bedoeling. Ik hoop dat u alsnog een goede notaris heeft gevonden! Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Een hele snelle reactie en een goed hulpmiddel om een dienst te vinden

Fijn platform

Vandaag een boekhouder gezocht om mijn cijfers snel in orde te laten maken van mijn bedrijf. Makkelijk gevonden en uiteindelijk gekozen voor Finovion, Bedankt!

Onbeschoft

Zonder toestemming en medeweten toegevoegd in hun zoekmachine. Hierdoor veel aanvragen/mails in de mailbox van mensen die hulp zoeken maar daarvoor niet bij ons terecht kunnen. Niet ok

Beste Marielle, Bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Een bedrijfsprofiel in de Top 10 op Trustoo betekent dat u volgens onze gegevens tot de beste bedrijven in uw regio behoort. Dit was juist bedoeld als iets positiefs. De aanvragen die u ontvangt zijn dan ook gratis en brengen geen verplichtingen met zich mee richting Trustoo. Voordat we uw bedrijfsprofiel lanceerden hebben we u ook meerdere e-mails gestuurd om u hiervan op de hoogte te brengen. Uiteraard hebben wij uw bedrijfsprofiel naar aanleiding van het gesprek die u eerder met mijn collega heeft gehad direct voor u verwijderd. U zult dan ook geen aanvragen meer ontvangen via Trustoo. Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Fijne zoekmachine

Heel prettig en snel

Prettig

zeer adequaat bedrijf

Gebeld en snelle afhandeling . goede offerte en prijsopgave Zeer scherp

snelle reactie en direct een afpraak

Donderdag een lekkage geconstateerd in mijn tuinshuis. Direct gezocht naar een dakdekker. Een offerte bij een bedrijf opgevraagd, maar deze werd ook naar 3 andere gestuurd en een van die reageerde direct en had naar mijn inzicht een correcte prijs en kon een week later al beginnen met de klus. Heel goed geregeld

Goed bevallen

Direct contact gekregen met meerdere makelaars

Snelle reaktie

1 bedrijf heeft meteen gereageerd en heb ik goed contact mee . De andere 3 bedrijven waar ik ook een prijsopgave heb aangevraagd hebben niets laten horen.

Zeer positieve ervaring!

Nadat ik mijn gewenste reparatie heb gepost, kwam zeer kort daarna Trustoo met een lijst van verschillende installateurs aan wie ze mijn melding hebben doorgestuurd. Spoedig hierna nam één van hen contact met mij op en hebben we een afspraak gemaakt. Dit kon nog in deze de week, terwijl een van de grotere en bekende installatiebureaus mij gezegd heeft dat dit jaar niet mogelijk was! De installateur bleek een betrouwbare vakman te zijn, niets dan lof!

Uitstekend werk, vlot, schone oplevering

Vooraf goed advies bij de schouwing. Prijs besproken en afgemaakt Tijdsduur van het werk goed ingeschat. Uiterst vriendelijke vakmensen. Kortom zeer aanbevelenswaardig. In voorkomend geval zou ik ze zeker weer vragen.

Prima ervaring

Trustoo heeft snel gereageerd. In het keuzemenu kon ik niet altijd duidelijk maken wat de stand van zaken was. Daarom heb ik rechtstreeks gebeld en werd tot vollle tevredenheid geholpen.

Handige website als je een DJ zoekt

Erg makkelijke site met snel meerdere offerte aanvragen bij diverse DJ's.

Op zoek naar een fotograaf voor ons 50 jaar huwelijksfeest kon ik al heel snel kiezen uit verschillende fotografen. En vrij snel slaagde ik er iemand te vinden.

Prima eerste ervaring!

Op een zeer eenvoudige manier ben ik in contact gekomen met meerdere dienstverleners. Daardoor was snelle actie mogelijk.

veel keuze.

hebben genoeg keuzes gehad.

Twee biedingen andere hebben niet gereageerd

Handig hulpmiddel bij het zoeken naar een specialist.

2 reacties gekregen waarvan wij met een in zee gaan. De afspraken zijn gemaakt en binnenkort wordt de klus uitgevoerd door D. Ammerlaan Gevel- en Onderhoudsbedrijf. De contacten gaan nu verder via Whatsapp.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie