Gewoon prima

uitstekend

Heren hebben goed werk geleverd. Zijn helemaal tevreden. Zal ze zeker aanbevelen bij anderen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jay, Bedankt voor je positieve feedback! Leuk om te horen dat het gekozen bedrijf de opdracht naar wens heeft uitgevoerd. Mochten we je in de toekomst ergens bij kunnen helpen, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

Snel, goed en low touch.

Snel, goed en low touch.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jeroen, Fijn om te horen dat je een prettige ervaring met ons platform hebt gehad! Mochten we je ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

zeer tevreden

Als zeer tevreden.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Thomas, Leuk om te horen van een tevreden klant. We zijn blij dat je ons platform als prettig in gebruik ervaart. Wanneer we je ergens anders mee van dienst kunnen zijn, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

Effectieve manier om snel een bedrijf te vinden.

Er was voldoende keuze uit bedrijven. De wijze van communicatie via een eigen berichtensysteem verliep handig, snel en doelgericht. Van de 4 geselecteerde bedrijven hebben er maar 2 gereageerd. Dus iets meer inzet vragen van de deelnemende bedrijven zou goed zijn.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Liane, Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te vernemen dat je het gebruik van ons platform als prettig ervaart. Vervelend dat niet alle bedrijven hebben gereageerd op je aanvraag. Dit proberen we natuurlijk zoveel mogelijk te voorkomen. We nemen je feedback dan ook zeker mee. Wel hopen we dat je inmiddels een bedrijf naar wens hebt gevonden voor jouw opdracht. Mocht je toch nog ergens vragen hebben, stuur ons dan gerust een berichtje. Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Handig als bewaker van de offerte,

Twee van de drie schilders hebben daadwerkelijk contact met me opgenomen. Van de derde schilder heb ik niets vernomen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Tim, Vervelend dat één van de drie schilders niet gereageerd heeft. Natuurlijk proberen we dit zoveel mogelijk te voorkomen, helaas hebben we dit niet altijd in de hand. Wel zijn we blij om te horen dat je twee positieve reacties op je aanvraag hebt gekregen. Hopelijk heb je inmiddels een geschikt bedrijf gevonden voor jouw opdracht. Mochten we je ergens mee kunnen helpen, stuur ons dan gerust een berichtje. Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

Prima snel geholpen

Snelle reacties en de goede keus gebleken

Met een fijne fotograaf, Martijn Mur, in contact gekomen, die snel begreep wat mijn intentie was. Naar volle tevredenheid de opdracht gedaan

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Esther, Wat fijn dat je een fotograaf voor jouw klus hebt gevonden op ons platform. Goed om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met de uitgekozen fotograaf. Mochten we je ergens mee kunnen helpen, stuur ons dan gerust een berichtje. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

Snelle reactie en bijzonder prettig contact

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Hans, Wat fijn dat je een prettige ervaring met ons platform hebt gehad. Mocht je vragen of feedback voor ons hebben, stuur ons dan gerust een berichtje. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

Slechts één bedrijf reageerde!

Slechts één van de vijf bedrijven reageerde. Een ander bedrijf melde mij na telefonisch contact dat het niet eens was aangesloten bij Trustoo! Uiteindelijk via via aan een ander bedrijf gekomen, niet via Trustoo. Al met al een leuk initiatief, maar werkt in mijn geval dus absoluut niet zoals bedoeld.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Paul, Wat vervelend dat je weinig reacties hebt gekregen van de bedrijven. Wij proberen d.m.v. herinneringen deze bedrijven beter te laten reageren, maar het kan soms zijn dat ze erg druk zijn. In ieder geval goed om te horen dat je alsnog een bedrijf hebt weten te vinden. Overigens komt het niet vaak voor dat er zo weinig bedrijven reageren. Dus mocht je in de toekomst weer op zoek zijn naar een andere dienst via Trustoo verwachten wij dat je een stuk betere respons krijgt! Met vriendelijke groet, Het Trustoo Team

geen succes

op mijn verzoek heeft u 5 airco zaken benaderd. geen van de 5 heeft gereageerd. zelfs niet na uw herinnering. wat ik niet weet of dit aan u of aan uw aanpak ligt of dat deze 5 bedrijven het niet nodig vinden te reageren. als je iets niet wilt of kunt laat het dan weten aan een klant. simpelere kan het niet!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Willem, Wat vervelend dat je weinig reacties hebt gekregen van de bedrijven. Wij proberen d.m.v. herinneringen deze bedrijven beter te laten reageren, maar het kan soms zijn dat ze erg druk zijn. Zeker in het geval van aircospecialisten, kan dit nog weleens gebeuren wanneer het mooi weer is. Ik zie dat er wel één partij heeft gereageerd. Maar ik begrijp dat het dan lastig vergelijken wordt. Uiteraard hoop ik dat je alsnog een geschikte aircospecialist hebt gevonden. Als je wilt kan ik anders de overige aircospecialisten contacteren om alsnog contact met je op te nemen. Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

DJ reageert snel en is goed te vergelijken.

Goed en snel

Erg veel in één keer weet niet meer met wie je een afspraak hebt

makkelijke en handige site

mooi overzicht van bedrijven en ik heb een goede stukadoor gevonden.

Oplichters via trustoo

Een dakdekker gezocht via trustoo. Dakbeheer nl heeft mijn klus gekregen en me opgelicht. Ik had meer betrouwbaarheid verwacht via trustoo.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ada, Vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren. We hebben u enkele keren geprobeerd te contacteren. Graag komen we in contact om dit op te lossen. Wij zijn bereikbaar op 020 262 1267. Zelf zullen we het ook vandaag nogmaals proberen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Prima platform

Heel fijn om te kunnen kiezen uit meerdere opties

Slechte ervaring met dakdekkersbedrijf

Via Trustoo dakdekker gevonden na de storm onlangs. Door dit bedrijf opgelicht! Van Gulik Roofcompany uit Den Bosch. Moest vooraf €3250 betalen. Werkelijke kosten €1000,00 vlg verzekering. Na confrontatie beloofde hij uiteindelijk €1000,00 terug te storten. Echter niks ontvangen. Omdat Trustoo hierin heeft bemiddelt hun gebeld. Echter ze zeggen dat ze hem tel.niet kunnen bereiken. Daar moet ik het dus mee doen? Pas op voor Van Gulik Roofcompany uit Den Bosch

ik krijg veel nieuwe klanten via jullie, bedankt!

Sinds enkele maanden ben ik klant en ik ben erg te spreken over jullie dienstverlening. Super!!

Trustoo is netjes alle afspraken nagekomen

Zelfs in het beste huwelijk komen wel eens verschillen van meningen voor. Ons meningsverschil heeft Trustoo en dan met name Stephan serieus behandeld en ter harte genomen. De aangedragen verbeterpunten zijn in korte tijd uitgevoerd waardoor alle afspraken zijn nagekomen en wij weer een langdurige samenwerking tegemoet kunnen zien. Ik hoop dan ook weer vele leads te mogen ontvangen en wens team Trustoo veel succes!

Stucadoor gezocht,

Binnen een dag een reactie, alles kunnen regelen, top!

Top ben er heel blij mee

Via Trustoo dakdekker gevonden

Communicatie en administratie verlopen stroef en moeizaam. Zelfs geen enkele reactie meer op het krijgen van een factuur voor de schade afhandeling. 23 dagen naderhand alsnog een factuur gekregen zodat ik de melding bij de verzekering kan opstarten.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Pipa, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met een bedrijf op ons platform. Wij doen er alles aan om de bedrijven op ons platform te controleren. Zo laten we bijvoorbeeld geen bedrijven toe die weinig, of slechte reviews hebben. Toch kan het zijn dat er een keer een bedrijf tussendoor schiet. Ik hoor dan ook graag om welk bedrijf het gaat, zodat wij passende maatregelen kunnen treffen. Uw naam en e-mailadres kan ik alleen niet terugvinden in ons systeem, dus kan ik ook niet zien om welk bedrijf het in dit geval gaat. Zou u aan mij kunnen laten weten om welk bedrijf het gaat? Ik kijk uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Het Trustoo team

Lekker compact

Snel bedrijf kunnen vinden. Namen snel contact op. Goede communicatie.

Rijschool Rawand is heel goede rijschool

wel aanrader , heel goede rijschool , ik heb heel makkelijk mijn rijbewijs behaald bij deze rijschool, Azad Is geduldig , Slim kan alle routes van examens, ik ben echt goed opgeleid bij deze rijschool , ik kan nu veilig alleen op de weg bedank Azad

Snelle reactie

Snel en goede notaris gevonden afspraak staat

Über Trustoo

Trustoo is hét platform voor het vinden van een lokale dienstverlener. Wij hebben alle informatie verzameld over de bedrijven en een top 10 samengesteld per regio. Zo kan jij in één oogopslag de beste bedrijven vinden en contacteren. Kijk op Trustoo.nl voor meer informatie