Snel

Het is overzichtelijk en duidelijk. Binnen 24 uur beantwoorden de bedrijven je aanvraag. Erg klantgericht.

Heerlijk eten

Precies op tijd afgeleverd door El Quichote in Eindhoven

Niet om gevraagd

Ik sta als onafhankelijk adviseur op Advieskeuze en als financieel planner op de site van FFP. Trustoo gebruikt deze informatie zonder toestemming, om mij ongevraagd klanten (en klantvragen) toe te sturen. Ik ben daar niet van gediend en sta inmiddels niet meer in hun lijst. Als jij als klant iemand zoekt, zoek dan onfhankelijk of ga gewoon rechtstreeks naar specialisten in jouw omgeving.

Zeer snelle reactie ontvangen

Na een halve dag al een boekhouder gevonden

eenvoudig om iets snel te vinden en een keuze te maken.

Simpel

Eenvoudiger kan het niet, en goede respons. Goed geholpen!

Gemakkelijk en zelfde dag reactie op mijn concrete vraag

ik werd dezelfde dag door 1 van de 3 keuzes opgebeld. Heb antwoord gekregen op mijn concrete vraag. En bij de volgende actie kan ik beroep doen op de gekozen aanbieder en ken ik ook de kost die daar mee zal gepaard gaan.

Goed geholpen.

Snelle afwikkeling van mijn vraag.

uitstekend

Via jullie terechtgekomen bij GIBO-ONDERHOUDSBEDRIJF. Alles keurig en netjes afgewerkt stelletje vakmensen en nog gezellig ook

Snelle reactie(s).

Alle notarissen hebben gereageerd, na vergelijk voor deze notaris gekozen, temeer omdat zij ook telefonisch persoonlijk contact opnamen.

Kan beter

Bedrijf 1 lage waardering, geen goede recensies. Waarom handhaven. Bedrijf 2. Gekozen. Bedrijf 3.reageert totaal niet, mogen jullie wel eens op reageren. Komt klant onvriendelijk over. Waarom handhaven. Bedrijf 4.komt beloftes niet na. Geen mooi lijstje als je mij vraagt.

Snel geregeld. top!

Snel en goed geholpen

klote organisatie

Ik krijg als ondernemer ongevraagd e mail van hun om zogenaamde offerte aanvragen. Ik ben hier niet van gediend, heb ze daarover gebeld, maar gebeurd niks. Het ergste is dat hun email steeds blijft terug komen. Afzender geblokkeerd, aangeduid als spam, maar hun vervelende email blijft steeds terug komen in het postvak in. Zeer vervelend. Als je belt dan zeggen ze dat het opgelost is, maar niet dus!

Snel en efficiënt geholpen

Op zoek naar een goed notariskantoor tegen de juiste prijs en voorwaarden bij mij in de buurt werd ik snel geholpen door de overzichtelijke voorstellen van Trustoo. Binnen 1 werkdag kreeg ik vier verschillende offertes in mijn inbox. Fijn dat dit zo snel geregeld kon worden.

heel goed.....zo doorgaan!!!

Goed gedaan, vooral de mogelijkheid opnieuw aan te geven dat nog te weinig gereageerd is.

Eerste keer op deze manier een keuze gemaakt. Dit ivm afstand .

Verwarrend omdat je geen offerte per mail krijgt maar telefoontjes

Uit de online informatie had ik begrepen dat er offertes zouden worden gestuurd. Dus uurtarief e.d. Ik werd echter meteen gebeld en vond het erg verwarrend. Zo valt je keus al snel op de eerste beller. Achteraf is het maar hopen dat dit de goede keus is geweest. Eerst uurtarief e.d. door mailen is prettiger, een advocaat kost al snel al je spaargeld. Verder keurig en netjes behandeld door de bellende advocaten.

handig hulpmiddel

prettige tool om meerdere bedrijven om offerte te vragen. jammer dat op merendeel respons achterbleef

Mooi overzicht en duidelijke communicatie

Snel en accuraat antwoord via de bedrijven en ook de offertes. Mijn complimenten en fijn ook hoe professioneel dit wordt opgepakt. Ook het na bellen vond ik zeer persoonlijk en stel ik op prijs.

snel een keuze kunnen maken

was snel en duidelijk . ga zo door

Vlotte behandeling

Snel gereageerd en zonder problemen.

Onbetrouwbare bedrijven

Op zoek naar een dakdekker voor een lekkage komt Trustoo o.a. met 'Yung Creatives' als suggestie. Zij waren de enige die binnen een paar dagen reageerden, wat ook al niet voor Trustoo spreekt. Na de klus rees enig wantrouwen, blijkt bij de Kamer van koophandel onder die naam alleen een bedrijf in de creatieve sector actief. Bij navraag aan Trustoo bleek het KvK nummer overeen te komen. Slechte controle van Trustoo over wie ze toelaten. Absoluut geen enkele garantie dat je geen oplichter aan je deur krijgt.

Hele goede ervaring

Vrijdagmiddag mail gestuurdt, vrijdagavond kreeg ik een telefoontje van de schilder om een afspraak te maken voor de volgende dag. Dinsdag de offerte ontvangen.

Prima geholpen

Prima geholpen

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie