Via jullie site verschillende schilders heb gevonden die in Vaals hun werkgebied hadden

Overzichtelijke site

Prompte reactie op mijn vraag

Staal Hartgers reageerde meteen. Kwam vakkundig en prettig over en wij besloten dit bedrijf te nemen. Hissink heeft nooit gereageerd. Ook niet na uw herinnering.

Super!Een Team dat er echt voor haar mensen is.

Ik kreeg een warm ontvangst door Wim en zijn team en er heerste een prettige sfeer op kantoor. Tijdens het gesprek gaf Wim duidelijke uitleg over het opstellen van een CV, het laten uitblinken van je persoonlijke sterke karaktereigenschappen, specifiek gericht op die sector waar ik werk voor zocht. Ook werd ik goed geïnformeerd over het outplacementtraject en de mogelijkheden die zij daarin te bieden hebben. Het team luisterde goed naar me, en samen werd gekeken naar wat het beste bij me past. Echt een individuele aanpak gericht op mijn wensen. Dit zorgde voor de juiste sollicitaties en met resultaat een nieuwe baan, waarvan ik overtuigd ben met plezier naar toe te gaan, en een mooie toekomst binnen het bedrijf te kunnen opbouwen!

Snel iets kunnen regelen.

Prima site

Goede keuze uit vaklieden

top

snelle service!

Netjes afgehandeld!

Ik kreeg van 4 bedrijven een offerte en ze reageerden allemaal op korte termijn.

Ben tevreden over deze bemiddeling.

Door de bemiddeling van Trustoo hoefde ik zelf niet op zoek. Dat is fijn. Ervaring met twee bedrijven is prima. Zij reageerden snel. Van de andere twee heb ik niets gehoord; dat is dus een misser. Vandaar: Goed.

snelle reactie

Op vrijdag mijn vraag geplaatst en op zaterdag de eerste reactie telefonisch ontvangen , omdat ik haast heb komt dat super goed uit.

snelle reactie op mijn vraag

Duidelijk overzicht van aanbieders met keuzemogelijkheid

duidelijkheid, overzichtelijkheid,. werkt prima zo.

Super handig

Snel en gemakkelijk

Binnen een dag had ik een schilder gevonden!

Prettige website, zeer gebruiksvriendelijk en binnen een dag kon ik kiezen uit 2 aanbiedingen. Top!

Een echte vakman die met plezier zn werk doet

Vriendelijke man die zn vak verstaat en op n nette manier werk verricht. Ik zal hem zeker weer bellen als ik hem nodig heb.

Uitstekend, snel en duidelijk!

Uitstekend, snel en duidelijk! Overzichtelijk. Met dank en gr.

Efficiënte en effectieve werkwijze.

Geeft goed zicht op dienstverlening en tarieven notarissen en daarmee goed vergelijkingsmateriaal.

Duurt wat lang om te onderhandelen

Ik zocht een fotograaf maar een direct lijntje om te onderhandelen duurt te lang.

Ok

V alt op dat (3) dakdekkers zowel qua aanpak als qua prijs totaal verschillend zijn ...

Duidelijk en eerlijk

Snelle reactie. Makkelijk mailsysteem.

Prima!

Via Trustoo was de fotograaf snel geregeld voor de trouwceremonie van onze kleindochter. Wij zijn zeer tevreden over de manier van fotograferen en de ruime keuze uit foto's gemaakt door Raziels Fotografie en Hosting.

zeer correct en snelle afhandeling

Ben erg tevreden dat er een instantie bestaat die me verder kan helpen met zoeken naar goede vakmensen. Wat mij particulier maar niet wilde lukken, lukte vrijwel meteen met hulp van Trustoo

Verrassend.

Dat ik bij een platform voor het vinden van lokale dienstverlening terecht was gekomen, daarvan had ik in eerste instantie geen idee. Pas toen ik van jullie te horen kreeg, dat 2 bedrijven geïnteresseerd waren, begon ik er iets van te snappen. Daarvoor had ik al via de mail contact opgenomen met het bovenste bedrijf op jullie lijst Lammertink isolatie. Een werknemer belde mij terug en de manier waarop hij reageerde gaf mij een goed gevoel. Zodoende heb ik met deze firma afgesproken en komen zij mijn huis isoleren. (Jullie naam geeft ook wel iets vertrouwds, natuurlijk).

Tot nu toe goed

Vriendelijk ontvangst. Sta nog maar in het begin van het traject. Hopelijk gaat het volgens afspraak.

Was voor mij onbekend maar is een uitkomst

Makkelijk kiezen

3 bedrijven aangeklikt via Trustoo. Slecht 1 reageerde, die is het geworden. Waarom bedrijven zich aanmelden maar totaal niet reageren snap ik niet.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie