Aangesloten bedrijven reageren niet

Ik gekozen uit bedrijven die een hoge waardering hadden. Van de 5 bedrijven heeft er een adeguaat gereageerd, 1 kwam z'n beloftes niet na en 3 hebben helemaal niet gereageerd

makkelijk en overzichtelijk

Makkelijk en overzichtelijk en snelle reacties

Binnen 1 uur alles geregeld.

Snel en met redelijk succes

Van de 6 aangeschreven bedrijven heeft er slechts 1 (snel) gereageerd. De overige hebben, ook na een reminder, niets van zich laten horen. Het bedrijf dat wel reageerde had niet alleen een prima offerte, maar ook een uiterst (klant)vriendelijke manier van doen. De keuze was daarom snel gemaakt. Dat Trustoo slechts 4 ½ ster krijgt wordt veroorzaakt door de 5 bedrijven die niet hebben gereageerd. Met het gekozen bedrijf ben ik in hoge mate content.

Een goede organisatie

Is goed en duidelijk gereageerd

snel gevonden

Uitstekend werk verricht voor een mooie prijs heel blij mee

Prima overzicht notarissen

Goed overzicht, notarissen reageerden vlot.

site werkt goed, helpt met zoeken

zie boven

Prima site

Overzichtelijke en duidelijke site

Top, mensen kunnen me snel vinden

Via Trustoo kunnen veel mensen me goed vinden. Ik kan zelf aangeven hoeveel reacies ik in een week wil hebben, en ik kan de reacties stopzetten als het me teveel wordt. Het valt me op dat veel mensen niet precies weten hoe Trustoo werkt. Ik ben dus echt een vakman, met bijbehorende prijzen. Wanneer u mij belt voor een storing kom ik niet voor een bodemprijs langs, dat kan ik me niet veroorloven. Wel kost iedere aanvraag mij wat geld. Dat is ook een goede zaak, want anders zouden zowel de aanvragers als ikzelf bedolven worden onder de advertenties. Dit is nu niet het geval. Omdat ik als bedrijf kan kiezen hoeveel reacties ik kan krijgen per week, kan ik zelf bepalen hoeveel mensen er reageren. Nadeel hiervan is wel dat in de huidige tijd het nogal eens voorkomt dat ik het ineens erg druk heb op een tijdstip, omdat dan het quotum weer is opengegaan ;-). Wat ik wel wat lastig vind is dat klanten niet altijd makkelijk kunnen vinden hoe zij een review moeten geven. Verder is Trustoo een goed platform om je klantenkring op te bouwen. Dankjewel mannen(en dames, ga zo door)

Handig!!

Gelijk alles in een keer aangevraagd (al had ik dat niet in de gaten)

Snelle actie en respons

Prima keuze aanbod en na de gemaakte keuze een snelle reactie en actie

Zeer snelle reactie van ATS

Een prettig platvorm

Prima hulp bij kiezen

Snelle reactie

Goed geregeld

Ik heb een notaris gevonden

Het zal even duren om dat ik op Curacao woon

Schilder gevonden

Er hebben 2 schilders gereageerd Waarvan 1 pas eind van het jaar tijd had Schilder rubroek fijn contact mee gehad Snel gereageerd en tot afspraak gekomen

Snel antwoord

Nadat ik om een offerte gevraagd had, kreeg ik heel snel bericht van verschillende notarissen.

Werkt goed, aantal reacties valt wat tegen

Trustoo is niet stiekem een manier om je bij een specifiek bedrijf binnen te hengelen, dat zie je wel vaker. Er worden inderdaad geanonymiseerde emails naar de aanbieders gestuurd waarop men kan reageren (ik weet dat, omdat eentje ervan in mijn dorp zit en me belde). En je krijgt dan via Trustoo hun reactie. Zo hoort het te werken. Echter van de 4 aanvragen reageerden er maar 2, dus de mate waarin de aanbieders trustoo erkennen als een geldig platform is nog beperkt. Het genoemde telefoontje kwam ook met een vraag van "wat is dit en wat is de bedoeling?" Dus technisch goed, functioneel goed, acceptatie lijkt nog verbeterd te moeten worden. Hopelijk gebeurd dat vanzelf als mensen het vaker gebruiken.

Snel antwoord

Snel antwoord op mijn verzoek indeze ,om te komen kijken ,ik had genoeg keus uit de adressen die ik had gekregen via U ,en kon hier door een keuze maken !

Tevreden

Jammer genoeg maar 2 reacties. Maar met een ervan gaan we vol vertrouwen in zee

Super!

Super snelle reacties! Heb een passende advocaat gevonden. Hartelijk dank

overzichtelijk in 1 oogopslag 3 aanbieders gevonden

Notaris aangeschreven.Zeer snelle reactie en er is direct telefonisch contact geweest.Prettige ervaring

Super handig

Ideaal voor als je de bonnen in het bos niet meer kunt vinden. Zoveel verschillende prijs klassen. En zoveel aanbod.

Mooi om op deze manier bedrijven aan te schrijven en te kiezen

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie