Ben erg tevreden.

Top. Heb snel een keuze kunnen maken.

Er wordt in een keer contact gezocht met meerdere notarissen

Ik ben niet bekend met notarissen. Ik weet niet waar ik op moet letten, of er verschil is kwaliteit en prijs, etc. Door mijn vraag te stellen via dit platform kreeg ik binnen 24 van 4 notariskantoren een reactie. Uit deze reacties kon ik al snel opmaken wat verschillen waren en met welk kantoor ik in zee wilde.

Handig zo'n website

Handig zo'n website waarbij een aantal bedrijven getoond worden voor je klus, en ook waarderingscijfers inzicht geven.

Ongevraagd mijn bedrijf op Trustoo (en met oude gegevens)

Ongevraagd staat mijn bedrijf op Trustoo. Tekst en foto's van mijn website geplukt. Wanneer men een offerte bij mij opvraagt, ontvangt diegene dus ook niets ! wat mij reputatieschade oplevert. Trustoo is van het bedrijf Advanza. Zij verdienen doordat bedrijven een profiel maken op Trustoo en bij een aanvraag betaalt het bedrijf een vergoeding aan Trustoo /Advanza. Om hun site te vullen hebben ze veel bedrijven gewoon klakkeloos erop gezet. Mijn adres en tekst kloppen niet, het is verouderd. Bovendien zit er gewoon copyright op. Jullie kunnen een reactie van mij verwachten.

Beste Myra, Bedankt voor uw feedback. Naar aanleiding hiervan hebben we u geprobeerd te bellen. Helaas hebben we u nog niet te pakken gekregen. Het klopt dat u een bedrijfsprofiel heeft verdiend in onze Top 10 in uw regio. Hier hebben we u destijds ook over gecontacteerd. U kunt zelf deze gegevens te allen tijden aanpassen (of verwijderen). Veel bedrijven zien dit juist als iets positiefs en een mooi extra marketingkanaal. Als er een aanvraag wordt ingediend via uw bedrijfsprofiel dan ontvangt u deze ook gewoon (gratis). Ik zie in uw geval dat u alleen zelf een aanvraag heeft ingediend (waarschijnlijk om te testen). Als het goed is heeft u deze ook ontvangen. Naar aanleiding van deze recensie heb ik uw bedrijfsprofiel verwijderd. Mocht u toch uw bedrijfsprofiel willen behouden, dan hoor ik dat natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Dion Gouwerok Trustoo

excellent

Goede en snelle service

Prima eerste keer

Prettige eerste keer met dit platform. Communicatie middelen zijn voor mij uitstekebd. Aangesloten partijen reageerden snel tot zeer snel.

Supersnel en betrouwbaar

Taxateur nodig. In tegenstelling tot wat andere sites je allemaal voorliegen m.b.t. goedkope taxatie-tarieven, was het zoeken van een makelaar t.b.v. een taxatie eenvoudig en met supersnel resultaat. Ook nog voor een goede prijs. Mooi platform!

DUIDELIJK

Goede uitleg van vragen.

Tevreden, snel geregeld, overzichtelijk

Snel een taxateur gevonden. Overzichtelijk; de scores, locaties en prijzen. Handig om met 1 klik meerdere partijen de aanvraag toe te sturen.

Trustoo, snel en zonder poespas vinden wat je zoekt.

Ben erg tevreden omdat je een goed overzicht krijgt over meerdere kandidaten die eventueel jou zaak het beste kunnen behartigen.

Voegt niet veel toe.

Heb de site benaderd voor een elektro-monteur. Had de keuze uit een aantal mogelijke bedrijven.Heb de klus beschreven en om een offerte gevraagd. Kreeg snel daarna een mail namens een bedrijf,dat er een afspraak,zonder overleg met mij,was gemaakt over 2 weken. Na telefonisch contact met desbetreffende bedrijf bleek dat de mail niet door hem ,maar door Trustoo was gestuurd. Een beetje vreemde gang van zaken!!!!! Heb na tel. contact wel de klus door het bedrijf M-B Elektro laten uitvoeren,kon dezelfde dag nog uitgevoerd worden.Super bedankt! In dit geval is rechtstreekse benadering van het bedrijf beter. De rol van Trustoo,voegt helemaal niets toe.

Beste meneer van Bergen, Bedankt voor uw feedback. Ten eerste ben ik blij om te horen dat u een geschikt bedrijf heeft gevonden via ons. Zou u mij iets meer kunnen vertellen over deze e-mail die u heeft ontvangen? Dit klinkt namelijk niet als een e-mail die wij versturen. Wij sturen enkel de eventuele reacties van de bedrijven die u heeft aangeschreven door naar u. De inhoud van deze e-mails komt dus niet van ons. Ik hoor het graag van u! Als u dit even telefonisch wilt doornemen dan kan dat ook. Ik ben bereikbaar op 020 26 21 267. Met vriendelijke groet, Dion Gouwerok Trustoo

Er heeft maar 1 bedrijf gereageerd. De site is niet gebruiksvriendelijk. Je kunt niet mailen.

Slordige site,

Beste Karin, Bedankt voor je bericht. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Ik hoop dat je uiteindelijk toch een geschikt bedrijf hebt gevonden. Daarnaast zijn we elke dag bezig om ons platform gebruiksvriendelijker te maken. Als je ervoor open staat zou ik graag je verbeterpunten doornemen om onze website te verbeteren! Is het goed als ik je hier deze week over bel om dit te bespreken? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Dion Gouwerok Trustoo

Lijkt een goeie match

De ervaring moet ik nog meemaken

Niet goed

Een maand geleden is Schulte en Lestraden bij ons langs geweest om een gaskachel te repareren. Deze heeft de monteur niet kunnen maken en ook het glas van die kachel is kapot gemaakt en wij kregen een rekening van 145 euro. Hierna hebben wij een andere monteur moeten inschakelen.. Monteur gaf aan kosten per uur zijn 50 euro bij de factuur werd echter 60 euro gerekend zonder btw.

ging snel en gauw een keus kunnen maken.

Xxxxx

Professioneel en waardevol!

Sinds een paar maanden staat mijn profiel als uitvaartondernemer op Trustoo. Ik vind het een win-win initiatief voor zowel de consument c.q. nabestaanden, de consument vindt zo gemakkelijk de aanbieders in de eigen regio ter vergelijk, als de uitvaartondernemer. Ik kan mijn onderneming en persoonlijke werkwijze goed presenteren met ook nog eens de professionele ondersteuning en advies van het Trustoo team op de achtergrond. Vanzelfsprekend moet ik mijn profiel zelf verzorgen en up to date houden en zelf ook actief zijn in het genereren van reviews tbv een hoge ranking op de site. In korte tijd heb ik al meerdere opdrachten voor persoonlijke uitvaarten - mijn specialiteit - mogen ontvangen.

zonder toestemming gegevens van mijn bedrijf misbruiken en kopiëren!

Zeer onprofessioneel bedrijf over de rug van bedrijven die van niks weten de gegevens, tekst, reviews, foto's van hun website kopiëren. Lees hier dat klant klaagt dat bedrijven niet reageren! De bedrijven krijgen ongevraagd mails met jullie aanvragen en een link zo lang dat je er niet eens op durft te klikken. Als klanten lokale bedrijven willen benaderen doe dit dan lokaal via email, telefoonnummer of de originele website en niet via dit soort bedrijven. Zoals men zegt voor niks gaat de zon op! Beste medewerkers van trustoo! Check even jullie E-mail. Anders volgens er Juridische stappen!

Via deze site contact in contact gekomen met M-B Elekto voor uitvoeren van reparatie.

Mijn defecte afzuiging van de badkamer is door het bedrijf M-B Elektro op zeer snelle en adequate manier verholpen. Mahmut Burul is een goede vakman die zeer goed werk levert en zijn afspraken nakomt. Zeer klantvriendelijk is en aardig in de omgang. Zou hem graag willen aanbevelen voor het uitvoeren van elektro-klussen.

Goede info op korte termijn van vraagstelling

Vru=ij snel na eerste contact kwamen er offertes van de Notarissen wat ik erg positief vond.

Excellent service

Good selection of relevant companies

Zeer duidelijk

. Alleen de firma Hamer werkt niet voor particulieren

Ik kreeg al heel snel reacties wat mij positief heeft verrast!

Overzichtelijk en snelle reactie

Goed dat er zo'n organisatie bestaat die een overzicht geeft van bekwame werkers en snel kan reageren.

Over Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie